Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

remusthag

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    E90 320i LCI

remusthag's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut. Revin si eu cu acelasi topic, la relanti se aude un scartait ca de metal/metal. Permanent. Nu conteaza temperatura motorului. Dar numai la relanti. Am schimbat distributia, cureaua de accesorii, rolele intinzatoare si tot face. Ma innebuneste scartaiala aia. De unde mai poate fi?
  2. Din pacate, gandirea majoritara este asta de eliminare a catalizatoarelor. Eu cand am cumparat DPF la E60 la 2.0D, mecanicii radeau de mine cat sunt de "prost", ca nu l-am golit si resoftat. Revenind la problema mea, eram curios cum merge masina bine cu 2/3 catalizatoare goale, unul singur imediat dupa _chiulasa_ este intreg, desi nu pot sa vad daca e golit si ala. Si eu ma gandesc la plamani, daca ies gazele la itp si am gasit solutiile: 1. Inlocuirea primelor doua catalizatoare aftermarket chinezesti, cost aprox 800 lei + montaj, dar calitatea lor e indoielnica. 2. Inlocuire cu catalizatoare din dezmembrari, dar e riscat ca si catalizatoarele se consuma si nu se stie ce a mai ramas din ele, cost 1200 -1500 + montaj 3. Inlocuit doar miezul catalizatorului, cost aprox 2buc x 800 lei + montaj. 4. Si mai ramane catalizatorul dupa celelalte doua, un aftermarket de 6-800 lei. Totodata trebuiesc schimbate si sondele Lambda, daca tot se face interventia. Vreau neaparat sa inlocuiesc catalizatorul mic spart caci am sunetul ciudat la motor, ca si "bubuiala", doi cilindri nu au amortizare fonica si carcasa catalizatorului are efect de "oala", in accelerare se aude ciudat. Daca cineva a mai incercat remedierea circuitului de catalizatoare, rog sa scrie din experienta lui. Multumesc.
  3. Salut. Noxem functioneaza si daca sunt golite catalizatoarele? Fostul proprietar mi-a spus ca s-au infundat si le-a chiuretat. Multumesc.
  4. Salut Cristi, Foarte interesanta descrierea la N43, multumim pentru efort. Tot motorul asta am si eu pe E90 LCI, unde am gasit un catalizator mic spart si cel mare inlocuit cu altul gol. Motorul nu arata nici un fel de eroare, nu merge rau, dar nu are puterea de 170 cp si nici zgomotul prea ok in accelerare. Cu siguranta au fost "lucrate" sondele Lambda din soft. Pe diagnoza la sonda (O2 bank1x2) am 0.4 la pornire si 0.0 dupa ce se incazeste motorul si 1.2 fix la O2 2x2, care cred ca e bank 2, dupa catalizatoare. Intrabarea mea este daca inlocuiesc catalizatoarele si sondele, se poate readuce softul la starea initiala?
  5. Problema resolvata. Au sarit "melcii" din interiorul motoraselor la indicatori. Pus la loc si merg exact ca inainte.
  6. Acum vreau sa rezolv problema cu indicatorii, apoi revin la zgomote. Dar la mine pare ca zgomotul vine mai din interiorul bordului, cam din directia gurii de ventilatie pentru geam.
  7. Intra in rezonanta ceva ca un plastic desprins de undeva, precum rotitele dintate de la temperatura apa sau pilot. Extrem de enervant, se aude permanent dinspre ceasuri.
  8. Salutare tuturor, Am desfacut ceasurile la masina mea, E60 520d 2006, sa vad de ce anume imi "zornaie" ceva in mers, le-am pus la loc fara sa le fac absolut nimic si cand am pornit masina, indicatorul de nivel de motorina nu mai indica nimic. A ramas la zero. Dupa vreo 2-3km parcursi, a decedat si cel de viteza. Pe diagnoza imi arata viteza de deplasare, la combustibil imi creste continuu distanta ramasa.In rest, nici un fel de eroare. Nici la testul de ceasuri din zilier nu merg. Toate acele merg, mai putin cele doua. S-a mai intalnit cineva cu asa problema? Pe forum nu am gasit problema mea. Multumesc anticipat.
  9. Salutare tuturor! Am un e46 cu motor M52 si in atasament am pus un audio cu fluieratul care il face motorul meu cand accelerez. Am desfacut de doua ori galeria de admisie si am schimbat garnitura cu cele 6 inele, m-am holbat la fiecare piesa sa vad daca are vreo fisura si trage aer fals. Nimic. Relatiul e stabil, foarte rar oscileaza, consumul e in parametri normali, nu scoate fum, nu da rateuri. Cred ca e fluierat de vacuum, dar de unde??? Ma innebuste problema asta si nu mai suport sa ma urc in masina. Daca cine a trecut tot prin asa ceva si a gasit o rezolvare, sau are vreo idee la ce sa ma uit, va rog sa-mi spuneti si mie. Multumesc anticipat. Voice0002_xvid.avi
  10. Se sectioneaza cablul alb de la masina; Cablul alb de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul alb care vine dinspre portiera si cel portocaliu de la modul cu celalalt capat alb care vine de la centrala masinii. Se sectioneaza si cablul albastru/gri de la masina; Cablul alb/negru de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul albastru/gri care vine dinspre portiera si cel portocaliu/negru de la modul cu celalalt albastru/gri capat care vine de la centrala masinii. Salut. Care "celalalt capat care vine de la centrala masinii"? Pai nu e acelasi care iese din portiera? Eu incerc sa montez pe un 318 din 95 o cheie briceag si nu reusesc sa gasesc metoda sa incuie/descuie cu firele alb si albastru gri.
  11. Apas BC-ul si nu se schimba nimic, nici la ceasurile din bord, nici la casetofon. Dar totusi nu mai am ora pe ceasuri, am temperatura. Vreau ceasul inapoi!!! ((
  12. Salut. Am un E46 din 99, care are buton de BC pe maneta de semnalizare, are si computer de bord cu navigatie, din acela mic monocrom. Butonul BC nu face nimic cand apas pe el, iar de ieri nu imi mai afiseaza ora sub nr de km din ceasurile de bord, ci temperatura. De ce s-a schimbat, nu stiu. Daca imi poate spune cineva mai multe despre asta, multumesc mult. O zi buna tuturor.
  13. Multumesc mult, domnilor! Intr-adevar, am schimbat becul de sus de la afisaj si MERGEEE!!! Cum va fac cinste cu o bere? :) :twoup:
  14. Stimati forumisti, Azi am facut incredibil de marea prostie sa-mi cumpar plasme si inele cromate pentru al meu e36. Problema este ca nu mi se mai aprind cifrele de la kilometraj si de la contoarul zilnic. Sunt disperat ca sunt platit la km pentru naveta la servici si acum nu se vede decat daca pun lumina pe cifre si dau cu ghicitul. Cand pun contactul, se observa ca se aprind si ca afiseaza ceva, dar este foarte foarte palid. Am dat jos plasmele ( oricum arata oribil pe timp de zi, finisajele sunt execrabile), crezand ca e de la ele, dar tot asa a ramas. Va rog sa ma ajutati, orice parere conteaza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.