Din pacate, gandirea majoritara este asta de eliminare a catalizatoarelor. Eu cand am cumparat DPF la E60 la 2.0D, mecanicii radeau de mine cat sunt de "prost", ca nu l-am golit si resoftat.
Revenind la problema mea, eram curios cum merge masina bine cu 2/3 catalizatoare goale, unul singur imediat dupa _chiulasa_ este intreg, desi nu pot sa vad daca e golit si ala. Si eu ma gandesc la plamani, daca ies gazele la itp si am gasit solutiile:
1. Inlocuirea primelor doua catalizatoare aftermarket chinezesti, cost aprox 800 lei + montaj, dar calitatea lor e indoielnica.
2. Inlocuire cu catalizatoare din dezmembrari, dar e riscat ca si catalizatoarele se consuma si nu se stie ce a mai ramas din ele, cost 1200 -1500 + montaj
3. Inlocuit doar miezul catalizatorului, cost aprox 2buc x 800 lei + montaj.
4. Si mai ramane catalizatorul dupa celelalte doua, un aftermarket de 6-800 lei.
Totodata trebuiesc schimbate si sondele Lambda, daca tot se face interventia.
Vreau neaparat sa inlocuiesc catalizatorul mic spart caci am sunetul ciudat la motor, ca si "bubuiala", doi cilindri nu au amortizare fonica si carcasa catalizatorului are efect de "oala", in accelerare se aude ciudat.
Daca cineva a mai incercat remedierea circuitului de catalizatoare, rog sa scrie din experienta lui.
Multumesc.