Jump to content

alin cornea

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW e60 2010 177cp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alin cornea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salutari, am efectuat update-ul de soft dar si o diagnoza pe cele semanlate de mine . Rezultatul , valava EGR si senzor oxigen dupa catalizator dau sa moara . In rest , cutie ok , totul ok. Succes.
  2. Buna ziua grup . Masina este BMW F10 - 2016 , este chemata in service pentru actiunea 0013510300 . Sa va descriu cu ce ma confrunt si sa-mi spuneti pararea voastra daca scap de belea in urma rechemearii . Acum doi ani, am schimbat uleiul in cutia de viteze ( metoda , scurs si inlocuit - deci nu sub presiune !). in urma cu 3 luni am observat o retrogradare si urcare rapida a treptei de viteza, mmm , am zis ca nu am apasat eu pedala cum trebuie , era ca si cum era intre trepte si nu stia ce sa faca cutia. Acum trei zile rulam pe ECO MODE si a aparut eroarea " Drive train.... " si nu a mai schimbat viteza , a trepidat , am schimbat pe confort si a mers. Daca masina ruleaza 50-60 km/h si eu " mangai" pedala de accelaratie .... la vreo zeca apasari usoare parca simt o " smucitura " . Ce ziceti ? care-i beleaua ? cutia ? sau scap dupa ce drac de update o sa faca uzina ? Va multumesc.
  3. Scopul acestor postari este acela de a linisti cumva fobia asta exagerata fata de N47, am mai spus la o postare mai sus ca pot rupe distributia la orice masina ! Daca apare zgomotul specific de zornait ( lant bicileta ) trebuie sa schimbi elementele de distributie, sa nu uitam cu nu lantul se rupe ci o patina se rupe, o patina ce este facuta dintr-un platic de proasta calitate . In rest zic sa avem grija de noi si sa fim atenti pe drumurile patriei.
  4. am E60-ul de la 160k km masina este 2009/177 cp . proprietar sunt din 2011 . fara probleme masina , nu am schimbat decat xenon pe ambele faruri si o repratie mica la circuit lecetric in portbagaj ( gen s-a intrerupt un fir si numai deschidea din telecomanda ) . cam aste e istoria. Cu o masina disel in primul rand nu alergi pe autobanda cu 200/h timp de 90 minute si brusc te apuca nevoia sa mergi la baie si opresti masina intr-o parcare sau pe unde apuci, trebuie sa o lasi cu motroul pornit, in alta oride de idei , nu schmbi brusc in treapta inferioara nerespectand turatii/treapta . schimbul de ulei nu-l faci la 26000 km ! il faci mai devreme 10-15.000 km.
  5. cat a costat ? te rog. si eventual o mica descriere a acestui upgrade . Multumesc.
  6. Vin si eu sa incurc treaba , am doua BMW cu N47 E60 si E90 . E60 360k km si E90 200K km , nu am schimbat la nici una , nu se aude nimic suspect . Cand o sa identific sunet de zornait lant merg si schimb. Tin sa mentionez ca trebuie sa stii cum sa mergi cu o masina pe motorina, poti sa rupi distributia la orice motor de orice marca . In rest ce sa zic, trebuie sa fi atent si intersat de masina. Succes.
  7. Intrebare , ce upgrade ai facut pe masina ta? la ce ai trecut?
  8. Lasand la o parte faza cu politia ca iti ia talonul daca nu ai dimensiunile corecte , ce poti distruge la masina daca montezi jante de 19 sau 20 de toli?
  9. Salutare colegi, Sunt posesor de F10 2017/190CP/B470, dupa aventura de a face cartea de identificare am "primit" doar doua dimensiuni 17 si 18 toli, motivatia a fost ca asa da producatorul pe aceasta varianta . Mentionez ca pe stalpul de la usa soferului sunt trecute marimi pana la 20 toli . In alte cazuri cum este? oare distrug ceva daca pun jante pe 19 toli ? Multumesc.
  10. Salutare colegi, Sunt posesor de F10 - 2017/190cp/b40 motor , ce dimensiuni aveti trecute in carte ? eu am numai 17 si 18 toli ! cica asa este varianta asta data de constructor desi pe stalpul de la usa soferului sunt trecute toare pana la 20 toli .
  11. Am incercat sa merg in stil asta dar fara succes , cred ca este vreo bujie arsa sau ceva, dar deocamata nu am probleme de functionare. Daca o las asa, ce urmeaza sa se intample ?
  12. Salutari colegi, si eu sunt norocos cu DPF warning. Merg asa cu masina de vreo 10000 km si nu a scazut puterea sau ceava de genul asta, masina este din 2011 si are 215000 km . Sfaturi va rog, daca nu o sa fac nimic inprivinta asfa ce se poate intampla ? Repet , merg asa de peste 10000 km .
  13. oare prin "codare" se poate rezolva? Sa na merg la cineva cu diagnoza si sa cer ceva ce nu se poate ....
  14. Salut colegi, da este un topic deschis pe tema asta , si eu am avut aceasta problema si am rezolvat-o in felul urmator: -desfacuut capitonajul pe partea dreapta -desfacut invelisul de banda izoliera de pe mananchiul de fire de pe curbura pe unde intra in portbagaj - la mine a fost firul galben intrerupt ( am refacut legatura ) si happy ending .
  15. Este greu de montat o astfel de navigatie ANDROID , eu am pe e60 CIC, se merita ? Ce ziceti ? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.