Al meu M54B25 dadea continuu missfire pe bancul 2 de pistoane (Cyl 4-5-6). Dupa luni de investigatii si piese schimbate problema a fost cu una dintre urmatoarele piese: valva PCV si/sau furtunele aferente (nu-ti recomand PCV nou, pune-i oil catch can esti muult mai castigat si iesi la sub jumatate de bani), furtun de vacuum perforat intre tubulatura galeriei de admisie si filtru de benzina, bujii (de data asta am pus denso iridium) si debitmetru de aer. Cea mai mare imbunatatire a fost cu un debitmetru de aer nou. Restul pieselor au adus imbunatatiride de 10-15% maxim. Cand am schimbat PCV-ul, am descoperit ca unele capace de vacuum ( galeria are 3 porturi de vacuum dar doar unul este folosit) erau crapate si le-am inlocuit cu unele noi. Am mers o vreme cu debitmetrul deconectat si a fost o imbunatatire semnificativa. Ca idee eu locuiesc in Cluj Napoca: cu debitmetru conectat aveam comsum de 15-15,5% fara debitmetru 12,5-12,8%. Debitmetrul l-am comandat pe Magneti Marelli. Sper sa te ajute informatiile de mai sus