
sorinake2003
Members-
Posts
40 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 525D E39 Touring
sorinake2003's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Salutari. Astazi am avut ghinionul sa imi pice turbo si s-o ia pe ulei. Brusc si instantaneu de fapt dadea ceva semne scotea un suierat mai aparte. Ce ii mai frumos ca a cazut chiar csnd am plecat in concediu pe Mestecanis. Ma intorc acu pe platforma la Botosani. Marti dimineata schimb tufbina si plec in concediu.
-
Bai Cosminas tu nu vezi ca esti chiar penibil?. O2 dupa ardere se cheama O2 . In loc sa postezi niste tampenii mai bine pune mana pe o carte daca nu esti in stare sa cauti pe net informatii despre o sonda lambda.
-
Pune Castrol Edge 5w30 Dupa cum spunea si grozadan uleiul nu se pune in functie de km. Aia se facea la Dacie cand o repara mecanicu din parcare. Orice producator de motoare in momentul in care il testeaza isi da seama care e uleiul cel mai bun pentru acel motor si face o recomandare. Daca voi credeti ca BMW a pus degeaba Castrol pe busonul ulei la motor va inselati. Uleiul are cateva caracteristici dintre care cele mai importante sunt vascozitatea la anumite temperaturi, pastrarea caracteristicilor lubrifiante in intervalul de temperaturi in care functioneaza motorul. De asemenea chiar daca multi au impresia ca un ulei mai vascos e mai bun decat unul fluid, se inseala. Cu cat creste turatia de functionare a unui motor cu atat uleiul trebuie sa fie mai fluid. In momentul in care se pune un ulei mai vascos creste consumul, si totodata apar uzuri in plus. De asemenea se risca ca la turatii foarte mari sa apara probleme majore. Nu mai vorbim despre o pornire si efectele ei cand in motor este un ulei mai vascos decat cel recomandat mai ales la temperaturile acestea. Pornirile sunt moartea motoarelor. De aceea constructorul motorului face tot timpul un compromis. Daca va uitati in cartea masinii veti vedea ca uleiul se alege si in functie de temperaturile ambientale unde ajunge acea masina. Nu este trecut nicaieri in nici un tratat de mecanica vascozitatea uleiului in functie de km. De altfel cine isi da cu parerea in fel si chip , nu cunoaste absolut nimic despre functionarea unui motor. Da cel mai bun ulei pentru BMW este cel original, dupa care Castrol. Puteti lua linistiti de la grozadan , al meu BMW e39 525D touring din 2004, cu 345000 km la bord fara sa completez nimic intre schimburi, merge impeccabil cu ulei de la dangroza. Scuze daca am scris cam mult dar ma distreaza cand vad ca sunt unii care isi da cu parerea dar ... sunt total pe dinafara si pot face mai mult rau altora.
-
Pai cred ca 30 de secunde dureaza pana ce iti pui centura, aprinzi o tigara , bla bla bla..., cred :twoup: Da de ce 30 si nu 45 de secunde???
-
Salutare Vad ca sunt multi pe aici care isi dau cu presupusu dar habar nu au de mecanica. In primul rand daca aveti cititi in cartea masinii ca BMW recomanda incalzirea masinii in mers, imediat dupa pornirea motorului. Dupa pornire e si normal sa consume mult pentru ca temperatura din camera de ardere e mai mica si tocmai pentru a accelera incalzirea motorului porneste si webasto de la anumite temperaturi in jos. Daca ai defecta vascocupla de la ventilator atunci e si normal sa iti mearga webasto tot timpu. Webasto porneste oro de cate ori scade temperatura motorului sub cea nominala, daca nu credeti stati pe loc cu motorul pornit dupa un drum su dupa ceva vreme o sa auziti cum porneste webasto. Toate motoarele diesel au tendinta de a se raci cand stau la relanti, sau merg cu sarcina foarte mica (frana motor). Pai cel mai important factor care duce la uzuri in motor este tocmai temperatura scazuta la pornire, de aceea neamtu s-a gandit la asta si a accelerat incalzirea motorului. Cu cat ai mai multe porniri iarna si cu cat sunt mai scurte drumurile cu atat iti creste consumul. Craciun fericit!!
-
Salutare Sa incep cu inceputu 525 d 265.000 km, schimburi consumabile la timpmax. 10.000 (un schimb = ulei , filtru ulei, filtru motorina , la al doi-lea schimb si filtru aer) masina mergea impecabil. pornesc motoru intr-o zi cald, porneste da ramane aprins martoru engine, s-a stins dupa cateva secunde, in mod normal se stinge instantaneu. De atunci nu a mai facut chestia asta. Dupa acea ppornire motorul mergea normal Alaltaieri ma suna un amic si ma intreaba de ce scoate fum albastru masina mea? Eu mirat incep sa urmaresc in oglinda chestia asta. Intradevar scoate da nu tot timpu fum albastru, cateodata nu scoate de loc. Ma uit la motor si culmea in partea dreapa pe catalizatorul primar plin de ulei, pare ulei da fum nu iese pe la motor de loc. De unde uleiu ala? eu ma gandesc sa schimb filtru epurator ca nu a fost schimbat niciodata. acu am verificat uleiu si intradevar liposea putin . E posibil sa il arunce pe la epurator afara? Ma gandesc sa nu fie cumva turbina. Oricum dupa sarbatori vreau sa schimb filtru epurator, sa curat EGR si dup aia mai vad. Oricum ma duc dup-aia la o diagnoza. Ma intreb cum a ajuns uleiu pe exterioru catalizatorului. Nici nu arde nici nu miroase a ars si nici nu scoate fum Cateodata iese fum cateodata deloc, turbina se aude ciudat
-
bini de lasat poate m-a lasat. Da de unde ajunge uleiul sau ce o fi ca vad ca nu arde si nici nu iese fum pe la motor ? De unde ajunge uleiul pe exteriorul catalizatorului primar. Cred ca curge pe la filtrul epurator. Daca aveti alte idei sau ati patit asa ceva va rog dati de veste. Hristos a inviat!! Un Paste fericit tuturor
-
Salutare Sa incep cu inceputu 525 d 265.000 km, schimburi consumabile la timpmax. 10.000 (un schimb = ulei , filtru ulei, filtru motorina , la al doi-lea schimb si filtru aer) masina mergea impecabil. pornesc motoru intr-o zi cald, porneste da ramane aprins martoru engine, s-a stins dupa cateva secunde, in mod normal se stinge instantaneu. De atunci nu a mai facut chestia asta. Dupa acea ppornire motorul mergea normal Alaltaieri ma suna un amic si ma intreaba de ce scoate fum albastru masina mea? Eu mirat incep sa urmaresc in oglinda chestia asta. Intradevar scoate da nu tot timpu fum albastru, cateodata nu scoate de loc. Ma uit la motor si culmea in partea dreapa pe catalizatorul primar plin de ulei, pare ulei da fum nu iese pe la motor de loc. De unde uleiu ala? eu ma gandesc sa schimb filtru epurator ca nu a fost schimbat niciodata. acu am verificat uleiu si intradevar liposea putin . E posibil sa il arunce pe la epurator afara? Ma gandesc sa nu fie cumva turbina. Oricum dupa sarbatori vreau sa schimb filtru epurator, sa curat EGR si dup aia mai vad. Oricum ma duc dup-aia la o diagnoza. Oricum imi vine curand testeru GT1
-
salut il iau eu e bun? pentru e39 da-mi te rog codu 0733053167 da tel tau te rog
-
Mesajele sunt urmatoarele : - pentru nivel lichid frana scazut >"CHECK BRAKE FLUID" Indicates that brake fluid is down to roughly minimum level. Have the reservoir topped up at the earliest opportunity, refer to page 145. Have the source of the brake fluid loss repaired at your BMW center - pentru placute frana uzate sau senzor placute cu probleme >"CHECK BRAKE LININGS" Have the brake pads inspected by your BMW center. Refer to page 134
-
ce mecanic mai e si ala?
-
pai cre ca poti da si placutele jos e mai sigur :)
-
super tare :)
-
adica?