Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 3 camere disponibile!!! ×

Tarabostes

Members
  • Posts

    386
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Tarabostes last won the day on October 27

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    X1 30e xDrive / 320d xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

154

Reputation

  1. Nu te gandi ca e streaming de Netflix...e ceva procesare locala + formate specifice tocmai ca sa limiteze volum de date. Teoretic sunt date de telemetrie care ii ajuta sa monitorizeze functionalitatea masinii, dar si date private (locatie, cat ai in rezervor, range...) pe care le livreaza beneficiarului. ”BMW CarData pune la dispoziție date telematice relevante, pe care autovehiculele le transmit către BMW Group prin utilizarea serviciilor BMW ConnectedDrive, și pe care le stochează acolo.”....M-am uitat pe un raport mai vechi, tabelul ”CarData elements” are 12 pagini si include, aproape orice.. BMW zice ca nu le foloseste abuziv si nici nu le da unor terti...Greu de verificat
  2. Pot seta din aplicatia BMW orice nivel, in trepte de 5%..deci nu ar fi prea mare efort. Iar ca viteza, la mine doar 2kw ca trag din priza domestica peste noapte.
  3. Ce ziceti, are sens incarcarea bateriei doar pana la 90-95%...am citit tangential pe undeva. Ideea era ca ar proteja bateria. Ce-mi zice un prieten Teslar este ca in esenta nu incarcarea in sine ar dauna bateriei ci incarcarea acestea la max...El zice ca Tesla i-a recomandat sa puna masina la incarcare lenta cat mai des si sa o pastreze in intervalul 60-80%, daca am inteles eu bine. Ar avea sens si la plugin? Adica sa nu o mai las sa se descarce complet ci sa o pun la incarcat cam la 2 zile in loc de 3 si sa o tin intre 10 si 90% mai tot timpul. Oricum, odata cu frigul a scazut si autonomia
  4. Ce baterie ai luat pana la urma?
  5. Ultima data am luat OEM de pe emag...dar nu mai stiu daca le vindea chiar emag sau vreun afiliat. LE - verificat in istoric..erau vandute de emag/dante
  6. Am mai spus pe un post. A facut o revista din Spania teste, cel putin pentru X1 30e, iar diferentele pe 0-100 kmph cu bateria incarcata versus bateria goala erau marginale..n 5.67 sec versus 5.78 sec...la fel si pe 0-400m 13.76 sec vs 14.05 si 0-1000m...25 sec versus 26.5...deci nimic de speriat. Altfel, in viata reala nu simti ca s-a descarcat bateria..si am fost 3.500 km fara sa o incarc la priza..... Adica motorul electric e tot timpul acolo. Altele sunt dezavantajele...ca ai un sistem mai complex si riscuri pe masura de uzura, defectiune, probleme etc.
  7. In urban, climatizarea ia destul de mult din range...chiar daca masina sta, incalzirea functioneaza..Am facut un test ieri si am oprit climatizarea...am mers cam km/km...
  8. Pai si eu tot modelul asta european il am.
  9. Bine, si din perspectiva pretului te astepti la unele diferente intre X5 si RAV ... 50e e probabil costa dublu. Insa, nici in comparatie cu X1 30e RAV-ul plug in nu a avut castig de cauza. Si nu musai de spatiu si dotari (pe care le are) cat de desing, tinuta de drum si directia cam apatica Insa acum niste ani buni, am avut Honda Accord...motor aspirat 200 CP, dotari decente pentru vremurile cu pricina, statea pe drum impecabil...Am vandut-o dupa vreo 160.000 km cu un singur bec de pozitie schimbat. Nici Civicul nu era de lepadat pe atunci. Din pacate, Accordul nu l-au mai adus in Ro/EU, iar Civicul a devenit un sedan banal
  10. Si mie mi se pare decent ca nivel de zgomot care ajunge in habitaclu de la anvelope, curenti de aer etc.... Vb de U11
  11. Nu am gasit niciodata o informatie oficiala despre repartizarea greutatii, dar are motorul termic pe fata, rezervor si motor electric pe spate, iar bateria in podea plasata central. Ca impresie reala, sta foarte bine pe sosea si o ajuta centrul ala de greutate mai jos. Sasiul adaptiv M, de care zice colegul mai sus, o mai coboara putin...una pesta alta, desi o simti mai inalta, te indeamna sa o calci pe curbe. Din pacate a venit cu niste anvelope de vara cam naspa, de la anul le arunc. Dar totusi e SUV, F30-ul meu e mai agil, iar directia mult mai precisă, pozitia la volan mai jos...doar ca are 100 si de cai mai putin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.