Jump to content

claudiu1892

Contributors
  • Posts

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

claudiu1892 last won the day on August 14 2023

claudiu1892 had the most liked content!

4 Followers

About claudiu1892

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Music and Liverpool FC

Previous Fields

  • Masina
    G30 530i xDrive M Sport

Recent Profile Visitors

7822 profile views

claudiu1892's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2023 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

140

Reputation

  1. Da, cum spuneam, cred ca propria experienta a fiecaruia in ceea ce priveste brandul respectiv, ne creioneaza mai apoi si preferintele. Daca ai nimerit sa iti pice multe la BMW, nu cred ca esti masochist sa iti mai iei.
  2. Eu unul sincer nu as schimba marca in primul rand datorita experientei bune in ceea ce priveste calitatea, pana acum. Am avut 5 BMW-uri in ultimii 9 ani, modele, generatii si rulaj diferite (E92, F20, F30, F36, G30), si iti zic sincer, toate au fost intretinute corect si exceptand niste senzori minori sau niste bucsi (la seria 4 pe la 180k km), nu am bagat un leu pe langa consumabile. Nu mai spun de dinamica, e o reala placere sa conduci un BMW. Desi as fi tentat sa trec si la Mercedes, datorita tehnologiei si ideea de confort pe care o ofera, feelingul pe care ti-l ofera un BMW nu prea il gasesti pe la alte marci (si aici ma refer la MB, Audi, nu la cotetze precum Toyota, Honda, Mazda). Am avut ocazie de-a lungul timpul sa testez si japoneze (Toyota, Lexus, Mazda, Honda), ba chiar unele o perioada indelungata pt ca am avut de la munca. Crede-ma, cand te dai jos dintr-un BMW si urci intr-o Toyota, iti vine sa o lasi in mijlocul drumului si sa o iei pe jos. PS: Despre Volvo nici nu mai vorbesc, alea sunt masini luate de pe Temu deja
  3. Am ajuns pe la vreo 60k Eur buget momentan. Dar habar n-am ce sa iau, sincer. Ma tot gandesc Oscilez intre: - sa astept pana la primavara si sa iau un 550e, in speranta ca il gasesc pe la 62-65k Eur - sa iau acum un GLC 400e din 2024, E klasse 400e din 2024, sau X5 45e din 2022 (doar in cazul in care as trece peste problema cu slow charging si in caz ca gasesc un deal f bun la o masina cu dotari f bune si km putini)
  4. Nu vreau sa par snob, dar n-am sa-mi cumpar Toyota sau Honda in vecii in vecilor. Sunt niste cotete de gaini pe langa orice model de la BMW. Mai bine merg cu Uber toata viata. Evident, daca e masina de la munca, who cares? Eu ma refer doar ca nu as da vreun ban pe asa ceva..
  5. Cine isi ia E400e cel nou nu cred ca si-l ia pt motorul termic de 2L. O ia strict pt design, tehnologia actualizata si componenta phev - fast charge si rangeul decent Si o ia cu garantie, eventual noua sau aproape noua, nu sa stai sa bagi bani in ea ulterior.
  6. Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic. Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.
  7. Pai voiam sa te intreb, eventual veneam sa o testez, dar am primit una de la Autonom si nu mai era nevoie :))
  8. Te cred, am auzit numai lucruri bune despre 50e. Insa am buget vreo 55-60k, pe care oricum l-am marit deja in ultimele luni. 50e-ul e peste 80k momentan, deci no chance.
  9. Mi-am vandut masina acum cateva zile si eram chitit sa sar pe un X5 45e, parea chiar un dream car. Asta pana cand am avut una pe mana vreo saptamana si am inceput sa sap si mai adanc. Nimic de zis, motorul termic e bestial, dar sincer, ca PHEV lasa de dorit. Range-ul in Bucuresti e maxim 50km in conditii de trafic moderat, iar incarcarea cu max 3.7KW e pur si simplu ridicola pentru o masina care costa peste 100k EUR noua. Incarcarea de la 15% la 80% a durat aproape 6 ore! Pentru mine care as incarca-o la statii publice, as folosi-o aproape numai pe motorul termic, asta cu vreo 400kg de baterii in spate, ceea ce chiar nu are sens. Battery hold sare din schema, consumul creste considerabil si nu renteaza absolut deloc (testat). Nu mai vorbesc de devalorizare. Variante 45e e cu mult mai ieftina pe mobile.de sau orice alt site de profil, fata de 40i sau 40d. Asta spune multe. La X5 50e au imbunatatit considerabil, timpul de incarcare fiind de 2x mai scurt, insa aia e peste bugetul meu. Asa ca sincer, in momentul asta, oricat de inimaginabil parea inainte, cel mai probabil voi trece la Mercedes. E cu doua clase peste in ceea ce priveste tehnologia PHEV: Range dublu (GLE are 100km range electric), fast charge, timp de incarcare 30min pana la 80%, si o tranzitie intre motoare mult mai bine gandita.
  10. Am uitat sa specific: pretul e 32.000Eur, iar pentru membrii forumului fac o reducere de 2000Eur.
  11. Salut, dupa aproape 3 ani a venit vremea sa vand masina, din dorinta de a face upgrade catre un X5 G05 45e, facelift. Este masina pe care am ingrijit-o poate cel mai mult din cele pe care le am avut, atat dpdv al intretinerii cat si micile upgrade-uri pe care le-am facut (stopuri LCI, evacuare), sunt facute doar cu elemente originale BMW. Masina are 115.000 km in prezent si se afla intr-o stare excelenta atat dpdv estetic cat si tehnic. Dotari principale: DOTARI PRINCIPALE - Pachet M Sport - Evacuare originala BMW M Performance - Frane M Sport - Suspensie M Sport - Tractiune integrala xDrive - Scaune sport din alcantara, model M - Comfort Access - Optiune Shadow Line - Faruri Led adaptive cu asistenta la faza lunga - Pilot automat adaptiv (distronic) - Lane Assist - Parking Assistant Plus - Aer conditionat automat bizonal - Sistem audio HIFI - Head-up Display - Volan incalzit, reglabil electric - Scaune fata incalzite, reglabile electric cu memorie - Senzori parcare fata-spate - Camera spate - Trapa electrica - Oglinzi laterale rabatabile electric si cu avertizare unghi mort - Geamuri laterale spate si luneta fumurii din fabrica - Camere frontale pentru citire indicatoare si pentru asistenta la condus - Front/Rear collision assist (avertizeaza sonor si franeaza singura) - Lumini ambientale interior reglabile - Active steering (vireaza si rotile spate) Dupa achizitie, masina a primit urmatoarele upgrade-uri efectuate la service autorizat si pentru care detin facturi: - Evacuare M Performance (toba finala plus tipruri) OEM, pret 2000eur - Stopuri BMW LCI OEM - 1000EUR - Licenta Carplay lifetime - 350Eur Las mai jos anuntul de pe autovit, ca sa nu mai spamez din nou cu poze pe aici. Pentru orice nelamuriri, imi puteti da PM. Sunt multe posturi despre ea pe aici, puteti afla multe detalii si asa :). https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ID7HkXI6.html
  12. De inchis nu as vrea sa o inchid curand, dar nu stiu daca voi mai avea activitate cel putin 1-2 ani.
  13. Ideea e ca nu stiu ce activitate va avea firma in urmatorii 1/2 ani, posibil sa o inchid. Nu stiu daca merita tinuta deschisa doar ca sa iau o masina cu 50% din tva.
  14. M-am lamurit, multumesc. Si mi-a confirmat și un contabil. Poti lua pe firma mașina SH din spațiul UE, se aplica taxarea inversa, primești TVA înapoi după ce o înmatriculezi, insa daca nu întocmești foi de parcurs plătești 50% din TVA la ANAF. În cazul asta o sa mă gândesc daca mai merita efortul sa o iau pe firma (cu ceea ce implica: declarații etc), sau s-o iau direct pe pf și gata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.