Jump to content

Bmw e60


mdln

Recommended Posts

@cataiulian..multumesc :thumbsup:

La care te referi? Ca la amandoua am folie.. 530'u are 5%spate si 15% fata, iar 525'u are 35% toata masina..

 

@Cosmin Multumesc frumos :thumbsup: .. Sincer, nu regret nici o secunda ca am luat-o, masina merge foarte bine si cat pot, le intretin pe toate asa cum trebuie :download:

Link to comment
Share on other sites

@cataiulian..multumesc :thumbsup:

La care te referi? Ca la amandoua am folie.. 530'u are 5%spate si 15% fata, iar 525'u are 35% toata masina..

 

@Cosmin Multumesc frumos :thumbsup: .. Sincer, nu regret nici o secunda ca am luat-o, masina merge foarte bine si cat pot, le intretin pe toate asa cum trebuie :download:

 

Aaaa da,asa este, la 530 ma interesa banuiam eu ca 5 cu 15 este combinatia, merci

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

S-a cam pus praful pe topic...

 

Un mic update: Saptamana trecuta am facut revizia la masina : ulei + toate filtrele..

Cand am ajuns la magazin sa imi comand ulei, toata lumea m-a indemnat sa trec pe motul, chiar si mecanicul, ca-i mai ok, ca inca nu-i contrafacut etc..

Zis si facut, am trecut pe motul.. Inainte bagam ulei bmw 5w-40.. acuma am bagat motul 8100 x-clean 5w-40...

Intrebarea mea: Este bun uleiul? sau sa il schimb?

Nu am avut timp sa ma documentez, trebuia sa fac neaparat schimbul ca am plecat la drum cu masina si nu vroiam sa ma duc asa.. Il schimb la 15k de obicei.. De mers, merge foarte bine, suna bine motorul.. Dar cum nu stiu prea multe despre acest ulei, va intreb pe voi, cei care ati bagat in masina acest ulei, daca este bun sau mai bine sa trec inapoi la cel bmw.. Urmeaza sa fac schimbul si la celelalte masini, si daca-i ok, bag tot motul si in celelalte..

 

Mersi..

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu tot motul x-clean bag insa 5-30W, din ce am auzit este destul de apreciat, la urmatorul schimb tot motul am sa bag !

 

Eu bag 5w-40 de ceva vreme, in celalalte bag si eu tot 5w-30.

 

Mersi..si cred ca merg tot pe motul in continuare, si la celelalte. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Rasfoind printre poze, am gasit 2 cu "fosta" de prin 2007... 320d 2004.. m pack int+ext.. o masina buna, de care am fost foarte multumit, 1 an cat a fost la mine, adusa de mine din germanica.. Singurul lucru care nu-mi placea la ea, cand ma urcam din e60 in ea, era suspensia prea rigida, de M...Dar pe curbe, statea mai bine decat e60'u cu suspensie normala.

post-24640-0-43548900-1443528575_thumb.jpg

post-24640-0-56961200-1443528588_thumb.jpg

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update!

 

Masina a primit azi un nou remap...De ce? pff.. cam lunga poveste dar incerc sa o scurtez..

Citind zilele astea pe forum, am intrat la sectiunea masina mea si am inceput sa ma uit la topicul colegului @sm3agol, sa vad ce a mai facut la masina.

Si am vazut ca si-a facut un nou remap+ dpf off la baietii de la powertech, si ca inainte a avut soft de la George care nu era ok deloc!presiunea prea mare in turbina,presiune mare in rampa,etc....Dupa ce am citit asta, nu am mai avut liniste, stiind ca si masina mea are soft tot de la george...

Azi am mers pana la un baiat care face soft-uri custom, din 97 se ocupa doar cu asta.. Si l-am pus sa imi citeasca softul de pe masina si sa imi spuna ce si cum.. zis si facut.. Exact lucrurile care le-a spus @sm3agol in topicul lui, exact acelasi lucru mi l-a spus si baiatul respectiv.. Ca pe masina am un soft nu prost, foarte prost, ca are presiunea in rampa foarte mare, baga motorina prea multa si aer prea putin,,presiunea in turbina aiurea etc etc, multe la care sincer nu ma pricep.. I-am explicat, ca masina de la 3000-3500 in sus, la kickdown imi da fum foarte tare, si aproape continuu daca o tin in kickdown si mi-a explicat, ca din cauza softului facut prost, ca am un soft ca un powerbox mai mult, care iti baga aiurea presiune prea mare, multa motorina, etc. exact ce a explicat si colegul @smeagol..

Cand am facut soft-ul la george , masina mea avea 120 mii km si avea DPF activ, si nu am avut cum sa vad ca nu-i ok si nici nu stiam cu ce se mananca, in 2009 sau 2010 nu mai stiu exact.. doar dupa ce am dat DPF jos (pe la 180 si ceva de mii) am vazut ca scoate fum, si l-am sunat pe george si l-am intrebat care-i treaba ca da asa cu fum, ba chiar a fost la oradea si a vazut cu ochii lui.. Atunci mi-a zis ca sigur masina are ceva la injectoare, sau egr, sau ceva furtun crapat/fisurat... Am mers la mecanic, am verificat tot, injectoare,furtune, curatat galerie adminisie, egr, epurator, tot.. nimic, masina tot asa imi dadea fum in sarcina.. Am vorbit iar cu el, mi-a zis ca sigur nu-i din cauza softului, are ceva masina, injectoare etc..

Nu era de la nici un injector sau alte prostii, era de la soft, azi am vazut diferenta intre un soft de calitate, facut custom pe masina ta, si un soft copiat..Este greseala mea ca am crezut atunci, ca orice soft este ok..

Nu am nimic cu george, chiar este un baiat ok, dar ori nu stie ce soft'uri face "tunerul" cu, care zice ca lucreaza si spune doar ce aude si el de la "celalalt" ori stie dar nu-i pasa.

(pt. George)Daca citesti aici,ar fi ok sa vb cu omul care iti face soft-urile si sa ii spui nemultumirile noastre, daca as fi singurul as zice ca s-a nimerit doar la mine si sunt un caz mai "special", dar nu sunt singurul! ..

Nu vreau sa ii fac reclama proasta sau ceva, dar mi se pare normal si corect, ca aici intre noi macar sa ne ajutam si sa ne dam sfaturi bune/utile ca si asa toata lumea incearca sa tepuiasca pe toata lumea, macar aici intre noi sa fim corecti si sa ne ajutam..

Ma bucur ca nu am stricat nimic grav pana acuma la masina, avand in vedere cum era facut soft-ul..Acuma stau pe ganduri, daca turbina nu mi-a cazut din cauza softului, inainte sa dau dpf'u jos.. Sau dpf'u s-a infundat prea repede din cauza softului prost, fapt care a dus la caderea turbinei..

Sincer, nici nu mai stiu ce scriu, prea mult de povestit, si fara rost, faptu-i consumat.. Important e ca acum sunt multumit, masina merge foarte bine cu noul soft, cuplu se simte liniar nu "brutal" ca inainte si nu mai am "locomotiva pe carbuni"sa dea fum in prostie..

Daca mai intelege cineva ceva din ce am scris pe aici, e ok :laugh: :download: .. Eu sunt prea nervos la ora asta...

 

Daca stiam, faceam treaba asta mult mai repede, dar pana nu am dat de un om capabil si care sa stie cu ce se mananca soft'urile si sa imi arate negru pe alb ca nu-i bine ce am pe masina , nu am avut de unde sa stiu! omu cat traieste invata, pe pielea lui si pe banii lui din pacate!

 

In concluzie, aveti grija daca va "mananca" sa remapati masina, unde si la cine o faceti, ca nu-i chiar o joaca si nu-i asa usor cum cred unii si cum am crezut si eu acum cativa ani cand am facut remaparea...

Si multumesc colegului @sm3agol pentru ca a postat problema asta la el pe topic, asa mi-a dat si mie de gandit si am facut un lucru bun pentru mine si "masina mea" si poate si pentru alti colegi de pe forum...

Edited by mdln
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A dat bine zapada la Cluj azi si cred ca o sa persiste. Arata bine masina ;) .

 

Ma bucur ca ai scris de problemele cu fumul, si a mea e resoftata + dpf off insa nu da fum la kickdown,din fericire pentru mine.

 

Mersi.

Da, a dat chiar foarte bine, mai ales de la poieni pana la cluj , zapada+ceata.Cand am pornit de la oradea, ploua, am zis ca nu o sa vad zapada, dar cum am coborat piatra craiului cum am dat de zapada...

Dar spre surprinderea mea, vad ca au curatat drumurile destul de ok, nu au fost luati prin surprindere iar...

Link to comment
Share on other sites

Nimic mai frumos decat o masina curata prin zapada. :)

Legat de soft, e clar ca al tau avea probleme daca inainte era fumigena iar acum nu e. Insa ca fapt divers, n-o sa intalnesti tuner care sa laude munca altui tuner. Toti fac troaca de porci softul concurentei. E cerinta obligatorie in bransa.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nimic mai frumos decat o masina curata prin zapada. :)

Legat de soft, e clar ca al tau avea probleme daca inainte era fumigena iar acum nu e. Insa ca fapt divers, n-o sa intalnesti tuner care sa laude munca altui tuner. Toti fac troaca de porci softul concurentei. E cerinta obligatorie in bransa.

 

Ai dreptate cosmine,asta ca se fac troaca de porci unul pe altul se stie, cam in orice domeniu este asa.. Dar pe mine rezultatul m-a interesat, in rest treaba lor :thumbsup: ..tuner se poate numi doar cel care iti fac el soft'ul nu care il copiaza, parerea mea.

A fost curata masina pana am dat de zapada, acuma cand sunt acasa si ma uit la ea, toata-i de sare.. trebuie dusa la o spalare :download:

Link to comment
Share on other sites

Si la mine e aproximativ la fel cu fumul peste 3500 de ture,tot la George am facut soft,dar a mea este euro3. Si inainte scotea fum,oricum am zis ca in primĂŁvara ma duc pana la Iași sa ii fac un test dyno si sa verific softul,eventual daca se gasesc anumite probleme la el,sa il schimb

 

peste 3500 da mult fum? sunt curios si la tine, daca ii pui alt soft, daca mai da cu fum asa.. stiam ca si tu ai tot la el soft facut, si d-aia te-am si intrebat daca la tine face la fel...

Oricum, masina ta, rar gasesti asa exemplar, arata intr-un mare fel,intretinuta din toate punctele de vedere..

Daca te hotarasti sa dai volanul ala de "rezerva", sau stii vreun volan, sa ma anunti..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

peste 3500 da mult fum? sunt curios si la tine, daca ii pui alt soft, daca mai da cu fum asa.. stiam ca si tu ai tot la el soft facut, si d-aia te-am si intrebat daca la tine face la fel...

Oricum, masina ta, rar gasesti asa exemplar, arata intr-un mare fel,intretinuta din toate punctele de vedere..

Daca te hotarasti sa dai volanul ala de "rezerva", sau stii vreun volan, sa ma anunti..

Scoate destul fum dupa 3500,dar nu exagerat,ținând cont ca masina este euro 3. Oricum in primĂŁvara ma duc la Iași,tot acolo is cu drumul si 3-400 de euro cat ma costa softul acolo,is foarte curios sa vad daca se schimba situația dupa ce ii schimb softul.

Referitor la masina,multumesc de apreciere,incerc sa o intretin cat pot de bine din toate punctele de vedere. Acum iar mi-a mâncat o spinare de bani,i-am pus CIC :))

Volanul deocamdatĂŁ nu il dau,daca ma hotarasc sa il dau sau vad vreunul de vanzare,esti primul pe care il anunt

Link to comment
Share on other sites

eu am soft tot de la george si nu am fum grav cum se mentioneaza aici ,nici nu percep fumul in spate , ma mai uit seara in luminile altora si nu vad nimic cat despre boost mare in turbina mai exact la ce valori te referi . Eu sunt multumit de rezultate . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

eu am soft tot de la george si nu am fum grav cum se mentioneaza aici ,nici nu percep fumul in spate , ma mai uit seara in luminile altora si nu vad nimic cat despre boost mare in turbina mai exact la ce valori te referi . Eu sunt multumit de rezultate .

La mine nu e grav cu fumul,masina merge super. Eu la fel sunt multumit de soft,dar spre finalul turometrului e destul de sesizabil fumul( nu deranjant)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

S-a cam pus praful pe aici si azi cum am patit o nepatita :huh: am zis sa vad daca a mai patit cineva de pe forum asa ceva..

 

Azi am mers cu masina la spalatorie, ca era haos de murdara si cand mi-a scos presul de la sofer , ori a agatat pedala de acceleratie ori nu stiu ce s-a intamplat ca eu eram in spatele masinii si nu am vazut, dar mi-a spus baiatul de la spalatorie ca am pedala de acceleratie rupta :ermm: .. Initial am crezut ca glumeste , dar m-am dus sa vad si era iesita de jos dinspre podea unde este ceva suport sau ce are acolo, pedala de la acceleratie, rupta..

Am vazut ca are un canal unde trebuia sa fie bagata, am tot incercat sa o bag inapoi dar nu mergea, si am mers pana la service unde imi fac eu masina sa il intreb pe baiatul de acolo si mi-a spus ca sigur s-a rupt, ca au mai vazut (doar la seria 5), tot asa, pedala de acceleratie sa se rupa acolo jos, unde sta in podea...

Eu unul asa ceva n-am mai auzit pana acuma si nici n-am crezut ca mi se poate intampla asa ceva.. Asa ca am lasat masina la spalatorie in parcare si l-am sunat pe colegul @msasha cu dezmembrarile sa imi trimita pe maine alta pedala, ca avea pe stock, aici in zona am gasit doar intr-un loc, dar nu avea "chef" omul care lucra acolo sa o dea jos, doar maine(poate) si m-am enervat si l-am sunat pe @msasha.

A mai auzit/patit careva asa ceva??

Link to comment
Share on other sites

N-ai facut o poza?

E un sistem tare prost acolo la imbinarea de jos. Practic acea "balama" e doar un plastic turnat, ce intra intr-un canal. La apasare, se indoaie plasticul. Probabil dupa un numar de xxxx apasari, crapa.

Nu e vina baiatului de la spalatorie. Daca bucata aia e in mintile ei, nu o poti rupe nici sa vrei.

Link to comment
Share on other sites

N-ai facut o poza?

E un sistem tare prost acolo la imbinarea de jos. Practic acea "balama" e doar un plastic turnat, ce intra intr-un canal. La apasare, se indoaie plasticul. Probabil dupa un numar de xxxx apasari, crapa.

Nu e vina baiatului de la spalatorie. Daca bucata aia e in mintile ei, nu o poti rupe nici sa vrei.

 

Da am observat cosmine, stiu ca nu e vina baiatului, ca se vedea ca era "uzat" dar nu am mai auzit pana acuma pe nimeni sa pateasca asa ceva, d-aia ziceam.. fac maine poza, sa iti arat, ca oricum pana maine pe la amiaz, nu ajunge curierul cu cealalta pedala..

Eu unul, n-am mai auzit pana acuma asa ceva, am ramas putin socat cand am vazut ce s-a intamplat :sorcerer: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.