Jump to content

Instalare pornire de la distanta


4EST

Recommended Posts

Am inceput sa instalez o pornire de la distanta.

Am ales Crimestopper RS-1 pentru telecomanda f. mica si draguta.

 

Am instalat-o cam 2/3, mai am cateva fire de legat, si pe de o parte caut sugestii de unde sa gasesc semnalele necesare, pe de alta parte va spun si voua cateva scurtaturi:

 

Trebuie cuplate:

Firele groase: conform instructiunilor accesorii, ignition si start (demaror) trebuie luate de la firele de la contact

Eu le-am gasit mai aproape: in spatele torpedoului: cel verde este ignition, si cel violet este accesorii

Cel negru/albastru (starter) trebuie conectat totusi sub volan

 

Firele subtiri:

incuiere: albastru/rosu - in spatele torpedoului

descuiere: alb/negru - in spatele torpedoului

claxon: violet/albastru - in spatele torpedoului

tach (turometru): negru - in mufa de diagnoza

 

Mai caut:

- cum sa activez pozitiile - probabil un fir in spatele comutatorului de lumini

- cum activez plafoniera

- semnal cand apas frana - este fir maro/alb in mufa de la switch-ul de la frana de picior, dar poate o fi si undeva in spatele torpedoului?

- ideal ar fi daca as putea sa ma leg si la becul de bujii incandescente, sa stie pornirea cand se stinge

 

Sugestii pt ce mai caut?

Link to comment
Share on other sites

montajul unei alarme cu functie de pornire a motorului costa undeva intre 150 - 200 lei la o firma specializata la o prima cautare pe google, banuiesc ca gasesti si mai ieftin de atat

de ce iti bati capul si vrei sa iti dai foc singur cand pentru banii astia ai si garantie ???

si mie imi place sa fac unele lucruri singur ... dar ma rezum la lucruri de mecanica simpla/intretinere a masinii !

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pe un Astra G pornire de la distanta si a fost super.

Iarna gasesti masina incalzita iar vara rece.

In 2007 m-a costat 1350 RON cu tot cu montaj.

Eu nu am avut nici o problema cu ea pentru ca era ceva mai bunicel dar cele intre 200 si 600 de RON sunt criminale.

Se opreste motorul in mers sau nu mai porneste deloc. La un prieten cica iar fi dereglat si computerul.

Deci daca vrei sa pui nu te zgarci ca e in interesul tau.

Pe mine m-ar interesa sa pun si pe actuala masina dar astept sa vad cum iese la tine.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i vorba de cat costa instalarea.

 

O instalez eu pentru ca vreau sa fie instalata BINE. Am mai asistat in trecut la instalari de alarma pe cateva masini si am vazut cum s-au rupt cleme, plastice - care le observai dupa imediat dupa instalare, pentru ca "mergea si asa". Am vazut si care-i "tehnica" de lucru - daca stai sa te uiti ai sa vezi ca chiar mare lucru nu e.

 

Conteaza f. mult sa lucrezi cu rabdare, si asta o poti face cand e vorba de masina ta, nu cand iei o manopera de 100-200 lei/masina

 

Vis-a-vis de tipul-pretul alarmei, ce sa va spun - la o alarma f. scumpa primesti pe de o parte niste stickere colorate frumos, poate niste relee mai bune, si cu siguranta alarme gandite (programate) mai bine. Unele interactioneaza si cu bus-ul masinii (comunica cu ECU) si acolo intr-adevar dai un ban in plus. Dar nu e cazul la E46

Personal citesc bine manualul de instructiuni si instalare, si nu e greu sa evaluezi daca ce face alarma e ok sau nu - cel mai rau la unele ieftine sunt procedurile prost gandite. Sickere nu ma intereseaza, iar releele nu pot sti de dinainte daca-s bune sau nu

 

Mi-am mai instalat o alarma cu pornire pe fosta masina (un passat), a costat ridicol de putin - sub 100 USD, si (pt ca am instalat-o bine zic eu) nu am avut absolut nici o problema si a functionat impecabil

 

Acum am ales a instalez doar o pornire de la distanta, nu mai vreau nino-nino sa faca in parcare pentru ca oricum face degeaba - cati dintre voi se mai uita de fiecare data cand face nino-nino o masina in fata blocului? :)

 

Revenind la instalare - vedeti si voi ca nu-i mare lucru, si astept si eu niste sugestii pt firele care trebuie sa le mai racordez - cei care si-au facut modificari la angel eyes cu siguranta vor sti cateva dintre ele.

 

PS: la sfarsit fac o compilatie DYI, ca nu-i asa greu :)

PS2: cu firele deja legate porneste deja masina, cu cheia inca in contact, pt ca n-am instlat transponder bypass-ul

Edited by 4EST
Link to comment
Share on other sites

da' mai exact cum e cu pornirea asta de la distanta ? am tot auzit dar nu stiu foarte multe despre, deci sa inteleg peisajul: masina inchisa, tu iesi pe balcon tintesti masina si porneste motorul...fara cheie in contact? cand ajungi la masina opresti motorul din telecomanda ca sa bagi cheia in contact? habar'nam deci sa nu radeti!!! lamureste-ma si pe mine te rog..

mersi

Link to comment
Share on other sites

apesi pe buton, si pornirea simuleaza rotirea cheii in contact - cupleaza accesoriile, apoi contactul si demarorul. Motorul porneste si merge un timp stabilit

 

Tu cobori la masina, descui usa, te sui in masina, rasucesti cheia (fara sa mai dai la demaror), si cand apesi frana sau ambreiajul, automat pornirea se decupleaza si ramai pe contactul setat prin cheie.

 

Mai poate fi configurata sa porneasca x minute la y ore (iarna daca e f. frig), sau sa mearga in continuare motorul cand te dai jos din ea, sau sa porneasca singura cand temperatura scade sub anumite grade, sau daca voltajul bateriei scade sub un nivel stabilit.

 

Dar principalul avantaj e vara, si mai ales iarna cand pana ajungi la ea clima face o temperatura suportabila

 

 

...plastice - care le observai dupa imediat dupa instalare, pentru ca "mergea si asa". ....

 

corect e pe care NU le observai imediat dupa instalare. Poate un moderator corecteaza mai sus

 

si mie imi place sa fac unele lucruri singur ... dar ma rezum la lucruri de mecanica simpla/intretinere a masinii !

 

mie imi place mai mult partea electrica :)

Link to comment
Share on other sites

Interesanta asta cu pornirea de la distanta... o sa pun si eu in viitorul apropiat dar prefer un service ceva specializat, nu am destule cunostinte, daca reusesti sa faci un diy bun poate ne ajuti tu cu instalarea, bafta.
Link to comment
Share on other sites

am instalat-o, nu e greu dar am vrut sa trag toate firele frumos

 

Functioneaza, dar doar cu cheia in contact, nu am reusit inca sa pacalesc imobilizatorul

Se pare ca la BMW este extrem de slab semnalul: Daca la alte masini poti sa pui cheia in torpedo, si imobilizatorul o simte si acolo si aproba pornirea motorului, la BMW cheia trebuie sa fie la maxim 1cm de mijlocul butucului unde introduci cheia la pornire (in jurul buturului e antena imobilizatorului)

Mai mult de atat, masina NU PORNESTE daca "vede" 2 chei. Puteti incerca: puneti a 2-a cheie chiar paralel cu prima (cu lama in afara, evident).

 

Acum mi-au ramas 2 variante de explorat:

1 - dezactivez complet imobilizatorul (soft/hard, studiez inca)

2 - cumpar inca o antena identica cu cea din jurul butucului (25 lei), si cu un releu dublu trec de pe antena originala pe cea montata de mine ascunsa, cu o cheie in mijloc.

 

As prefera prima varianta, oricum eu nu sunt un fan al "imobilizatoarelor" care in majoritatea cazurilor nu prezinta probleme pentru hoti, ci pot cauza uneori nepornirea masinii pt utilizatorii cinstiti.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu te joci de-a EWS-ul, caci s-ar putea sa ai probleme foarte mari, ce pot duce pana la imposibilitatea pornirii masinii... sau chiar pana la a ramane fara ea :ninja:

 

si toate astea doar pt a avea caldura in masina, in conditiile in care BMW-ul se incalzeste destul repede?!

Link to comment
Share on other sites

Pai se incalzeste repede, si vine vara si o sa se incalzeasca si mai tare si o sa vrem sa se mai raceasca inainte de ajunge la ea :)

 

Intrucat am alfat ca este cam imposibil sa dezactivez EWS-ul, am ales varianta 2 - bypass-ul antenei.

Asta e solutia care se aplica de catre majoritatea kiturilor de pornire de la distanta: se pune o cheie de rezerva intr-o cutie ascunsa in masina, si cand se porneste de la distanta, se comuta antena catre cheia din cutie.

 

Astfel daca un hot intra in masina si incearca sa o porneasca cu o cheie potrivita, masina nu va porni fiindca nu e activ bypass-ul. Si sa se apuce sa caute pe sub bord pe unde o fi cheia de rezerva (daca stie de existenta ei) este cam greu

 

Solutia de mai sus au aplicat-o cu succes cativa membri de pe e46fanatics

 

Interesant e ca o cutie ce face bypass costa minim 80 lei(si am cumparat si eu, dar nu merge), pe cand solutia care am s-o aplic acum costa 25 + ~ 4 lei = 29 lei, si nu are cum sa nu mearga

Link to comment
Share on other sites

Am terminat de montat pornirea de la distanta.

Totul functioneaza conform specificatiilor, chiar cu mici modificari aduse de mine

 

Am sa fac un mic DIY in curand, desi n-am facut poze la tot. Dar poate cand mai desfac torpedo-ul mai completez cu poze

 

Pana atunci un mic clip cu rezultatul

 

http://www.youtube.com/watch?v=d_xPMIPTYxg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, si eu sunt de aceiasi parere. Am tot aranjat-o si modificat-o pana a iesit exact asa cum am vrut eu, nu "lasa ca merge si asa"

Am vazut ca esti din Brasov....

 

Am un modul de pornire de la un Viper 791XV Am O alarma VIper pe un NFL 320d achizitionata o data cu masina fara sa stiu ce tip este Am luat-o cu o telecomanda cu pictograme exact ca cea de 791XV. la care am atasat a doua telecomanda.Poti contracost desigur sa imi montezi modulul de pornire daca acesta e acceptat?

Link to comment
Share on other sites

daca ai buton de pornire motor pe alarma, implicit daca ai iesire pt comanda motor (au auxiliara), se poate monta pornirea, aceasta avand intrare pt comanda dintr-o alarma

 

Dar daca ai cutie manuala, e mai complicat: ori o sa ai o procedura relativ complicata pt a putea porni motmorul, ori trebuie montate niste sisteme bine gandite, astfel incat sa nu fie masina in viteza cand o pornesti - gandeste-te ca riscul e mare, poti chiar sa lovesti copiii care se joaca in fata masinii

 

De montat nu ma bag, oricum am muncit la a mea destul de mult timp si nu se merita dpdv pret manopera. Te trimit la altii mai "profesionisti" daca vrei, sau te ajut cu sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Mai aveai o varianta in legatura cu ews. Puteai scoate chip-ul dintr-una din chei, care este o chestie incapsulata in plastic de 10x2 mm si sa o lipesti undeva langa contact sub carcasa de plastic.

Cat despre lucrarea in sine nu stiu daca se merita riscul de a o monta pe o manuala, iar sa pornesti motorul si sa uiti sa fi deschis clima in prealabil iar e nasol...

Link to comment
Share on other sites

am mai scris ca daca EWS citeste 2 chipuri, nu porneste! Deci ar trebui sa scoti ambele chipuri din chei, si doar unul sa il lipesti, cam naspa zic eu. asa am rezolvat cu 30 lei si am cheile intregi

 

clima poti sa o programezi sa porneasca automat la fiecare pornire a motorului daca chiar vrei :)

Oricum pt disel alb, in BV e mai importanta incalzirea iarna decat racirea vara :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.