Jump to content

Zgomot mare in zona volanului


iulisv

Recommended Posts

Buna seara.

Am un zgomot super enervant in zona volanului, chiar se si simte si o vibratie destul de puternica, atunci cand merg pe drumuri cu gropi mic sau pe drumuri pietruite. Pe fata am schimbat tot, mai putin caseta de directie, geometria am facut-o de 2 orin intr-o luna(si a fost facuta bine) si tot zangane in zona volanului. Stiti cumva daca pe volan sunt ceva bucsi care ar putea cauza asta, sau poate cupla aia din capatul coloanei volanului( care face legatura cu caseta de directie)? Sau poate caseta de directie sa fie de vina? Are un pic de joc dar nu e asa mare.Nu stiu ce naiba sa-i fac ca me dispera si nu pot sa aflu cauza. Nici nu am unde sa ma duc ca la noi in comuna Suceava nu sunt mecanici care sa stie meserie cu adevarat.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat care m-ar putea ajuta sa depistez cauza.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Da...

 

Am avut aceasi problema ca si tine, mi-am iesit din minti pana sa depistez cauza.

Problema vine de la axul volanului sus, unde sunt ceva bucse(vezi realoem), alea s-au dus si axul joaca cu tot cu volan la gropi mici si pietricele marunte cauzand o bataie rapida...

Schimbi alea(numai OE) si ai scapat de problema.

 

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Da...

 

Am avut aceasi problema ca si tine, mi-am iesit din minti pana sa depistez cauza.

Problema vine de la axul volanului sus, unde sunt ceva bucse(vezi realoem), alea s-au dus si axul joaca cu tot cu volan la gropi mici si pietricele marunte cauzand o bataie rapida...

Schimbi alea(numai OE) si ai scapat de problema.

 

 

Bafta.

Multumesc mult Roco, exact asa face cum spui tu.

Acum intrebarea, se schimba greu? As putea face eu asta, si cam ce ar trebui sa dau jos sa ajung la bucsele alea? Poti sa-mi spui si care sunt pe realoem, ca am gasit ceva dar nu sunt sigur ca sunt alea.

Si daca mai tii minte cam cat au costat bucsile alea?

Edited by iulisv