Jump to content

Problema e46 - scad turatiile -


Slim

Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema la e46, sta aprins un CECK ENGINE in bord, am fost la tester, mi-a spus ca e clapeta de acceleratie(nustiu ce anume e aia), mi-a sters eroarea si a mai spus ca nu e cazul sa schimb nimic momentan, plus ca e si cam 1000Ron, asa ca sa o schimb cand cade de tot, insa e destul de neplacut cand opresc la semafor sa inceapa sa imi tremure motorul si sa dea sa moara, sa nu mai spun ca si atunci cand iau de volan pe loc scad turatiile la 500 ture... ( bineinteles ca dupa ce mi-a sters eroarea pe tester, a2-a zi s-a aprins iar...

S-a mai ivit cineva de problema asta ? Pot sa scap mai ieftin ?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu te ambala sa iei clapeta, mai studiaza. Mergi in prima faza la un mecanic cat de cat priceput sa-ti dea jos corpul de acceleratie in care e si clapeta, sa-l curete foarte bine, inclusiv regulatorul de ralanti de pe el... apoi mai vezi. Clapeta nu are ce sa aiba, eventual senzorul de pozitie al clapetei... dar elimina-le pe rand.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc am sa merg totusi si la mecanic sa imi desfara clapeta sa vedem ce are... multumesc pentru parere... osa incerc si cu debitmetru... dar cred ca trebuia sa imi dea eroarea pe tester la el daca acolo era problema insa eroarea se refera la clapeta de aceleratie .. nici nu stiu ce e aia nici nu stiu daca asa se numeste... Revin cu rezultatul.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acelasi lucru mi se intampla si mie la un E46 2000, imi sta aprins becul de la check engine si imi scade turatia la relanti pana aproape de 500.Am pus-o de mai multe ori pe tester mi-a sters eroarea si a 2-a zi a aparut iar. In prima faza mi-a spus ca e sonda lambda, apoi imi dadea nu stiu cate erori si ca toate au legatura cu valva pcv..bun am spus ca am rezolvat problema cu scaderea turatiei si tot ceea ce tinea de aceasta piesa..am schimbat piesa, in primele zile mi-a spus sa merg cu ea mai turata k de obicei ca sa se curete catalizatorul..am facut si acest lucru,dar degeaba. Acum face mai rau k inainte..nu stiu cum anume sa rezolv problema si sa gasesc un mecanic competent cu un tester bun si sa-mi spuna ce anume trebuie schimbat pentru a scapa de aceasta problema..am ajuns intr-un punct in care imi doresc sa nu mai schimb piese pana ajung sa schimb ce era defect. daca stiti un mecanic bun pe Bmw cu tester cu tot astept sa ma anuntati. Edited by Madlen
Link to comment
Share on other sites

Citeste si asta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/81661-avertizare-furtune-carbonizate-pcv-check-engine-etc/page__hl__furtune+carbonizate poate te ajuta.. eu am patit la fel.. s-a rezolvat prin schimbarea pcv+ furtunul de gaze de la pcv

 

Salut, eu am schimbat azi valva pcv si nu a facut nicio diferenta. de ce furtun e vorba? cel care iese din carter si intra sub valva in metal sau cel care intra chiar pe vlava in shtuzu ei de plastic?

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 furtune lipite intre ele , unul e f cald mereu si unul foarte rece , cel cald se face praf la propriu in timp , verifica-le pe alea si in acelasi timp si debitmetrul , la mine astea 2 au fost problema !

 

 

Stiu de care e vorba, cand am pus mana pe ele mi se pareau cam moi, presupun ca trebuie sa fie rigide, nu? Stii cumva codul piesei? sau denumirea sa stiu sa cer la magazin?

 

Daca ar fi probleme la debitmetrul de aer nu ar trebui sa indice aiurea consumul instantaneu?

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.

 

Am fost la 3 serive-uri !

 

Am ramas la cel mai competent ... Ne-am luat dupa tester !

Am curatat clapeta de acceleratie, acum e nou noutza, nici o diferenta.

Am curatat motorasul de relanti, functioneaza perfect, nici-o diferenta.

Am schimbat debitmetru, nu era cazul, nici-o diferenta.

Am schimbat bujiile, nu era cazul, nici o diferenta.

Am schimbat valva PCV, desigur, nu era cazul, tot nici-o diferenta.

Furtunele nu le-am mai schimbat ca se vede ca sunt shimbate de fostul propietar ... sunt in stare foarte buna.

Am mers si fara mufa in sonda lambda. Tot nimic.

____________________________________________________________________________________

 

Dupa toate operatiunile asta masina in loc sa mearga mai bine merge mai prost :|

Acum mecanicul mi-a zis sa ma duc la un alt service sa imi scoata catalizatorul de tot.

 

Mai are cineva vre-o idee ? Vreau doar ca masina sa mearga ca inainte :( imi e dor.... acum nici nu imi vine sa o iau din parcare cand vad ca da sa moara motoru la fiecare semafor... sa nu mai zic ca daca e motoru rece nu ai sanse sa mergi decat cu a1-a!

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu am apucat inca sa schimb furtunele de la PCV dar am constatat ca in ultimele zile nu a mai facut figuri. Si am o mica banuiala de ce. Mie mi se scurge o parte din apa ce scapa pe la trapa inauntru (si nu am apucat sa rezolv problema aia inca) si mi se uda covorul in drapta spate cam pe unde vin cablurile de la pompa de benzina. In ultimele zile a fost soare si caldura mare si nu a mai facut figuri... Acuma poate ca nu inflenteaza umezeala niste cabluri perfect izolate, dar pompele de benzina din rezervor tot le poti verifica sau curata (daca se pot... nu stiu ce constructie au) .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.