Jump to content

licare becul rosu de la ulei


Recommended Posts

salut si ma scz daca am gresit pe undeva ceva sunt nou printre voi dar sa trec la subiect.

Acum 2 luni am achizitionat un bmw e46 318ci motor/1995 143/cp cupe , l-am adus din braia acolo l-am pus pe teste si nu avea erori dar mai licarea becu rosu ( proprietaru a zis ca nu ia schimbat uleiu de cand o avea adica de 7 luni adusa din germania si daia ) l-am crezut am venit cu ia de acolo si m-am apucat de schimbat consumabilele ... dar becul rosu tot licare doar cand se incalzeste motorul , am schimbat senzorul de presiune , tot licare , am schimbat cuzineti , tot licare nu stiu ce sai mai fac acuma am vb cu mecanicu si mi-a zis sa schimb pompa de ulei ... am puso pe testar si nu da nici o eroare pt ca nu ramane aprins (10 secunde) si nu o inregistreaza

Astept parerile voaste . Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Fenomenul se intampla doar la relanti? Daca accelerezi dispare? S-ar putea sa fie o problema de presiune din pompa care nu baga necesarul.

 

Apoi ma mai gandesc la vascozitatea uleiului poate nu a fost pus ulei cu vascozitatea indicata .

 

Apoi filtrul de ulei si garnitura care vine pe capacul de la filtru ai verificat?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da fenomenul se intampla doar la relanti si doar dupa ce se incalzeste motorul , daca incepe sa licare si o accelerez foarte putin dispare ... ulei am bagat si 10w40 liqui moly cu nu stiu ce in el dar degeaba acuma dupa ce i-am schimbat cuzineti am bagat 5w40 oribinal bmw.... filtru de ulei si garnitura sunt noi puse de 2 saptamani mann ... mai astept pareri
Link to comment
Share on other sites

Da fenomenul se intampla doar la relanti si doar dupa ce se incalzeste motorul , daca incepe sa licare si o accelerez foarte putin dispare ... ulei am bagat si 10w40 liqui moly cu nu stiu ce in el dar degeaba acuma dupa ce i-am schimbat cuzineti am bagat 5w40 oribinal bmw.... filtru de ulei si garnitura sunt noi puse de 2 saptamani mann ... mai astept pareri

Pai mai ramane sa vezi starea pompei.Deci cat uleiul e rece si un pic mai vascos pompa reuseste sa-i faca presiune.Cum se incalzeste si devine subtire pompa are scapari.Plus ca i-ai pus un ulei si mai putin vascos (5w fata de 10w ...eu i-as fi pus chiar 20w sa vad cum se comporta cu mai vascos nu cu mai putin vâscos).

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai inlocuit doar cuzinetii de la biela,trebue verificati si cuzinetii de la palier,ceea ce presupune sa dai motorul jos.

inclin sa cred ca nici nu a masurat ce joc exista intre fusul de la arbore si cuzinet,degeaba pui nou daca ai diferenta mare,se pierde presiune si uleiul curge in baie trebue rectificat arborele la ce cota de reparatie iese 1 sau 2 in functie de uzura si cumparati alti cuzineti pe cota de reparatie.

Link to comment
Share on other sites

pompa de ulei , trebuie noua !

 

cred ca si motorul va avea probleme ,daca s-a mers cu pompa de ulei defecta...si cica sa iei domne masini doar din Germania..rolleyes.gif

o pompa e cam 350 de dolari OEM, nu e chiar ieftina... un oil pressure sensor ii numai 7 dolari, eu as incerca sa schimb sensorul... daca ai un mecanic ieftin.

Nu ar strica sa verifici si legaturile - conectarile electrice la senzorul de presiune. Sa nu aibe rupturi ori murdarie de pe shosea pe ele...

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

eu as incerca sa schimb sensorul... daca ai un mecanic ieftin.

Sa-l mai schimbe o data? :unsure:

am schimbat senzorul de presiune , tot licare , am schimbat cuzineti

 

am puso pe testar si nu da nici o eroare pt ca nu ramane aprins (10 secunde) si nu o inregistreaza

Degeaba o pui pe tester. Ce ai vrea sa-ti indice testerul, sa-ti spuna ce cuzinet e dus sau ca pompa de ulei nu mai face presiunea necesara? Testerul nu este pentru asa ceva.

 

Cel mai bine este sa masori presiunea de ulei. Sunt unele service--uri care eu sculele necesare pentru asa ceva. Sau schimba intai pompa, eventual cu una SH in buna stare.

 

Daca pompa e buna, trebuie sa desfaci motorul, sa masori cotele vilbrochenului si eventual sa rectifici arborele daca este necesar, si/sau sa schimbi si ceilalti cuzineti.

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu cuzinetii au fost schimbati si cei de la biela si cei de palier cu uni originali standard , vibrochenul din spusele mecanicului arata foarte bine nu are urme de frecare sau uzura .. pt colegul care a cerut numele celui de la care am cumparat masina ..zafiu auras mircea si e din braila ..acuma mecanicu a desfacut ieri pompa si a mers cu ia la alt mecanic (prieteni) care lucreaza la bavaria si au constatat ca e ceva gripat in pompa sau din cate am inteles eula telefon e ceva frecat acolo si mi-a garantat ca daca iau pompa nu o sa mai am probleme ... alta problema ar fi ca nu gasesc nicaieri acest model de pompa secand ..daca m-ati mai putea ajuta cu ceva numere de telefon de la centre de dezmembrari sau daca stiti pe cineva care vinde asa ceva , am cautat si am dat la telefoane dar nu am gasit la nimeni ... va las si nr meu de telefon poate e mai usor sa luam legatura ; 0766719689

Va multumesc pt sfaturi si pareri si am sa va tin la curent cu ce am rezolvat si cand va fi in stare de functionare am sa va prezint si masina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
problema a fost rezolvata prin inlocuirea pompei de ulei .... acuma in schimb a ramas martorul chec engen aprins , mecanicu a zis ca a pornito fara sa aiba filtru montat si de aia si sa mai merg asa cu ia sa se curete nu stiu ce si o sa se stinga ... aveti ideie de la ce sa se fi aprins chec engen ?
Link to comment
Share on other sites

problema a fost rezolvata prin inlocuirea pompei de ulei .... acuma in schimb a ramas martorul chec engen aprins , mecanicu a zis ca a pornito fara sa aiba filtru montat si de aia si sa mai merg asa cu ia sa se curete nu stiu ce si o sa se stinga ... aveti ideie de la ce sa se fi aprins chec engen ?

incearca la clegul robet_tau.

vb cu el

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Mi-a aparut recent si mie aceasta problema la un motor M54 de pe E46 320i fl. Dupa 20-30 min de mers incepe sa se aprinda pt 1-2sec martorul rosu de ulei, dar doar in momentul cand calc ambreiajul si turatia cade spre 500 rpm. Pe urma revine turatia la 700 si dispare martorul deci cand stationez si motorul e la ralanti nu se aprinde. Ciudat e ca aparut aceasta problema chiar dupa schimbul de bujii desi nu cred sa aiba vreo legatura. Cand am schimbat bujiile am observat scurgeri de ulei, deci trebuie sa schimb garnitura de la capac. Posibil sa afecteze garnitura defecta presiunea la ulei?
Link to comment
Share on other sites

Legat de ulei uite ce recomanda Castrol.

Premium Edge 0W-30

Mid-range MAGNATEC 5W-30

 

Eu zic ca de vina e uleiul fiind si un motor destul de pretentios la ulei

Nu are treaba uleiul, toate motoarele sunt pretentioase la ulei, ca altfel am pune si ulei reciclat sau nu l-am mai schimba.

5w40 pe care l-ai pus este foarte bun.

 

Evident.

Nu cred ca are efect asa de grav aceasta garnitura, parerea mea. Si eu am schimbat aceasta garnitura pot sa spun ca era terminata, daca acceleram mai puternic peste 4500 de ture efectiv arunca cu ulei in zona sondelor lamda.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

De schimbat oricum o schimb, dar nelamurirea mea este daca mai pot merge cu masina pana la remedierea problemei, tinand cont ca presiunea scazuta apare doar sub 700 rpm timp de 1 sec-2. In week-end vreau sa fac un drum mai lung pe transalpina si n-as vrea sa raman cu ea in drum. Mentionez ca motorul functioneaza ok.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Cam aceeasi problema o am si eu , licare becul de ulei cateodata la porniri reci dar foarte scurt si cateodata foarte rar la accelerari scurte la relanti, si am si niste scurgeri de ulei cateodata de vine un miros oribil in masina ca pica pe ceva incins si il arde , cred ca e garnitura aia de la capacul motorului . Maine am sa schimb uleiul sa vad daca vad ceva modificari in bine !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.