Jump to content

acceleratie 0-100


alex230ro

Recommended Posts

iar noi te rugam de citeva zile sa ne explici cum ai masurat diferenta aia de 4, pardon ~4. stim ca n-ai cum, dar totusi...

13730[/snapback]

 

miroase a cearta pentru o chestie aiurea....inceta-ti inainte sa degenereze in altele, singurul mod de a afla 0-100 la toti este sa mergem cu o camera in masina si sa bagam 3-4 ture si apoi sa ajungem la o concluzie....ce draq suntem prieteni totusi... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg de ce rastalmacesti fiecare post al meu. :blink:

13737[/snapback]

 

nu e vorba de rastalmacit, dar cu totii ne distram cind afirmi ca masina ta face 0-100 mai rapid decit toate celelalte din discutie (320i, 323i, 520i, 525i - e chiar de risul curcilor).

 

eu nu rastalmacesc, ci analizez cautind afirmatiile corecte si probate, nu presupunerile. si eu am visat aseara ca ma dadeam cu o masina de f1, dar asta nu ma ajuta cu nimic.

Link to comment
Share on other sites

miroase a cearta pentru o chestie aiurea....inceta-ti inainte sa degenereze in altele, singurul mod de a afla 0-100 la toti este sa mergem cu o camera in masina si sa bagam 3-4 ture si apoi sa ajungem la o concluzie....ce draq suntem prieteni totusi... :blink:

13738[/snapback]

 

um... eu cred ca si pe tine te face la o liniuta 0-100 :)

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am afirmat undeva ca masina mea face 0-100 mai repede decat toate celelalte din discutie pentru ca nu am scris ca fac 0-100 in 8.3 secunde cu motor de 1.6 in stilul 4tuning.

Hai ca deja ma umfla rasul, unde am scris sau am _insinuat_ ca masina mea este mai rapida decat 2.0, 2.3, 2.5. Te rog fii obiectiv, nu subiectiv. Daca cumva am scris asa ceva intr-o stare accidentala de alienare mintala te rog sa dai quote si-mi retrag toate cuvintele. :blink:

A, si totusi mai mentionez un lucru, care poate influenta mai mult sau mai putin acea viteza, dar las la latitudinea voastra sa va exprimati. Cand am facut masuratoarea eram cu becul aprins la rezerva, deci rezervorul aproape gol, deci greutate ceva mai mica. :)

(cine pana mea?!?), eu inteleg ca ai o problema cu mine, dar cred ca ar trebui ca pe forum sa fim obiectivi, nu subiectivi.

Link to comment
Share on other sites

e simplu, noi toti am scris niste timpi de 12, 13, 11 secunde; numai tu ai obtinut sub 11. e ar'metica pura.

cit despre subiectivism, mentine-ti atacurile pentru privat, ca sa nu creada lumea ca ai _tu_ ceva cu mine. si gata cu intepaturile, propun sa revenim in realitate si sa discutam despre acceleratia 0-100, cu chestii palpabile:

 

- cum ati masurat

- ce erori pot aparea

- ce se poate face pentru imbunatatire

- cum s-ar putea masura mai precis

Link to comment
Share on other sites

- cum ati masurat

- ce erori pot aparea

- ce se poate face pentru imbunatatire

- cum s-ar putea masura mai precis

 

1 - am masurat cu un aparat G-Tech (pt ca mie nu-mi merge kilometrajul si nici nu cred in ceasurile de bord si cronometrele de telefon)

2 - minime avand in vedere ca diametrul rotilor mele actuale sunt aproape identice cu cele de fabrica (1.8% conform http://www.miata.net/garage/tirecalc.html)

3 - repetat plecatul de pe loc si gasita si o suprafata buna (cand am testat am ciupit cu dreapta spate niste nisip)

4 - cu radar de politie care am inteles ca are eroare la viteza de 300km/h de 1km/h (asta e din auzite :blink: )

 

rescriu si rezultatul 0-100km/h 11.72sec

Edited by COObra
Link to comment
Share on other sites

e, vezi... vitezometrul are eroare pina la 10% cu rotile de marime stock. la toate masinile, nu doar la bmw... e o norma internationala pentru producatori.

 

dar g-tech-ul nu tine cont de marimea rotilor, asa ca probabil esti aproape de 100% acuratete. vrem si noi jucaria, se poate ?

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in vorba...cum sunt obtinute valorile demarajului date de producatori? Ma refer la cate persoane in masina...eventual rezervor plin...etc...stie cineva care e standardul?...asta daca exista unul...

13772[/snapback]

 

mda...exista un standard...rezervorul are 20litrii de combustibil, o singura persoana si c-am atat....ah bineinteles si aparatele de masuara a caror corectitudine nu putem sa o discutam.... :blink:

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

cifrele de la producatori presupun un sofer de 75 kg si 10l de combustibil in rezervor. evident, noi am fost foarte departe de asta duminica, eu avind momentan 120 kg :)

13773[/snapback]

 

 

De aia intrebam ca si eu sunt la categoria asta 0.15-0.20 tone... :blink:

btw...(cine pana mea?!?), ajung maine in jur de 14:00 in Bucuresti...nu ma uita cu colantele...

Link to comment
Share on other sites

alex, prima incercare (323i) (1.4 mb)

 

alex_0_100_take1___.avi

 

alex, a doua incercare (1.6 mb)

 

alex_0_100_take2.avi

 

chas3 (320d) (1.54 mb)

 

chas3_0_100.avi

 

de ce nu e bine sa faci cronometrari pe strada (318 kb) :

 

de_ce_nu_e_bine_sa_faci_cronometrari_pe_strada.avi

 

scuze pentru calitate, de cind am renuntat la windows 98 captura si encodarea merg ca porcu' :blink:

Link to comment
Share on other sites

alex, prima incercare (323i) (1.4 mb)

 

alex_0_100_take1___.avi

 

alex, a doua incercare (1.6 mb)

 

alex_0_100_take2.avi

 

chas3 (320d) (1.54 mb)

 

chas3_0_100.avi

 

de ce nu e bine sa faci cronometrari pe strada (318 kb) :

 

de_ce_nu_e_bine_sa_faci_cronometrari_pe_strada.avi

 

scuze pentru calitate, de cind am renuntat la windows 98 captura si encodarea merg ca porcu' :blink:

13812[/snapback]

 

 

pune-l si pe ala al meu cu 15sec... :)

 

pune-l si pe ala al meu cu 15sec... :)

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Dupa mai multe vizionari ale filmuletelor facute de (cine pana mea?!?) am ajuns la cateva concluzii:1. mai am de lucrat la plecarea de pe loc 2.trebuie sa schimb timoneria pt a putea schimba fara frica vitezele 3.data viitoare testul se va face fara (cine pana mea?!?) in masina :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am testat si eu pe la baneasa, cu inca o persoana in masina,care imi cronometra cu mobilul...impreuna aveam cam 160kg. Am facut mai multe teste si cel mai mic timp,cu o plecare f buna de pe loc a iesit 9,9s. Cam mult, nush de ce!La carte scrie 9.

Motorina aveam cam intre 1/4 si 1/2!

Singurul lucru non-stock sunt cauciucele.

Am cauciucuri de 225/50 ZR16 92W (pot sa prind si 270km/h daca vreau :blink:), iar cele stock erau 205/55 R16 91V(sau cel putin asa scrie in talon). Eroare ar fi cam de 0,1% in plus cf programului de pe www.miata.net.

Dar ma mai trag o data bucuros,daca aveti ap de masura mai precise:)...in speranta ca iese mai putin!!

Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu in vorba cu un timp de 0-100 la o octavia de 1,4 16v - 14,8 sec dupa cronometru de la telefon....si stiti care e treaba cea mai haioasa ca tot timpul am acrezut ca are motor de 1600 :blink:

13890[/snapback]

 

Si eu vreau neaparat sa ma cronometrez din nou filmat.Am gasit doua valori la mine pe site-uri diferite,una zice 0-100 7,4 si alta 7,7.

Ce ma enerveaza e ca a 2a se termina la 95 la ora.E criminala chestia asta.Daca se termina la o suta macar stiam o treaba sigura.

Pana acum am reusit din mai multe incercari sa scot 7,4

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Si eu vreau neaparat sa ma cronometrez din nou filmat.Am gasit doua valori la mine pe site-uri diferite,una zice 0-100 7,4 si alta 7,7.

Ce ma enerveaza e ca a 2a se termina la 95 la ora.E criminala chestia asta.Daca se termina la o suta macar stiam o treaba sigura.

Pana acum am reusit din mai multe incercari sa scot 7,4

13892[/snapback]

 

bun....la bolidul meu a doua duce 130km la 6000rpm.....dar am diff de 2,74... :blink:

Link to comment
Share on other sites

si eu am un 0-90 fenomenal :blink: (a doua urca pana pe la 96 pe bord). Dar pana la 100 trebuie sa schimb a treia...

 

Mi se pare mie sau transmisiile astea sunt facute sa atinga fix 60mph (pe bord) intr-a doua?

Vazut si la zixx care totusi ar trebui sa-si permita suta intr-a doua pentru ca are motor mai puternic si turatie maxima ~6700 fata de 5500-le meu. Dar si masina e mai grea...

13714[/snapback]

 

Primele rapoartele la cutia cu 6 viteze de pe 330xi sunt mai scurte...am incercat si eu sa fac suta numai cu a doua...dar nu ai cum...cu a treia faci suta pe le 4300 de ture..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.