Jump to content

Trepidatie Motor


Passion

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bine ca ai rezolvat. Si-a dat seama tarziu DDE-ul ca ai schimbat modulul, se invatase cu cel vechi :rolleyes:

 

 

am scapat deocamdata. acum sa vad cm se comporta si la iarna pe ger pt ca iarna trecuta imi pornea foarte greu

 

Bine ca ai rezolvat. Si-a dat seama tarziu DDE-ul ca ai schimbat modulul, se invatase cu cel vechi :rolleyes:

 

 

am scapat deocamdata. acum sa vad cm se comporta si la iarna pe ger pt ca iarna trecuta imi pornea foarte greu

Link to comment
Share on other sites

Am montat injectoarele, sunt OK acum, valorile sunt de maxim +-1. La cel la care aveam valoare 6 i s-a schimbat duza si acum are valoare +0.32.

Insa problema cu trepidatia si fluctuatia la pornire n-a disparut. Acum face numai la prima pornire, dupa aia nu mai face.

Momentan sunt in pana de idei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Am rezolvat problema. Aveam filtrul de motorina in garaj de ceva vreme si am tot amanat sa-l schimb. Am pus INPA de rutina pe masina si aveam pe DDE eroare „fuel filter”, eroare inregistrata de vreo 47 de ori. Asa ca a 2a zi am schimbat filtrul, ieri de fapt, si de ieri, am pornit-o de vreo 10 ori, si niciodata n-a mai trepidat la pornire. Filtrul vechi avea 15.000km.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

problema se manifesta astfel:

dimineata la prima cheie de cind este rece afara imi vibreaza motorul timp de citeava secunde cu toate ca am schimbat bujiile

este vorba despre un e60 525d din 2004, vara vibratiile nu se manifestau tot timpul.

dar in schimb am o vibratie la motor cind nu este nici cald nici rece tot la pornire daca o accelerez un pic uneori dispar.

Acul turometrului oscileaza indiferent de temperatura motorului si intre 2000-2500 de turatii masina da un nas.

Cu reviziile sunt la zi am schimbat toate filtrele posibile incusiv si cel epurator, bujii schimbate, de alimentat alimetez

doar de la MOL morina de cea mai buna calitate si aditivata.

La drum intins am bagat si un aditiv de curatat injectoarele la care si normal ca iam bagat si un pic de talpa dar nici o schimbare.

Pa tester aveam eroare de bujia Nr5 pe care le-am si schimbat,mai aveam eroare si de debitmetru pe care l-am si schimbat pe acesta dar tot degeaba.

Paradoxul ca inainte de a schimba debitmetru in momentul in care scoteam fisa de la debitmetru masina nu se manifesta in nici un fel.

deciteva ori am prins masina cind vibra am scos repede fisa debitmetru si motorul se oprea din vibratii, mergea rotund.Am zis ca daca tot am eroare pe tester zic sa il inlocuiesc.

Spre stupoarea mea masina dupa scimbarea acestuia si stergerea erorii se comporta la fel, si pe tester imi da aceeasi eroare Masle air.

am zis ca poate trebuie resoftata nustiu ce sa mai fac ma dispera deja masina.

In rest nu am treaba masina merge perfect.

Astept sugestii,va multumesc

Link to comment
Share on other sites

problema se manifesta astfel:

dimineata la prima cheie de cind este rece afara imi vibreaza motorul timp de citeava secunde cu toate ca am schimbat bujiile

este vorba despre un e60 525d din 2004, vara vibratiile nu se manifestau tot timpul.

dar in schimb am o vibratie la motor cind nu este nici cald nici rece tot la pornire daca o accelerez un pic uneori dispar.

Acul turometrului oscileaza indiferent de temperatura motorului si intre 2000-2500 de turatii masina da un nas.

Cu reviziile sunt la zi am schimbat toate filtrele posibile incusiv si cel epurator, bujii schimbate, de alimentat alimetez

doar de la MOL morina de cea mai buna calitate si aditivata.

La drum intins am bagat si un aditiv de curatat injectoarele la care si normal ca iam bagat si un pic de talpa dar nici o schimbare.

Pa tester aveam eroare de bujia Nr5 pe care le-am si schimbat,mai aveam eroare si de debitmetru pe care l-am si schimbat pe acesta dar tot degeaba.

Paradoxul ca inainte de a schimba debitmetru in momentul in care scoteam fisa de la debitmetru masina nu se manifesta in nici un fel.

deciteva ori am prins masina cind vibra am scos repede fisa debitmetru si motorul se oprea din vibratii, mergea rotund.Am zis ca daca tot am eroare pe tester zic sa il inlocuiesc.

Spre stupoarea mea masina dupa scimbarea acestuia si stergerea erorii se comporta la fel, si pe tester imi da aceeasi eroare Masle air.

am zis ca poate trebuie resoftata nustiu ce sa mai fac ma dispera deja masina.

In rest nu am treaba masina merge perfect.

Astept sugestii,va multumesc

 

cum a spus si colegul mai sus curata erg-ul piesa 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/february/browse/engine/agr_vacuum_controlled/ si sa schimbi furtunasele vaccum ca nu costa o avere.

 

 

sau

 

in al doilea rand curata piesa 17 sau sa nu ai vreo clapeta admisie blocata daca ai asa ceva http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/february/browse/engine/intake_manifold_agr_vacuum_controlled/

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru un raspuns promt tuturor.

Am uitat sa specific saptamina trecuta cind am schimbat bujiile si normal am verificat si galeria de admisie

se prezenta bine adica ma refer la clapete nu erau intepenite si cu aceasta ocazia am curatat si EGR si am schimbat si garniturile de la galerie.

Intradevar aveam un pic de ulei pe la galerie de aceea am si schimbat garniturile da tin sa cred ca totusi a scapat si pe linga clapete.

Galeria este originala din 2004 si clapetele erau functionale perfect de aceea am tinut sa o mai pastrez am sa o mai urmaresc pe parcurs

EGR era foarte murdar ca cind am bagat furtunul sa suflu in el pistonasul abia de se misca.

Am curata totul arata ca nou inclusiv si clapeta de acceleratie, deja ma si gindeam ca din cauza ei imi vibreaza.

Dar nu a fost asa. Furtunasele de pe acolo parca se prezanta bine de ce zic asta ca si persoana cu cine am facut

aceasta lucrare a uitat sa imi bage furtunul de vacum la loc.

si normal dupa citiva chilometri parcursi mi sa aprins becul motor.

Am fost inapoi la el dupa ce la pus la loc dupa cciteva ore becul sa stins.

Nu stiu ce sa mai zic ca-ci tin mult la aceasta masina.

De aceea si nu regret ca am bagat bani in ia ca-ci iam facut si pise de directie, schimbat orice filtru posibil si tot ce am crezut ca este necesar

de schimbat la ea, dar totul are o anumita limita.

la mine este o masina de weekend ca-ci am si alta masina de servici faccu ia 10-15000 km pe an nu mai mult.

Alex intradevar piesa numarul 17 nu am verificato, recunosc.

Azi dimineata cind iam dat o cheie vibra tare de ziceai ca sare motorul de pe iapret de 15 secunde am si verificat.

Ce am observat decind este rece afara o perioada turometrul nu oscileaza asa tare tin ssa cred ca deloc

dupa care revin oscilatiile la loc.

 

Alex in legatura cu piesa nr !& banuiesc ca fiind un senzor ar fi trebuit sa para eroare pe tester.

Nu stiu ce sa mai cred :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.