Jump to content

problema turbo


adyta

Recommended Posts

daca o tot tii pe a ta ca este noua, da-mi si mie nr. de tel. al persoanei in cauza, sau firmei ca sincer ma intereseaza. decat sa o reconditionez in 500 euro mai bine cumpar alta noua.Repet ca fara factura si garantie nu ma incurc.

mersi mult

 

 

 

La mine am depistat urmatoarele

1.De cand am luat masina am obserbat niste scurgeri de uleui sau mai degraba un con=dens puternic , la demontarea tubulaturii sau observat ceva pete de uleui in interiorul tubulaturii , nu fff grav.

2.Acum 2 saptamani nu a mai intrat turbina , nu mai tragea masina (pt prima oara si singura).de atunci nici o problema , masina merge perfect , nu face zgomot, nu scoate fum, nimic.

Din cate am inteles eu , cand o turbina da semne de oboseala chiar si cela meai mici atunci trebuie reconditionata sau schimbata , pt. ca la un momunt dato sa cada.Daca se reconditioneaza , operationea este aceeasi , nu? sa da jos se curata si se schimba tot chitu din interuior.

mersi

 

 

indiferent ca schimbi, reconditionezi sau numai cureti geometria turbinei trebuie TREBUIE demontata TOATA tubulatura si intercoolerul si curatate si spalate de ulei sau de eventualele impuritati sa nu ai surprize pe viitor. de asemenea trebuie verificat fiecare furtun, tub sau racord sa nu aiba fisuri sparturi sau racordurile de cauciuc sa fie coapte mancate sau umflate de la ulei. in intercooler poate sa fie depunere de ulei praf sau chiar resturi metalice in cel mai rau caz. daca vrei sa faci treaba buna fa-o pana la capat!

spor!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

eu am reconditionat o turbina si nu a avut nici un fel de prb..... se mai poate sa nu iti fi iesit furtunasele alea de vacum..eu am patito odata la un a6 si am demontat turbo l-am dus la verificat,l-am curatat si tot nu tragea masina ,cand colo era iesit un furtunas de vacum...drept fapt am aruncat cu baniiCry.gif

Salut eu am un Bmw E46 320d 110kw si de aproape 4 ani nu am avut nici o problema cu masina, am schimbat la timp filtrele si uleiul si de 3 zile a inceput sa suiere cred turbina. Eu sper sa nu fie turbina sper sa fie un furtun ceva vaccum scapat sau poate galeria aia neagra ( se misca nasol)am pus mana pe ea si se misca rau si avea ulei acolo langa ea jos spre turbina. Am si ulei deasupra capacului la filtrul epurator. Ideea ca pe decelerare se aude suieratul mai tare ca pe accelerare. Unde ai reconditionat turbina si cat a costat operatia asta si cum se manifesta masina? Merci frumos. Astept un sfat.

Link to comment
Share on other sites

Salut eu am un Bmw E46 320d 110kw si de aproape 4 ani nu am avut nici o problema cu masina, am schimbat la timp filtrele si uleiul si de 3 zile a inceput sa suiere cred turbina. Eu sper sa nu fie turbina sper sa fie un furtun ceva vaccum scapat sau poate galeria aia neagra ( se misca nasol)am pus mana pe ea si se misca rau si avea ulei acolo langa ea jos spre turbina. Am si ulei deasupra capacului la filtrul epurator. Ideea ca pe decelerare se aude suieratul mai tare ca pe accelerare. Unde ai reconditionat turbina si cat a costat operatia asta si cum se manifesta masina? Merci frumos. Astept un sfat.

in primul rand verifica radiatorul de intercooler si conductele dinaintea si de dupa radiator ca nu cumva sa fie sparte ori sa ai scapari de presiune intre turbo si admisie, pt ca atunci cu siguranta masina nu mai trage si se aude un suerat de parca isi i-a zborul, ar mai putea fi racordul flexibil de pe evacuare distrus, daca iti baga gaze la greu in masina pe stationare atunci ar trebui sa-l ai in vedere si pe acela...

Link to comment
Share on other sites

salut

zilele trecute am luat un 320d 100kw 2001 fabr

ce am observat la el este ca uneori numai la cald, dupa ce reduc si o las la relanti o perioada cand vreau sa accelerez nu mai urca in ture se comporta ca un softdiesel, atunci tb sa i dau 2-3 sprituri sau o accelerez blana si la un moment dat are un punct unde tresare si o tin acolo pana urca brusc peste 3000rpm si isi revine

masina trage bine peste 2500rpm nu se plafoneaza si daca o tin din scurt pe ture de obicei nu prea face nici o figura

dar in cazul in care vrei sa mergi cu ea normal si te astepti sa urce liniar de la relanti pana in 2000rpm cateodata ai surpriza sa constati ca nu urca sau urca greu

azi am schimbat filtrele si uleiul am facut o mica testare si mi-a dat ca are 2 grd dezavans pe pompa de injectie, cel care mi-a facut testarea a spus ca este din uzura lant sau cineva nu a pus pompa bine

a aparut:

 

controller start of injection

engine speed 1292.50

einspritzmenge 15.69

betriebstundenzaehler 240.00

engine speed 1292.50

einspritzmenge 0.24

betriebstundenzaehler 0.50

 

positive control deviation/start of injection is more than 2 grad to early

negative control deviation/ start of injection is more than 2 grad to late

error curently not available

error sporadic

 

error code:0A 98 3A 37 28 01 47 37 15 DA A2

 

101 boost controll

error frecvency 0

engine speed 1692.00 [1/min]

boost presure 1537.20[mbar]

betriebstundenzaehler 191.00 h

enine speed 1715.50[1/min]

boost presure 1509.72[mbar]

betrieb stundenzaehler 141,40 h

positive control deviation/ boost presure to low

error curently not available

 

errorcode 65 08 00 48 78 D3 32 49 6E D5 22

 

 

la intrebarea mea daca nu poate sa corecteze unghiul de injectie din laptop cu 2 grade a balacarit-o asa ca va rog sa ma lamuriti ce si cum sa fac..

Link to comment
Share on other sites

pana in 500e gasesti reconditionata si trebuie sa predai a ta la schimb din cate stiu eu..

sfat: mi sa stricat epuratorul, scotea fum, am zis ca e turbina, am demontat-o am dus-o la "reconditionat" la cta, super scule avea omu, a sablat-o a aranjat-o i-a schimbat una alta prin ea, total 300 euro. Cand am plecat mi-a spus sa schimb neaparat epuratorul de gaze.

L-am schimbat, am montat turbina numai scotea fum dar fluiera. Inainte nu fluiera. Mi-a zis ca e noua de aia... A tinut fix pina cand intr-o dimineata am plecat cu ea rece si am dus-o in 4500 rpm si a plesnit. sa rupt direct axul. Am sunat la om si mi-a zis ca e normal pt ca am plecat cu ea rece in 4500 rpm. Eu cu turbina veche am plecat de sute de ori asa si n-am reusit s-o stric. Intradevar se uzeaza rau dar nu sa rupt axul cum a patit acum iar cu cei din germania cu 500 eur e poveste. Ce neamt iti cere piesa veche la schimb ?? Unde ati vazut voi sa dati piesa veche la schimb cand cumparati ceva cu adevarat NOU! Le sableaza si zici ca-s noi schimba una alta prin ele si le vand cu 500.

 

In concluzie, eu aveam doar epuratoru infundat, am schimbat epuratorul mi-a centrat aiurea axu la turbina de fluiera, am stricat turbina si acum mi-am luat una de la dezmembrari cu 300 euro care nu fluiera deloc.

 

Luati second ! Si joc au toate si noi daca sunt pt ca ele se centreaza cand intra presiune de ulei.

Link to comment
Share on other sites

sfat: mi sa stricat epuratorul, scotea fum, am zis ca e turbina, am demontat-o am dus-o la "reconditionat" la cta, super scule avea omu, a sablat-o a aranjat-o i-a schimbat una alta prin ea, total 300 euro. Cand am plecat mi-a spus sa schimb neaparat epuratorul de gaze.

L-am schimbat, am montat turbina numai scotea fum dar fluiera. Inainte nu fluiera. Mi-a zis ca e noua de aia... A tinut fix pina cand intr-o dimineata am plecat cu ea rece si am dus-o in 4500 rpm si a plesnit. sa rupt direct axul. Am sunat la om si mi-a zis ca e normal pt ca am plecat cu ea rece in 4500 rpm. Eu cu turbina veche am plecat de sute de ori asa si n-am reusit s-o stric. Intradevar se uzeaza rau dar nu sa rupt axul cum a patit acum iar cu cei din germania cu 500 eur e poveste. Ce neamt iti cere piesa veche la schimb ?? Unde ati vazut voi sa dati piesa veche la schimb cand cumparati ceva cu adevarat NOU! Le sableaza si zici ca-s noi schimba una alta prin ele si le vand cu 500.

 

In concluzie, eu aveam doar epuratoru infundat, am schimbat epuratorul mi-a centrat aiurea axu la turbina de fluiera, am stricat turbina si acum mi-am luat una de la dezmembrari cu 300 euro care nu fluiera deloc.

 

Luati second ! Si joc au toate si noi daca sunt pt ca ele se centreaza cand intra presiune de ulei.

cine a zis ca noua..e reconditionata..cand predai piesa veche automat primesti piesa reconditionata

Link to comment
Share on other sites

sfat: mi sa stricat epuratorul, scotea fum, am zis ca e turbina, am demontat-o am dus-o la "reconditionat" la cta, super scule avea omu, a sablat-o a aranjat-o i-a schimbat una alta prin ea, total 300 euro. Cand am plecat mi-a spus sa schimb neaparat epuratorul de gaze.

L-am schimbat, am montat turbina numai scotea fum dar fluiera. Inainte nu fluiera. Mi-a zis ca e noua de aia... A tinut fix pina cand intr-o dimineata am plecat cu ea rece si am dus-o in 4500 rpm si a plesnit. sa rupt direct axul. Am sunat la om si mi-a zis ca e normal pt ca am plecat cu ea rece in 4500 rpm. Eu cu turbina veche am plecat de sute de ori asa si n-am reusit s-o stric. Intradevar se uzeaza rau dar nu sa rupt axul cum a patit acum iar cu cei din germania cu 500 eur e poveste. Ce neamt iti cere piesa veche la schimb ?? Unde ati vazut voi sa dati piesa veche la schimb cand cumparati ceva cu adevarat NOU! Le sableaza si zici ca-s noi schimba una alta prin ele si le vand cu 500.

 

In concluzie, eu aveam doar epuratoru infundat, am schimbat epuratorul mi-a centrat aiurea axu la turbina de fluiera, am stricat turbina si acum mi-am luat una de la dezmembrari cu 300 euro care nu fluiera deloc.

 

Luati second ! Si joc au toate si noi daca sunt pt ca ele se centreaza cand intra presiune de ulei.

+10

Link to comment
Share on other sites

sfat: mi sa stricat epuratorul, scotea fum, am zis ca e turbina, am demontat-o am dus-o la "reconditionat" la cta, super scule avea omu, a sablat-o a aranjat-o i-a schimbat una alta prin ea, total 300 euro. Cand am plecat mi-a spus sa schimb neaparat epuratorul de gaze.

L-am schimbat, am montat turbina numai scotea fum dar fluiera. Inainte nu fluiera. Mi-a zis ca e noua de aia... A tinut fix pina cand intr-o dimineata am plecat cu ea rece si am dus-o in 4500 rpm si a plesnit. sa rupt direct axul. Am sunat la om si mi-a zis ca e normal pt ca am plecat cu ea rece in 4500 rpm. Eu cu turbina veche am plecat de sute de ori asa si n-am reusit s-o stric. Intradevar se uzeaza rau dar nu sa rupt axul cum a patit acum iar cu cei din germania cu 500 eur e poveste. Ce neamt iti cere piesa veche la schimb ?? Unde ati vazut voi sa dati piesa veche la schimb cand cumparati ceva cu adevarat NOU! Le sableaza si zici ca-s noi schimba una alta prin ele si le vand cu 500.

 

In concluzie, eu aveam doar epuratoru infundat, am schimbat epuratorul mi-a centrat aiurea axu la turbina de fluiera, am stricat turbina si acum mi-am luat una de la dezmembrari cu 300 euro care nu fluiera deloc.

 

Luati second ! Si joc au toate si noi daca sunt pt ca ele se centreaza cand intra presiune de ulei.

 

 

La cine ai "reparat" turbina, daca nu e cu suparare, sa stim si noi?

Link to comment
Share on other sites

cine a zis ca noua..e reconditionata..cand predai piesa veche automat primesti piesa reconditionata

eu am cumparat alternator reconditionat hella la 318is 260e plus ala vechi la schimb, adica fara schimb dadeam 320e sau asa ceva......

am cumparat electromotor pe net si m-am trezit ca ma someaza ala sa ii dau electromotorul vechi daca nu sa ii dau diferenta ptr ala nou si in cazul ca schimb sa i-l trimit pasta vechi si imi returneza o parte din bani, nu mai stiu cat era dar destul de mult

Link to comment
Share on other sites

Salut eu am un Bmw E46 320d 110kw si de aproape 4 ani nu am avut nici o problema cu masina, am schimbat la timp filtrele si uleiul si de 3 zile a inceput sa suiere cred turbina. Eu sper sa nu fie turbina sper sa fie un furtun ceva vaccum scapat sau poate galeria aia neagra ( se misca nasol)am pus mana pe ea si se misca rau si avea ulei acolo langa ea jos spre turbina. Am si ulei deasupra capacului la filtrul epurator. Ideea ca pe decelerare se aude suieratul mai tare ca pe accelerare. Unde ai reconditionat turbina si cat a costat operatia asta si cum se manifesta masina? Merci frumos. Astept un sfat.

Salut pe toti de pe forum. Am fost cu turbina la reconditionat si nenea respectiv a schimbat tot ce se putea in turbina, dar dupa reconditionare masina nu mai trage. Astept un sfat de la voi unde ma duc si eu cu ea sa o repar sa ii fac ceva. Merci frumos.

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toti de pe forum. Am fost cu turbina la reconditionat si nenea respectiv a schimbat tot ce se putea in turbina, dar dupa reconditionare masina nu mai trage. Astept un sfat de la voi unde ma duc si eu cu ea sa o repar sa ii fac ceva. Merci frumos.

Cum nu mai trage ?ii turbina sigur?, dacĂŁ a reconditionat-o ar trebui sa meargĂŁ ..

Link to comment
Share on other sites

Cum nu mai trage ?ii turbina sigur?, dacĂŁ a reconditionat-o ar trebui sa meargĂŁ ..

Salut ma turbina mea veche suiera grav si deasta am fost sa reconditionez turbina. Acum mare surpriza masina nu mai trage. O accelerez in toate treptele si parca e dacie. M-a inebunit masina asta. Aia veche tragea grav dar suiera urat. Acum belea nu mai trage.

Link to comment
Share on other sites

Salut ma turbina mea veche suiera grav si deasta am fost sa reconditionez turbina. Acum mare surpriza masina nu mai trage. O accelerez in toate treptele si parca e dacie. M-a inebunit masina asta. Aia veche tragea grav dar suiera urat. Acum belea nu mai trage.

Toate suiera.. Eu nu ii fac nimic pana merge ..

Link to comment
Share on other sites

Toate suiera.. Eu nu ii fac nimic pana merge ..

Te cred ca nu ii faci nimic, dar a mea suiera urat si deasta am fost sa o inlocuiesc si acum dupa inlocuire nu mai trage.

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toti de pe forum. Am fost cu turbina la reconditionat si nenea respectiv a schimbat tot ce se putea in turbina, dar dupa reconditionare masina nu mai trage. Astept un sfat de la voi unde ma duc si eu cu ea sa o repar sa ii fac ceva. Merci frumos.

salut. uite, la tine ti-au centrat-o dar posibil sa fii dereglat supapa aia. E electrica sau cu vacum? pune pe cineva sa accelereze masina peste 2000 rpm si vezi daca se misca tija aia legata de supapa aia unde intra furtunu de vacum. Poate nu ai pus furtunul ala sau poate nu-ti face vacum acolo, poate ai scoasa vreo mufa ceva. In principiu pune pt inceput pe cineva sa accelereze si trebuie neaparat sa se miste axul. Ori la pornirea motorului sau daca nu cand accelerezi peste 2000. Ti-am atasat doua poze pt a vedea de care ax vorbesc.

post-4061-0-16370800-1317572923_thumb.jpg

post-4061-0-60252400-1317572934_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

daca accelerezi peste 3000 se simte brusc o diferenta in mersul masinii?

Da se simte, am dat jos turbina azi si am dus-o inca odata la doctor. Sper ca de data asta o sa fie bine ca ma omoara cu nervii turbina asta.

Link to comment
Share on other sites

Da se simte, am dat jos turbina azi si am dus-o inca odata la doctor. Sper ca de data asta o sa fie bine ca ma omoara cu nervii turbina asta.

eu cred ca nu o sa te tina mult. e plin de mecanici care repara turbine, dar nu stiu de capul lor. nu cred ca e cineva care sa o repare ca de fabrica asa ca prefer sa iau una second decat una "reconditionata" cu piese facute la strung sau din diverse kituri de reparatii pe care scrie garret (made in china)

 

Eu pe probate vorbesc, am reconditionat-o cu 300 euro fluiera, si dupa 1 an s-a spart, am schimbat-o cu second cu300 euro si merge perfect, nu fluiera, nu consuma ulei.

Link to comment
Share on other sites

eu la cald destul de rar cand merg subturat brusc se infunda ceva sa zic asa si pana nu trec de 3000 nu isi revine asta e la mine, la rece si n ture merge normal

un coleg a spus ca e problema de electrovalva egr, ca asa a patit si el

tu ai verificat si electrovalva egr?

oricum cand cumopar eu lamine o sa postez aici daca se adevereste tb cu electrovalva

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut,

cam vechi topicul dar ''ajutat'' de circumstante ii dau viata...

masina in cauza e90 320da 2006

Ne-am inteles super bine pana aseara cand venind de la un drum nu foarte lung, trag masina pe dreapta dar las motorul pornit si stau la caldura. incepe distractia: fluctueaza putin turometrul, apare ceva miros intepator si cand privesc in oglinda observ fum din spatele masinii. Ma dau jos si imi creste tensiunea, pe esapament iese un fum albastrui, nicidecum gros dar cu un miros puternic intepator, motorul parca are tendinta de a intrerupe din cand in cand. Ma gandesc ca vreun injector, dar fumul albastrui stiu ca rezulta din ceva ulei ajuns pe la pistoane ceea ce ma duce cu gandul la turbina :D. iau un inbus o desfac ajung la turbina misc de ax, toate bune, foarte putin joc stanga-dreapta, in fata-spate deloc.

Pornesc din nou motorul, nu mai scoate fum...si plec acasa.

De dimineata primul lucru deschid capota si observ ulei pe la tubulatura egr, si undeva jos pe partea cu volanul, langa roata sunt niste conducte cam pline cu ulei si inca ceva ulei pe curelele de la accesorii.

Intrebarea: este posibil sa ajunga ulei in capul pistonului de la vreun furtun spart sau altceva inafara de turbina???

mersi !

Edited by roshu2010
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare

 

Eu am tot un e90 320d cu motor M47N turbina Mitsubishi actuator electronic. Sunt foarte interesat sa stiu daca a inlocuit cineva turbina stoc Mitsubishi cu una Garret luate de pe e60 cu motor M47N , am discutat cu un domn din Suceava care reconditioneaza turbine si mi-a zis ca poate sa imi monteze o turbina Garret de pe un e60 cu motor M47N pe motorul meu. Iar pe genul asta de turbina (Garret) poate face si un Upgrade care consta in montarea unui ax central cu Ball Baring (din ceramica) si a paletelor de la turbina din Titanium . Este cineva care a facut o astfel de modificare????

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.