Jump to content

BMW-ul meu


V8Li

Recommended Posts

Multumesc pentru incurajari, va dati seama ca a luat mult efort.

 

Nu am atins pana acum dar nici nu o folosesc prea mult in oras, acasa am loc ok de parcare si la servici la fel. In rest eu fac drumuri prin tara foarte des unde prefer suspensia sport. Nu o recomand unei familii dar pentru mine merge la fix.

 

Am facut o modificare pe car n-am mai vazut-o nicaieri pana acum, uitati-va bine la poze :)

Probabil doar cei care au fost interesati de coupe/cabrio o sa o vada (asta e si un tip :) )

Link to comment
Share on other sites

plafonu negru ?

 

daca tot ai vrut o copie de cabrio, trebuia toata parte superioara facuta neagra.

Adica: - stalpi fata

- plafon

- stalpi spate, cu o trecere intre vopsele ( negru-gri ) CU O BAGHETA CROMATA de la nivelul muchiei de jos a lunetei si nivelul dejos a geamului spate ( o curba frumoasa )

 

Eu asa am facut, a iesit foarte bine. numai ca nu am facut trecere cu crom deoarece la mine trecerea de culori e foarte apropiata ( negru-gri sobolan ). La mine peste trecere s-a dat cu lac, pt ca sa nu sa se simta la mana trecerea dintre vopsele.

 

Ideea este luata de la un site nemtesc de tuning cu mult bun gust. Sincer nu mai imi amintesc site-ul.

 

PS: Ma bucur ca ai ales negru lucios si nu mat. Cu mat arata foarte rau. Bravo

Link to comment
Share on other sites

Nu este plafonul negru mod-ul de care ziceam...

 

Mie imi plac masinile cu plafon negru mai ales daca e contrast mare cu culoare masinii, da cumva un aer de racing plus ca ma gandesc sa fac si jantele alta culoare, un gri inchis sau negru cu buza in culoarea masinii. E negru cu multe straturi de lac pentru depth, nu aveam cum sa-l fac mat ca trimul este shaddow-line si n-avea sens...

 

EDIT: modul este foarte subtil DAR eu nu am mai vazut nicaieri pana acum, a fost ideea mea :)

Edited by V8Li
Link to comment
Share on other sites

Nu e suportul fata...

 

@Stefan_e46: Eu fac des autostrada si asta e viteza de croaziera (150-160 la 2500 intr-a 6-a), imi scoate 6/100. As prefera motor mai mare dar nu merita ca platesc taxe la ea, poate doar la demaraj dar daca e sa facem cu ambele masini o portiune de drum chiar si cu autostrada nu e diferenta, am fost si eu sceptic de 2.0 dar are cuplu suficient, intr-a 3-a e de vis la demaraj. Ma gandesc sa schimb pinionul de 1-a si a 2-a cu pinioane de benzina pentru raport mai mulng dar nu stiu daca se poate tehnic. Sincer mi s-au facut oferte sa o dau si stateam si ma gandeam "io ce cumpar dupa asta"? Ai dreptate, BMW nu mai sunt ce erau, si eu sunt fan E46 dar cel mai mult mi-au placut E36 :)

Link to comment
Share on other sites

Atat imi lua si 330 6.5 la viteza aia.

 

Eu am avut mult timp 2.0 si acum numai suport nimic sub 200 de cai.

 

Nu cred ca se potrivesc pinioanele ca au alte rapoarte si oricum la dizel sunt lungi .

 

e36 e frumos dar nu m-as urca intr-unu ca e praf la siguranta .

Link to comment
Share on other sites

Nu, la capota n-am facut nimic, trebuie sa recunosc ca vopseaua e impecabila, am vopsit-o de curand la niste baieti destul de profi, au venit de prin state si stiti cum sunt aia cum masinile. Nici lucasuri, sunt negre dar nu e asta...

 

Bogdan a fost pe-apropae dar masina vine cu un plstic pe bara care se poate da jos cum am facut eu. A fost aprope oricum :)

E destul de greu de stiut ce am modificat, e un mod pe care am vrut sa-l fac de cand am luat masina, nu am inteles de ce nu e din fabrica asa. Este foarte subtil dar schimba mult la design in general... Mai lasam putin ca sigur vede cineva :)

 

Scuze pt poze, le-am luat de pe un site (farcebook) care le micsora...

Link to comment
Share on other sites

dar ce i-ai facut de esti asa mandru :), eu nu imi dau seama din pozele astea, le-ai facut cu telefonul? slaba rau rezolutia...

 

Scuze inca odata, oricum se vede clar dar trebuie sa stii la ce sa te uiti, Bogdan a fost aproape dar nu cerd ca s-a referit exact la ce am schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Bandourile erau in culoarea masinii, la coupe si cabrio barele au un sant in loc de bandou si nu mi-a plcut deloc, preferam bandouri cum sunt la berline. Deci modul asta este: am acoperit santul de pe bare cu ceva special (baietii mi-au zis ca nu pot sa puna chit ca crapa si se dilata/contracta in timp). E suptil dar face o diferenta enorma, de-asta nici nu am mai pus suportul de numar...

 

Bara MT2 pentru coupe nu are bandouri, dar are o linie in relief (concava) pe care el a acoperit-o.

 

Bara originala:

http://i300.photobucket.com/albums/nn17/tomcorthouts/DSC03610.jpg

 

Exact

Link to comment
Share on other sites

nu zic ca nu e frumos ce ai facut...mai ales ca si eu as face asta la orice E46...cred ca si E90 daca avea bandou pe bara sau usi le-as fi scos sau le-as fi vopsit in culoarea masinii,dar nu te mai lauda atat :p:P:P

 

Lasa omu in pace. E fericit si el, iar tu trebuie tu sa-i strici chefu. Pff....specific RO :offtopic:

 

 

Acuma vad si eu mascarea acelor bandouri. Foarte frumos rezultat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.