Jump to content

fum in sarcina bmw 320d e 46 facelift


Recommended Posts

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere,un sfat ceva ca am o mare dilema!!!!!!!!!in momentul cand accelerez,pe la 2000-2200 de ture,cand pleaca turbina da pe asapament un mare nor de fum,nu mai vezi mare lucru in spate si nu pot sa imi dau seama de la ce e.am o banuiala dar....face asa cam de o saptamana si jumatate.m-am uitat la motor si am vazut ulei scurs pe un furtun pe acolo...nu stiu exact ce leaga furtunul ala.e un furtun gros si cred ca duce de la turbina la intercooler.ulei scurs nu e numai pe furtunul acela,e scurs destul de mult,parca s-ar fi spart ceva si a sarit pe acolo.mentionez ca de la ultima revizie am facut vreo 14000 km.cand accelerez parca nu poate turbina sa traga aer si se ineaca,are un moment de 1 sec pana incepe sa traga cum ar trebui si atunci vai de cel din spatele meu....il afum de nu se vede.inca nu am fost la un service sa o vada cineva avizat si nici nu voi ajunge foarte curand....serviciul asta!!!!macar sa stiu ce risc daca se mai circula asa cu ea.spuneti-mi si voi o parere ceva,poate a mai avut cineva problema asta.
Link to comment
Share on other sites

asta m-am gandit si eu....am dat jos capacul de la motor si am turat-o dar nu am reusit sa vad nimic....nu am vazut sa sara ulei pe undeva.

 

nu suiera cand o turez,fie ca e in sarcina fie ca e pe liber.cand o accelerez brusc,in sarcina,pur si simplu are un moment de 1 sec pana incepe sa traga cum trebuie,se gatuie putin si atunci arunca fum mult si negru....se face nor de fum in spatele masinii.

Link to comment
Share on other sites

asta m-am gandit si eu....am dat jos capacul de la motor si am turat-o dar nu am reusit sa vad nimic....nu am vazut sa sara ulei pe undeva.

 

nu suiera cand o turez,fie ca e in sarcina fie ca e pe liber.cand o accelerez brusc,in sarcina,pur si simplu are un moment de 1 sec pana incepe sa traga cum trebuie,se gatuie putin si atunci arunca fum mult si negru....se face nor de fum in spatele masinii.

 

Curata si tu Egr-ul si o sa vezi diferenta :D

Link to comment
Share on other sites

asta cu filtrul epurator nu am facut-o niciodata,sincer nici nu stiu unde este filtrul asta sau daca are asa ceva,dar cand voi merge cu ea la un service o sa il pun pe mecanic sa curete filtre,egr,sa verifice intercooler furtune,tot ce e murdar de ulei....tind sa cred ca e ceva spart ca nu a inceput sa dea asa cu fum mult treptat,a dat dintr-o data acum vreo sapt jumate.doar ca pana acum a inceput sa se gatuie si parca se simte ca nu are vlaga...parca trage aer greu si nu face arderea cum trebuie

 

am sa il curat ca de...sincer nu l-am curatat niciodata si am masina de vreo 4 ani.... :D o sa curat si filtrul ala epurator...si mai tot ce se poate curata.nu inteleg ce e cu uleiul ala sarit pe la motor...pe furtunul de la intercooler...mai peste tot prin zona aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
m-am apucat acum 2 sapt sa umblu eu pe acolo....am desfacut EGR, l-am curatat (sper sa il fi curatat bine),l-am curatat cu benzina,am desfacut filtrul epurator(filtrul epurator e cel din panza)pe care l-am curatat momentan si pe acela tot cu benzina dupa care l-am lasat sa se usuce si l-am pus la loc,toate bune si frumoase....masina nu mai dadea cu asa de mult fum doar ca a doua zi dupa ce am curatat eu filtrele astea mi s-a aprins martorul motor in bord si nu mai trage masina cum trebuie,mai ales cand schimb in treapta 3 si accelerez la 3000 rot/min e bezna in spatele masinii si cand schimb a 4-a abia trage si scoate fum mult si negru.parca se gatuie,nu are vlaga cand ajunge in 2000 de ture si pana in 3000 e jale.am progamat-o la service sa ii fac si schimbul de ulei i filtre,inclusiv cel epurator am comandat unul de plastic si atunci am sa vb cu mecanicul sa verifice pe acolo care e problema,sa mai curete el inca o data EGR....sa se uite mai bine pe acolo care e problema.mentionez ca a aruncat cu ulei pe acolo pe la motor,e ulei pe furtunul ala gros de care zici tu,cel care intra in EGR....nu stiu ce are....cert e ca nu mai trege cum trebuie si da cu mult fum...sper sa nu fie turbina
Link to comment
Share on other sites

Cand ai curatat filtrul epurator cel de pasla mai rau i-ai facut.(s-a colmatat definitiv).Acum ai presiunea foarte mare la ulei si i-l arunca pe unde poate (pe la turbina,semeringuri)Nu mai merge cu ia pana nu schimbi filtrul epurator.
Link to comment
Share on other sites

de-asta nici nu mai trege?uleiul ala pe la furtune era si inainte sa curat eu alea dar dupa ce am curatat a reaparut si nici nu mai trage masina.sper sa fie decat filtrul ala si nu si altceva.l-am comandat deja,trebuie sa soseasca zilele astea.multumesc oricum,sper sa ai dreptate
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
m-am apucat de ea.....am schimbat toate filtrele (inclusiv f epurator) si.....surpriza:scoate la fel de mult fum :laugh: dupa care am dus-o iar la service sa i se mai faca o verificare dupa care am constatat ca unul dintre furtunele care leaga intercoolerul de egr era fisurat (intrau 2 degete prin gaura) :hyper: acum am comandat piesa si astept sa soseasca.am o singura nelamurire.mie mi-a cerut mecanicul 310 ron pe furtunul ala.e mult sau e bine?pentru ca eu nu am reusit sa o gasesc pe net.sper ca dupa ce schimb si furtunul asta sa nu mai scoata fum si sa si traga!
Link to comment
Share on other sites

m-am apucat de ea.....am schimbat toate filtrele (inclusiv f epurator) si.....surpriza:scoate la fel de mult fum :laugh: dupa care am dus-o iar la service sa i se mai faca o verificare dupa care am constatat ca unul dintre furtunele care leaga intercoolerul de egr era fisurat (intrau 2 degete prin gaura) :hyper: acum am comandat piesa si astept sa soseasca.am o singura nelamurire.mie mi-a cerut mecanicul 310 ron pe furtunul ala.e mult sau e bine?pentru ca eu nu am reusit sa o gasesc pe net.sper ca dupa ce schimb si furtunul asta sa nu mai scoata fum si sa si traga!

e bun pretul.

unul sh e in jur de 100 ron.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am promis ca o sa va spun care au fost rezultatele...am schimbat si furtunul asta de la intercooler care bineinteles nu a costat 300 ron ci de fapt a fost 1000 ron (mecanicul tastase gresit codul de piesa cand m-a sunat si mi-a zis pretul) si acum e OK.trage masina de rupe,nu mai da cu fum....mi-a zis mecanicul sa ies cu ea la un drum mai lung si sa merg mai turata sa arunce mizeria care a ramas pe evacuare,oricum nu mai da cu fum cand accelerez si "mananca asfalt" :goodjob: deci pana la urma furtunul de la EGR la intercooler a fost problema la mine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.