Jump to content

Dilema mare 525 sau 530?


Recommended Posts

Doresc in urmatoarele saptamanai sa achizitionez un E60 2004 - 2005. Sunt intr-o dilema destul de mare cu privire la 525d sau 530d. Daca posesorii acestor modele ar putea sa imi dea niste sfaturi as aprecia gestul.(consum, taxe, costuri intretinere, fiablitate, putere, cuplu etc.)
Link to comment
Share on other sites

525d e praf, nu are nici un sens, nici un rost, motor mare-cai putini, consum la fel ca 530d... ia-ti 530 mai ales ca se revine la vechea forma de impozitare ( 900 ron pt 3000cc ).

 

Cand se revine la noua forma de impozitare? Eu nu stiu nimik poti fi un pic mai explicit..

Link to comment
Share on other sites

525d e praf, nu are nici un sens, nici un rost, motor mare-cai putini, consum la fel ca 530d... ia-ti 530 mai ales ca se revine la vechea forma de impozitare ( 900 ron pt 3000cc ).

 

Praf in nici un caz nu, mai ales e60 care are 190 cai la 525. 530 merita oricum, in afara de 900 lei diferenta la impozit pe an fata de 525 nu vad de ce nu ai lua 530. Consum si fiabilitate sunt tot pe acolo, poate un 1L la 100km mai putin.

Link to comment
Share on other sites

de impozit vb si eu CTS , se revina la impozitu vechi de la 1 dec. anu curent, e publicat in monitoru oficial, si on`topic ia 3.0, consumu de motorina nu e mare 1-2 litri, intretinerea 90% la fel, asigurarecu 100 mai scumpa
Link to comment
Share on other sites

La 3000 era circa 900 lei. on: ia-ţi 530 nu ai să regreţi. Se simte diferenţa de putere consumul este acelaşi întreţinerea ca preţ este aceeaşi. Doar impozitul actual este diferenţa. Edited by vartocp
Link to comment
Share on other sites

Praf in nici un caz nu, mai ales e60 care are 190 cai la 525. 530 merita oricum, in afara de 900 lei diferenta la impozit pe an fata de 525 nu vad de ce nu ai lua 530. Consum si fiabilitate sunt tot pe acolo, poate un 1L la 100km mai putin.

 

 

Din cate stiu,525d are 177CP nu 190.

Legat de taxe,se va reveni cu impozitul(s-o vedem si p-asta mai intai!) insa se va plati taxa de inmatriculare(in cazul in care nu a fost platit),deci ce smecherie facem ca tot ne "ard" astia?

Link to comment
Share on other sites

530d. consumul e aproape la fel ca la 525d

impozit actual la 530--- 2160ron.

cel vechi la care se face valva ca o sa se revina in curand era de 1080ron.

asta in bucuresti.

poate regretul la 530 este ca nu prea ai unde sa te bucuri de el si de asemenea motor.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

de impozit vb si eu CTS , se revina la impozitu vechi de la 1 dec. anu curent, e publicat in monitoru oficial, si on`topic ia 3.0, consumu de motorina nu e mare 1-2 litri, intretinerea 90% la fel, asigurarecu 100 mai scumpa

 

 

in monitorul oficial... numar/data, lege/hg, partea .... ?

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu,525d are 177CP nu 190.

Legat de taxe,se va reveni cu impozitul(s-o vedem si p-asta mai intai!) insa se va plati taxa de inmatriculare(in cazul in care nu a fost platit),deci ce smecherie facem ca tot ne "ard" astia?

E60 525d prefacelift a avut 163/177 cai si faceliftul are motor de 3000cc si 197 cai.

Link to comment
Share on other sites

in monitorul oficial... numar/data, lege/hg, partea .... ?

uite aici un topic despre noul impozit

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/102985-reducere-taxe-si-impozite-auto-si-imobiliare/

 

omul vrea e60 din 2004-2005, deci NFL, nu? are, intr-adevar 177cp la motorul de 2500cm

ca posesoare a unui asemenea "specimen" il sfatuiesc sa se gandeasca bine ce face! eu una, in ultimul an i-am schimbat asa: radiator AC, fulie motor+curele+role intinzatoare, flansa cardan, 3 injectoare, toate articulatiile fata-spate (bielete, capete de bara, telescoape), refacut unghi de fuga, pompa motorina din rezervor schimbata (aia care muta combustibilul dintr-un compartiment in altul), kit ambreiaj nou, bujii, 2 revizii si-acum vine a 3-a! poate-ar mai fi ceva care-mi scapa acum! am prieteni cu masini asemanatoare care tot asa, au schimbat destule la ele, min 10.000 lei/an, fara RCA (este vreo 520 lei la astra), casco (800e an la BCR), impozit, rovigneta sau combustibil!

impozitul era undeva la 450 lei, acum, platit in martie in avans, deci cu 10%reducere a fost 840 lei

consumul, in craiova, folosit zilnic min 50km in oras nu sare de 10-10.5% (de obicei e sub 10), iar in exterior, mers linistit 120-140 undeva la 7-8% (depinde de AC, incarcatura, cat de des schimb, etc)

revizia costa in jur de 1000 lei (eu o fac la 15.000km), dar la 3.0d costa mai mult cu vreo 300 lei, parca

oricum, desi e pamantul plin de ele, nu sunt niste masini usor de intretinut! asta daca iti pasa de masina si nu in ultimul rand, de tine! pana la urma, este o masina premium si-o recomand oamenilor care stiu clar ce implica intretinerea ei! si care si-o permit! cu riscul de-a fi rautacioasa sau perceputa ca rautacioasa, nu as sfatui pe cineva care face credit pe 10 ani, sa zicem, sa isi ia masina asta (fie 525d, fie 530d) cu toti banii si-apoi sa se planga ca-s masini proaste, nu-s fiabile, necesita multi bani, etc! sa fiu sincera pana la capat, am luat-o cam cu toti banii de-i aveam, si la prima mare problema m-am gandit s-o vand. dupa ce am inceput sa "investesc" in ea n-a mai rentat vanzarea...eu am dat 22k e pe ea, am mai bagat 5k de voie, acum, dupa 2 ani daca iau 12k ar trebui sa zic "mersi"......

oricum, orice ai alege, sa ai parte de ea si sa ne-o prezinti si noua!

 

525d e praf, nu are nici un sens, nici un rost, motor mare-cai putini, consum la fel ca 530d... ia-ti 530 mai ales ca se revine la vechea forma de impozitare ( 900 ron pt 3000cc ).

depinde cu ce-l compari.....daca-l compari cu vreun f10 540i, da, e intr-adevar inferioara! dar daca-l compari cu o pisicuta, cu o alta marca, iti dau cuvantul meu ca nu e praf!

cu toate ca renunt zilnic la destule "placeri" pt a avea masina asta (caci nici la mine nu vin banii din cer), cu toate ca uneori ma doare sufletul si buzunarul cand trec pe la receptia de la service, nu-mi permit sa spun ca masina e praf! asa cum, daca as putea, n-as permite nici altora, mai ales daca n-au sau n-au condus una! pt ca de cele mai multe ori, strugurii sunt acri! ne e atat de usor sa jignim, sa improscam cu noroi, fara sa ne gandim o clipa la ce efecte pot avea cuvintele noastre! pe un forum de pasionati, cum se presupune ca suntem noi, n-ar trebui sa folosim aceste apelative pt a descrie, pana la urma, ceea ce ne pasioneaza!

Edited by babie 10
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Babie imi pare rau dar daca tu ai un cazan care ti-a golit portofelu nu inseamna ca asa sunt toate, numai speria omu. Chiar tu te plangeai pe un topic daca sa o vinzi sau nu ca ti-a mancat sufletu, are ceasu mortii... e rea, te usuca de bani.

 

Cand am zis praf, praf era o metafora ca sa-l conving sa nu ia 525d ca nu are rost, respect toate motorizarile si toate masinile.

Link to comment
Share on other sites

gresit, nu-i un cazan! poate a fost o masina mai buboasa ea, dar are si multi km (am ajuns la 260k reali, asa ca nu ma astept sa fie ca noua si sa necesite doar ulei, filtre si combustibil). am recunoscut si eu ca mi-am pus problema daca s-o vand si sa-mi iau ceva mai ieftin sau s-o pastrez! am ales a 2-a varianta, dar in perfecta cunostinta de cauza!

uite, mai era un baiat aici pe forum, tot din craiova....la 165k km i s-a rupt fulia! intr-un an bagase in ea tot vreo 10.000 lei! mai am prieteni, care nu-s membrii pe forum, si tot asa, destule probleme cu e60! la fel, "mecanicul" meu acum schimba injectoarele la masina lui personala, x6. cumnatul meu la e60 schimba acum kitul de ambreiaj si caseta de directie, daca nu ma insel!

nu-s la primul bmw, si sincer, iti spun ca la e39, e46, e53 n-am avut problemele astea! erau mult mai fiabile, mai putina electronica in ele, mai rezistente! pt ca stilul de condus (si proportia urban/extern) a fost tot cam aceeasi

nu vreau sa sperii omul, doamne fereste! vreau doar sa-i arat ca din spatele volanului uni bmw nu e totul numai "lapte si miere", ca-n reclama! mai sunt si probleme, din pacate destul de frecvente! si trebuie sa fim constinti de ele, pt a ne intinde cat ne e plapuma!

ma bucur ca tu, cu e60-ul tau n-ai avut nici o problema! banuiesc ca-i 530d, nu? ca altfel, n-are rost sa discutam si sa ne dam cu parerea, in necunostinta de cauza! (cum ar suna sa ma bag pe-un topic si sa zic de 730 ca e praf comparativ cu 740Li,760 sau cu un "septar" alpina, cand eu n-am condus niciodata unul?)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru pareri. In principiu voi ramane pe varianta de E60 530d, insa as opinia cuiva care a condus si 530d si 525d. Sa confirme faptul ca merita sau nu cei 500cmc in plus si cei aproximativ 40 de cai in plus si bineinteles costurile de intretinere. Am condus o multa perioada de timp un 730d de 218cp si pot sa zic ca sunt multumit. Astept pareri
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e arhisuficient 525d- 177cp. Nu ai nevoie de mai mult crede-ma. Unde mai faci liniute si sa-i dai viteza..cand peste tot e plin de radare si limitari... vrei sa fii pieton ?:)) asta ca sa nu mai vb de impozit... si consum un pic mai mare...
Link to comment
Share on other sites

Cu 200 euro ii pui 215CP si atunci toata diferenta fata de 530D dispare. Singura conditie este sa ai filtrul de particule in stare buna, pt ca emisiile vor fi mai mari.

Si babie are dreptate - ca e 525 sau 530,apar o gramada de probleme , asa ca fii pregatit financiar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.