Jump to content

Dilema mare 525 sau 530?


Recommended Posts

Va multumesc pentru pareri. In principiu voi ramane pe varianta de E60 530d, insa as opinia cuiva care a condus si 530d si 525d. Sa confirme faptul ca merita sau nu cei 500cmc in plus si cei aproximativ 40 de cai in plus si bineinteles costurile de intretinere. Am condus o multa perioada de timp un 730d de 218cp si pot sa zic ca sunt multumit. Astept pareri

n-am condus 530d, insa pe e53 am 3.0dA, 218cp. intr-adevar, se simte diferenta, se "infige" mai bine, iar setata pe modul sport chiar e "sportiva", ca sa spun asa! si sa stii ca mie mi se pare ca consuma surprinzator de putin, are aceeasi medie de consum ca si 5-eru' (mers normal cu ea). cu toate ca la inceput n-am fost de acord cu cutia hidramata, acum, dupa 3 ani, mi se pare mult mai comoda si mai confortabila! poate simt masina altfel si din cauza cutiei, din cauza pozitiei la volan si pe sosea, dar la drum lung, dpdv al soferului imi place e53 3.0dA. cred ca e60 530d e vis, pt ca spre deosebire de e53 mi se pare ca sta mai "lipita" de sosea, si are stabilitate mai mare pe curbe! (plus ca are un desing mai frumos -strict parerea mea-, si ca iti intra mai bine bagajele in portbagaj pt concediu -iar parerea mea- :rolleyes: . probabil urmatoarea masina si la mine va fi un 530 f10, dar asta peste vreo 10 ani :popcorn: )

decizia iti apartine, e numai si numai a ta, dar daca diferenta de pret nu-i o problema, si cei 2-3000 lei/an in plus la intretinere si impozit nu inseamna un efort prea mare, ia-ti 530 si vei fi multumit!eu zic ca se merita, cu toate ca, repet, n-am condus 530!

eu una n-as lua o masina si-apoi sa-i fac resoftare, chipuire sau cum se cheama! sa-mi zica oricine orice, tot nu cred ca daca masina aia ducea de voie cp-ii in plus, cuplul ala, n-o faceau asa inginerii BMW, mai ales ca se spune c-ar consuma si mai putin "cosmetizata". sau nu ofereau ei treaba asta, la cerere! poate sunt eu mai catolica decat papa, si exagerez, dar e strict parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

CTS nu stii sa citesti sau ai probleme ? de impozit vorbim si noi.

cred ca tu ai probleme.

ne-am tras cumva de chiloti sa vb asa cu mine.ai venit pe forum BMW,tu 'golfuletz' si faci figuri?ba ca eu nu vad bine,ba ca Babie are un 'cazan'..vezi ca poate iti va fi scurta interventia pe forumu asta.

Edited by CTS
Link to comment
Share on other sites

cred ca tu ai probleme.

ne-am tras cumva de chiloti sa vb asa cu mine.ai venit pe forum BMW,tu 'golfuletz' si faci figuri?ba ca eu nu vad bine,ba ca Babie are un 'cazan'..vezi ca poate iti va fi scurta interventia pe forumu asta.

Pai suntem noi de vina ca tu nu citesti atent ? Vrei sa-ti repetam tie special ?

 

Hai mergi in treaba ta, e mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Pai suntem noi de vina ca tu nu citesti atent ? Vrei sa-ti repetam tie special ?

 

Hai mergi in treaba ta, e mai bine.

ce tot vorbesti la plural?!? nu vreau sa imi repete nimeni nimic.mai ales tu.. :ike:

am doar pretentia,cred eu a unui om civilizat,sa fi mai la locul tau.sa nu te mai agiti ca sifonu' ca n-are sens. :poke:

Link to comment
Share on other sites

a avut 2 proprietari, 1 in germania, 1 in romania (membru si el pe forum), ne-am cunoscut ulterior, si km undeva la 200k, nu mai stiu exact! masina n-a fost prost intretinuta, numai ca si-au spus cuvantul cei 7 ani pe care ii are si km!

dar na, initiatorul topicului vrea un e60 tot de aceeasi varsta cu al meu, si diesel, asa ca slabe sanse sa-l gaseasca sub 200k km! :rolleyes: am incercat sa fiu sincera si sa-i expun cateva probleme care au aparut la mine, pt ca omul ceruse o parere, un sfat! nu zic c-ar fi o lege, si la 7 ani masinile sa fie varza, sa le cada toate in acelasi timp, sa inghita atatia bani! dar haideti sa nu mai visam frumos, ca sunt caii lui fat-frumos si merg numai cu apa, paie si bataie, sau jaratec, dupa caz! sunt masini "premium", numai revizia (si nu in reprezentanta, ci la un service normal) costa dublu decat la un megane sau un avensis, km au destui la anii astia (presupun ca nu-i nimeni pe-aici sa creada ca un bmw de'afara la 7 ani, diesel are 80-120k reali -extrem de rar spre never gasesti asa ceva)......e normal sa aiba si unele probleme! nu e obligatoriu sa apara la toate, repet! poate ca, de exemplu, la mine kitul de ambreiaj nu trebuia schimbat cu totul, rezolvam cu volanta si rulmentul, dar a fost alegerea mea sa-l schimb! poate ca mai mergea asa 3-4-6 luni, dar nu-mi placea sa stiu ca fortez masina si sa aud la fiecare calcare de ambreiaj caaaraitul ala! poate alt proprietar ar fi luat SH si-ar fi rezolvat mai ieftin! nu spun ca, asa cum am procedat eu a fost cel mai bine, metode se gasesc, poate unele mai bune, poate unele mai ieftine, poate unele mai bune si mai ieftine :goodjob: !

ne place senzatia pe care o avem cand conducem un bmw, ne place siguranta si confortul oferite de acesta, ne place tinuta de drum, dar de cele mai multe ori nu ne plac cheltuielile pe care le implica o astfel de masina! sa nu mai ascundem gunoiul sub pres si sa ne limitam doar la "masina mea rupe tot/ ia tot bordul/ mananca nori".....cand cineva intreaba, mai ales ca vrea sa-si ia una, nu-i nici o rusine sa expunem si eventualele probleme care pot aparea! n-am vorbit din auzite, am spus doar ce mi s-a intamplat mie! daca ai un copil premiant, destept si frumos, dar care si-a rupt mana pe role ce faci? il jignesti, il certi/bati si te rusinezi cu el? nu-l mai scoti din casa ca poate te intreaba cineva unde si-a rupt mana si spui ca n-are nimic, asa vrea el sa poarte ghips sa vada cum e? sau ramane copilul tau, il iubesti neconditionat, incerci sa-l ajuti cu ce poti si sa-l sustii, chiar daca nu va fi niciodata campion la mersul cu rolele? :flowers: stiu, am exagerat acum, am luat-o pe aratura, dar na, cam asa-i si cu bmw'urile!

Link to comment
Share on other sites

a avut 2 proprietari, 1 in germania, 1 in romania (membru si el pe forum), ne-am cunoscut ulterior, si km undeva la 200k, nu mai stiu exact! masina n-a fost prost intretinuta, numai ca si-au spus cuvantul cei 7 ani pe care ii are si km!

dar na, initiatorul topicului vrea un e60 tot de aceeasi varsta cu al meu, si diesel, asa ca slabe sanse sa-l gaseasca sub 200k km! :rolleyes: am incercat sa fiu sincera si sa-i expun cateva probleme care au aparut la mine, pt ca omul ceruse o parere, un sfat! nu zic c-ar fi o lege, si la 7 ani masinile sa fie varza, sa le cada toate in acelasi timp, sa inghita atatia bani! dar haideti sa nu mai visam frumos, ca sunt caii lui fat-frumos si merg numai cu apa, paie si bataie, sau jaratec, dupa caz! sunt masini "premium", numai revizia (si nu in reprezentanta, ci la un service normal) costa dublu decat la un megane sau un avensis, km au destui la anii astia (presupun ca nu-i nimeni pe-aici sa creada ca un bmw de'afara la 7 ani, diesel are 80-120k reali -extrem de rar spre never gasesti asa ceva)......e normal sa aiba si unele probleme! nu e obligatoriu sa apara la toate, repet! poate ca, de exemplu, la mine kitul de ambreiaj nu trebuia schimbat cu totul, rezolvam cu volanta si rulmentul, dar a fost alegerea mea sa-l schimb! poate ca mai mergea asa 3-4-6 luni, dar nu-mi placea sa stiu ca fortez masina si sa aud la fiecare calcare de ambreiaj caaaraitul ala! poate alt proprietar ar fi luat SH si-ar fi rezolvat mai ieftin! nu spun ca, asa cum am procedat eu a fost cel mai bine, metode se gasesc, poate unele mai bune, poate unele mai ieftine, poate unele mai bune si mai ieftine :goodjob: !

ne place senzatia pe care o avem cand conducem un bmw, ne place siguranta si confortul oferite de acesta, ne place tinuta de drum, dar de cele mai multe ori nu ne plac cheltuielile pe care le implica o astfel de masina! sa nu mai ascundem gunoiul sub pres si sa ne limitam doar la "masina mea rupe tot/ ia tot bordul/ mananca nori".....cand cineva intreaba, mai ales ca vrea sa-si ia una, nu-i nici o rusine sa expunem si eventualele probleme care pot aparea! n-am vorbit din auzite, am spus doar ce mi s-a intamplat mie! daca ai un copil premiant, destept si frumos, dar care si-a rupt mana pe role ce faci? il jignesti, il certi/bati si te rusinezi cu el? nu-l mai scoti din casa ca poate te intreaba cineva unde si-a rupt mana si spui ca n-are nimic, asa vrea el sa poarte ghips sa vada cum e? sau ramane copilul tau, il iubesti neconditionat, incerci sa-l ajuti cu ce poti si sa-l sustii, chiar daca nu va fi niciodata campion la mersul cu rolele? :flowers: stiu, am exagerat acum, am luat-o pe aratura, dar na, cam asa-i si cu bmw'urile!

 

Sunt de ac parere,intrteinerea unui bmw ca la carte costa mult,insa conteaza mult starea masinii la cumparare precum si cum a fost intrteinuta,vechime,km,etc

 

Daca masian despre care vb tu a rulat 5 ani in de. (in jur de 200k km ) apoi a mai tras cineva de ea aici inca un an si ceva doi,fara sa ii peste apoi a ajuns la tine,normal ca cere bani.

Link to comment
Share on other sites

cineva "povesteste" oficial despre reducerea impozitului ... sau ramanem la stadiul de ... PROTV, OTV , ... telejurnal ieftin si pareri de cocalari?

:goodjob:

eu cand le-am spus ca ramane la fel,ma bazam in primul rand ca in aceeasi zi vazusem si un reportaj in care spuneau ca pt acest an ramane la fel.mai mult,daca s-a publicat in Monitor,cum spun unii,atunci ar fi trebuit sa fie aplicat.Doar legile care se promulga se publica.

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu prea va inteleg de ce va certati pe impozitul de 22 mil/an sau aprox 2 mil pe luna, si pe consumul de 8-9% in medie la ambele(diferenta de aprox 1 litru in plus la 3.0d) cand acestea sunt chiar neglijabile fatza de costurile chiar enorme de intretinere la E60 diesel in tzara noastra! .....si daca mai e si automat doamne feri! :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu prea va inteleg de ce va certati pe impozitul de 22 mil/an sau aprox 2 mil pe luna, si pe consumul de 8-9% in medie la ambele(diferenta de aprox 1 litru in plus la 3.0d) cand acestea sunt chiar neglijabile fatza de costurile chiar enorme de intretinere la E60 diesel in tzara noastra! .....si daca mai e si automat doamne feri! :w00t:

n-ai inteles nimic si esti total pe langa cu intretinerea.

Link to comment
Share on other sites

Voi alege masina care arata cel mai bine si are o stare tehnica cat mai buna, ca e cam greu sa gasesti o masina cu o asemenea vechime si cu kilometri reali sau putini. In cel mult o luna de zile voi avea toti banii, revin cu un raspuns la alegerea facuta.

P.S Cei care aveti E60 colantat negru mat, se merita aceasta investitie? E rezistenta folia sau nu?

Link to comment
Share on other sites

n-ai inteles nimic si esti total pe langa cu intretinerea.

 

Du-te ma?! ......sigur ca dupa unii intretinerea inseamna numai sa bage motorina, si aia luata de pe santiere sau din locomotive cu 3 lei litru .....deci o zis nime nimic :LMAO:

PS: ai avut vodata ceva Bmw, sau ai habar ce inseamna sa ai bmw mai nou sau esti dintr-aia de pun piese noi chinezesti si pe X6?! :hmm:

Edited by BMWdrifter
Link to comment
Share on other sites

Doresc in urmatoarele saptamanai sa achizitionez un E60 2004 - 2005. Sunt intr-o dilema destul de mare cu privire la 525d sau 530d. Daca posesorii acestor modele ar putea sa imi dea niste sfaturi as aprecia gestul.(consum, taxe, costuri intretinere, fiablitate, putere, cuplu etc.)

 

E60(2004-2007):

 

525d-2497cmc-177cp 400NM 0-100=8.1s vmax 230km/h(manual 6trepte) -525dA 0-100=8,3s vmax 227km/h 1670kg

 

Impozit: 900ron/an

 

530d-2993cmc-218cp 500NM 0-100=7.1s vmax 245km/h(manuala 6tr)- 530dA 0-100= 7.3s vmax 243km/h(automata 6tr) 1685kg

 

Impozit: 2200ron/an

 

Sfatul meu: Ia-ti 525d,impozit mai mic,casco mai mic,consum mai mic,etc..

Cine spune ca 525d e praf ori nu gandeste ori merge zilnic cu masini de peste 400 de cp!

 

P.S.-- Apropo de reducerea impozitului de la 1 dec....POVESTI !

Link to comment
Share on other sites

Du-te ma?! ......sigur ca dupa unii intretinerea inseamna numai sa bage motorina, si aia luata de pe santiere sau din locomotive cu 3 lei litru .....deci o zis nime nimic :LMAO:

PS: ai avut vodata ceva Bmw, sau ai habar ce inseamna sa ai bmw mai nou sau esti dintr-aia de pun piese noi chinezesti si pe X6?! :hmm:

:fool:

pt curiozitatea ta,am 3 bmw-uri dintre care 2 e60 530xd din 2006 si un X5 din 2010.Asta ca sa te lamuresc.Si tocmai pt ca stiu cat costa si cum se intretin,am spus ca vb ca sa te bagi in seama.cred ca tu esti ala care n-are bani de bmw si de aia te plangi ca e scump de intretinut.Daca masina e intretinuta corespunzator si ai putina grija de ea,chiar nu e asa o problema mare de cost intretinerea unui bmw.

Link to comment
Share on other sites

:fool:

pt curiozitatea ta,am 3 bmw-uri dintre care 2 e60 530xd din 2006 si un X5 din 2010.Asta ca sa te lamuresc.Si tocmai pt ca stiu cat costa si cum se intretin,am spus ca vb ca sa te bagi in seama.cred ca tu esti ala care n-are bani de bmw si de aia te plangi ca e scump de intretinut.Daca masina e intretinuta corespunzator si ai putina grija de ea,chiar nu e asa o problema mare de cost intretinerea unui bmw.

 

:drinks: .....pe sistemul asta si pt domnu' Jiji intretinerea la Maybach e mizilic, maruntii cat ii scapa din buzunar cand baga mana dupa telefon, daca ma intelegi....eu vb dpdv al unui roman cu venituri medii(sa zicem un 500E pe luna de persoana daca e cu familie). Astfel mie mi-ar fi greu sa intretin un E60, tie se pare ca ti-e un fleac pt 3 bmw-uri din care unul aproape nou dupa cum zici, tocmai de aceea nu cred ca pct tau de vedere e foarte obiectiv si relevant pt topicul acesta....pe sistemul acesta toata lumea ar trebui sa aiba numai Mercedes si Bmw in tzara asta, iar intretinerea la un E30 ar trebui sa fie mizilic, bani de cafea...

Link to comment
Share on other sites

:drinks: .....pe sistemul asta si pt domnu' Jiji intretinerea la Maybach e mizilic, maruntii cat ii scapa din buzunar cand baga mana dupa telefon, daca ma intelegi....eu vb dpdv al unui roman cu venituri medii(sa zicem un 500E pe luna de persoana daca e cu familie). Astfel mie mi-ar fi greu sa intretin un E60, tie se pare ca ti-e un fleac pt 3 bmw-uri din care unul aproape nou dupa cum zici, tocmai de aceea nu cred ca pct tau de vedere e foarte obiectiv si relevant pt topicul acesta....pe sistemul acesta toata lumea ar trebui sa aiba numai Mercedes si Bmw in tzara asta, iar intretinerea la un E30 ar trebui sa fie mizilic, bani de cafea...

 

E60 nu intra in categoria 500e/luna venit..poate 500E pe luna venit alocat masinii :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.