Jump to content

Zgomot ciudat motor 320d M47N


sarpe74

Recommended Posts

cele gates sunt lucioase pe spate , nu au rizuri si permit alunecarea

 

poate ,totusi , zgomotul vine din motor ?! pt ca numai la 320d-318d ,deci motor de 2.0d se aude asa...

Corect,dar totusi sunt noi si nu ar trebui sa scartaie.Cel putin la mine nu cred ca provine scartaitul de la role sau curele.O sa ii schimb si fula de la vibrochen...

Link to comment
Share on other sites

edy , Conti nu sunt lucioase pe spate .

eu am avut curelele oem pe masina, erau conti.

'POIUYT' @ Nu mai conteaza, nu vezi ca sunt o multime de bmw_uri diesel cu acest scartait fie ele modele noi sau vechi, hai sa aflam raspunsul si de la cei care au schimbat cu curele OEM ...

 

Apropo am auzit ieri scartait la oprire si la un x3 (dureaza fix 1 secunda), in continuare eu sustin ca principala cauza sunt curelele aftermarket fie ele si CONTI.

Astept pe cineva care sa ma contrazica :popcorn:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

La mine nu sunt originale BMW, cea de A/C parca e conti si cealalta parca gates, nu mai stiu sigur. Facea si inainte avand curele oem BMW. Dracu stie, or fi suportii obositi, habar n-am....

Pe mine nu ma deranjeaza asa de rau dar o solutie ar fi binevenita.

La urmatorul schimb de curele voi pune oem dar....mai dureaza ca doar le-am schimbat de 5000km

Link to comment
Share on other sites

Haideti sa strangem bani sa cumparam o curea si rezolvam misterul :frantics:

 

 

Intrebare: cu curele trebuie exact schimbate, pentru a reusi sa scapi, se pare, de acel scartait?

 

Aer, apa, accesorii? care sunt?

 

nu ma pricep!

 

Astept lamuriri, merci!

Link to comment
Share on other sites

Sunt doar 2 curele: una mare de accesorii şi una mica de clima

 

clima e tot pe accesorii .

 

aia mica e pt servodirectie.

 

si eu am 1 secunda la pornire scartzait.

 

joi o sa schimb rola intinzatoare + rola ghidaj originale oem.

curelele le-am schimbat deja.. continental.

Edited by D0RY
Link to comment
Share on other sites

Dory din ce filme vorbesti ? Te rog nu ma contrazice eronat. La e46 cureaua mica e pe compresoru de clima vibrochen si in unele cazuri un intinzator, iar cea mare pt restul accesorilor gen alternator, servo, pompa apa, vibrochen, intinzator.
Link to comment
Share on other sites

Dory din ce filme vorbesti ? Te rog nu ma contrazice eronat. La e46 cureaua mica e pe compresoru de clima vibrochen si in unele cazuri un intinzator, iar cea mare pt restul accesorilor gen alternator, servo, pompa apa, vibrochen, intinzator.

 

da, greseala mea ... io ziceam de M47N-2

Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit acest zgomot "specific" si la modele de bmw noi, nu stiu cati km aveau la bord dar cert e ca am auzit la modele 2009 de ex.

 

+1 si eu am remarcat acelasi sunet la modelele de dupa 2009, E92, E90, E60, X5, X6, e clar ca nu are cum sa fie de la distributie . Totusi nu schimba nimeni cele 2 curele cu unele OEM ??? sa dorm si eu linistit :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

primul post de pe pagina asta

 

"servodirectia este pe cureaua mare

 

dupa ce am citit postul asta am observat ca si la mine se aude acel scartait

eu am schimbat acum 3000 km curele role pompa de apa toate OEM "

 

 

Facand o scurta recapitulare, trec in "revista" toate piesele schimbate de useri pana acum, cand inca nu s-a rezolvat problema scartaitului de la pornire/oprire. :hyper: :hyper: :hyper:

 

USER: PIESA SCHIMBATA

sarpe74 - tampoane motor, fulia centrala (Corteco). role, pompa apa, curele (Gates)

 

robytza - role (INA), tampoane motor (Lemforder), tampoane cutie (Lemforder), fulie vibrochen (Corteco), intinzatorul (OEM), volanta + ambreiaj (LUK), racord flexibil (universal), cureaua mare (Gates)

 

brabus2099 - fulia, curelele (Contitech)

 

Yuka - curea (Gates)

 

edy1092 - doua randuri de curele de agregate, tampoane

 

POIUYT - volanta, ambreiaj, curele(Gates) + role + fulie

 

ceggy - rolele (INA), intinzatoare ,curelele(Gates)

 

D0RY - curele (Continental),urmeaza maine rola intinzatoare + rola ghidaj originale (OEM)

 

dragosel_bmw - curele role pompa de apa toate (OEM)

 

burly2011 - intinzatorul flexibil (sau piston pneumatic - cum mi-au zis aia de la service), (Febi) si cureaua de transmisie (Febi)

 

 

Din cate imi dau seama, problema nu s-a rezolvat si cred ca s-au schimbat destul de multe piese.

 

Ce-mi vine mie in minte acum (ca piese neschimbate/neverificate de nimeni) sunt: bendixul, electromotorul si lantul de distributie.

 

Am editat postul asta ca sa depistam, impreuna ce ar putea fi! Haideti sa facem un mic research printre mecanicii pe care ii cunoastem si sa vedem ce cauza ar pute fi.

 

macar sa stim daca ne mai chinuim sa o rezolvam sau ne obisnuim cu zgomtul!

 

orice completare este bine venita! :good:

 

Stima!

 

Burly

Link to comment
Share on other sites

eu inainte sa schimb fulia am fost cu problema intr-un service. din cercetarile de acolo deduc ca scartaitul provine de la ansamblu fulie + curele deoarece au ridicat masina pe elevator si nu stiu ce intindeau acolo sub dar cand porneam si opream nu se mai auzea nimic. rezultatul lor a fost sa schimb fulia ... am schimbat-o cu una noua Corteco, timp in care cel de la service-ul autorizat unde am schimbat-o mi-a zis cand a dat-o jos pe cea veche ca sigur nu-i de la fulie ca arata ca una noua si nu trebuia schimbata... nu l-am crezut... dupa ce a dat masina jos de pe elevator am pornit-o si CHITZ ... a facut fix la fel. deci sa deduc ca atunci cureaua ar fi de vina.....care era si ea aproape noua schimbata de 2 luni (gates).
Link to comment
Share on other sites

eu inainte sa schimb fulia am fost cu problema intr-un service. din cercetarile de acolo deduc ca scartaitul provine de la ansamblu fulie + curele deoarece au ridicat masina pe elevator si nu stiu ce intindeau acolo sub dar cand porneam si opream nu se mai auzea nimic. rezultatul lor a fost sa schimb fulia ... am schimbat-o cu una noua Corteco, timp in care cel de la service-ul autorizat unde am schimbat-o mi-a zis cand a dat-o jos pe cea veche ca sigur nu-i de la fulie ca arata ca una noua si nu trebuia schimbata... nu l-am crezut... dupa ce a dat masina jos de pe elevator am pornit-o si CHITZ ... a facut fix la fel. deci sa deduc ca atunci cureaua ar fi de vina.....care era si ea aproape noua schimbata de 2 luni (gates).

 

 

intrebare: poti afla ce intindeau baietii pe sub masina?? cumva cureaua?? Se pare ca fulia (cel putin la tine), nu e. Ai schimbat-o doar..

 

daca ar fi cureaua, cred ca exista o solutie de mijloc, un spray de intretinere Liqui Moly.

 

are cineva mai multe informatii despre el? cum se utilizeaza? pe ce curele se aplica? pe ce parte a curelei? etc.

 

merci

Link to comment
Share on other sites

intrebare: poti afla ce intindeau baietii pe sub masina?? cumva cureaua?? Se pare ca fulia (cel putin la tine), nu e. Ai schimbat-o doar..

 

daca ar fi cureaua, cred ca exista o solutie de mijloc, un spray de intretinere Liqui Moly.

 

are cineva mai multe informatii despre el? cum se utilizeaza? pe ce curele se aplica? pe ce parte a curelei? etc.

 

merci

 

probabil impingeau in intinzatorul curelei sa fie mai stransa cureaua

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.