Jump to content

Amortizoare distruse..., sau ?


maga998

Recommended Posts

salutari

 

 

Eu am o problema mai ciudata :wacko: . Posed un 320i E90 din 2006, cu 170.000 de km, luata din Germania.

 

 

Suspensia este pur si simplu foarte dura, atat pe fata cat si pe spate. Am testat o alta masina (320d E90) si suspensia era mult mai confortabila. Am fost la R.A.R., am facut testul de eficienta la amortizoare pe banc, si mi-au dat hartia, pe care scria 35% pe fata si 70% pe spate.

 

Amortizoarele sunt cele cu care a iesit masina de pe linia de fabricatie.

 

 

Eu nu inteleg, cand amortizoarele se duc, nu ar trebui sa se inmoaie suspensia ?

 

 

Vreau sa aud pareri, ce sa verific, ce sa schimb, fiindca nu prea as vrea sa schimb amortizoarele, si sa constat dupa aia ca tot asa de dura este suspensia. :(

 

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

jante de 16" normale, cauciucuri, iara, normale.

 

Stie cineva sa-mi spuna cum aflu daca am suspensie sport ? adevarul e ca masina se comporta super bine pe curbe, etc, dar pe gropi prin oras..... cei de la R.A.R. de aici mi-au zis ca de fapt amortizoarele sunt duse, si trebe schimbate, dar, asa cum spuneam, cand se duc amortizoarele, nu ar trebui sa se lase suspensia ? adica sa ai senzatia aia de "barca" cand te opresti la stop ?

 

 

de asemenea, la viteze de peste 80-90 kmh incepe sa se auda zornait de la roti, destul de suparator.... nu troncane sau ceva, decat ca se aude foarte tare asfaltul...

Edited by maga998
Link to comment
Share on other sites

salut,referitor la problema ta,sa stii ca si eu am un 320d e90 si mi se pare f dura suspensia,am mers si cu alte 320d si erau mai confortabile...maine merg sa fac un test la amortizoare,si sunt aproape sigur,ca ori fata,ori spatele au probleme..la mie mai e o chestie,cand intru mai tare intr-o curba si asfaltul e denivelat parca imi fuge spatele masinii cand dau de denivelare,si de aici tind sa cred ca amortizoarele sunt problema..

 

ps : eu am suspensie normala 320d

Link to comment
Share on other sites

 

 

de asemenea, la viteze de peste 80-90 kmh incepe sa se auda zornait de la roti, destul de suparator.... nu troncane sau ceva, decat ca se aude foarte tare asfaltul...

 

de la anvelope se aude sunetul , sunt uzate sau material prost .

Link to comment
Share on other sites

salut,referitor la problema ta,sa stii ca si eu am un 320d e90 si mi se pare f dura suspensia,am mers si cu alte 320d si erau mai confortabile...maine merg sa fac un test la amortizoare,si sunt aproape sigur,ca ori fata,ori spatele au probleme..la mie mai e o chestie,cand intru mai tare intr-o curba si asfaltul e denivelat parca imi fuge spatele masinii cand dau de denivelare,si de aici tind sa cred ca amortizoarele sunt problema..

 

ps : eu am suspensie normala 320d

 

 

Pai de la arcuri iti fuge spatele, nu de la amortizoare...

E posibil sa fie arcurile prea moi si greutatea masinii sa o suporte in proportie mai mare amortizoarele.

Verifica si amortizoarele sa vezi daca au scurgeri pt ca au avut un stres mai mare decat de obicei (daca au avut scurgeri sunt duse).

Link to comment
Share on other sites

stai linistit,e normala suspensia ta..e sus masina se vede clar,ca si a mea..

Azi am fost si i-am facut eu un test la amortizoare, au iesit f ok,deci nu e problema cu ele,ziceau baietii de acolo ca ar putea fi de la ceva bucse instabilitatea de care vorbeam eu.

Link to comment
Share on other sites

Verifica macar culoarea la arcuri, daca este rosie inseamna ca sunt sport.

Cred ca sunt cam negre ;) ,daca sunt din fabrica.

Zornaitul este de la cauciucuri. Daca vrei sa vezi ce suspensie ai, te bagi sub ea sau o ridici si vezi ce scrie pe amortizor, are o eticheta pe care scrie codul de original, eventual fabricantul ( bineinteles cu emblema BMW langa ).

Amortizoare duse inseamna ca s-au inmuiat iar masina capata un comportament din ce in ce mai "lejer".

Eu cand am luat masina (sh-Germania) ma zgaltaia din toate pozitiile, dar s-a mai inmuiat si am zis sa vad si eu ce amortizoare am:pe eticheta apare codul de original, Sachs si codul aferent, apoi scrie mare Mtech 2.

Daca tie inca iti sparge ficatii cand mergi cu ea, stai linistit suspensia e OK.

Apropo sa nu te bata vreun gand sa iei amortizoare pe ulei, defapt cred ca nici nu gasesti.

Link to comment
Share on other sites

La BMW mi-au spus ca am suspensie normala.... :(

 

 

Am luat un E90 320d din 2006 la drive-test si am mers cu el (avea 130.000 km), si suspensia aia era foarte moale fata de a mea...

 

Chiar asa de mare sa fie diferenta intre "i" si "d" la suspensie ? mi se pare ciudat...

Link to comment
Share on other sites

Poti sa dai o fuga la o reprezentanta BMW si sa ceri lista cu optiuni a masinii. Ai sa afli acolo daca ai sau nu"sport setting suspension".Eu am suspensie sport si cu gume normale chiar se comporta decent.Din cate mi-am dat seama pana acu cu suspensia sport masina are garda la sol coborata cu 1 cm parca.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Uitete unde i-ti sta aripa de langa roata, apoi lasate tare si repetat peste telescopul care te intereseaza. Daca revine tot acolo e ok, adica daca distanta dintre roata si tabla e aceeasi e bun telescopul daca e mai jos sau mai sus e defect. Si daca apesi repetat si el se balangane iarasi sunt duse. sper sa te fi ajutat cu ceva
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.