Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Am schimbat si eu simeringurile la un 318 in Pascani.Baietii lucreaza ca la farmacie .Oricum eu am ramas impresionat pentru-ca am participat aproape la fiecare operatiune si am vazut efectiv cum se lucreaza. Sunt trecute aproape 3 saptamani de atunci si vreo 2000 km si totul este super ok. uleiul este la semn pe joja asa cum l-am pus dupa operatiune si am facut de regula schimbarile de viteza in jurul a 4000-5000 rpm iar cateodata si la 5500 sunt incantat si multumit.

Cat a costat la pascani?

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Am citit toate posturile din cele 17 pagini.

 

Treaba sta in felul urmator. De curand (apx 2 luni) am cumparat un E46 316i N4218A.

 

De o saptamana observ ca dimineata si nu numai...porneste foarte greu(cateodata din 2-3 incercari),relantiul sta undeva la 500-600 rtpm(parca da sa moara motorul)si imi trepideaza rau usa de la sofer si imi scoate fum alb-spre gri. Uneori cand o pornesc , o tin putin accelerata sa nu imi moara motorul...dar dupa ce se incalzeste,turatiile stau undeva la 900-1000 rtpm.si motorul se aude normal.

In legatura cu fumul alb...scoate si la relanti(ce-i drept putin) dar in special la accelerare sau stat la semafor ,imi vine fumul pana la geamul de la sofer.

 

Tin sa precizez ca NU imi consuma ulei...dar imi schimb imi consuma antigel.

Am fost la niste baieti si mi-au spus ca imi curge antigel pe undeva pe la pompa de apa/termostat...trebuiesc schimbate. OK,ok,dar de unde fumul alb si pornirea foarte grea?

 

O speculatie ar fi : garnitura de _chiulasa_.

 

Voi ce credeti ?

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Am citit toate posturile din cele 17 pagini.

 

Treaba sta in felul urmator. De curand (apx 2 luni) am cumparat un E46 316i N4218A.

 

De o saptamana observ ca dimineata si nu numai...porneste foarte greu(cateodata din 2-3 incercari),relantiul sta undeva la 500-600 rtpm(parca da sa moara motorul)si imi trepideaza rau usa de la sofer si imi scoate fum alb-spre gri. Uneori cand o pornesc , o tin putin accelerata sa nu imi moara motorul...dar dupa ce se incalzeste,turatiile stau undeva la 900-1000 rtpm.si motorul se aude normal.

In legatura cu fumul alb...scoate si la relanti(ce-i drept putin) dar in special la accelerare sau stat la semafor ,imi vine fumul pana la geamul de la sofer.

 

Tin sa precizez ca NU imi consuma ulei...dar imi schimb imi consuma antigel.

Am fost la niste baieti si mi-au spus ca imi curge antigel pe undeva pe la pompa de apa/termostat...trebuiesc schimbate. OK,ok,dar de unde fumul alb si pornirea foarte grea?

 

O speculatie ar fi : garnitura de _chiulasa_.

 

Voi ce credeti ?

 

Pai tu ai mai multe probleme, care nu sunt legate neaparat de simeringurile supape (desi garantat vei avea si problema asta la un moment dat eu nu am auzit de nici un N42 cu proprietar onest, care sa nu se intalneasca cu acest defect):

 

-pornire greoaie la rece, ralanti instabil-fa o diagnoza, pot fi mai multe cauze(senzori, debitmetru, etc.....)

-consum antigel: schimba cat mai repede termostat si izoleaza cauza scurgerilor, apoi fa si un test de compresie sa nu ai surprize

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am facut. M-am sfatuit cu baiatul de la Service si am ramas ca sa fixam problema cu antigelul si dupa sa-i facem un test/diagnoza.

 

Dar in general,din ce cauza ar functiona asa?

Sunt multe posibilitati. Poate e un senzor de la axa cu came sau vibrochen, poate e o problema pe partea electrica.

Sunt foarte multe variabile.

Cu garnitura de chiulasa trebuie verificate niste chestii. Test de compresie, dar pana acolo poti vedea si singur daca ai ulei in antigel sau invers.

Oricum e mai putin probabil sa fie garnitura de chiulasa. Senzorii sau anumite probleme electrice apar in general inainte de garnitura de chiulasa.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai mai multe probleme, care nu sunt legate neaparat de simeringurile supape (desi garantat vei avea si problema asta la un moment dat eu nu am auzit de nici un N42 cu proprietar onest, care sa nu se intalneasca cu acest defect):

 

-pornire greoaie la rece, ralanti instabil-fa o diagnoza, pot fi mai multe cauze(senzori, debitmetru, etc.....)

-consum antigel: schimba cat mai repede termostat si izoleaza cauza scurgerilor, apoi fa si un test de compresie sa nu ai surprize

 

Pornire greoaie nu numai la rece,ci si atunci cand este motorul cald si apa este la 90 grade.(ex: dupa un drum de 2 ore,o opresc 5-10 min si face la fel).

 

 

Sunt multe posibilitati. Poate e un senzor de la axa cu came sau vibrochen, poate e o problema pe partea electrica.

Sunt foarte multe variabile.

Cu garnitura de chiulasa trebuie verificate niste chestii. Test de compresie, dar pana acolo poti vedea si singur daca ai ulei in antigel sau invers.

Oricum e mai putin probabil sa fie garnitura de chiulasa. Senzorii sau anumite probleme electrice apar in general inainte de garnitura de chiulasa.

Da,asa mi-a zis si baiatul acela,sunt sanse sa fie de la partea electrica,sau vreun senzor...dar tot nu inteleg fumul alb spre gri care este in cantitate destul de mare.

Din cate am inteles de la cei cu "experienta",ar mai fi o chestie...sunt sanse ca antigelul sa imi ajunga in camera de ardere si sa-l scoata pe esapament,de aici si poza cu busonul...altii spun ca busonul este asa din cauza condensului...ce sa mai cred fratilor...

http://s18.postimg.org/kylue929l/image_1.jpg

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Am citit toate posturile din cele 17 pagini.

 

Treaba sta in felul urmator. De curand (apx 2 luni) am cumparat un E46 316i N4218A.

 

De o saptamana observ ca dimineata si nu numai...porneste foarte greu(cateodata din 2-3 incercari),relantiul sta undeva la 500-600 rtpm(parca da sa moara motorul)si imi trepideaza rau usa de la sofer si imi scoate fum alb-spre gri. Uneori cand o pornesc , o tin putin accelerata sa nu imi moara motorul...dar dupa ce se incalzeste,turatiile stau undeva la 900-1000 rtpm.si motorul se aude normal.

In legatura cu fumul alb...scoate si la relanti(ce-i drept putin) dar in special la accelerare sau stat la semafor ,imi vine fumul pana la geamul de la sofer.

 

Tin sa precizez ca NU imi consuma ulei...dar imi schimb imi consuma antigel.

Am fost la niste baieti si mi-au spus ca imi curge antigel pe undeva pe la pompa de apa/termostat...trebuiesc schimbate. OK,ok,dar de unde fumul alb si pornirea foarte grea?

 

O speculatie ar fi : garnitura de _chiulasa_.

 

Voi ce credeti ?

 

Eu am aceeasi problema ca daniel, pornire greoaie doar la rece tre sa ii dau pedale ca sa nu moara motorul, parca ar porni in 3 pistoane. In rest porneste bine.

Am facut diagnoza cu INPA si imi da eroare de misfire pe vreo 2 cilindri, cam atat, cat e motorul cald nu da eroare, doar ramane in log acea eroare de misfire.

Pierderi de aer nu mai am, debitmetru verificat, sondele lamda verificate,bujii schimbate. Nu stiu ce sa mai verific.

Pornirea greoaie sa accentuat mai tare cand am schimbat intinzatorul cu modelul mai nou, tind sa cred ca e sarita distributia de la punct, ceva patine rupte sau roase. Trebuie sa fac test de compresie? Nici nu stiu ce reprezinta testul asta si daca pot sa-l fac cu interfata asta banala care o folosesc in INPA si DIS.

Am 180.000km si daca tot ma bag la verificat distributia,cam trebuie sa schimb si simeringurile, dar daca le fac pe toate si imi porneste tot asa le rece ma i-au toti dracii. AS fi tare recunoscator cu niste sfaturi uitile de la voi.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce elimini pierderile de antigel, vezi daca scade nivelul. Daca scade, e dusa garnitura de chiulasa.

Asa o sa fac.Multumesc ptr sfaturi/raspunsuri Service Premium.

Revin cu detalii dupa schimbarea pompei de apa si a termostatului si bineinteles dupa test/diagnoza.

 

Sper sa nu fie garnitura de _chiulasa_...din cate am inteles este foarte costisitor schimbarea ei,planare si manopera.(am intrebat ca fapt divers la cineva si mi-a zis un pret...undeva pe la 3.000 RON,m-a sfatuit ca mai bine cumpar alt motor si il montez,dar ies tot la banii astia..dar cel putin elimin riscul sa faca probleme iar,dar totodata adaug riscul la alt motor sa aiba alta problema sau cine stie...aceasi problema si anume garnitura de _chiulasa_).

Link to comment
Share on other sites

3000 Ron? :laugh:

 

Garnitura de chiulasa e in jur de 400 lei. Chiar mai ieftina posibil. Planarea si rectificarea supapelor costa 600 lei. Manopera costa 7-800 lei. 3000 lei e total exagerat.

In banii astia ti-as schimba si simeringurile de la supape si patinele de la distributie. Ma refer la manopera.

 

L.E: 300 lei garnitura de chiulasa la cota 1 de reparatie pe Elring.

 

Stai linstit, nu e chiar atat de grav.

De curiozitate, cine ti-a cerut 3000 lei pentru asta? Macar e un service mare?

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

3000 Ron? :laugh:

 

Garnitura de chiulasa e in jur de 400 lei. Chiar mai ieftina posibil. Planarea si rectificarea supapelor costa 600 lei. Manopera costa 7-800 lei. 3000 lei e total exagerat.

In banii astia ti-as schimba si simeringurile de la supape si patinele de la distributie. Ma refer la manopera.

 

L.E: 300 lei garnitura de chiulasa la cota 1 de reparatie pe Elring.

 

Stai linstit, nu e chiar atat de grav.

De curiozitate, cine ti-a cerut 3000 lei pentru asta? Macar e un service mare?

Pai la ce preturi ai zis tu mai sus...ajungi la 1.800 ron, + 600-700 ron (o masinarie cu ultra-sunete care verifica chiulasa...cam asa ceva ziceau) si ajunge undeva la 2.400-2.500 ron + cine stie ce mai trebuie sa schimbi...suruburile si alea in jur de 100 ron...

 

L.E: Habar n-am cine sunt baietii,cumnatul meu stia pe unul dintre ei...in fine..iti dai seama ca NU ACCEPTAM...de curiozitate intrebasem..

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am auzit de metoda asta... Detaliaza te rog!

se scot axele cu came si atunci toate supapele sint inchise.se scot bujiile si se baga o reductie in locul lor la care te conectezi cu un furtun cu aer comprimat care iti tine supapele pe pozitie.apoi poti scoate arcurile si inloc. simeringurile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.