Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Tot 2 litri.

Tabla aia de conserva ma cam dezamageste. In E60 e tabla mai sanatoasa. Mi-e ca la cele mai mici boabe de grindina, se infunda toata.

Stiu ca n-o sa scot banii ce i-am investit in ea. Nici nu ma astept.

Link to comment
Share on other sites

Diferente majore nu sunt intre e60 si f10, exceptand c.v. de care simti tu nevoia acum ... motorul e acelasi. Diferente sunt intre e60 si g30.

La cat suflet ai investit tu in masina o sa vezi ca la prima sincopa cu f10 o sa-ti amintesti ca e60 nu a facut asta ... si tot asa.

Asa ca din punctul meu de vedere ramai cu asta pana simti ca trebuie sa plece.

Iti spun asta din aceleasi sentimente pe care le nutresc si eu din cand in cand, am e60 se merita sa trec la f10 ... deocamdata ma gandesc sa-i pun amortizoare si bari antiruliu m-tech. La primavara sa-i vopsesc etrierii, sa reconditionez jantele ...

Enjoy

Link to comment
Share on other sites

De acord ca nu sunt diferente majore intre ele, dar cand ma uit pe mobile.de si vad doar preturi de 12, 13, 14000E la E60 automat in mintile lui si cu un minim de dotari (unele nici macar piele nu au), parca prea mi se pare exagerat pe langa un F10 foarte dotat.

In orice caz nici nu prea am dormit azi noapte, cu gandul la problema asta.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

si eu in octombrie anul trecut cautam E60, dar preturile mari de pe mobile m-au facut sa raman la e91...cu toate ca si pe asta am dat multi bani fata de ce gaseam la noi.

degeaba iti spunem noi ce am face.....eu am ales cu inima...a fost "dragoste la prima vedere"....probabil gandul imi era tot la fostul e90 de care am fost super super multumit in 250.000 km

Link to comment
Share on other sites

Cu E60 am facut liniuta cu 3.0 d(tot e60) de 218 cp, de abia pe la 130 km/h a trecut de botul masinii mele si se distanta foarte foarte incet.

Io cred ca amicul tau cu 3.0 a mers batraneste multa vreme si nu a calcat-o cum trebuie. E o bruta 3.0d cu automata pe SD.

 

No bun... E60 automat bun si cu minim de dotari (nici pe departe ca a mea) nu gasesc in Germania sub 12-13000€. Am gasit un F10 automat si dotat dupa pretentiile mele cu 17000 acasa. Sa o fac ori sa n-o fac?

 

Care estimezi ca ar fi diferenta reala pentru upgrade la F10? (minimul la care ai vinde E60-ul) Un 4-5k euro?

 

Tabla aia de conserva ma cam dezamageste. In E60 e tabla mai sanatoasa. Mi-e ca la cele mai mici boabe de grindina, se infunda toata.

La toate e trendul cu tabla mai subtire pentru reducerea greutatii, cata vreme e antifonata ca lumea, eu zic sa nu te blochezi la chestia asta.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

O intrebare Cosmin... de ce un e60 are pret ridicat pe mobile in comparatie cu f10?

P.S. Cunoastem un coleg care s-a intors la fostul e60 venind de pe 550d.

Nu ma pot opri la un motiv:

- ori sunt mai putine si nemtii profita

- ori cererea e mare din partea entuziastilor

- ori de F10 e cam dezamagita lumea, nu pot crede ca e chiar atat...

Stiu si cine vrea sa revina de la F10 la E60. Dar cred ca tine si de gusturi, nu neaparat de fiabilitate. Ca n-am vazut pe-aici sa se planga lumea mai tare de F decat de E.

 

Care estimezi ca ar fi diferenta reala pentru upgrade la F10? (minimul la care ai vinde E60-ul) Un 4-5k euro?

Exact asa.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cred ca toata afacerea cu upgrade la cutie automata, te sare de 2000 de euro lejer in piese + o groaza de munca (ok, nu platesti manopera ca te ocupi tu dar tot ai de lucru gramada).

The easy way out ar fi F10 si mai pui pe el diverse cum ai pus si pe E60, stii ca nu o sa te abtii, doar e pasiune :). Plus ca in afara de cutie automata, ar mai fi xdrive, dar nu multi sunt pro xdrive, asa ca ai tine o perioada buna F10-le.

 

Sa nu crezi ca iti zic ce sa faci cu banii tai, dar la rece, mi se pare fix cum am expus mai sus :).

 

PS: Nu cred ca e dezamagita lumea de F10 doar ca abia acum a inceput sa curga cu oferte de F10. Peste tot sunt F10 de vanzare, manuale, automate, sedan in mare parte dar si break. E60 a fost si este reusit, in ciuda designului blamat.

Si vorba aia, toti au o limita cat sa dea pe o masina, mie cel putin 17k mi se pare mult, pentru unii poate nu e. Nu zic ca nu face atat, dar nu as da banii in momentul de fata.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Pai asa am gandit-o si eu, din mai multe puncte de vedere. Iar cel mai important ar fi trecerea la automata.

Sa iau alt E60 la minim 12000 + sa mut optiunile pe ea, care necesita o groaza de timp si nervi (interiorul cu mocheta o sa fie un mare pain in the ass) + pierderea la actuala masina daca o s-o vand in starea de fabrica, ajung spre 14-15000. Asta ma face sa ma gandesc in situatia de fata serios la F10-le mentionat, care are cam toate dotarile ce le am deja pe E60, plus ceva extra.

 

Cat despre tabla subtire, acum realizez ca saptamana trecuta am studiat un A8 2016 al unui var de-al meu, are fix aceeasi tabla. Cel putin suna la fel de firava daca-l ciocanesti cu degetul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu deja ai raspunsul, dar ai vrut si niste pareri mai obiective ;)

E un upgrade in final, asa trebuie privit, distributia o schimbi si la F10 si uleiul in cutie si tehnic ai liniste. Ramane webasto de pus (am presupus ca F10 nu are) si in rest doar chestii de placere.

 

Daca poti lua F10 cu 8trepte, fa-o, am mers cu un 535d, mi se pare fenomenala cutia.

Link to comment
Share on other sites

Tabla e mai subtire din cauza ca masinile au devenit mai grele si mai mari si se folosesc materiale de caroserie care sunt mai usoare, asta nu inseamna ca nu protejeaza la impact.

 

Daca tot faci pasul la F10 eu nu m-as gandi la 520d motorul ala e decent dar F10 e lent dupa 100 kmh ( vezi pe youtube videouri ce lent accelereaza)

 

La F10 iti trebuie minim un 530d , motorul are alt rafinament si cu soft duce 300 cai si 650 Nm , eu nu as lua 520d .

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt prin europa de ceva timp, cu tot cu masina.... Am constatat ca nu e nevoie de o masina mai puternica de 100cp daca nu vrei sa platesti amenzi cu nemiluita. Deci, cat de des ai nevoie de 300cp? Cuplul sigur prinde bine, dar caii aia nu vor fi folositi decat rareori. Cred ca e nevoie de un echilibru, si conteaza ce anume vrei sa faci cu masina, si la ce o folosesi.
Link to comment
Share on other sites

Tabla e mai subtire din cauza ca masinile au devenit mai grele si mai mari si se folosesc materiale de caroserie care sunt mai usoare, asta nu inseamna ca nu protejeaza la impact.

In prima faza ma afecta ideea ca e prea firava si se indoaie prea usor, dar daca Doamne fereste e vreun incident si se indoaie, tot indoita e tabla. Nu mai conteaza cat de tare, tot trebuie inlocuita.

 

Ckh, si eu sustin acelasi lucru. Pentru pretentiile mele, e suficient. Ca e important si cine ce vrea.

Asta e 525 de fapt (2.0 biturbo). Stiu, e mai pacatos, dar om trai si vom vedea. Vorba unui coleg aici, la mine ar trebui sa reziste fara probleme.

Eu nici pe actualul E60 n-am simtit nevoia de mai mult, decat poate foarte rar. In rest mi-a fost suficient asa. E drept ca e remapat, dar se misca suficient pentru nevoile mele. Era mai grava lipsa automatei (si implicit a confortului) decat lipsa puterii.

Cu urmatoarea vreau sa inclin si mai mult spre confort, de-asta si iau automata.

 

Pentru mine si F10 520d-ul ce l-am avut o saptamana in probe a fost foarte ok, n-am simtit lipsa unui motor mai mare. Stiu ca 3.0 are alt rafinament, dar nu ma intind mai mult decat imi permite patura. Nu sunt om de afaceri, nu am venituri considerabile ca sa tin un 3.0.

Din start am pornit focusat pe motorul de 2 litri si preferam single turbo, dar daca s-a nimerit biturbo, asta e. Dotarile sunt mai importante si pe 2.0 simplu nu le gaseam.

Sunt convins ca nu voi putea sta cu mainile in san si una alta tot voi retrofita pe ea, dar macar nu foarte multe, ca pe E60.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mersi! Sa fie!

Cel putin eu asa sper. Vedem in 2-3 zile.

M-ati combinat voi banditilor, sa vad cu alti ochi F10-le. Glumesc :smile:! Apreciez sincer parerea fiecaruia dintre voi, discutiile au fost foarte constructive si au scos suficient de mult la iveala partile bune/rele ale ambelor variante.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Oricat de mult as respecta E46/E39 - E90/E60 nu ai cum sa compari cu masinile noi, totusi, evoluam si trebuie sa tinem pasul, mai ales o persoana ca tine foarte dedicata cand vine vorba de retrofituri, ai o platforma mult mai accesibila si multe lucruri de facut la o masina precum F10. Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Decizia nu e luata. Trebuie sa vad masina si de data asta voi fi mult mai atent decat la ultima achizitie.

Plictisit de actuala... partial e adevarat si asta. Nevoia de nou ne mananca rabdarea incet incet. Sper sa scap de obiceiul asta pe cand voi avea nevasta. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.