Jump to content

Noul model 2012 330 si 325


mariorar

Recommended Posts

Ieri pe la ora 14:00,cei de la Bavaria Motors isi faceau testele pe autostrazile din Belgia;I-am surprins pe E40 si i-am fotografiat;Vadit lucru neplacut celor care le pilotau,insa asta este;

O sa impartasesc cu voi cateva poze,si poate cineva ne poate spune mai multe despre modelele care vor aparea in 2012;Colantul de pe caroserie cred ca era pentru a ascunde liniile si definitia caroseriei;

Enjoy!

Calitatea pozelor nu este cea mai buna;am avut la dispozitie doar un telefon ;)

 

post-35426-0-69631200-1311061835_thumb.jpg;

Desi am postat mai multe poze apare doar una;nu inteleg unde am gresit :)

Edited by mariorar
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu e lipsa de idei, e economie de design :).

Proiectarea dureaza mai putin, fabricarea subansamblelor dureaza mai putin etc etc.

 

Una e sa ai 8 prese distincte fiecare pentru cate un model de aripa - alta e sa poti fabrica doua aripi similare ca design in proportie de 90% la aceeasi presa.

Link to comment
Share on other sites

Groaznic. Toate la fel indica lipsa de idei.

 

O sa ajungem sa regretam perioada E39/E60, E46/E90 etc. de pe vremea lui Beagle sau cum il chema.

 

bangle, dar e39 si e46 nu au fost desenate de el

 

sincer nu cred ca cineva se va uita inapoi la e60 peste 20 de ani si va suspina dupa frumusetea lui.

Edited by Viper05
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e lipsa de idei, e economie de design :).

Proiectarea dureaza mai putin, fabricarea subansamblelor dureaza mai putin etc etc.

 

Una e sa ai 8 prese distincte fiecare pentru cate un model de aripa - alta e sa poti fabrica doua aripi similare ca design in proportie de 90% la aceeasi presa.

 

Ca si cost, o aripa de aceiasi forma dar mai mica, necesita aceleasi procese cu cea mare (matrite, materiale, vopsit). Nu faci economie mai deloc. Piesele aduc reduceri de costuri insa aici intra doar motor, cutie, electronica.

 

Sincer nu cred ca au facut vreo economie notabila.

 

bangle, dar e39 si e46 nu au fost desenate de el

 

Ma refeream la trecerea dintre generatii. A avut "tupeul" sa vina pentru ficare clasa cu cate o linie distincta

Link to comment
Share on other sites

bangle, dar e39 si e46 nu au fost desenate de el

 

sincer nu cred ca cineva se va uita inapoi la e60 peste 20 de ani si va suspina dupa frumusetea lui.

e60 e de 100 de ori mai frumos decat e39 si e46,sincer eu regret ca Bangle a plecat de bmw,modelele pe care el le-a desenat si le-a proiectat sunt superbe

Link to comment
Share on other sites

parca e seria 5 fabricat la dimensiuni mai mici :frantics:

 

tu esti neanea ala de 17 ani care iubeste touringu pt ca are tacsu unu??

iubesc touring-ul nu pentru ca tata are unul,imi plac mie modelele touring vreo problema? :thumbsup:

bmw-ul va deveni o marca de masini business,adio tenta sportiva <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu inca sunt de parere ca e46 este ultimul seria 3 cu forma de BMW. Mult mai sexy decat e90 si mult mai reusit ca model la timpul lui. Si nu spun asta pentru ca asta conduc, o sa am aceeasi parere si cand o voi schimba cu e92. Si plasticele si toate finisajele per total par mai bune la e46 decat la e90 samd :frantics:
Link to comment
Share on other sites

:heart: :frantics: E60

Cred k o sa se umple strazile de E90 si E60, acum ca au devenit si accesibile, adica la 15.000 iei un E90 2009 cu facelift sau un E60 2008...taxa de poluare e si foarte mica la ele pt ca sunt euro 5 . Fata de noile modele cu preturi ASTRONOMICE. Un F10 la pret de apartament in sectorul 3 + E46 :)).

Acum scuze pt offtopic, e doar o parere personala ! Viitoarea mea masina nu are cum sa fie E90 pt ca arata 99% la fel 2005-2011.. , E 60...am si 2003 -2011 la fel ...ma refer la aspect . Sincer VW a dat-o in bara cu modelele, mai ales aceleasi interioare la passat 2011, jetta 2011. As alege INSIGNIA...insa nu acum ca e destul de scumpa 14 15 16 mii. Oare cat as lua pe E60 peste 2 ani ?

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

A mea a costat vreo 33.000 . Nu cred ca iei acum la 33.000 F10 , diesel, cu piele, navi, . Adica in sensul dotari pt vremurile respective care erau ok. Si dotari pt ziua de azi. Usor usor cresc preturile... Mai ales de noi! Asta remarcam si la opel pt ca ma uitam la INSIGNIA, si am vazut ca una cu dotari ok, o iei pe la vreo 26.000 . Insa sh dupa 1 an jumate -2 o cumperi la 15 16 mii. Pai nu-mi spune ca F10 dupa 2 ani o sa fie cam la jumate de pret pt ca nu are cum :)
Link to comment
Share on other sites

Ca tot suntem offtopic...

 

Mi se pare superficial sa gandesti ca sunt multe E60-uri. Daca vrei sa iesi in evidenta cu ceva, trebuie alta marca. Orice BMW ai lua, peste cativa ani se va umple lumea de ele.

 

E60-ul meu era primul LCI prin Timisoara. Acum sunt multe insa oricum, eu l-am luat pentru mine, pentru familie, pentru concediu si nu cred ca o sa-l vand in urmatorii 7-10ani. Pt ca din punct de vedere motor+siguranta+consum este OK. Ce au ceilalti este complet irelevant pentru mine.

 

ar mai fi ceva legat de banalitatea unui model: eu nu am unele dotari pe care le-as vrea. Daca se inmultesc E60-urile peste masura, o sa pot sa-mi iau de la dezmembrari mai usor una/alta si m-am scos. Spre exemplu: modulul TV care vorba unui coleg de forum: la cat costa modulul TV nou, imi pun din real un LCD pe tot tavanul si ma uit ca la cinema :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.