Jump to content

Fiabilitatea BMW in scadere


MOTANUL

Recommended Posts

Am citit si pe forum am mai vazut si in presa ca BMW a inceput sa stea mai prost la capitolul fiabilitate in ultima perioada.

Masinile mai vechi sunt mai fiabile decat modelele noi.

 

La capitolul masini premium clasa medie - pierde pe linie in fata Audi.

 

UPPER MEDIUM/EXECUTIVE CARS

- mileage up to 50,000km:

1. Audi A6

2. BMW 5-Series

3. Mercedes-Benz S-Class

- mileage between 50,000-100,000km:

1. Audi A8

2. Volkswagen Phaeton

3. Audi A6

- mileage between 100,000-150,000km:

1. Audi A6

2. Audi A8

3. BMW 7-Series

 

La suv unde ani de zile BMW X3 a ocupat primul loc se duce la vale...

Doar la masinile cu mai mult de 150.000 km este pe primul loc. Modelul nou pierde pe linie.

 

SUV/OFF-ROAD

- mileage up to 50,000km:

1. Honda CR-V

2. Toyota RAV4

3. Nissan Qashqai

- mileage between 50,000-100,000km:

1. Porsche Cayenne

2. Toyota RAV4

3. BMW X3

- mileage between 100,000-150,000km:

1. BMW X3

2. Volkswagen Touareg

3. Mercedes-Benz M-Class

 

Am intrat si pe BMW E46 serie 3 si este sub media tuturor masinilor testate din clasa sa (ce sa mai vorbesc de primele locuri). Pana anul trecut era in top 3.

 

Sursa: http://www.samar.pl/__/3/3.a/60847/DEKRA-releases-2011-car-reliability-report.html?locale=en_EN

 

DEKRA îşi generează rapoartele anuale de defect prin derularea de evaluari precise în opt clase de vehicule şi trei segmente de kilometri. Raportul de defect se bazează pe 15 milioane de inspecţii realizate pe 230 de modele diferite.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Ce ma nedumereste pe mine este ca si cele vechi au cazut in sondaje. Aici am selectat masini intre 50.000-100.000 km. Situatia se prezinta asemanator la 100.000-150.000 km.

 

Oricum si pe Audi si pe Mercedes este electronica multa - si totusi sunt diferente mari fata de anii trecuti.

http://img220.imageshack.us/img220/8837/bmwe46.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

mi se pare mai relevant topul asta scos de Dekra (face parte din reteua care face inspectiile tehnice periodice in DE, mai sunt si alte firme, KUS de exemplu), decat ce top scoate ADAC, care e facut pe baza apelurilor inregistrate in reteaua lor.

 

 

 

La ADAC suni numai cand ramai cu masina moarta in drum. Te poate incalzi ca ramane mai rar X3 in mijlocul autostrazii de exemplu, dar nu si cand cheltui o avere pe mici defectiuni..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-a mirat treaba cu Opelul Insignia.96.1% nu au avut nici un defect.

 

Nu ma intereseaza clasa respectiva si nici Opelul in general - dar e de remarcat. Erarhiile s-au modificat fata de ultimii ani.

La un moment dat erau: 1. Japoneze 2. Nemtesti 3.

Din testul Dekra pe clase si pe nr. de km rezulta ca desi Japonezele sunt mai fiabile in primii ani si la nr. mic de km o iau pe coaja de la nemtoaice la peste 100.000 km (am remarcat o singura exceptie de la regula la clasa mica - Honda Jazz).

Link to comment
Share on other sites

pai la cata electronica au astea noi e aproape imposibil sa nu cada ceva mai repede decat la cele vechi.

 

Nu are legatura una cu alta. Electronica multa nu inseamna neaparat posbilitati mai mari de a se defecta.

 

Electronica se strica astazi pentru ca este prost facuta, bazata pe alte principii si insuficient testata.

 

Mai ales in ultimiii 2-3 ani ce se proiecteaza, este jale. Deci ce va iesi in urmatorii ani, va fi praf/

 

P.S. De 6 ani proiectez electronica pt masini. Deci stiu ce zic :)

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura una cu alta. Electronica multa nu inseamna neaparat posbilitati mai mari de a se defecta.

 

Electronica se strica astazi pentru ca este prost facuta, bazata pe alte principii si insuficient testata.

 

Mai ales in ultimiii 2-3 ani ce se proiecteaza, este jale. Deci ce va iesi in urmatorii ani, va fi praf/

 

P.S. De 6 ani proiectez electronica pt masini. Deci stiu ce zic :)

 

stiu un alfa romeo care desi avea doar 6000 de km nimeni nu stia ce are masina de nu merge bine...omul a ajuns la un nebun de electrician care i-a facut-o in 20 de min...ce crezi ca avea?! pai , simplu , o lipitura proasta in bord , in panoul cu ceasuri de fapt :) masina are deja 80 de mii si n-a mai avut probleme..

 

Pot spune ca X3 ăsta precedent chiar a fost o mașină excelentă.

 

si eu am aceeasi parere !

 

masinile noi se scot pe banda rulanta, nu mai trec asa de multi ani pt teste cum erau pe vremuri , acum le scot doar ca sa fie model nou.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Deja sunt masini vechi de peste 10 ani,oricum E46 e printer cele mai slabe serii Bmw

 

Poate te referi la modelul E 46 din cadrul seriei 3. Daca te referi la seria 3 in general nu prea am cum sa-ti dau dreptate.

 

Seria 3 si BMW X3 scot marca BMW pe linia de plutire. Uita-te la seria 7 care este sub VW phaeton la fiabilitate (mileage between 50,000-100,000km).

De fapt, serie 7 si 5 pe 2 intervale nici nu apar in top. Uita-te la Audi A6 care apare in top la toate grupele de km.

 

Nu degeaba un Audi SH costa cu 20% mai mult decat un BMW echivalent / clasa si nr. km.

Singurul care face exceptie pe buna dreptate este X3-ul.

 

Eu cand am luat BMW-ul cu 12.000 euro de Audi A4 nu ma puteam atinge fara 15-16.000 euro. Si nu am de ce sa regret decizia pentru ca seria 3 este peste A4 la fiabilitate la masini cu multi km.

Link to comment
Share on other sites

adevarul este ca un A6 model 2007-2008 mi-as lua si eu :) oricum , audi s-a ridicat mult de tot.

 

dar, imi place bmw prea mult :p

 

 

http://farm2.static.flickr.com/1170/1439530132_0002438e9b_b.jpg

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Poate te referi la modelul E 46 din cadrul seriei 3. Daca te referi la seria 3 in general nu prea am cum sa-ti dau dreptate.

 

Seria 3 si BMW X3 scot marca BMW pe linia de plutire. Uita-te la seria 7 care este sub VW phaeton la fiabilitate (mileage between 50,000-100,000km).

De fapt, serie 7 si 5 pe 2 intervale nici nu apar in top. Uita-te la Audi A6 care apare in top la toate grupele de km.

 

Nu degeaba un Audi SH costa cu 20% mai mult decat un BMW echivalent / clasa si nr. km.

Singurul care face exceptie pe buna dreptate este X3-ul.

 

Eu cand am luat BMW-ul cu 12.000 euro de Audi A4 nu ma puteam atinge fara 15-16.000 euro. Si nu am de ce sa regret decizia pentru ca seria 3 este peste A4 la fiabilitate la masini cu multi km.

fix la E46,bine cum stii eu compar cu E30.

Link to comment
Share on other sites

Pot spune ca X3 ĂŁsta precedent chiar a fost o mașinĂŁ excelentĂŁ. PĂŁcat ca are o imagine proastĂŁ pentru cĂŁ este urât.

La 70k km un X3 de asta 2.0d a ramas prin austria fara turbo si alternator... scurt 2500 euro depusi la caseria BMW.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca E46 este destul de fiabil.In 5 ani am schimbat mai nimic

-Bucsa brat

-Racord flexibil

-Bielete antiruliu

 

Si credetima sunt maniac la schimbat piese.Nu suport sa aud zgomote s-au masina sa nu mearga in parametri normali.

 

Vis a vis de schimbat turbina la X3 la 70k km nu stiu ce sa zic ,dar va pot spune ca am fost in DE la un service BMW cu un E60 530d care nu mai tragea si diagnosticul a fost sec "turbina".Cu ajutorul colegilor de pe BMWclub am reparat singur masina cu un spray de curatat contacte.(mufa de la actuator nu mai facea contact).Masina merge bine merci desi a mai facut 100k km de atunci.Daca eram vreun nepriceput banuiesc ca trebuia sa schimbam si noi turbina.

Link to comment
Share on other sites

Si in cazul meu particular pot sa spun ca E46 a fost peste asteptari.

 

Am schimbat prima oara ceva la articulatii la 179.000 km (basculele fata). Am mai schimbat bateria in 2010.

Intre 0 si 148.000 S-au mai schimbat discurile de frana, un senzor la motor + cu alta ocazie s-a refacut un contact (baga turbo presiune prea mare).

Masina are ambreiajul, turbina etc cu care a iesit din fabrica.

 

In primii 2 ani nu am avut nici o eroare stocata pana la revizie. Anul asta au gasit un defect intermitent pe o bujie. (masina pornind tot timpul iarna la prima cheie).

 

Nu este mai putin adevarat ca la intilnirile BMW la care am participat erau forumisti care se "laudau" ca schimba la E46 capetele de bara la 6 luni maxim un an. La mine au 7 ani si 180.000 km si nu am de ce sa le schimb.

 

Daca as vrea sa am o masina fara cusur ar trebui sa ii pun amortizoare noi + sa rezolv un joc extrem de mic la caseta de directie + as schimba plasa din scaunul pasagerului.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Pe vremuri , dupa Revolutie stiam 2 lucruri : Mercedes sunt cele mai fiabile masini , mai ales cele diesel iar BMW face cele mai bune si rezistente la forja motoare pe benzina .

Azi Mercedes nu mai are nicio treaba cu fiabilitatea , dar BMW vad ca au inceput sa predomine diesel , desi inca face motoare bune si rezistente pe benzina ( mai ales 6 in linie aspirate).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.