Jump to content

325Xi vs 320d


mihai2206

Recommended Posts

Ai dreptate in ceea ce priveste 320i-ul e90, este slabut si stiu ca este in 4 cilindri, eu am completat ce ai spus tu pentru ca daca unul care nu stie se poate lovi de zid( eu unul cand am luat-o pe a mea din Germania 320i nu am stiut ca motorul este de 2.2 decat dupa ce am primit raspuns de la RAR cu nu este ncio problema la inmatriculare, pe vremea aceea plateam vama si in loc sa platesc 2000 de Euro am dat 3600 de Euro si acum mai sunt taxat si la impozit binisor). Dar frate nu putem afirma despre o masina de peste 150 de cai ca e lesinata las-o moarta. Ca e slaba si nu se ridica la pretentiile "voastre" fiecare are propria opinie, poate e caroseria grea, poate inginerii bavarezi au dat-o un pic in bara cu generatia asta de motoare asta e, dar nu mai spuneti omului ca masina "e pilaf te face si un LOGAN de 1.6 ( nu fac nicio aluzie am dat primul exemplu care mi-a venit)", plus ca in topic nu este vorba de 320i, acum ce trebuie sa facem sa ne luam Lamborghini de 400 de cai ca sa iesim afara din casa.

Omul dupa cate se pare are bani sa isi ia o masina frumoasa foc, dupa cum a zis consumul nu este o prioritate si nici nu vrea sa decoleze de pe sosea.

Sunt de parere ca daca vrei un BMW ia-ti frate un benzinar adevarat si vezi ce inseamna BMW iar daca nu te satisface treci pe diesel. Am condus 318d e46, 320d e46/e90, masini foarte bune, 328i e36 cutie+diferential de M, M3 stoc e46, 335i cu cip, 650i la fel cu cip despre care pot spune ca sunt dementiale, rechete cu roti. Acum ce ar trebuii sa se intample ca producatorii de masini sa comercializeze numai 3000cc biturbo, V8 sau W12 pentru ca un 320i de 150 de cai e lesinat si consuma mai mult ca orice diesel care prin definitie consuma mai putin, pun pariu ca sunt putini cei carora le place motorul diesel iar majoritatea aleg diesel din pricina consumului, si sunt mari si tari ca au BMW si ii dau in gura de umbla cu fumul taras dupa ei si apoi stau pe forum si citesc despre turbine, EGR etc...

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Colegii de mai sus cred ca s-au referit ca e lesinat raportat la cilindree si consum,dupa mine masini lesinate sunt golfuri,octavii,focusuri cu motoare de 1.4.

 

325xi auto. vs 320d aut.,E92

0-100km/h 8s (amandoua)

238km/h vs 230km/h

14.4/7.3 vs 7.2/4.5 (consum urban si ex.urban)

 

Multi isi cumpara dieselul pt consum,cuplu mare la turatii joase,taxe,val de revanzare nimeni nu a zis ca nu iubeste sunetul de benzinar.

Link to comment
Share on other sites

Da, corect. Alea sunt masini cu pret de achizitie mic dar in acelasi timp iti faci treaba cu foarte bine.

Am vrut sa ii transmit initiatorului topicului ( nu ma intereseaza pana la urma ce isi ia e treaba lui ), faptul ca forumul e plin de topicuri cu probleme pe modelele diesel "exploatate impropriu". Si avand in vedere ca a avut masini de productie japoneza recunoscute pentru fiabilitate ii doresc sa nu aiba surprize neplacute cu "nemtoaicele astea" indiferent de marca, model sau motorizare.

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa ai consum 7-8 cu 320d in Bucuresti. In jur de 10-11 este mult mai realist.

 

 

Eu cu 525d, am plecat din ciolpani, am traversat tot bucurestiul, si am venit la giurgiu, pe un consum de 6.2 mediu, am mers perfect legal ...120 in afara, 60 in localitati, bucurestiul nu era asa aglomerat, s-a mers bine. Ce vb tu aici de 10 11 sunt chestii bara la bara , care nu le ai zilnic. De ex. daca el o foloseste la iesiri seara in oras , iti garantez eu ca nu ii sare de 8 ala in oras, daca merge si linistit cu ea, ca nu degeaba ii da cartea aprox 7% pe oras. Ce-i drept si eu in aglomeratie cu 2.5d , acum o saptamana, am fost iar in buc , mers 110 km extraurban,(adica 55 km pana la intrare in buc si cei 55 retur ) + 90 urban in buc , foarte aglomerat in bucuresti si m-am intors pe 7.9 consum mediu, si masina plina, si CLIMA tot drumul pornita, vineri seara, intre orele 17 - 23.00.

 

in poza e drumul retur ciolpani- giurgiu

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Eu cu 525d, am plecat din ciolpani, am traversat tot bucurestiul, si am venit la giurgiu, pe un consum de 6.2 mediu, am mers perfect legal ...120 in afara, 60 in localitati, bucurestiul nu era asa aglomerat, s-a mers bine. Ce vb tu aici de 10 11 sunt chestii bara la bara , care nu le ai zilnic. De ex. daca el o foloseste la iesiri seara in oras , iti garantez eu ca nu ii sare de 8 ala in oras, daca merge si linistit cu ea, ca nu degeaba ii da cartea aprox 7% pe oras. Ce-i drept si eu in aglomeratie cu 2.5d , acum o saptamana, am fost iar in buc , mers 110 km extraurban,(adica 55 km pana la intrare in buc si cei 55 retur ) + 90 urban in buc , foarte aglomerat in bucuresti si m-am intors pe 7.9 consum mediu, si masina plina, si CLIMA tot drumul pornita, vineri seara, intre orele 17 - 23.00.

 

in poza e drumul retur ciolpani- giurgiu

 

Irelevant,daca ai un loc de munca in buc nu ai cum sa nu prinzi trafic bara la bara,daca am face consumul tot numai cand iesim nopatea eu as zice ca x6 4.0d manaca sub 10% in buc.

Link to comment
Share on other sites

mie in Bucuresti imi ia cam 10 sau 9 spre 10 cu clima nonstop.

 

NU POT CREDE CA AVEM CEVA LA FEL, fie si ...consumul de carburant!!:LMAO: Dar, din cate am vazut, initiatorul nu este interesat de consum; deci, alte criterii urmareste! Pacat ca nu scrie LIMPEDE care sunt acelea!

Link to comment
Share on other sites

Daca ai un traseu de genul "Greenfield - Casa Presei Libere", probabil ca ai sub 10.

 

Dar Piata Alba Iulia - Lujerului & back nu cred ca se poate face sub 10-11 cu un motor Diesel. Nici macar schimband la 1500 rpm, cu A/C oprit, radio oprit, faruri stinse :) si alte smecherii.... iar in cazul ala de ce iti mai iei BMW? :) Parca era vorba despre JOY :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai un traseu de genul "Greenfield - Casa Presei Libere", probabil ca ai sub 10.

 

Dar Piata Alba Iulia - Lujerului & back nu cred ca se poate face sub 10-11 cu un motor Diesel. Nici macar schimband la 1500 rpm, cu A/C oprit, radio oprit, faruri stinse :) si alte smecherii.... iar in cazul ala de ce iti mai iei BMW? :) Parca era vorba despre JOY :)

Pai, vezi?:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ia motorul diesel, o sa consume la jumatate si asta se simte la orice drum, mai ales daca e aglomerat. Ca si senzatii modelele par apropiate, ba chiar xdrive-ul mai taie din fun. La 325i e interesant doar zgomotul cand urca in ture (si nu suna ca un Lamborghini pana la urma) si smoothnessul. Daca ai un stil de condus preponderent linistit nici nu te mai gandi la 325i, consuma prea mult pt ce ofera la ture mici.
Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi tu prin senzatie ? De fapt posesorii de disel, sa zicem pana in 2000cc, ca 330d de 231 de cai e o masina FORTA (zic eu, poate "altii o considera slaba"), ce se senzatie este la volan ? Faptul ca in momentul accelerarii intra turbo iti da capul pe spate si dupa 3 secunde trebuie sa schimbi, pentru ca asta e nu mai sunt turatii este senzatie ? Dar cand pleci in forta, de cele mai multe ori intr-o parte (si dieselul cred ca face la fel) dai treapta a doua, te smuceste de spate (daca ai un 325i e46 trebuie sa fii si un pic mai atent sa nu o pierzi daca e praf pe jos sau putin umed sau nu prea ai cauciucuri), urci in 6200 de ture si schimbi a treia iar sunetul de 6 cilindri canta in locul subwooferului ce mai e ?

Sa nu mai vorbim de derapaje (prea mult spus drift, putin fac acest lucru, eu unul nici atat).

Asta este parerea mea si sunt curios daca benzinarii o impartasesc si de asemenea ce argumente au cei cu diesel.

Pot sa spun ca am facut si liniute cu cu diesel si dau exemplu o infrangere cu un Alfa 146 cred 2.5 diesel cu cip de vreo 180 de cai, care avea un cuplu si mai ales tractiune incat nici macar la start nu eram in fata. Asta ca sa nu creada lumea ca ridic in slavi benzina, plus ca pe vremurile astea as trece la un diesel in secunda doi, asta e benzina consuma mult.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de acord cu ultima ta afirmatie, si eu as trece la un diesel :) As face asta deoarece am observat ca nu folosesc masina decat la 20-30% din capacitate in cea mai mare parte a timpului. Imagineaza-ti ca nu poti merge in 6000 de ture prin Bucuresti decat foarte rar. Totusi ea consuma mult tot timpul, indiferent daca mergi tare sau nu. Asa ca si eu as trece la un diesel. Si asta era si argumentul meu de mai jos - trecand peste incantarea de la inceput ca ai un 6 in linie, daca ai un stil de mers linistit in mare parte a timpului, un diesel va fi mai satisfacator - consum, cuplu bun jos, 0-100 similar.

 

urci in 6200 de ture si schimbi a treia iar sunetul de 6 cilindri canta in locul subwooferului ce mai e
- am mers cu 325i si sunetul este cool, dar dupa cum ziceam, nu te da pe spate. 330i are un sunet mai cool spre ex. Sau un Clio RS. Vrei sa dai sunetul asta, pe care nu-l auzi decat cand iti vine sa ii dai forja, pe un consum la jumatate, tot timpul?

 

Pe de alta parte daca initiatorul topicului are un stil de condus sportiv si poate sa se bucure de masina (deci nu locuieste in capitala :)), un 325xi nu e cea mai potrivita versiune. Un 330i (fara X) ar fi mai ok - consum similar, performante mai bune, sunet mai sportiv. Sau, de ce nu, un Z4 coupe cu motorul de 265 cai, parca era de vanzare aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.