Jump to content

Cauciucuri


OXXO

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Depinde si ce prefera fiecare,adica sa dea bani multi si sa isi ia cauciucuri noi,sau sa se zgarceasca si sa ia second.Eu personal nu cumpar noi pentru ca nu tin o masina mai mult de 1 an,maxim 2.Daca cumpar noi,practic nici nu recuperez banii care ii dau pe ele,pentru ca in momentul in care vand masina,cumparatorul nu prea il intereseaza daca sunt bune sau nu,el prefera sa negocieze cu tine sa scoata masina mai ieftin.

Am cumparat second cauciucuri de iarna foarte bune,Dunlop Winter Sport,singurul defect al lor fiind ca erau destul de zgomotoase.Am mai avut Continental de iarna dar erau destul de uzate si nu mi-au placut.

Ce nu mi-a placut si nu o sa mai iau niciodata,sunt cele Semperit.Am luat unele care erau super,dar dupa o jumatate de an zici ca le-am slefuit cu rindeaua.

Pirelli P6000 am avut pe un 525,in afara de o galma care mi-a facut-o unul din ele,nu m-am putut plange.

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat anul trecut gume de vara Nokian NRH2, cu profil in V, canal de apa si sunt absolut fantastice.

Masina zici ca e pe sine, trebuie chiar sa te straduiesti s-o faci sa derapeze intr-o curba.

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

:blink: se pare ca nu te-ai straduit destul ..:)

 

Eu noi nu mi-am luat decat o singura data. Pirreli p2500 erau. Le aveam pe un cielo si erau mai ieftine fata de ce mi-ar trebui pt asta pe care o am acum. Am folosit intr-un an si ceva peste 5-6 marci de cauciucuri. Oricum nu prea imi dau seama asa bine care sunt mai bune ca masina e 4x4 si nu prea ajung eu pe un drum normal spre limita masinii sa o vad cu reactioneaza cu dif tipuri de cauciucuri. La franare se mai observa. Acum (defapt acum am de iarna :)) am niste sava rapidex parca. Sunt infecte!! Inainte am avut dunlop si desi erau mai tocite nu se puteau compara cu astea.

Link to comment
Share on other sites

Sava rapidex si Semperit sint slabe ,am avut noi si intr-o juma de an cam la 15-20 de mii de kilometri erau deja obosite,au cauciucul foarte moale si partea laterala slaba....Michelin sint excelente ....eu folosesc acum vara niste GOODYEAR fuelsave model de apa ....ma rog nu stiu daca sint economice dar sigur nu sint zgomotoase au un mers foarte lin...si iarna imi pun pe spate niste Pirelli profil snow care imediat cum se incalzeste le dau jos( bineteles toate astea leam luat second hand si am fost supermultumit)
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa spun ca am michelin pilot primacy care sunt de vara ... asa am luat masina cu ele acum 2 ani dar sunt cam duse... au fost foarte bune dar din pacate trebuie sa le schimb ca nu ma mai duc o vara.. am avut ceva probleme la directie si mi le-a tocit pe exterior
Link to comment
Share on other sites

BridgeStone potentza (vara)

14832[/snapback]

 

De vara Dunlop SP Sport 200E

De iarna ContiWinterContact

14874[/snapback]

 

de vara :Bridgestone Turanza

de iarna:Michelin Pilot Alpin PA2

14910[/snapback]

 

poate reusiti sa ne convingeti si cu detalii :blink:

WHY?

Link to comment
Share on other sites

Corect :blink:

Eu am avut pe masina Bridgestone Turanza 225/45/17 pentru vara si s-au comportat excelent in materie de distanta de franare,aderenta si stabilitate in curbe ! Iarna sunt destul de slabe.

Vis-a-vis de cauciucurile de iarna pot sa spun ca sunt super multumit de ele,nu am ramas niciodata inzapezit,tractiunea si franarea pe zapada sunt excelente.De asemenea disiparea apei se face foarte rapid,gratie profilelor speciale.Pe asfalt uscat,virajele trebuie atacate cu viteza ceva mai mica !

Link to comment
Share on other sites

Dunlop WinterSport m-au dezamagit crunt.. :)

 

Am cumparat 2 Michelin Alpin (puse pe fata) + 2 Dunlop (spate)

Cand au fost zapezile cele mari acum o luna am ramas intr-o mica panta cu gheata pe jos si m-am chinuit ca ultimul om sa plec depe loc..

Am incercat cu a 2-a, a 3-a - patina intr-o veselie

 

M-am enervat la culme, m-am dus la prima vulcanizare si am skimbat rotile de pe fata pe spate

Am revenit la panta cu pricina si nu mai e cazul sa va spun ca am plecat depe loc fara nici o problema, asa cum e si normal cand ai gume de iarna

 

So, Dunlop.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oricum, Michelin Alpin sunt printre cele mai bune cauciucuri de iarna..

Au niste lamele care ies un pic deasupra suprafetei cauciucului si "musca" efectiv din zapada/gheata

 

Cand aveam Nova, intram in zapada de 30-50cm fara absolut nici o jena, erau dementiale, nu patinau rotile de nici o culoare

 

Ca sa va faceti o idee, am urcat anul trecut in februarie spre cabana Cioplea (pe drumul forestier)

Cu BMW-ul din pacate nu as mai avea curajul asta...

Link to comment
Share on other sites

:blink: eu as avea, cu cauciucurile pe care le am acum (195/65 R15 resapate, profil Continental) am ramas o singura data pe o mica pata de gheata, cu una din roti, si nu mai puteam pleca. In rest, am urcat in Busteni, in zona Kalinderu, o panta pe care n-as fi crezut ca o pot urca in veci. Noroc ca era ceva nisip pe jos si aveam masina plina. In zapada ma infig ca nesimtitu', chiar daca ating cu burta, nu-i bai. N-as fi crezut ca se poate comporta atat de bine, dupa ce anul trecut nu m-am putut misca decat pe orizontala, cu cauciucuri SH de vara :)

Am pierdut mult la stabilitate in curbe, fiind si mai inalte+inguste.

Alte cauciucuri superbune au fost niste Vredstein Quatrac (all season)foarte uzate. Ma mir cum au putut sa suporte atatea izbituri prin gropile si bordurile Bucurestiului (205/50 R15, pe fata, me->beginner) cu toate ca erau deja crapate pe margini. Am prins balti pe DN la 120km/h si masina s-a tinut bine pe traseu. Le-am dat jos fara galme, preventiv :)

 

 

P.S. Cu putin noroc, vineri am banii.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

din auzite de la proprietarii masinillor care au asa ceva ... si care se pricep ...  :blink:

intrebam sa stiu daca ati probat mai multe tipuri de cauciucuri si ati avut rezultate diferite...

faptul ca vorbim din auzite nu-mi da o prea mare incredere in produsele respective

 

eu am avut pe masina bridgestone turanza, iar acum am dunlop sp200e si sunt multumit de ele... de ce?... pentru ca pana acum n-am fost pus in nicio situatie critica... abia atunci poti spune despre un cauciuc daca este bun sau nu...

in rest poti spune daca te-a tinut mai mult sau mai putin...

 

eu am probat mai multe cauciucuri pe motocicleta si dintre toate marcile pe care le-am probat, micellin-ul s-a dovedit a fi, din punctul meu de vedere, unul dintre cele mai fiabile, iar aici vorbesc de aderenta (conteaza f mult pe viraje) si durabilitate (este placut sa nu termini cate 2 cauciucuri pe sezon).

bineinteles ca nu le-am probat pe toate, dar am probat cel putin cate unul din cele mai bune (dunlop, bridgestone, pireli)... si iar este adevarat ca nu am probat toate tipurile de cauciucuri (race, touring, off road etc.)... dar cum spuneam, io am ales ce mi s-a parut mie mai bun pentru mine...

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Potenza S-03... cele mai capabile anvelope supersport...

eu folosesc 255/40R17.

 

si acum de ce...

 

am avut anterior Toyo Proxes ZR sport si astea... in virajul de la alba iulia... are doua sicane de 90 de grade dar lungi :blink: cine-l stie din bucuresti... la 90km/h Toyo Sport incepeau sa genereze o mica vibratie in sasiu... la mijlocul virajului se auzea mai degraba o frecare si o vibratie intre cauciuc si asfalt urmata chiar de un fel de topaiala... in loc sa scartzie... Cu chin reuseam sa ies din viraj cu 80km/h... o data mi-a fugit chiar si fata haraind... lucru foarte rar pentru un M3.

 

cu Bridgestone Potenza S-03... in primul rand la 90Km/h masina e lipita fara zgomot de la inceput pana la sfarsit... incercand 95Km/h incepe un mic scartzait pe spate... dar placut... la 100Km/h deja se aude tare dar efectul de derapaj controlat este simtitor controlabil si nu ingrozitor ca pierzi masina... masina incepe sa scartzaie dar nu sa vibreze... si se taraste lipit in viraj... intr-un final am iesit si cu 100Km/h din viraj...

 

Cu Michellin Pilot Sport... un prieten le-a incercat tot cu un M3... virajul pe uscat din alba iulia l-a reusit cam la fel ca Bridgestone-urile mele... cu diferenta ca incep sa scartzaie ceva mai devreme dar nici nu erau noi noute ca ale mele. Insa pe vreme de ploaie... Michellin Sport au ratat totul... nimic nu ii mai iese cu ele... derapeaza constant. Insa Bridgestone Potenza S-03 are silicat in cauciuc... un element chimic revolutionar care in contact cu apa genereaza cauciucului o aderenta sporita... Acum au aparut si Michellin Sport P2 am inteles tot cu silicat... dar NOPE... tot bridgestone este rege pe ploaie si pe uscat in sport.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

shi mai ne ma duc sa iau neste gume belea rau de tot :)

17118[/snapback]

m-a sunat unul care cauta disperat shi el jante si nu-i venea sa creada cat am dat pe ele,zicea ca el gasise ceva la 800 de euro :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.