Jump to content

Nu am caldura in habitaclu [E60]


Recommended Posts

O chestie foarte interesanta , cand dau sa-mi bage caldura in habitaclu, doar ventileaza.

Mentionez ca am mufa de la sirocou (webasto) scoasa, ar fi acesta motivul?

PS: Eu stiam ca in mers nu cupleaza webasto. Antigelul sta in 90 de grade, deci termostatul e ok.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc sa nu fie stricate potentiometrele de la climatronic sau sa fi uitat baietii sa puna vreo mufa (ca a fost dat jos bordul), dar nu stiu daca are mai multe mufe sau doar una principala. (ca restul functiilor merg ok)

 

De asemenea ma gandesc ca ar putea fi si o problema tehnica , sa fie vreoun furtun deconectat ? Nu stiu exact circuitul aerului de la motor cum vine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ai remediat problema?Si mie mi se intampla ceva asemanator,apa se incalzeste dar caldura baga greu si din cele 4 orificii centrale de pe bord doar in unul sufla caldura,restul mai deloc.Culmea,la picioare si la parbriz se simte caldura.Am schimbat termostatul EGR,dar nimic,celalalt termostat functioneaza.Sa te uiti si la setarile din I-drive sa fie date pe rosu la caldura altfel vei avea doar aer rece.La mine mecanicii sunt la partea cu presupusul.E de rasul curcilor,eu mai am un Golf4 benz si la ala pe treapta 3 nu pot sa tin mana la gurile de ventilatie,asa tare arde.
Link to comment
Share on other sites

A rezolvat cineva problema incalzirii ??? Aveti idee de la ce poate fii ? Sa fie cumva ca la E39, piesa cu tepi ? Aceeasi problema intampin si eu, caldura baga doar pe la parbriz si la picioare, cele 4 guri de aer frontale baga aer caldut !

 

Din pacate n-am timp sa ajung la service prea curand, am pus de proba testerul unui prieten si nu mi-a dat nicio eroare !

 

Bafta tuturor si un An Nou Mai Bun, lipsit de evenimente neplacute !

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai cautat pe forum se pare ca cel mai probabil este de vina pompa auxiliara de caldura sau piesa de deasupra pompei,nu ii stiu denumirea,un fel de robinet care opreste sau schimba traseul apei.Asta presupunand ca cele doua termostate sunt functionale.Pe tester insa daca pompa auxiliara nu merge ar trebui sa dea eroare,ceea ce la mine n-a dat,deci ar mai ramane acel robinet.Luni ma duc la mecanic sa vedem ce se poate face.
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai cautat pe forum se pare ca cel mai probabil este de vina pompa auxiliara de caldura sau piesa de deasupra pompei,nu ii stiu denumirea,un fel de robinet care opreste sau schimba traseul apei.Asta presupunand ca cele doua termostate sunt functionale.Pe tester insa daca pompa auxiliara nu merge ar trebui sa dea eroare,ceea ce la mine n-a dat,deci ar mai ramane acel robinet.Luni ma duc la mecanic sa vedem ce se poate face.

 

 

Ai dreptate, daca pompa auxiliara e dusa apare pe tester! Mentionez ca eu am schimbat pompa auxiliara de apa ( 520 ron) in urma cu doua luni,

imi dadea pe tester " Auxiliary water pump FAULT ! " Atunci nu am realizat ca nu prea baga caldura pt. ca nu era foarte frig afara.

Recent am pus testerul si nu-mi da erori de nici un fel ! Sa ne spui si noua daca rezolvi ceva la service, poate chiar e din cauza acelui robinet !

 

P.S. - Aseara am mers cu cineva cu un opel omega diesel vechi de 10 ani, climatronic-ul de pe acest opel era la maxim, baga caldura de te ardea la maini, insa la treptele de caldura, dupa ultima treapta de temperatura ,28 de grade, avea si HIGH ! La climatronicul de la E60, ultima treapta de caldura e 27 de grade si atat, nu are HIGH sau altceva sa dea caldura la maxim ! E cumva posibil sa fie atat de inteligent si sa nu dea macar un grad peste 27 de grade ???

Edited by bogdanov
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai cautat pe forum se pare ca cel mai probabil este de vina pompa auxiliara de caldura sau piesa de deasupra pompei,nu ii stiu denumirea,un fel de robinet care opreste sau schimba traseul apei.Asta presupunand ca cele doua termostate sunt functionale.Pe tester insa daca pompa auxiliara nu merge ar trebui sa dea eroare,ceea ce la mine n-a dat,deci ar mai ramane acel robinet.Luni ma duc la mecanic sa vedem ce se poate face.

 

 

Am revenit si cred ca am descoperit buba !!! Sanse foarte mari sa fie stricata electrovalva, acel "robinet" care e deasupra pompei auxiliare , vezi in topicul asta de la DIY http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112079-reparare-valva-de-apa-electromagnetica/

Am discutat azi cu un mecanic mai istet si mi-a confirmat si el ca sunt sanse foarte mari sa fie din cauza garniturilor din electrovalva si sa nu mai lucreze cum trebuie, din cauza vechimii sau concentratiei antigelului garniturile se rup si electrovalva ramane pe deschis sau inchis sau undeva la mijloc.

Link to comment
Share on other sites

Acum doua zile mecanicul a anulat electrovalava,a conectat pe direct cele doua furtune ,dar aceeasi problema,baga caldura la parbriz si picioare,in fata caldut.Azi a schimbat termostatul cu unul nou,cel de la EGR era si el nou,antigel nou,baga caldura puternica la picioare si parbriz dar in fata iarasi racoare.Am ajuns la concluzia ca probabil mecanismul de deschidere al paletelor din bord e defect,problema este clar in bord din moment ce caldura este.Sau din comanda data de panoul aerului conditionat.Ciudat cum se manifesta si cand dau drumul la AC.Baga rece doar in fata si in rest caldut cu temperatura data la minim.Probabil se leaga una de alta.Asa ca sap in continuare,trebuie sa-i dau de cap pana la urma.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eu am rezolvat problema dar nu cred ca e aceeasi rezolvare si la voi. La masina mea a fost dat motorul jos si unul dintre furtune nu era conectat unde trebuie, au fost inversate intre cele de sirocou, marog, poveste lunga. Deci un furtun conectat prost era problema mea..

 

Daca nu a fost dat jos motorul sau umblat pe acolo si inainte va baga caldura OK, poate sunt motorasele.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Acum doua zile mecanicul a anulat electrovalava,a conectat pe direct cele doua furtune ,dar aceeasi problema,baga caldura la parbriz si picioare,in fata caldut.Azi a schimbat termostatul cu unul nou,cel de la EGR era si el nou,antigel nou,baga caldura puternica la picioare si parbriz dar in fata iarasi racoare.Am ajuns la concluzia ca probabil mecanismul de deschidere al paletelor din bord e defect,problema este clar in bord din moment ce caldura este.Sau din comanda data de panoul aerului conditionat.Ciudat cum se manifesta si cand dau drumul la AC.Baga rece doar in fata si in rest caldut cu temperatura data la minim.Probabil se leaga una de alta.Asa ca sap in continuare,trebuie sa-i dau de cap pana la urma.

 

iti face problema asta pe auto si pe manual?

Link to comment
Share on other sites

Ai remediat problema?Si mie mi se intampla ceva asemanator,apa se incalzeste dar caldura baga greu si din cele 4 orificii centrale de pe bord doar in unul sufla caldura,restul mai deloc.Culmea,la picioare si la parbriz se simte caldura.Am schimbat termostatul EGR,dar nimic,celalalt termostat functioneaza.Sa te uiti si la setarile din I-drive sa fie date pe rosu la caldura altfel vei avea doar aer rece.La mine mecanicii sunt la partea cu presupusul.E de rasul curcilor,eu mai am un Golf4 benz si la ala pe treapta 3 nu pot sa tin mana la gurile de ventilatie,asa tare arde.

 

Si eu am aceeasi problema ca tine ( exact ). Daca cumva gasesti problema te rog mult sa imi spui si mie...poate o gesesc eu mai repede si atunci te anunt eu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.