Jump to content

E46 se opreste motorul


zzzzgabone

Recommended Posts

Salut,

de cateva zile mi se intampla ceva ciudta la masina. Am un e46 din 2000 2.0i 150cai.

Acum cateva seri am alimentat de la un peco de la care nu prea alimentez de obicei,nu e no-name dar nici incredere nu-mi inspira,am fost nevoit .

Acum problema: la relanti sta in jur de 1000 cand e rece, aprox 700 la cald. in drum spre munca cand am oprit la un semafor(motorul era cald) mi s-a oprit motorul.Prima data nu ma ingrijorat, dar problema s-a repetat de inca 3-4 ori dupa. Cand am ajuns la munca nu mai avea nimic, relantiul tinea si nu s-a mai oprit.

Dupa 2 -3 zile mi s-a mai intamplat inca 2 de ori.Masina porneste bine, trage normal

Am observat ca la cald relanti-ul oscileaza foarte putin inre apox 700-750.

Ma gandesc ca poate este de la benzina, o avea apa sau ceva, nush.

A mai avut cineva problema asta?

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am avut si eu problema asta si era de la supapa de reglare mers in gol...idle control valve.

timp de 2 saptamani si ceva nu mi-a mai facut deloc problema, asta acum a reaparut.

am mai observat inca ceva, motorul se mai opretse si cand vreau sa plec de pe loc si problema apare doar cand incepe sa varieze destul de mult acul turometrului. In interval de 2-3 secunde creste de la aprox 500-550 rpm la aproape 1000, dupa iar scade si tot asa.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi s-a oprit in mers. mi-a sarit furtunul de alimentare de sub scut, dupa filtrul de motorina...:| nici nu vreau sa ma gandesc cati litrii de motorina am improscat pe jos pana mi-am dat seama de ce nu mai porneste...+ ca am aruncat randul de haine care il aveam pe mine cand m-am chinut sa il pun inapoi.

La el e benzina, nu diesel....tind sa subscriu si eu la ce au zis bobo si brandex, pompa

Link to comment
Share on other sites

am fost ieri cu ea la service si am schimbat senzorul temperatura aer admisie (420 lei original),sa vedem daca problema s-a rezolvat. I hope so...

Dupa primii km, am observat ca tot variaza putin turometrul cand motorul este cald.Sper sa nu mai fie si altcvea.

din pacate nu cred ca s-a terminat problema ta. senzorul de temperatura aer admisie nu opreste motorul din mers.

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu cred ca s-a terminat problema ta. senzorul de temperatura aer admisie nu opreste motorul din mers.

pe tester nu a mai dat nimic alceva ce ar putea influenta. Poate ai dreptate si e ceva mecanic,nush exact.Eu sper sa nu ai :). O sa mai revin cu un update zilele astea dupa ce o folosesc mai mult si vad daca se mai manifesta.

Link to comment
Share on other sites

asta :

 

Measure no. 4279488

 

M54 B22: Engine stalls when coasting

 

Release date 31/07/03 GB

--------------------------------------------------------------------------------

Vehicles affected E series E39 E46

Engine M54

Body CABRIO COMP COUPE LIM TOUR

--------------------------------------------------------------------------------

Complaint

 

The engine stalls when the vehicle is coasting, e.g. when approaching traffic lights.

Vehicles concerned:

E39, E46 with M54/B22

Production period:

Start of series production to mid-April 2003

--------------------------------------------------------------------------------

Cause

 

Data status in the DME control unit.

--------------------------------------------------------------------------------

Measure

 

In the event of a customer complaint, reprogram the DME control unit with DIS CD 35 or a more recent version. CD35 expected release is early September 03.

The modified data status in the DME control unit was introduced into production in calendar week 16/2003.

 

 

nu stiu daca poate sa fie cauza la

 

Link to comment
Share on other sites

Alex, vorbim de doua lucruri diferite: lui, la M52 i-au aparut doua probleme care se manifesta in cadrul unui interval destul de limitat de timp: ralanti neregulat coroborat cu oprirea motorului.

Problema ta ar fi ralanti-ul neregulat doar iarna... si 1-2 opriri ale motorului pe an. :)

 

E de bonton sa banuim ca poate avea probleme cu livrarea corecta a presiunii, pentru ca asa s-ar explica ralanti-ul neregulat si intr-un final oprirea motorului.

 

PS: Si da, la SIB-ul ala ma refeream.

Link to comment
Share on other sites

Minunat, tocmai ai dublat pretul pompei de benzina :).

Daca tot erai in service, nu te-ai gandit sa masori si presiunea in rampa de injectie dupa ce sfaturi ai primit aici ?

nu chiar bogdan, chiar se vede o diferenta la mers, trage altfel masina, suna altcumva motorul. Nu te contrazaic ca ar putea sa fie si pompa. Ideea e ca eu am lasta maisna acolo, le-am spus ce are si ei au investigat. Am intrebat si de popma sau filtru de benzina si erau foarte dispusi sa mi le schimbe daca eu vroiam :).

 

 

dar daca era o problema la presiunea in rampa de injectie, nu aparea pe tester?

Edited by zzzzgabone
Link to comment
Share on other sites

M-as bucura pentru tine, imi e teama sa nu fie doar placebo.

 

Legat de eroare - depinde de tester, dar si de o serie de alti factori. Sondele lambda ar fi putut returna mesaje de genul "amestec prea sarac" sau modulul electronic de gestionare a pompei de benzina iti poate da o indicatie asupra presiunii livrate (in cazul scanarii cu un tester BMW).

Nu stiu ce fel de tester au folosit ei... si nici senzorul ala nu imi spune nimic. In afara debitmetrului, nu imi dau seama ce alt senzor ar putea masura caracteristicile aerului... sau imi scapa pe moment. :ermm:

 

PS: Ti-au dat senzorul vechi inapoi ?

Link to comment
Share on other sites

M-as bucura pentru tine, imi e teama sa nu fie doar placebo.

 

Legat de eroare - depinde de tester, dar si de o serie de alti factori. Sondele lambda ar fi putut returna mesaje de genul "amestec prea sarac" sau modulul electronic de gestionare a pompei de benzina iti poate da o indicatie asupra presiunii livrate (in cazul scanarii cu un tester BMW).

Nu stiu ce fel de tester au folosit ei... si nici senzorul ala nu imi spune nimic. In afara debitmetrului, nu imi dau seama ce alt senzor ar putea masura caracteristicile aerului... sau imi scapa pe moment. :ermm:

 

PS: Ti-au dat senzorul vechi inapoi ?

nu l-am luat. Am lasat masina masina acolo doar cand am fost sa vad ce probleme am. A 2-a zi cand au schimbat piesele, am stat cu mecanicul pana a schimbat totul. Senzorul era sigilat, am fost acolo cand l-a adus cel de la curierat. La service-ul la care am fost repara doar bmw, si ma gandesc ca au un tester bmw

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.