Jump to content

MY '10 BMW E87, 118D


dumi_id

Recommended Posts

exagerat , oricum

 

hai ca la tabla mai inteleg , inteleg in sensul ca la Munchen se vopseste electrostatic..dar la plastic.. :getlost:

 

asa am vopsit si eu o aripa la Bavaria si in 2 ani se exfoliaza..10 mil

 

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit si eu acum cu cineva de la plati si mi-au spus sa vb la reprezntanta sa ceara o cerere pentru intrare in reparatie si sa primeasca raspuns de la Omniasig cat sunt dispusi ei sa plateasca tot sa mai putin. Trebuie sa vorbesc si cu lichidatorul de la ei sa cer informatii despre plafonul maxim pentru reparatie. Daca ei vor plati 1500 ron ce-i de facut????

 

 

Care spoiler? De sub bara sau tot la bara te referi? A fost inlocuit + vopsit sau doar reparat?

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Am fost de dimineata la MHS si mi-au spus ca au decontare directa cu Omniasig asa ca nu va fi nici o problema. Plus ca imi pot pune bara de pachet M fara probleme, bineinteles daca platesc diferenta de ~450 ron. Inseamna ca pachetul M este pe drum :) Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de putin timp posesorul unui E81, acelasi an si aceeasi motorizare, cumparat personal acum 3 sapt din Neuss - Germania la 100.000km.

Consumul este asemanator cu ce mentionai si tu in posturile anterioare, ceea ce este ok, in conditiile de trafic din Romania si in conditiile unui mers mai sportiv. Totusi, in speranta ca imi va mai scadea usor precum si din cauza rigiditatii mult prea accentuate, am ales sa 'scap' de rotile pe 17 in favoarea unora pe 16 pe care le-am si montat acum 2 zile :). Ma gandesc sa o incalt totodata cu anvelope normale si nu runflat si sa umblu in portbagak cu un kit de pana deoarece mare diferenta de confort nu e nici cu rotile pe 16, avand in vedere greutatea si rigiditatea anvelopelor runflat.

Legat de Casco, tu cat platesti pe an si la ce suma e masina asigurata ? .. Ofertele pe care le-am primit eu mi se par exagerat de mari.. O medie a ofertelor primite de la Allianz, Generali, Groupama, BCR si Uniqa ar fi de cca 1650 eur cu cel mai mare pret la BCR ( 2200 eur/ an si cel mai mic la Uniqa cu 1000 eur / an la sume asigurate de cca 19.000 eur )

Legat de post-ul anterior in care spuneai de 'intrecerea' cu Golf-ul 5 140cp. spui deci ca te depasea cu 1 masina ?? .. E ciudat ptr ca intre 0-100 km/h in cartile celor 2 masini , avantajul este net in favoarea bmw-ului .. Parca 8,9 sec e la noi si 9 si ceva la Gof tdi 140cp ?!

 

Succes la reparatie !

Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca noi ne dadeam de la ~80km/h pana la 180. Nu 0-100 sau 400m cu start de pe loc.

Casco platesc pentru ca masina este in leasing si prima este de 886E/an cu plata lunar. Valoarea asigurata este de 18850E in primul an dar scade de la an la an, asta fiind politica lor desi si acea prima ar trebui sa scada deoarece si valoarea masinii scade.

Si eu am trecut la anvelope normale Vredestein Sportrac 3 de care sunt multumit, nu au zgomot de rulare mare si au aderenta buna.

Legat de consum, acesta variaza foarte mult de la sofer la sofer, zona de trafic, etc. Aseara am facut un calcul mai exact si numai in bucuresti mi-a iesit un consum de 10,3 (calculat de mine - mi-am notat inca din luna mai data in care am alimentat, cantitatea de motorina si kilometrajul masinii atunci).

Multumesc si sa ne mai auzim pe topicul de Seria 1!

Felicitari pentru achizitie!

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am descoperit ceva in meniul CB:

http://imageshack.us/a/img706/5752/img2100c.jpg

Daca se selecteaza "parked" se pot seta 2 timpi, cel putin primul este tipul pentru pornire iar al doilea nu stiu exact dar se porneste ventilatia la timpul setat. L-am programat ieri dimineata pentru 8:30 si cand am ajuns in masina pe la 8:40, mergea ventilatia. Dilema este alta, nu se poate seta si o temperatura? Ar fi frumos sa bage putin cald la iarna cu 5-10 minute inainte sa ajung la masina :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am montat ieri si bara fata...arata mult mai bine acum cu pachetul M montat :)

http://imageshack.us/a/img401/6893/img2202ml.jpg

http://imageshack.us/a/img16/6659/img2203kc.jpg

http://imageshack.us/a/img201/2245/img2206rb.jpg

http://imageshack.us/a/img836/2872/img2207vp.jpg

http://imageshack.us/a/img59/391/img2208ti.jpg

Link to comment
Share on other sites

Absolut incantatoare masinuta. Deja nu mai e vorba doar de mici detalii care se chinuie sa o scoata in evidenta.

Daca se doresc pe viitor faruri Xenon, presupun ca sunt necesare si stropitori. Este in vreun fel spoilerul frontal prevazut pentru asa ceva (suport, contur pt decupare)? E nevoie de spoiler dedicat, presupun.

Edited by Florineskovici
Link to comment
Share on other sites

Nu am observat sa existe loc pentru o eventuala taiere. Barele au coduri diferite pentru diverse variante de echipare, un cod pentru bara cheala, altul pentru bara cu spalatoare, altul pentru spalatoare si senzori de parcare. Oricum sunt o gramada de chestii care mai trebuiesc schimbate pentru a face retrofitul:

Grila centru fata - 51117906809

Suporting Ledge left - 51768045443

Suporting Ledge right - 51768045444

Grila fata stanga - 51137077129

Grila fata dreapta - 51137077130

Scut - 51757906821

Canal aer stanga - 51747906805

Canal aer dreapta - 51747906806

Intermediate part air duct center buttom - 51647836650

Proiector stanga - 63176924655

Proiector dreapta - 63176924656

PS: Aceste piese sunt necesare numai pentru LCI, modelul anterior are cateva deja incluse.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am facut-o lata munte...tractiunea spate isi spune cuvantul. Am fost in weekend la Predeal si la intoarcere am vrut sa mananac la Tavena Sarbului in Sinaia. La un ac de par in urcare, gheta pe carosabil si zapada deasupra...mare bocaj ce am facut :) Dupa 10 min am dat cu spatele, asta dupa ce mi-a facut loc taxiul din spatele meu (un E200 CDI care a incercat si el sa urce, in zadar). In rest nu au fost probleme, masina merge ca unsa.

Aproape 55k fara nici o problema, consum mediu pe ultimii 2000km 9.2...70% oras :(

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Astazi mi-au ajuns si gumele...Vredestein Ultrac Vorti...urmeaza incaltarea cu snickersii de vara in weekend.

Maine dimineata am programare pentru revizia de 60k la MHS, sunt bucuros sa le las vreo 1200 ron :) trebuie sa o si caute de ceva ca am o trancaneala in bord pe partea stanga dar nu imi dau seama de unde vine.

Sunt bune de ceva filtrele de aer (de habitaclu) deja parfumate?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.