Jump to content

PEDALA FRANA TARE


Recommended Posts

se poate,daca desfaci cilindru intai si scoti tulumba pe langa el.am schimbat-o eu anul trecut,si nu am umblat decat la conducta de cauciuc panzata de la ambreiaj,care pleaca din vas.e destul de buchisita treaba,dar nu imposibila.aerisirea la ambreiaj mi-am facut-o singur iar la frane nu am umblat absolut deloc.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Salut,

 

Scriu aici ca sa nu mai deschid un topic nou, de vreo saptamana intampin urmatoarea problema la al meu E39, la primele frane de dimineata pedala e tare si revine greu, apoi dupa ce se incalzeste franeaza normal aproape, cu mentiunea ca parca agata pedala la cursa de revenire. Stiam de problemele cu tulumba si apa, masina este tinuta in garaj si n-a vazut ploaie de cand e la mine, am desfacut pe acolo si e uscat. Nu scade turatia la frana, n-a scazut eficienta franei, doar ca e tare dimineata si apoi agata. Ca fapt divers discurile pe fata sunt cam duse si n-am resetat intervalul ala de schimb lichid, dar nu cred sa afecteze..

In prima faza am crezut ca e lichidul de frana de schimbat, l-am schimbat si nimic...ce idei aveti? N-am apucat sa ajung la mecanic, sa stiu sa-i zic pe unde sa se uite..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am avut aceeași problemĂŁ. Tulumba respectiva este expusa la apa care se scurge de pe caroserie pe lângĂŁ suportul filtrului de polen. Acel spațiu este prevazut ĂŽntr-un colț cu o gaura de scurgere care se ĂŽnfundĂŁ frecvent(mai ales dacĂŁ parcați sub copaci). Apa bĂŁltește, iar o buna parte a tulumbei este scufundata la propriu. Ăn interiorul tulumbei(am avut curiozitatea de-a o desface pe cea ĂŽnlocuitĂŁ) sunt niște membrane de cauciuc care fac un vacuum ajutând șoferul la acționarea pedalei de frânare. Carcasa metalicĂŁ a tulumbei ruginește și gripeazĂŁ tot mecanismul din interior. Recomand sa demontați piesa de pe mașinĂŁ, luați codul și cĂŁutați una dupĂŁ acest cod. Aparent este la fel pentru toate e39, dar va asigur ca nu este așa. Tija care se prinde efectiv de pedala de frânare poate fi lungĂŁ, scurtĂŁ sau diferĂŁ sistemul de prindere. Acum 2 ani am luat una second-hand și e ok și acum.Initial, cumpĂŁrasem suna tot de un e39 și avea tija mai lungĂŁ și alt sistem de prindere. Sper cĂŁ am fost de folos. App, nu e cine știe ce de munca,dar recomand service-ul.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ma ia capul, am schimbat discuri si placute, nu mai agata, dar revine pedala greu. Clar tulumba. Stiam ca am curatat pe acolo acum 2 ani si n-aveam griji deoarece masina sta in garaj. Dupa ploaia de ieri desfac acolo si gasesc cam juma de litru de apa, frunze si tot tacamul :purple: . Am desfundat iar si am incercat sa scot furtunul de vacuum dar e mission impossible, 2 ore am tras de el in toate feluri si nu iese. :pinch: Trebuie sa astept pana dupa Paste sa ajung cu ea la mecanic iar. Citind pe forum mi-am adus aminte ca am auzit odata fleosc fleosc cand am plecat de la spalatorie dar nu i-am dat importanta ca frana normal..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.