Jump to content

martor bord e90


Recommended Posts

salutare

 

ma ajuta si pe mine cineva cu o mica problema

 

am un e90 318 diesel de 122 cp

 

mi s-a aprins in calculatorul de bord un martor de culoare galbena (atasez poza mai jos)

cineva mi-a spus ca e de la microfiltrul de polen dar am inteles ca nu are senzor acolo

 

ma poate lamuri si pe mine cineva va rog

 

va multumesc

post-51169-0-82937300-1320147713_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nasol moment, daca este simbolul filtrului de particule o solutie care nu o agreezi este schimbarea lui,alta ar fi anularea completa atat fizic cat si din soft cu ajutorul unei personae care poate face lucrurl asta(daca cauti pe forum gasesti) iar cea mai plauzibila dupa mine este regenerarea lui-chiar pe forum este un user care se ocupa cu asa ceva,ba chiar a detaliat o metoda mai rudimentara de a il regenera daca nu este blocat complet.Exista si solutii pentru curatare una din ele este TULIP daca imi amintesc eu bine.
Link to comment
Share on other sites

are 164000 km

motoru merge perfect,nu scoate fum de nici o culore,trage de rupe si peste 3500 ture

atata doar ca dupa vreo 10 min dupa ce pornesc se aprinde becu ala

cand opresc se stinge si cand pornesc dupa 10 min iar se aprinde

asa arata becu:

 

 

 

are cineva vreo idee?

post-51169-0-76902600-1320173514_thumb.jpg

Edited by brandu82
Link to comment
Share on other sites

Trebuie activata neaparat din tester , apoi cel care ti-a activat ar fi bine sa mearga cu tine cu testerul conectat si sa citeasca temperatura la catalizator ,daca va incepe regenerarea temp va trece de 600 , daca DPF este foarte murdar , 600-800mbar presiune in acceleratie , este posibil ca calc masini sa nu declanseze regenerarea si atunci trebuie dat jos si curatat mecanic si dupa aceea iar incercat . Bafta .
Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu, sa nu sariti pe mine.

La Peugeot 407 din 2008 cu FAP are un sistem de curatare al filtrului cu un lichid special ( sirin-este scris dupa cum se aude, nu stiu exact denumirea lui), cert este ca un litru sare de 200 de lei. Mi s-a aprins si mie in bord martorul respectiv si la service s-a constatat ca lichidul era consumat cam tot. Am pus lichid si s-a efectuat regenerarea prin calculator. Inca ceva, in urma testului initial mi s-a spus ca in turbina s-a inregistrat presiune mai mare decat cea normala.

Intrebarea este BMW si alte marci auto au un asemenea sistem in ceea ce priveste filtrul de particule ?

Mi s-a spus ca FAP este ultima generatie dezvoltata in domeniu si nu necesita schimbarea filtrului, trebuie doar sa completezi cu lichidul respectiv. Daca ramai fara si filtrul nu mai este curatat atunci il schimbi si este intradevar vreo 4000 de lei.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de pozitionarea DPF-ului. La unele modele de masini, filtrul este pozitionat mai in spate, pe traseul de evacuare, fapt ce duce la necesitarea injectarii unei substante menite sa ridice temp in filtru. La BMW nu este valabil acest lucru pt ca, din cate stiu, DPF este pozitionat imediat dupa evacuare, astfel incat se pot obtine temperaturi mari in filru, fapt ce face posibila regenerarea.
Link to comment
Share on other sites

In mod normal se activeaza invizibil pt utilizator, atat timp cat sunt indeplinite anumite conditii. Daca al tau este prea colmatat, presupun ca ecu simte ceva ce nu-i mai convine si de asta nu mai initiaza procesul, si trebuie incercat sa fie pornit manual din tester.

Btw, la 200.000km este recomandabil ca DPF-ul sa fie schimbat. Ai masina de noua, esti sigur ca acei km sunt reali?

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la BMW, dar la peugeot, regenerarea nu se activeaza decat daca ai minim 1/3 din rezervor plin cu motorina. In mod normal masina isi face singura regenerarea la un mers mai in forja 50-100km. La peugeot FAP-ul este destul de pacatos, si la un nr mare de km, de obicei peste 200k ( esti sigur ca ai km reali? ) mai bine il scoti fizic si il anulezi din soft decat sa te apuci sa il repari. Edited by archaeus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.