Jump to content

azi am avut zile


Sly

Recommended Posts

Testul era facut cu 3 E90-uri,pe gheata.Nu pe zapada.

 

Unde aici? http://www.bmwclubmagazine.com/stiri_fullstory.php?subaction=showfull&id=1321005473&archive=&start_from=&ucat=1&

 

E zapada toata ziua, asta a fost postat mai sus. E zapada si naratorul spune clar, cu toate ca masina avea DSC, cea cu anvelope all season nu a putut fi redresata in curba. Deci povestea ar sta la fel si cu cele de iarna pe polei.

Link to comment
Share on other sites

Si cu ce te ajuta KIP? CONCRET!

 

Efectul asta "placebo" pe polei, te tine pe carosabil? Nu mai ajungi pe contrasens? Nu mai ajungi in pom? Nu iti mai fuge spatele?

 

E fix ZERO, pe polei M+S e MAMALIGA + SARMALE! (exact asta ajungi, daca nu ai zile, ca Sly).

 

Nu ma prostiti cu niste teste pe patinoarul Dr Taberei, fiindca NU SE APLICA IN REALITATE, pe strazi!

 

Mai bine Toma necredinciosul, decat...credul.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Am scris clar in post-ul cu testul ca sunt unele situatii cand... Evident, nu ma refeream in niciun caz la situatiile in care rulezi cu anumite viteze, peste conditiile de trafic si nici nu am afirmat ca ma bazez eu pe ceva pe carosabilul acoperit cu gheata.

 

In fine, fiecare intelege ce vrea din testul ala pe gheata.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Inertia masinii la 90-100 km/h e imensa, doar niste cauciucuri cu tepi mai pot face ceva pe polei la asemenea viteza.

La 16 km/h cauciucurile de iarna fac ceva diferenta, e adevarat, dar nu va bazati pe ele ca pe senile in orice situatie, altfel o sa facem o rubrica speciala de adunat bani de coroane si sicrie.

Testul ala e facut sa vanda cauciucuri. Uitati-va la rotile din spate la fiecare masina in timpul testului de viraj....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doamne ce discutii tampite.

 

Evident ca daca mergi cu 100 la ora pe gheata ai sanse undeva aproape de 0 s-o mai controlezi. Dar la viteze normale poate face o diferenta. Mergi iarna si iti sare un pieton in fata. In loc sa franezi in 50 metri franezi in 45. E diferenta mica procentuala, dar pentru pieton poate sa insemne diferenta dintre viata si moarte. In curbe la fel, diferenta aia mica de aderenta poate face diferenta dintre a ramane pe carosabil si a iesi in decor. Ai un pic de control in plus.

Daca nu-i nicio diferenta, inveleste-ti cauciucurile intr-o bucata de nailon si vezi ce aderenta ai cu aia.

Cauciucul de iarna are alta compozitie, e mai elastic la frig, nu se face ca plasticul la temperaturi mai mici de 6 grade cum o face cauciucul de vara.

 

Nu zice nimeni ca mergi ca tramvaiul pe sine daca ai gume de iarna, dar ajuta. Mult. Poti sa derapezi si cu astea de iarna daca te apuci sa conduci ca un urangutan in conditii de drum proaste.

 

@blitzu: ce sa vedem la rotile spate? Vad ca la primele doua teste soferul pune frana dupa ce daramat conurile, iar la al treilea pur si simplu ia curba si nu e nevoie sa puna frana.

Link to comment
Share on other sites

Doamne ce discutii tampite.

 

Evident ca daca mergi cu 100 la ora pe gheata ai sanse undeva aproape de 0 s-o mai controlezi. Dar la viteze normale poate face o diferenta. Mergi iarna si iti sare un pieton in fata. In loc sa franezi in 50 metri franezi in 45. E diferenta mica procentuala, dar pentru pieton poate sa insemne diferenta dintre viata si moarte. In curbe la fel, diferenta aia mica de aderenta poate face diferenta dintre a ramane pe carosabil si a iesi in decor. Ai un pic de control in plus.

Daca nu-i nicio diferenta, inveleste-ti cauciucurile intr-o bucata de nailon si vezi ce aderenta ai cu aia.

Cauciucul de iarna are alta compozitie, e mai elastic la frig, nu se face ca plasticul la temperaturi mai mici de 6 grade cum o face cauciucul de vara.

 

Nu zice nimeni ca mergi ca tramvaiul pe sine daca ai gume de iarna, dar ajuta. Mult. Poti sa derapezi si cu astea de iarna daca te apuci sa conduci ca un urangutan in conditii de drum proaste.

 

@blitzu: ce sa vedem la rotile spate? Vad ca la primele doua teste soferul pune frana dupa ce daramat conurile, iar la al treilea pur si simplu ia curba si nu e nevoie sa puna frana.

 

putem continua pe alt topic...si-asa s-a cam poluat aici cu offtopic.

Eu incercam sa atrag atentia asupra faptului ca la intamplarea initiatorului topicului, nu mai conta felul cauciucurilor, deznodamantul era acelasi...Unii traiesc cu impresia ca un cauciuc de iarna = si iarna poate fi ca vara...Trebuie sa li se explice unora si ce nu face cauciucul de iarna, ca sa nu mai ingroase randurile pe la portile Raiului.

Mie nu are rost sa-mi tii lectii pe subiectul asta fiindca am experimantat destule situatii voluntar si involuntar in ceea ce priveste comportamentul masinii in diferite conditii de vreme si de trafic. Sunt adeptul cauciucurilor de iarna indiferent daca ninge sau nu. All season e cea mai mare minciuna in materie de cauciucuri, nu te ajuta nici vara nici iarna!!

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de polei, mai degraba conteaza indemanarea si precautia soferului, si nu in ultimul rand, constiinciozitatea firmelor de deszapezire :excl:

 

Sly:

 

"dupa venirea politiei,telefoane,au aparut nici mai mult nici mai putin 3 masini de deszapezire care au imprastiat nisip"

 

In rest, e LOBBY

 

Sly:

 

"politistii au incercat cu loganul o frana de la 20 la ora si s a dus masina sanie vreo 15 metrii"

 

Despre ce vorbim aici?

Link to comment
Share on other sites

Cine nu a trecut prin asa ceva si vorbesc cu filmulete de pe youtube ... bat campii de aiurea..

eu la 50 de km/h am scapat-o pe strat de zapda pus peste gheata si m-am oprit in 50 de m de un parapet, din care vreo 25 parcursi cu masina deplasandu-se perpendicular pe axul drumului. Si m-am oprit ca era parapet, nu ca se oprea masina.. mai mergea inca 100 de m cred... nu stiu daca in aia 50m am redus macar 10 km ...

 

 

 

Nu am avut nici 90 nici 100, ca daca aveam era masina ca a lui sly, totala, nu doar o bara indoita si un far spart...

Nu te salveaza nici un cauciuc in situatii dinastea, dar daca nu ai de iarna poti patii la fel in conditii mult mia blande.. asta e diferenta. (aveam cauciucuri de iarna luate noi, aveau un sezon vechime, sa zicem vreo 10-15k km... si acum le mia am tot pe alea, sunt peste 4mm)

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord;)

Topicul asta e cel mai bun exemplu la decizia de a cheltui jumate din bani pe o masina second hand sigura decat pe o tentativa de carcasa de masina de spalat cu roti si volan, doar ca e noua si luceste(maxim 2 ani)...nu dam nume ca sunt prea multe si le stim cu totii

@Sly: sa nu-ti iei Logan ca-l superi pe cel de sus sia 2-a oara te va cheama la el sa-i dai explicatii :angel:

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Bine ca nu ai patit nimic Sly ! Asta e cel mai important !

 

Am patit-o si eu pe o gheata ca de patinuar , alba alba si cred ca avea cativa cm buni grosime , cu cauciucuri de iarna si tot degeaba , am facut un 180 cu oprire in marginea santului la 20 la ora .

Edited by Billy e36
Link to comment
Share on other sites

Bine ca esti sanatos, fiarele se indreapta sau se inlocuiesc, dar totusi, fie el E34 sau ce-o fi(am inteles ca ai si investit ceva bani in masina), nu mi se pare normal sa ti-o inlocuiesti pe banii tai. Da in judecata CNADNR, angajeaza-ti un avocat, si cere-le daune atat materiale cat si morale. Is foarte revoltat de ce se intampla in tara asta. Multi se tem sau mai exact le este "groaza" de plimbari, procese etc dar la final am incredere ca ti se va da castig de cauza. Pe ce sector de drum s-a intamplat accidentul?-in ce judet? Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

Poate un jurist/avocat ne spune cam care ar fi sansele de castig la un proces de genul asta.

Chiar sunt curios...

 

Va dati seama ca daca sunt sanse, se poate castiga si daca e vorba de gropi sau alte alea care au fost cauze declansatoare ale unui accident rutier.

 

Probabil ca exista vreo lege unde scrie care sunt obligatiile administratorului de drum.

Sa fie asfalt uscat si de-odata gheata... asta chiar e o capcana inevitabila, inacceptabila.

Link to comment
Share on other sites

eu am auzit ca asiguratorii dau in judecata pe banda rulanta primariile si castiga.

Ma refer la daune provocate de gropi la masini cu casco..

proprietarii si le fac pe CASCo, si societatile isi scot banii in justitie, vazusem un reportaj ceva...

Link to comment
Share on other sites

Am auzit si eu dar as fi vrut ca cineva care chiar a castigat sa confirme. Plus ca sfatul unui avocat e nepretuit in anumite momente.

La faza patita de sly, se cam pot cere si daune morale dincolo de cele materiale cu masina facuta praf. Viata lui in mod evident a fost pusa in pericol.

Sunt deplasat sa zic ca mi se pare corect ca administratorul drumului, cel responsabil, sa faca parnaie daca niscai oameni isi pierd viata pe un drum datorita vinovatiei datorate unei proaste administrari a drumului?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.