Jump to content

Sfat achizitie 320D


Florin200us

Recommended Posts

Ma bag si eu in discutie.

Am pus masina mea de vanzare cam vreo 2 luni, doar afis in geam, fara sa o pun pe net. Nu am inflorit nimic si nu am aberat in descrierea masinii. Pretul a fost luat de pe piata, intre cel mai mic si cel mai mare, eram dispus sa scad cam 500 de euro pentru ca suma ceruta imi ajungeau pentru un avans la una nou(alta marca).

Am asteptat, am asteptat, am asteptat...nimic. Nu descriu masina ca nu vreau reclama si oricum m-am convins, deocamdata nu o mai vand. In tot timpul asta faceam comparatie cu ce era pe autovit, sincer nu aveam nici macar 0.1% sanse sa o vand in starea ei reala si sincera fata de minciunile de pe piata.

As face un test si anume as posta un anunt de vanzare pe autovit la acelasi pret si cu km dati inapoi( doar in anunt), mentionez ca am vopsit aripa dreapta spate, usa si bara pentru ca erau "atinse" de un tampit cu scuter, am curatat profesinal interiorul si polisat tot pe exterior, mai putin elementele vopsite si cred ca o sa curga garla apelurile.

Pot sa spun ca vedeam persoane in trafic care citeau anuntul dar vedeau ca "masina nu este spalata" ( o folosesc aproape zilnic ), km parcursi si minunea de pe aripa spate si bineinteles ca le pierea interesul. Cum dracu sa cumperi o masina cu 250 de mii de km din 2001 necosmetizata, cand la aceeasi bani iei la 120 de mii ,impecabila, dupa care incepi si rasfoiesti forumul si faci poteca la serviceuri.

Link to comment
Share on other sites

Este absolut corect ce zice CatuXXX. In 2009 cand mi-am luat E90-ul (BMW premium cars) si am dat 20.800 euro cu tot cu TVA, mi-au sarit in cap prietenii si mi-au zis ca am aruncat cu banii pe geam, ca in targ la 14.000-15.000 gaseam masini "full de full". Am considerat insa ca istoricul masinii (masina provenita de la BMW Munchen, si cu doar 10.000 km rulati) plus garantie de 2 ani de zile oferita de MHS, merita diferenta de bani, si dupa mai mult de doi ani, pot sa zic ca asa a fost. Nu am avut probleme cu masina, iar defectele care au aparut au fost rezolvate pe garantie. Din pacate Autovit.ro si targul din Vitan, sunt pline de samsari care fac profit mare si vand masini "full de full" la preturi incredibile. Ganditi-va ca la o astfel de masina, profitul pe care il asteapta ei la vanzare este de cel putin 1000 euro. Daca masinile sunt vad acum 11.000 - 13.000, scoatem profitul , scoatem cheltuelile pe care le presupune aducerea masinii in tara, plus un minim investit in cosmetizari, si ajungi la preturi pe care nu le regasesti in tara de origine a masinii (cel putin la kilometrii pe care samsarii afirma ca ii are masina). A lua o masina second hand este o loterie, dar a te duce si a lua-o din targ sau de pe autovit scade dramatic sansele de a lua o masina buna. Iar daca vorbim de masini premium, un pret mic ascunde probleme, iar problemele la o astfel de masina sunt extrem de scumpe=> asa apar apoi problemele cu furturile de oglinzi de ornamente, furturile de piese de pe alte masini prin service-uri (chiar pe la reprezentanta) pe care mecanicii le fac pentru proprietarii de BMW care abia au bani sa intretina masini din clasele inferioare.

 

In concluzie, o masina buna second hand are pret, si de obicei se gaseste ori la proprietari ori la reprezentantele BMW care dau si garantie pe ele. Orice se afla la un pret de LOGAN fara optiuni prin targ sau pe autovit.ro, reprezinta paguba la casa omului.

Link to comment
Share on other sites

in cluj cel putin samsari adevarati vand masinile mai ieftin decat pretul de achizitionare din germania....toti deduc tva-ul, practic imposibil sa mergi personal sa ti aduci o masina si sa incerci sa o vinzi, din cauza "concurentei"..

 

si ce am mai observat ca acum nu mai sunt in trening si pantofi ca acum cativa ani..umbla la costum, adopta stilu bussines :laugh:

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

@bmw6sic6,sry dar cand ai testat masina cum de nu ai auzit/simtit ca articulatia este varza,cum de nu ai urcat masina macar pe o rampa,cum de nu ai facut o diagnoza,nu te costa mai mult de 100ron.Daca iti ziceau baietii din service ca ai lonjeroane sudate,martor airbaguri pus la ulei ce mai faceai ?

ce mai faceam? remediam problemele, cum fac si acum! sincer atunci nu am simtit nimic ciudat la articulatie(nu stiam nici cum trebuie sa fie defapt) dar nu parea sa fie varza, rampa n-aveam si in plus de asta am facut gresala sa cred ca toata lumea este corecta ca mine. Probabil in acelasi spirit ar fii trebuit sa revand masina in loc sa o repar si sa pun pe altul in aceeasi situatie. Chiar am primit sfaturi de genul asta. Asta este , niste oameni de nimic, de evitat de cei care cauta sa cumpere acum!

Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe ideea: toata lumea vrea sa dea teapa :)))) si de aceea sunt f sceptic ce si de la cine iau. Eram student, imi mai cumparam cate un telefon second, studiam mai mult persoana decat telefonul, ma uitam bine la expresia fetei sa imi dau seama daca e tepar sau nu. Ce-i drept a trebuit sa ma ard o data pana sa imi dau seama (primul meu telefon cu ecran color prin anul 1).
Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai zic patania unui amic, zero in domeniu, vroia doar sa aiba BMW si diesel sa consume putin. Dupa mine testarea unei masini de multe ori, daca vanzatorul este "destept", este irelevanta. Omul si-a luat cam acum 3 ani masina "recent adusa si km putini", m-a sunat sa o vad, m-am uitat pe la ea, frumoasa masina intradevar exterior/interior. Acum am inceput sa vorbim ce ulei sa isi cumpere etc. si l-am intrebat daca a pus masina pe tester, raspun : "bineinteles este impecabila nu are nici o eroare". I-am zis ca este aproape imposibil ca o masina SH de 3,4,5 ani sa nu inregistreze erori ( chiar si banale gen de bec ars ), i-am cerut cartea de service sa o compar cu a mea si au inceput sa apara semnele de intrebare, samsarul masluise cartea, defapt era una completata de la zero, habar nu avea de INSPECTION I si II si intervalele de service dar cum la romani tine, el "ii facuse din pix si INSPECTION I si II" de fiecare data si la intervale de 10.000-12.000 de km, bifase aproape de fiecare data cam tot ce se putea face la o revizie, ce sa mai o porcarie care se vedea si din avion dar care porcarie la unii tine si a devenit practic o cutuma pe piata auto din Romania.

La cateva zile iar m-a sunat amicul ca i s-a oprit masina si nu mai porneste am pus testerul pe ea si a trebuit sa schimbe senzorul de la axul cu came, mai apoi pompa de motorina, a inceput sa se exfolieze vopseaua de pe bara fata si sincer nu mai imi aduc aminte dar nu s-au oprit aici problemele lui. Si sa va zic decisifava a a a ? careva stie ce urmeaza ? masina avea 200 de mii de km dati inapoi.

Concluzia mea este ca si cu masina testata poti fi pacalit(exceptie reprezentanta, cred...), adica: "frate e impecabila am pus testerul pe ea, nu are nici o eroare...".

Link to comment
Share on other sites

Pai ce sa il mai sfatuiesc...deja o cumparase cand m-a sunat.

Ar fi interesant daca bazale de date ale reprezentantelor in ceea ce priveste serviceul ar fi sa zic accesibile online persoanelor, ca sa poti vedea istoricul unei masini. Bineinteles ar mai trebuii sa existe obligativitatea update-urilor in respectiva baza de date a interventiilor care sunt facute in alt service afara de reprezentanta dar asta ar insemna ca toate serviceurile sa fie acreditate si sa se elimine munca la negru.

SF nu ?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand majoritatea celor care aduc masini cumpara masinile la licitatie pe bani de nimic, in ro taie factura pe suma initiala + 1-200e si incaseaza suma initiala + 1000e, asa reusesc sa vanda masinile la pret mai mic decat in de. Din cosmetizare si din datul km inapoi nu se scoate cine stie ce.
Link to comment
Share on other sites

Salutare baietii,

 

Ce parere aveti despre o resoftare de la 116Cp la 150CP, este vorba despre 318D 2004.

Pe termen lung/scurt duce la anumite probleme?

 

 

dupa ce faci resoftarea respectiva....trebuie sa te apuci sa strangi bani de o volanta noua, cel mai bine una de 320d;))

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

ce nesimtire frate...sa dai 200k inapoi la kilometraj...dar cum a aflat de faza asta?

A fost la reprezentanta ca avea o problema la rezervor, ii indica tot timpul peste jumatate chiar daca masina era seaca.

Pe display unde arata km parcursi cateodata ii aparea - 000000000, nu stiu mai multe sa va spun ca nu am vazut personal treaba asta.

In ceea ce priveste istoicul masinii online era doar o afirmatie a mea cum ca ar fi bine sa fie "la vedere" istoricul unei masini printr-o aplicatie online.

Faza cu masini cumparate la licitatie este foarte adevarata dar este o mare diferenta si anume ca alea sunt masini BUNE, de la diferite firme care isi innoiesc parcul auto, nu cred ca derajeaza pe careva sa dea 1000 de euro in plus pe o masina buna, adusa la botul calului plus ca astea chiar sunt ponturi. Cunosc pe cineva care cu astea se ocupa dar din pacate nu prea ma pot lipi de ceva ca aduce numai masini scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Da dar daca iei o masina buna si se duce ceva pe la articulatie nu inseamna ca nu e buna...eu cand am adus pe a mea din germania avea km 100k km nu mai stiu exact...dupa aprox 3k a inceput sa bata putin.....cand m-am dus la service mi-au spus ca bucsile de la bascula sunt cam duse si ca e normal....fiind ale ei originale cauciucul e imbatranit si la drumurile noastre au cedat...
Link to comment
Share on other sites

Da dar daca iei o masina buna si se duce ceva pe la articulatie nu inseamna ca nu e buna...eu cand am adus pe a mea din germania avea km 100k km nu mai stiu exact...dupa aprox 3k a inceput sa bata putin.....cand m-am dus la service mi-au spus ca bucsile de la bascula sunt cam duse si ca e normal....fiind ale ei originale cauciucul e imbatranit si la drumurile noastre au cedat...

Perfect adevarat si normal ceea ce ai zis tu. Altele sunt viciile ascunse. Si eu am schimbat ceva la articulatii pe fata dupa ce am adus masina, astea sunt chestii care se vad si dupa parerea mea nu constituie prioritati la cumpararea unei masini sh.

Link to comment
Share on other sites

pai da dar si colegul de mai sus a spus ca tot la articulatii a avut probleme...

unii au o problema legata de exprimare. "masina este impecabila" vezi pe 80% din anunturile de vanzare si defapt 2% sunt impecabile, incet incet concluzionez ca singurul lucru impecabil este reprezentat de suprafata encefala lipsita de girusuri a celui care emite asa ceva.

or fii articulatiile consumabile, dar tot costa o caruta de bani de inlocuit la o "masina impecabila", asa ca sunt curios cat costa reparatiile la o masina neimpecabila.

Edited by bmw6sic6
Link to comment
Share on other sites

unii au o problema legata de exprimare. "masina este impecabila" vezi pe 80% din anunturile de vanzare si defapt 2% sunt impecabile, incet incet concluzionez ca singurul lucru impecabil este reprezentat de suprafata encefala lipsita de girusuri a celui care emite asa ceva.

or fii articulatiile consumabile, dar tot costa o caruta de bani de inlocuit la o "masina impecabila", asa ca sunt curios cat costa reparatiile la o masina neimpecabila.

 

Masina este impecabila, a fost a unui mos care o tinea in garaj. Eu o dau ca am mare nevoie de bani (mama, tata, cainele este in spital). Este full de full. Nu bate, nu troncane. Merita vazuta!!!

:))

Link to comment
Share on other sites

Masina este impecabila, a fost a unui mos care o tinea in garaj. Eu o dau ca am mare nevoie de bani (mama, tata, cainele este in spital). Este full de full. Nu bate, nu troncane. Merita vazuta!!!

:))

daaa! <<mosu' nu mai vedea prea bine si iesea doar cu baba pana la piata odata pe saptamana, si odata pe an la mare sau in statiune, masina e "full fara piele", iti faci freza in luciul vopselei, pe mine ca vanzator ma tine mult mai mult ca bani masina dar pentru tine(cu toate ca e prima data cand te vede in viata lui, deci nu e loc de favoritisme) ti-o dau la pret de nimic, pomana!!!(adevarul, ca injuraturile trase dupa, in gand sau cu voce tare fac parte tot din pomeneala respectiva)>>.

E mare mare nevoie de bani d-aia o vinde, el saracu ar fii pastrat-o ca e masina impecabila, si el defapt nu e bisnitar, dar asa e el mai vorbaret si nu ii tace gura tot timpul in care tu te uiti la masina sa observi una alta, ca vorba aia: "iti da masina de boier!"

Link to comment
Share on other sites

dupa ce faci resoftarea respectiva....trebuie sa te apuci sa strangi bani de o volanta noua, cel mai bine una de 320d;))

 

De unde sti?

Ai 318d 2004 si ai resoftat`o?:))

Da`mi niste argumente ca as vrea sa o resoftez pe a mea si vreau sa stiu riscurile!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.