Jump to content

Sfat achizitie 320D


Florin200us

Recommended Posts

nu vreau sa te dezamagesc dar chiar daca gasesti o masina perfecta (putin probabil la o vechime de 8-10 ani) si iti iese bine pe tester etc , tot vei ajunge sa tot bagi bani , eu m-am lecuit diesel de la bmw niciodata ... benzina in schimb nota 10 ; la diesel nu numai ca pica anexele , senzori si altele dar sunt si motoarele proaste , dezmembrez acum un 320d 136 cai , intr-o luna ai idee cati m-au sunat ca au nevoie de motor ? cel putin 15-16 ...toti ba ca le-a supt turbo uleiul si l-au calat , ba ca s-a descentrat volanta si a stricat arborele , ba cu biele rupte etc , si da in final l-am vandut la pretul cerut de mine ... ca un sfat ia-ti frate 318 i , este o alternativa perfecta la 320d , consumul se apropie si cel de 118 cai fuge la fel, iar cu motorul nu o sa ai probleme ...

 

ceea ce lumea care si-a luat bmw diesel nu a inteles pana acum este ca un diesel in general nu este o masina de forjat si majoritatea fac asta ...

 

tu fa ce vrei , dar eu ti-am prezentat realitatea , nici eu nu am crezut asta initial , si eu am tot un 320d cu care am facut 40.000 km si am uitat sa ridic capota , dar acum stau cu ea la doctor care in speranta ca nu e pompa sau turbo ... in schimb taicamiu are un e36 318i , el nu stie cum arata un service ,de ani de zile si face multi mai multi km ca mine pe an , nu sare de 9-10 in Bucuresti iar la drum 7 , aici va face diferenta 320d care ia cam 6 ...iar in oras cam 8-9 ...

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

@razvanCRD...cred ca regula ta si experientele tale se aplica la masini peste 200k km...Eu stiu istoricul masinii mele de la 0 si singurele probleme in garantie au fost: o clanta si un bec ars,iar recent trb schimbat termostatul...atat,asta in 110k km aproape!

Deci pentru mine diselul de la bmw..este f fiabil pana in 200k km...dupa aceea nu vreau sa aflu!

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te dezamagesc dar chiar daca gasesti o masina perfecta (putin probabil la o vechime de 8-10 ani) si iti iese bine pe tester etc , tot vei ajunge sa tot bagi bani , eu m-am lecuit diesel de la bmw niciodata ... benzina in schimb nota 10 ; la diesel nu numai ca pica anexele , senzori si altele dar sunt si motoarele proaste , dezmembrez acum un 320d 136 cai , intr-o luna ai idee cati m-au sunat ca au nevoie de motor ? cel putin 15-16 ...toti ba ca le-a supt turbo uleiul si l-au calat , ba ca s-a descentrat volanta si a stricat arborele , ba cu biele rupte etc , si da in final l-am vandut la pretul cerut de mine ... ca un sfat ia-ti frate 318 i , este o alternativa perfecta la 320d , consumul se apropie si cel de 118 cai fuge la fel, iar cu motorul nu o sa ai probleme ...

 

ceea ce lumea care si-a luat bmw diesel nu a inteles pana acum este ca un diesel in general nu este o masina de forjat si majoritatea fac asta ...

 

tu fa ce vrei , dar eu ti-am prezentat realitatea , nici eu nu am crezut asta initial , si eu am tot un 320d cu care am facut 40.000 km si am uitat sa ridic capota , dar acum stau cu ea la doctor care in speranta ca nu e pompa sau turbo ... in schimb taicamiu are un e36 318i , el nu stie cum arata un service ,de ani de zile si face multi mai multi km ca mine pe an , nu sare de 9-10 in Bucuresti iar la drum 7 , aici va face diferenta 320d care ia cam 6 ...iar in oras cam 8-9 ...

sal,eu dezmembrez un 520d din 2002, si pare ciudat dar un m-au sunat decat vreo 2 pers. pt motor , deabia am reusit sa dau chiulasa si vibrochenul si stiu ca e compatibil si cu 320d, mai ales cutia manuala cred ca nu se va vinde niciodata ,ca nu a intrebat nimeni, concluzia mea e ca nu sunt chiar asa de proaste

Link to comment
Share on other sites

@razvanCRD...cred ca regula ta si experientele tale se aplica la masini peste 200k km...Eu stiu istoricul masinii mele de la 0 si singurele probleme in garantie au fost: o clanta si un bec ars,iar recent trb schimbat termostatul...atat,asta in 110k km aproape!

Deci pentru mine diselul de la bmw..este f fiabil pana in 200k km...dupa aceea nu vreau sa aflu!

Subscriu la ce a zis razvanCRD dar nici tu nu esti departe de realitate, ar fi culmea sa ai probleme la o masina luata de noua sa zic asa pana pe la 200k, dar dupa aia sa te tii frate.

Dupa mine totul pleaca de la revizii si modul de exploatare al masinii.

Vin si intreb, cati dintre voi cei care citesc topicul asta au schimbat debitmetrele si la cati km ?

Link to comment
Share on other sites

la diesel ai de unde alege la FL, benzinare sunt doar cateva, acum doua 4 luni cand imi cautam si eu 318i erau doar doua pe net neinmatriculate, legat de fiabilitate diesel/benzina parerile sunt impartite, eu am avut 318i nfl si la 140.000km s-a invartit un cuzinet pe vibrochen.....

 

 

asta pare interesant http://www.auto.ro/bmw-318/1191718.html

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Dupa 200k sa te tii frate daca nu a fost intretinuta corect pana atunci.

Bineinteles.

 

In ceea ce priveste articulatiile, nu stiu la cate modele este valabil, vorbesc de modelul meu, cati stiu ca pivotii se pot strange o data ? Se scot bratele de la bascula si se strang la presa, nu mai bat deloc, te tine cateva luni in functie si de cat mergi, samsarii stiu sigur dau 50 de lei pe treaba asta la colt de bloc si apoi vand minciuni ca "e schimbata toata fata, uite nu bate nu troncane".

Link to comment
Share on other sites

la diesel ai de unde alege la FL, benzinare sunt doar cateva, acum doua 4 luni cand imi cautam si eu 318i erau doar doua pe net neinmatriculate, legat de fiabilitate diesel/benzina parerile sunt impartite, eu am avut 318i nfl si la 140.000km s-a invartit un cuzinet pe vibrochen.....

 

 

asta pare interesant http://www.auto.ro/bmw-318/1191718.html

 

Arata f bine masina ... totusi raman pe diesel. :)

 

Urasc expresia cu 'accept variante' ... de aici deduc ca vrea sa scape de ea, ascunde o problema, un om normal isi vinde masina ca sa-ti cumpere un model mai nou (excluzand variantele exceptionale sau samsarii) ...

Link to comment
Share on other sites

Arata f bine masina ... totusi raman pe diesel. :)

 

Urasc expresia cu 'accept variante' ... de aici deduc ca vrea sa scape de ea, ascunde o problema, un om normal isi vinde masina ca sa-ti cumpere un model mai nou (excluzand variantele exceptionale sau samsarii) ...

de acord cu tine! si eu urasc aceasta expresie si multe alte stereotipuri specifice samsarilor. eu de exemplu am inceput sa primesc oferte pentru masina din partea prietenilor care stiu cat am bagat in ea si am pus-o la punct. acum masina este brici dar ca sa o vand nu mai scot banii in veci si in plus de asta acum este cum trebuia sa fie cand am luat-o adica "impecabila" , dar nu o sa o vand pentru ca mult timp nu o sa mai am probleme cu ea si este ce mi-am dorit. iti recomand totusi sa cauti in germania!

Edited by bmw6sic6
Link to comment
Share on other sites

aici :)

http://www.bmwclub.ro/showthread.php?18907-VAND-BMW-318d-2004&p=123404#post123404

 

de acord cu tine! si eu urasc aceasta expresie si multe alte stereotipuri specifice samsarilor. eu de exemplu am inceput sa primesc oferte pentru masina din partea prietenilor care stiu cat am bagat in ea si am pus-o la punct. acum masina este brici dar ca sa o vand nu mai scot banii in veci si in plus de asta acum este cum trebuia sa fie cand am luat-o adica "impecabila" , dar nu o sa o vand pentru ca mult timp nu o sa mai am probleme cu ea si este ce mi-am dorit. iti recomand totusi sa cauti in germania!

 

mersi de sfat

 

Am incercat sa pun un link de pe un alt forum BMW si nu reusesc ... este 'ilegal'cumva?

Link to comment
Share on other sites

Arata f bine masina ... totusi raman pe diesel. :)

 

Urasc expresia cu 'accept variante' ... de aici deduc ca vrea sa scape de ea, ascunde o problema, un om normal isi vinde masina ca sa-ti cumpere un model mai nou (excluzand variantele exceptionale sau samsarii) ...

Uite eu cel mai probabil o sa-mi cumpar alta masina intai iar din banii de pe actuala vreau sa-i iau ceva mai mic sotiei si as accepta un schimb de genul.

Cand variantele sunt "delimitate", nu mi se pare suspicios.

Totusi o sa tin cont si n-o sa scriu asta.

Link to comment
Share on other sites

am avut si 318i si 325i si acum 320d si 318i cat am mers eu vreo 2 ani nu a sarit nici in cele mai aglomerate zile de 11 iar uzual 9-10 , crezi bn nu iara bine , nu prea ma intereseaza , dar asta e din experienta proprie si tata merge mai tare ca mine el se grabeste mereu ...
Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te dezamagesc dar chiar daca gasesti o masina perfecta (putin probabil la o vechime de 8-10 ani) si iti iese bine pe tester etc , tot vei ajunge sa tot bagi bani , eu m-am lecuit diesel de la bmw niciodata ... benzina in schimb nota 10 ; la diesel nu numai ca pica anexele , senzori si altele dar sunt si motoarele proaste , dezmembrez acum un 320d 136 cai , intr-o luna ai idee cati m-au sunat ca au nevoie de motor ? cel putin 15-16 ...toti ba ca le-a supt turbo uleiul si l-au calat , ba ca s-a descentrat volanta si a stricat arborele , ba cu biele rupte etc , si da in final l-am vandut la pretul cerut de mine ... ca un sfat ia-ti frate 318 i , este o alternativa perfecta la 320d , consumul se apropie si cel de 118 cai fuge la fel, iar cu motorul nu o sa ai probleme ...

 

ceea ce lumea care si-a luat bmw diesel nu a inteles pana acum este ca un diesel in general nu este o masina de forjat si majoritatea fac asta ...

 

tu fa ce vrei , dar eu ti-am prezentat realitatea , nici eu nu am crezut asta initial , si eu am tot un 320d cu care am facut 40.000 km si am uitat sa ridic capota , dar acum stau cu ea la doctor care in speranta ca nu e pompa sau turbo ... in schimb taicamiu are un e36 318i , el nu stie cum arata un service ,de ani de zile si face multi mai multi km ca mine pe an , nu sare de 9-10 in Bucuresti iar la drum 7 , aici va face diferenta 320d care ia cam 6 ...iar in oras cam 8-9 ...

Nu te supara dar te inseli aproape in tot ce zici aici.

1. Tu vorbesti de vechiul motor cel care a iesit din productie in 2000, dupa 10-11 ani normal ca sunt din ce in ce mai putine piese si e normal ca cererea e mai mare fata de un mototr care cred ca s-a fabricat pana acum 5-6 ani.

2. 318i/118cp ok e departe de un 320d in materie de "fuga"

3. consumurile se apropie daca mergi cu unul normal si cu unul la consum nu cu ambele la fel.

4.Dieselul poate fi foarte bine "forjat" daca o faci cu cap (dupa ce s-a incalzit, fara sa o calci la fund la turatii mici, si cu o perioada de raciredupa alergatura) si este preferabil fara discutie decat sa mergi subturat, ca sa consumi putin. De fapt eu cred ca mersul subturat e marea problema.

 

Da, de obicei i-ul e mai fiabil dar nu perfect.

In cai 40kkm pe care i-ai facut fara probleme, ai economisit cel putin 800 de litri, mai mult daca ai mers mai tare, eu zic ca nu-i sfarsitul lumi daca acum trebuie ssa dai ~1000 de lei pe reconditionat turbina, e acelasi lucru ca si cum ai schimba ambele bascule fata, ne-incluzand bucsile.

 

Ai vazut ca a scris un coleg ca pentru CR "cererea" de sh e mult mai mica.

Am avut consum real si de 11-12 cu 1.3/1tona si nu in Buc, dar probabil ca 325i consuma mai putin.

 

P.S. cer scuze daca repet ceva scris deja, pregtisem reply-ul dar nu l-am trimis

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am citit acest topic din scoarta in scoarta si am constatat ca multi dintre colegii de forum nu inteleg sau folosesc gresit cuvantul "samsar". Vreti sa cumparati BMW full option "in stare impecabila" cu 6-7-8.000 Euro... Este normal ca acesti oameni pe care voi ii numiti "samsari" sa va vinda ceea ce voi vreti sa auziti - "stare impecabila, km putini, nu bate nu troncane, etc. " De ce nu va cumparati o masina noua cu 7-8.000 Euro ca sa nu mai intampinati astfel de probleme?! Simplu, pentru ca vreti BMW cu 7-8.000 Euro...in acest caz cred ca nu cei care "fabrica basme" sunt de vina, ci cei care vor sa cumpere doar cifre. Credeti ca daca cineva si-ar scrie in anunt ca masina pe care vrea sa o vanda are 300.000 km si ca pe deasupra mai bate si troncane putin, ca a mai vopsit o bara, o aripa, ca interiorul arata ca dupa 300.000 km ar mai cumpara-o cineva ? Nu. Pentru ca a fost sincer.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles nimic. Sa treci in anunt 320 cand vinzi 318, 2007 cand e 2005, optiuni pe care nu le are, sa dai km inapoi cu sutele de mii, etc. Ti-ai facut o idee ? Folosim gresit cuvantul samsar ? Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles nimic. Sa treci in anunt 320 cand vinzi 318, 2007 cand e 2005, optiuni pe care nu le are, sa dai km inapoi cu sutele demii, etc. Ti-ai facut o idee ? Folosim gresit cuvantul samsar ?

 

N-am inteles nimic ?!...daca spui tu ! Pai citeste si tu dex-ul si ai sa intelegi ca "samsar" nu este sinonim cu "bisnitar" . Este posibil ca multi sa-l transforme pe 318 in 320, pe "decembrie 2004 in ianuarie 2005" dar pe 2005 in 2007 - aici cred ca exagerezi !

Link to comment
Share on other sites

Mai omule, cauta topic-ul "Masini puse la vanzare in Romania" si citeste-l cap-coada. Astfel, o sa afli si tu ca nu exagerez absolut deloc.

 

Te-ai trezit tu acum sa-mi zici mie ca exagerez si sa faci ironii ieftine cu referire la DEX. Stii tu ce am citit eu si ce nu ! Citeste topic-ul ala si nu te mai hazarda in afirmatii !

 

LE: te scutesc de o munca in plus si iti dau si link cu topic-ul respectiv. Nu are decat peste 400 de pagini. Citeste-l si nu mai face pe desteptul !

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Mai omule, cauta topic-ul "Masini puse la vanzare in Romania" si citeste-l cap-coada. Astfel, o sa afli si tu ca nu exagerez absolut deloc.

 

Te-ai trezit tu acum sa-mi zici mie ca exagerez si sa faci ironii ieftine cu referire la DEX. Stii tu ce am citit eu si ce nu ! Citeste topic-ul ala si nu te mai hazarda in afirmatii !

 

In primul rand verifica-ti tonul si apelativele de genul "mai omule" foloseste-le in alta parte, chiar te rog ! Foloseste cuvinte al caror inteles il cunosti, pentru ca asa cum ti-am spus, samsar insemna una si bisnitar inseamna alta.

 

 

 

LE: te scutesc de o munca in plus si iti dau si link cu topic-ul respectiv. Nu are decat peste 400 de pagini. Citeste-l si nu mai face pe desteptul !

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/

 

Promit solemn ca citesc cele 400 de pagini din topic, daca imi promiti ca de azi inainte vei folosi corect sensul cuvantului "samsar". Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.