Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

si eu am acel furtun crapat putrezit si cu banda izolatoare pe el

vreau sa-mi cumpar; cat si de unde???

30895[/snapback]

 

55-60 de lei la Dijital pe Lizeanu 100-200m de la StefanCelMare; astia au preturi rezon... dak stiti voi mai ieftin...

+ mie mi l-au dat in 30min...

Edited by dimanche
Link to comment
Share on other sites

55-60 de lei la Dijital pe Lizeanu 100-200m de la StefanCelMare; astia au preturi rezon... dak stiti voi mai ieftin...

+ mie mi l-au dat in 30min...

30929[/snapback]

:blink: e cam eftin, cotul de la debitmetru?La Augsburg a fost vro 800.000 si a durat o saptamana la mine.

Link to comment
Share on other sites

ce este aia Jetronic?

30898[/snapback]

Nu v-am spus ca sunt incepator? poate nu: vina mea...

M-as fi asteptat la un ton mai didactic/intelept de la niste cunoscatori ca voi... :-) in loc de mishtokreala...

 

As intreba care e diferenta intre k-jetronic l-jetronic le-jetronic le/u-jetronic? dar mi-e teama de o dezbatere mai lunga decat ar fi necesar...

mai ales ca mai multe de BMW am inceput sa aflu de vreo 6 luni si masina asta o am de 5

 

oricum motorul asta a inceput sa imi puna mai multe probleme decat ma asteptam... si nu ma asteptam doar sa ii pun benzina ulei si apa si sa mearga...

 

Razvan.

Link to comment
Share on other sites

:blink: e cam eftin, cotul de la debitmetru?La Augsburg a fost vro 800.000 si a durat o saptamana la mine.

30932[/snapback]

pentru M10 1985 - 55 max 60 RON :-))) am chitanta ...

arata cam ca cel din pozele lui Ionut cu mici diferente daca nu ma-nseala memoria...

Link to comment
Share on other sites

pana una-alta am eu problema: baia de ulei e fisurata, pierde foarte putin dar vreau sa remediez problema. stiu ca exista un silicon special pentru rezervor (ceva care se amesteca, gen Poxipol) si care se poate astupa o fisura decenta chiar daca se scurge carburantul. ati auzit de asa ceva pentru baia de ulei?
Link to comment
Share on other sites

pana una-alta am eu problema: baia de ulei e fisurata, pierde foarte putin dar vreau sa remediez problema. stiu ca exista un silicon special pentru rezervor (ceva care se amesteca, gen Poxipol) si care se poate astupa o fisura decenta chiar daca se scurge carburantul. ati auzit de asa ceva pentru baia de ulei?

30957[/snapback]

Nu prea merge,mai degraba o sudezi sau o schimbi.Acuma depinde cat de mare e fisura,daca e mica se poate incerca.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

merge cu poxipol daca fisura e decenta, adica nu curge ci umezeste. avind in vedere ca trebuie curatat locul foarte bine, ar fi de preferat sa faci operatia cu baia data jos si spalata.

 

eu am lipit un fel de pori pe baie (unde a fost sparta si sudata prost) cu poxipol fara s-o dau jos, doar am curatat-o bine. poti sa incerci si asa intii.

 

daca fisura e mai mare dar nu foarte mare, merge poxipol numai daca o dai jos si o cureti, ca sa bagi pe ambele parti si sa faca priza la mijloc, in fisura.

 

daca fisura e mare rau, numai sudura te scapa. avind in vedere ca e aluminiu, se sudeaza in argon.

Link to comment
Share on other sites

merge cu poxipol daca fisura e decenta, adica nu curge ci umezeste. avind in vedere ca trebuie curatat locul foarte bine, ar fi de preferat sa faci operatia cu baia data jos si spalata.

 

eu am lipit un fel de pori pe baie (unde a fost sparta si sudata prost) cu poxipol fara s-o dau jos, doar am curatat-o bine. poti sa incerci si asa intii.

 

daca fisura e mai mare dar nu foarte mare, merge poxipol numai daca o dai jos si o cureti, ca sa bagi pe ambele parti si sa faca priza la mijloc, in fisura.

 

daca fisura e mare rau, numai sudura te scapa. avind in vedere ca e aluminiu, se sudeaza in argon.

30959[/snapback]

 

nu cred ca e mare; in ultima saptamana, nu am miscat-o (preschimb talonul :blink: ) si s-a facut o pata cam cat 1/2 de palma.

ce fel de pori? au tinut?

Link to comment
Share on other sites

same here  :blink:

lista

30944[/snapback]

paai suna cam asa:

 

de cand am luat-o nu mi s-a parut ca are toti cei 105 cai... si imi consuma 12-14 in oras - cu trafic, ce-i drept...

a inceput cu cateva hacaituri si intreruperi... mai tarziu, dupa ce se incalzea ma hacaia de ma dadea cu capul ba de volan ba de tetiera...

 

acum poate merge prost chiar si cand ies din parcare... hacaie, uneori baraie de parca ar merge cu spirt medicinal: juma' de explozie fasaita... nu trage... dar si zvacneste de am noroc ca n-am ridicat vre-un troleibuz de pe strada...

partea frumoasa e ca merge ca windows-ul :-))) daca ii dau restart [chiar si in mers] am 85% sanse sa mearga super bine cateva minute/1-2 km. [o avea vre un chip/soft de la Microsoft... :-))]

precizare: cand o apuca baraitul, asa face si fara sarcina:

 

relanti: ok; accelerez: brrrbrrbr; restart: tot OK

 

ce am facut:

- [eu] schimbat bujii - Bosch 'de pe catalog'

- [m1] compresia: 9.4 9.3 9.4 8.9

- [eu] schimbat filtru benzina

- [m1] inlocuit delcou bobina unitate de aprindere calculator de injectie

- [eu] verificat si reglat senzor clapeta acceleratie [era pozitionata aiurea] - relanti frumos

- [m1] verificat tacheti/culbutori

- [m2] curatat injectoare - duse la Bavaria -- aveau caca, acum sunt curate

- [m1] schimbat pompa de benzina cu alta second si...

- [eu] incercat alimentarea (pompei) cu un circuit separat de la baterie...

- [m3] incercat cu alt debitmetru mai putin varza ca al meu: la fel

- [m3] umblat in debitmetru (cu ciocanu' :-)) deplasat placuta cu circuitele ca sa calce cursoarele pe langa santurile din carbon...

- [m2] incercat cu alte fise... x

 

[eu]=eu [m1],[m2],[m3]=mecanic/service 1,2,3

 

toate acestea au fost degeaba... simptomele au revenit...

 

posibil sa fi omis cate ceva... mai intrebati-ma voi ce credeti...

 

pe zi ce trece mai pun o bere la naveta pentru mecanicul salvator... :-(

 

Razvan.

Link to comment
Share on other sites

mda, trebuie sa vedem masina :blink:

Pot fi fisele, poate fi debitmetrul (dereglat rau), poate fi sonda de temperatura s.a.

Cel mai probabil e de la fise/capac delcou (zici ca l-ai schimbat?)...

Link to comment
Share on other sites

Fisele le-ai verificat?Avansul?L-Jetronic este injectia nu?Noxele cum sunt?Fumega?Ulei papa?  :)

30976[/snapback]

nu prea imi papa ulei... acum chiar suspicios de putin... poate ca am mers cu ea asa si mi-a mai bagat ceva benzina in ulei... :blink:(

Link to comment
Share on other sites

mda, trebuie sa vedem masina :blink:

Pot fi fisele, poate fi debitmetrul (dereglat rau), poate fi sonda de temperatura s.a.

Cel mai probabil e de la fise/capac delcou (zici ca l-ai schimbat?)...

30979[/snapback]

n-am schimbat capac...

am luat rotor cu limitare de turatie da nu ma pricep sa-l schimb ca are alt unghi...

 

am incercat cu un potentiometru in loc de senzor de temp de la 1.5Kohm in jos -- no change... dar pot fi firele who knows...

 

delcoul si avansul nu stiu cum pot fi verificate [si asta pare cam la fel de varza ca cel vechi...]

 

cand deconectez fisele se simte la fiecare in parte; inainte sa curat injectoarele la un cil se simtea mai putin... acum se simte la fel la toti...

 

debitmetrul nu pot sa-l verific ca n-am ohmmetru cu ac si ala digital raspunde greu si nu pot sa imi dau seama daca are fluctuatii mari pe cursa...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.