Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

becuri la bord jos care merg: uleiul si bateria (cele 2 din dreapta) + becul de ceata din pacate nici unul din alea verzi+galbene+ rosii nu merg.

ceasurile de bord (mai putin cel cu consumul), becul faza lunga si becurile semnalizare precum si cele care lumineaza bordul MERG

Link to comment
Share on other sites

da, ala este ECU.

pentru ceasuri, ar fi indicat sa le schimbi acumulatorii. s-ar putea sa se repare de la sine si consumul, desi nu cred.

 

o alta problema frecventa sint lipiturile reci sau crapate pe cablaj, mai ales la masinile cu o anumita virsta, ca ale noastre. e recomandat sa desfaci indicatoarele si sa refaci toate lipiturile de pe cablaj.

Link to comment
Share on other sites

scoti "ceasurile", le desfaci, si o sa-i intilnesti pe un cablaj in spatele ledurilor rosii/verzi. tipul nu putem sa ti-l spunem, pentru ca sint mai multe. trebuie sa ii vezi cum arata intii. atentie, la unele modele sint 2 acumulatori care sint folositi atit in serie cit si separat. asta inseamna ca sint lipiti de cablaj pe ambele capete. o sa te prinzi tu cind ii vezi pe cei originali :blink:

 

a, si cel mai indicat ar fi sa iei acumulatrii noi, sa mergi sa sudezi pe ei niste tablite, si apoi sa lipesti tablitele pe cablaj. cu pistolul direct pe acumulator risti sa-i strici.

Link to comment
Share on other sites

1. dai jos plasticul de deasupra coloanei volanului (are in spate doua piulite mari de aluminiu, se desfac cu mina)

2. dai jos "cadrul" negru de plastic din jurul ceasurilor, are 6 suruburi (2 sus, 4 jos)

3. desfaci cele 2 suruburi care tin ceasurile (sus, pe cele doua urechi).

4. foarte important: pui o cirpa pe coloana volanului, altfel o sa zgirii geamul de la ceasuri

5. daca vrei sa nu te chinui, dai jos si volanul (sa-i marchezi pozitia exacta ca sa stii cum il pui la loc)

6. bagi mina prin spate si impingi ceasurile spre tine. atentie, locul e destul de fix, trebuie sa impingi cu incredere. sa NU tragi din fata, de urechi, pentru ca se sparg destul de usor. dupa ce s-au basculat peste cirpa, scoti cele 2(3) mufe. au un clips pe mijloc, il ridici cu o surubelnita plata, apoi iese mufa.

7. daca ai scos volanul, ai destul loc. daca nu, trebuie sa apleci tot ansamblul spre stinga (pui semnal stinga, ca sa ai loc) si il extragi.

 

pentru demontat mai departe, sint o gramada de suruburi pe spate. de fapt sint holzsuruburi, asa ca ai grija sa nu le strici gaurile din plastic in care sint infipte.

 

dupa ce le-ai demontat, ai MARE grija sa nu indoi acele sau sa zgirii/murdaresti ceasurile in sine. dupa cum spuneam si mai sus, e bine sa refaci toate lipiturile de pe cablaje. incalzesti cu pistolul si mai pui un pic de fludor. ai grija in special la lipiturile de linga mufe.

 

succes !

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat un picut la modul de desfacere cred ca ma voi descurca, intrebarea care se pune; cum iese volanul (dau emblema jos) ce cheie imi trebuie? sau cum este prins???  :blink:

24108[/snapback]

Cheie de 18-19 nu mai tin minte e prins cu o pilutita si da, embema se da jos .

Link to comment
Share on other sites

poate ma ajutati si pe mine : am cabluri trase la proiectoare, dar in bord am un singur buton. Daca imi pun un buton dublu, am sanse sa-mi mearga? Sau trebuie sa mai modific ceva?

 

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Pentru proiectoare ai mufele deja trase sub faruri. Scoti capacele de plastic negre si le vezi.

Si nu, cu butonul simplu nu va merge, trebuie sa-ti iei unul dublu care incorporeaza buton pt proiectoare si buton pt stopurile de ceata.

Link to comment
Share on other sites

Pentru proiectoare ai mufele deja trase sub faruri. Scoti capacele de plastic negre si le vezi.

Si nu, cu butonul simplu nu va merge, trebuie sa-ti iei unul dublu care incorporeaza buton pt proiectoare si buton pt stopurile de ceata.

24209[/snapback]

am gasit o singura mufa alba,dreptunghiulara sub farurile din stanga si are doi pini

aia o fi??? sau trebuie sa fie una si in dreapta? ursul meu este model '86

Link to comment
Share on other sites

daca tin eu minte parca sunt doua mufe rotunde maro (una in dreapta si una in stanga) pe la faruri. dai plasticul din spatele farurilor la o parte si se vad mufele. s-ar putea sa fie un pic pitite dar uita-te dupa niste cabluri maro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.