Jump to content

Pt posesorii E46-320d


dax

Recommended Posts

Zgomotul facut de turbina este complet relativ dupa parerea mea. Am avut si turbine in ultimii km de viata si totusi se auzeau frumos. Dar cine stie, poate daca esti deosebit de muzical, ai putea sa deduci mai mult sau mai putin diverse chestii.

Despre turbina care o sa se duca in urmatorii km parcursi, nu stiu la BMW (nu am avut pe mana prea multe diesel-uri BMW) dar la altele pot sa spun ca:

1) nu mai atingi viteza maxima. se plafoneaza cu destui kmh mai jos.

2) dupa ce incerci sa te atingi viteza maxima si turbina e in ultimul hal, o sa fie "dezactivata". Nici nu o sa o mai auzi si masina o sa fie mult mai lenta. Oricum asta se poate vedea la un tester de obicei, pentru ca ramane un cod de eroare.

 

Cu turatul pe loc, eu zic ca este intr-adevar valabil pentru debitmetru. Ca sa vezi daca intr-adevar turbina e ok, nu poti face asta pe loc.

Link to comment
Share on other sites

Cu turatul pe loc, eu zic ca este intr-adevar valabil pentru debitmetru. Ca sa vezi daca intr-adevar turbina e ok, nu poti face asta pe loc.

16748[/snapback]

eu ma refeream in momentul in care esti cu masina la tester la BMW , asta o sa iti faca ei :blink: , nu sa ii dai tu de pe loc :)

Link to comment
Share on other sites

Chas , astept raspuns , ca sunt taree curios  :blink:

16882[/snapback]

 

Metode poate sunt multe, eu unul nu sunt de acord ca poti testa turbina pe loc si sa zici - da dom'le o sa te tina mult si bine. In principiu o turbina obosita

-o sa manance ulei. Asta se poate vedea/mirosi la evacuare :)

-furtunul o sa aiba urme clare de ulei

-de accelerat o sa fie mai lenta

-o sa se plafoneze la o viteza maxima mai mica

-nu stiu la BMW dar la VAG o sa o dezactiveze uneori si ar trebui sa ai si un cod de eroare

Oricum, fiecare testeaza cum crede ca e mai bine.

Link to comment
Share on other sites

dupa indelungate convorbiri pe messenger , nu am ajuns cu chase la nici un consens ...

in fine ... atunci macar hai sa aflam cum putem sa ne dam seama daca o turbina este in stare buna , ca de pe loc am inteles ca degeaba se probeaza caci poate sa aiba presiune buna iar in sarcina sa faca probleme :blink: , okei , dar atunci sa ne spuna cineva cum o testam ? ... din mers ? se lasa capota deschisa , sa lasa jamu crapat putin si se trag pe acolo firele de la tester si merjem in probe cu masina , cu testeru pe scaun ? :) :)

Link to comment
Share on other sites

dupa indelungate convorbiri pe messenger , nu am ajuns cu chase la nici un consens ...

in fine ... atunci macar hai sa aflam cum putem sa ne dam seama daca o turbina este in stare buna , ca de pe loc am inteles ca degeaba se probeaza caci poate sa aiba presiune buna iar in sarcina sa faca probleme  :blink: , okei , dar atunci sa ne spuna cineva cum o testam ? ... din mers ? se lasa capota deschisa , sa lasa jamu crapat putin si se trag pe acolo firele de la tester si merjem in probe cu masina , cu testeru pe scaun ?  :)  :)

16933[/snapback]

 

Pai daca masina e ridicata de rotile din spate,de ce sa nu poti verifica turbina?Nu trebuie sa tragi tare de masina sa vezi cum merge turbina,cand intra in functiune vezi ce parametri are si ar trebui sa fie de ajuns.

Link to comment
Share on other sites

jamu crapat putin si se trag pe acolo firele de la tester si merjem in probe cu masina , cu testeru pe scaun ?  :)  :)

16933[/snapback]

 

 

Da.Se poate face asta si fara fire.Dupa cate stiu testerul comunica prin radio (poate ma insel).

In principiu,zic eu,daca testerul arata ok la testul pentru debitmetru si turbina este ok.Dara asta este valabil numai in momentul respectiv.

Dupa parerea mea principalul factor care duce la distrugerea unei turbine este lipsa ungerii.Pe vremuri exista regula schimbului uleiului la 3000 de mile ptr masinile cu turbina.Acum tehnologia a avansat si uleiul se schimba la 15000-25000km :blink:

 

De ce se strica turbina repede?Poate si pentru faptul ca nimeni nu mai sta sa dea la cheie pana ajunge uleiul la turbina(fara sa pornesca motorul).

 

Dar asta este parerea mea... :)

Link to comment
Share on other sites

La ce te referi?

17006[/snapback]

 

 

Ma refer la faptul ca se obisnuia sa se porneasca motorul dupa ce se amorsa turbina.Adica se da la cheie fara sa se porneasca motorul pana ajunge uleiul la turbina.

Altfel sunt cateva secunde cand turbina merge fara ulei.Si aceste secunde sunt la fiecare schimb de ulei...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.