Jump to content

bucsa grup


mirel_bmw

Recommended Posts

In general, trepidatiile din mijlocul/spatele masinii sunt provoocate de flansa de cardan - o poti verifica foarte usor- se vede cu ochiul liber daca e dusa.

Flansele cardan le-am schimbat, trepidatiile apar de la treapta a 3-a in sus la turatie de peste 2000 de rotatii, persista numai atunci cand calc acceleratia, daca ridic piciorul de pe ea, nu se mai simte nimic, te ia somnul.

Link to comment
Share on other sites

Flansele cardan le-am schimbat, trepidatiile apar de la treapta a 3-a in sus la turatie de peste 2000 de rotatii, persista numai atunci cand calc acceleratia, daca ridic piciorul de pe ea, nu se mai simte nimic, te ia somnul.

 

Verifica sa ai toate 6 suruburile la flansa si sa fie bine stranse. Mai stiu eu un caz in care s-a desfacut un surub dupa schimbarea flansei si masina intra in trepidatie de la o anumita viteza in sus....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
eu am ceva asemanator de cand am cumparat masina, e vorba de un e46 320i, am schimbat diferentialul, flansa, rulment intermediar, bucse diferential, bucse cutie viteze, mai sunt niste bucsi care vin pe sasiu care sustin cadrul pe care vine montat diferentialul, totul pe spate s-a schimbat si atunci cand dau drumul brusc la ambreiaj tot aud acel buuummmm.... nu stiu ce sa mai fac?
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Verifica sasiul lateral bucsilor pe langa suduri..au fost si cazuri de sasie fisurate.

 

A fost verificat la schimbarea bucsilor, doar intr-o zona avea un inceput de fisura, dar a fost sudat. Nu stiu cum sa-i dau de cap.

Link to comment
Share on other sites

Aveti grija cine si in ce modalitate va schimba bucsa de sustinere a grupului.Operatia este destul de complicata si multi mecanici taie cauciucul bucsei cu ,,sufa'' de desfacut parbrize si apoi scot cu dalta camasa exterioara.La montarea bucsei in mod normal operatiunea trebuie facuta cu o presa dar multi bat in bucsa si exista pericolul sa cedeze bucsa pt ca este un hidrolagar cu insertie de ulei.Varianta buna af este LEMFÄ‚RDER 25927 01,in jur de 85 lei.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se pare ca pana la urma tot diferentialul ar fi problema, doar ca mi-e frica sa cumpar altul, ar fi al treilea deja... si majoritatea se gasesc cam uzate si nici reconditionari nu se fac. ma gandeam daca se poate face o modificare si sa pun un diferential de e90, ma gandesc ca acestea se pot gasi in stare buna fiind modele mai noi dar nu stiu in daca se poate face aceasta modificare?
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand flansa de cardan si rulmentul de la cardanul intermediar sunt in stare buna, problema este in general de la diferential.

Nu se gasesc foarte usor diferentiale fara probleme.

 

Exista posibilitatea de a adapta unul de la e90? Ma gandesc ca as avea mai multe sanse sa gasesc unul in stare buna de e90 decat de e46.

Link to comment
Share on other sites

astazi am avut timp sa arunc o privire la bucse si la grup, bucsele par ok cauciucul nu are fisuri deloc am facut usor parghie cu un levier si totul se comporta normal. Am lasat masina scoasa din viteza si am invartit de cardan in acelasi moment cand invarteam de cardan se miscau si planetarele nu era nici un fel de delay intre cardan si planetare deci si grupul e ok.

problema e ca acea bataie la schimbat treapta 1,2,3 persista, pot sa fie planetarele sau inclin sa cred ca sunt fuzetele de vina, poate sa fie si asta o cauza?

 

nici nu stiu cum sa descriu :hmm:

de exemplu daca las masina in treapta 3 in frana de motor in momentul cand ecu deschide clapeta undeva la 1.200 rpm se aud 3-4 batai si masina odata cu fiecare bataie parca ar primi un impuls de inaintare dupa care merge singura asta fara a aceelera deloc.

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca daca ai masina suspendata,nu prea iti poti face o parere pt ca rotiile si cardanul nu opun rezistenta.

Altceva este cand masina este pe roti si in sarccina.Fuzetele sau rulmentii nu au simptome de genul asta.Planetarele nu prea cred.Sigur nu este flansa de lagatura de la cardan?Lemforder 10484 01?

Link to comment
Share on other sites

eu am ridicat masina pt a vedea daca in momentul cand invarteam de cardan sa nu cumva planetarele sa se invarta cu o mica intarziere.

Bataile se aud in spate nicidecum in fata sau la mijloc. Poate sa fie vreo bucsa de la vreun brat care tine fuzeta /le si atunci socul sa fie transmis la caroserie. am sa suspend masina zilele astea si o sa dau rotile jos sa vad dar nu stiu la ce sa ma uit mai exact.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

am aflat cauza batailor si anume ambele planetare sunt praf, si pe de alta parte si diferentialul este pe duca.

partile pe care se prind planetarele au joc foarte mare nu cred ca se mai poate face nimic in aceasta privinta eventual sa iau alt diferential

multumesc colegilor care au incercat sa ajute :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Lucram pe la cardan la al meu e46 320dnfl,a trebuit sa dau jos jugul ,si am observant cum arata bucsile 2 din

real OEM

iata cum arata ale mele,gaura la bucsa din stinga este rotunda,cea din dreapta este ovala,este normal?sau a fost ovalizata de uzura?

stinga:

 

http://img132.imageshack.us/img132/6361/39xo.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

dreapta:

 

http://img268.imageshack.us/img268/5668/o30r.JPG

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.