Jump to content

fum alb pe teava de esapament bmw e46


mas12

Recommended Posts

Bmw 320 D din '99 scoate fum alb pe teava de esapament- cei drept am avut mai multe probleme cu masina zilele astea:am avut baia de ulei sparta si am schimbat-o, am avut benzina bagata in rezervor (insa mi-au scoso cei de la peco tot atunci fara sa pornesc motorul ), in plus injectorul cu fir dadea semne de slabiciune ( se aprindea in bord DDE si nu tragea ca inainte, la o diagnoza mi-au gasit injector cu fir), in plus nivelul la lichidul de racire scadea cam la 2 zile.

Masina mergea cand a inceput sa scoata acel fum, foarte dens, si am oprit motorul imediat. Cand am verificat nivelul la ulei nu mai era decat foarte putin, masina am tractat-o si maine ma duc cu ea la mecanic.

A mai avut cnva problema asta? Poate sa-mi dea un sfat? Un mecanic bun:"Au vrea-o legatura toate cele mentionate mai sus?".

Astept sfaturi si multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

-in momentul in care s`a spart baia banuiesc ca ai si oprit motorul imediat si nu ai mai pornit`o pana nu ai schimbat baia, ulei si filtrul.

-cu apa care scade tot la 2 zile ...banuiesc ca ai pe undeva scurgeri, sau fisurat vreun furtunash sau altele; fi sigur ca apa nu iti intra in baia de ulei, ca daca era asa aveai nivel crescut pe joja cand verificai uleiul. apa ti se scurge undeva in afara .

-cu fumul alb, asta inseamna urma de ulei in admisie si cel mai probabil turbina defecta si arunca uleiul prin intercooler pana in admisie unde din cauza arderii lui, rezulta acel fum alb.

-nu are nici un injector treaba cu fumul alb. eventual daca era negru se putea pune problema injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

Lipsa apei ma duce cu gandul la garnitura de chiulasa ciupita...de asemenea prezenta fumului alb in evacuare =apa in procesul de ardere,apa in acest fel nu e bagata in baie sa creasca nivelul uleiului.Lipsa uleiului a fost probabil cauzata de spargerea baii de ulei.Turbina nu cred sa se fi defectat in aceste circumstante,prezenta uleiului pe evacuare e posibil sa fi fost anterioara fara sa iti dai seama.Sunt curios care e verdictul,oricum nu e roz Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam sa zic si eu sa nu se fi rupt axul. Exact asta am patit si eu in urma cu jumatate de an. Ax rupt..fum alb..zgomot ciudat..lipsa putere. Eu am reconditionat`o si momentan sunt multumit de ea. Ceea ce iti sugerez sa faci e sa dai jos tubulatura (furtunele prin care trece aerul cu presiune in galerie) precum si intercoolerul si sa le speli. In momentul asta el e plin de ulei , iar cand pui turbina sh sau reconditionata cum doresti tu, tot uleiul o sa`l impinga pe admisie si o sa o ia (pe ulei).

in legatura cu pretul, e putin cam mult pt una sh, si nici nu stii in ce stare este plus kilometrii efectuati cu ea. aici depinde de noroc. o reconditionare te duce undeva la 1000 RON. dar stii ca sunt schimbate piesele din interior. eu am primit inapoi axul rupt, palele care erau ciupite pe mergini, lagarul, piulita din capatul axului si mai era ceva , nu imi mai amintesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am rezolvat problema...am schimbat turbina si mi-am "reparat" injectorul-firul era rupt.

Cu lichidul de racire inca nu am rezolvat, mecanicul zice ca e pompa de apa dar nici nu s-a uitat de unde curge...vad ca de cand a dat frigul nu mai scade nivelul.

Multa sanatate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salut.Nu stiu daca postez bine aici, dar am ceva asemanator...fum alb puternic dupa 3-5 min de ralanti la accelerare puternica..dupa incalzire nu mai scoate decat la +5000ture. E clar ca imi consuma ulei, dar imi este frica sa nu fie garnitura. Temperatura nu trece de jumatate, nu bolboreseste...dar am vazut pe joja pata alba. Antigelul este la minim si am avazut ca af fi pe langa vas curs. Ceva idei daca e garnitura
Link to comment
Share on other sites

Salut.Nu stiu daca postez bine aici, dar am ceva asemanator...fum alb puternic dupa 3-5 min de ralanti la accelerare puternica..dupa incalzire nu mai scoate decat la +5000ture. E clar ca imi consuma ulei, dar imi este frica sa nu fie garnitura. Temperatura nu trece de jumatate, nu bolboreseste...dar am vazut pe joja pata alba. Antigelul este la minim si am avazut ca af fi pe langa vas curs. Ceva idei daca e garnitura

Pai ar putea fi chiulasa "curbata", daca pana la incalzire scoate fuma alb, in primele minute. La regim se chiulasa se dilateaza si apa nu mai contamineaza... deci nu mai e scoasa pe teava.

Si eu as crede ca e chiulasa; verifica si planeitatea o data ce dai jos asa ceva... se poate rectifica; noua e scumpa rau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.