Jump to content

problema pornire 0% sanse


AndreiXXL

Recommended Posts

Sa incepem cu povestea ce-a lunga deocamdata :

 

Azi am ramas cred fara motorina (nu stiu sigur pt ca nu indica bine nivelul) , zic asta pt ca am pus ieri de 50 motorina iar dupa cum stiam mai aveam si dinainte de vreo 200 km , cu vremea asta si cu parcarile / blocajele cred ca am epuizato pe toata nu ma lasat impotmolit nicaeri i-am dat fata spate in balans si ma scos de oriunde , azi cand am plecat de la varmiu pe un drum mai ingust am luat o duna de zapada care se formase in mijlocul drumului , am trecut prin ea a mai mers 2 metri cu motorul pornit apoi a murit motoru in treapta a-2a

 

ce credeti ca poate fi ? sa dus motorina si ma lasat chiar atunci ca drept coincidenta ... ? sau sa fi intrat zapada pe undeva , dar nu prea cred pt ca are scut si nu intra la motor.

 

ca solutii le-am incercat pe toate , am sunat pretenasii au venit cu motorina am bagat 5 litri am dat 30 min la cheie normal ca mi-au dat si curent ca altfel nu ducea bateria ... nici un semn , am tras-o in peco am pus mai multa motorina si am sunat alt pretenas cu geep range rover mi-a dat curent cu cabluri profesionale , ducea 30 sec (continuu la automat) tot nici un semn .... am scos filtru de motorina sa vad daca are motorina inghetzata sau ceva ... totul bn dadea motorina pe afara , i-am bagat doar din aia cu aditivi pe timp de iarna

trebuia sa fi pornit dupa 1 ora de dat la cheie ....

 

zic asta pt ca am mai ramas odata fara motorina vara dar am scapat mai usor am bagat plinul si curent de la varu si in 15 min de dat la cheie a luat-o .

 

acum pana la urma am pus sufa si mi-a traso pana acasa nu a pornit nici trasa .... nici cel mai mic semn sa porneasca. e in fata blocului si mor de ciuda ca ma lasat pe drumuri .... aveam toata baza in ea .

 

acum chiar nu stiu ce nba are ma disperat azi 3 ore am incercat so resuscitez nu cred ca mai dorm la noapte de nervi ce am :|

 

maine cred ca pun testeru pe ea sa vad daca apare ceva , dar nu prea cred in bord nu am nici o eroare , poate pot sa vad cati litri de motorina mai am in rezervor , daca am doar 15 inseamna ca am ramas fara motorina ....

 

imi arata bine testerul nivelul la motorina oare ?

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Poate ca ai smuls ceva fire de la instalatia electrica cand ai luat troianul ala, daca sa smuls ceva fir de la vreun senzor sau ceva e clar ca nu mai pornesti deloc.

 

hmmm apare la tester daca e ceva fir scos ? sau trebuie sa astept pana se topeste zapada sa ma uit pe dedesubt :|

Link to comment
Share on other sites

O parere: probabil a fost ceva mai tare in duna aia de zapada, suficient de tare incat sa indoaie si sa obtureze vreo conducta de motorina? Nu ar strica o inspectie pe sub masina... Desi pe vremea asta imi inchipui cat poate fi de placut... :hyper :brr: :
Link to comment
Share on other sites

O parere: probabil a fost ceva mai tare in duna aia de zapada, suficient de tare incat sa indoaie si sa obtureze vreo conducta de motorina? Nu ar strica o inspectie pe sub masina... Desi pe vremea asta imi inchipui cat poate fi de placut... :hyper :brr: :

 

nu era nimic tare abia trecuse domn colonel cu tuareg-ul pe acolo dar batea vantul si a format o duna dupa 5 minute deci iti inchipui daca era doar de 5-10 min acolo nu avea cum sa fie ceva tare , era zapada curata

 

daca avea conducta de motorina indoita nu cred ca dadea motorina afara pe la filtru cand am desfacut filtru nu ?

 

am incercat sa ma uit pe dedesubt si asa eram inghetat tot , nu se vede nimic e numai zapada inghetata pe scut , era bun daca o duceam la un elevator dar .... mai am 10 lei in buzunar pana vineri deci doar daca gasesc buba singur sa o rezolv

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

hmmm apare la tester daca e ceva fir scos ?

Cum sa apara la tester daca e un fir scos? :unsure: Crezi ca testerul e o chestie atotstiitoare care-ti indica si cele mai traznite lucruri?

Daca ai ceva rupt, la tester vei afla cel mult ca un anumit sistem nu e in regula. E treaba mecanicului sa intrepreteze defectul, sa se uite la masina si sa puna diagnosticul.

Testerul nu tine loc de mecanic!

 

Probabil s-a intamplat ceva legat de circuitul de alimentare cu motorina. Sau poate ai ramas fara motorina.

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci, chiar daca iti porneste masina, este sa te uiti pe dedesubt sa vezi daca nu cumva s-a rupt/deformat ceva.

 

Nu ar strica sa spui si despre ce masina e vorba.

Link to comment
Share on other sites

318d E46 dupa cum se vede si la avatar , hmmm mecanic .... cam ocupat in perioada asta e cu programari cu 3 zile ocupate , ma las scutit de mecanic nu cunosc decat 2 service-uri bine in Bacau care ambele is full

 

maine dau cablu pe geam si cobor cu lopata , si pistolu cu aer cald sa fac balta in fata blocului =))

Edited by paul
Nu mai cita postul anterior!
Link to comment
Share on other sites

Cand ai o problema, nu te sfii sa precizezi tipul masinii, indiferent ce ai la avatar. Sunt unii care au la avatar domnisoare, dar asta nu inseamna ca ei chiar conduc una :) .

 

Cam greu sa lucrezi la masina afara, pe vremea asta.

Link to comment
Share on other sites

Cand ai o problema, nu te sfii sa precizezi tipul masinii, indiferent ce ai la avatar. Sunt unii care au la avatar domnisoare, dar asta nu inseamna ca ei chiar conduc una :) .

 

Cam greu sa lucrezi la masina afara, pe vremea asta.

ba eu o conduc pe domnisoara de la avatar.

dar ziua si la caldura!

sa precizez cati ani are sau cand e nascuta?

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

de 2 ori am ramas fara motorina in viata mea. fara benzina am ramas de mai multe ori recunosc. deci iti spun cele 2 probleme intalnite de mine, poate te ajuta.

1 am ramas cu un hyundai i30 fara motorina, am bagat vreo 10litri am dat la cheie nimik...am traso la peco, fiind aproape am bagat vreo 40 litri nimik.

am loat curent prin cabluri de la un prietenas nimik pana la urma am zis.... stiind de la benzina "bai asta s-a inecat" am traso am dat la cheie in treapta 2 in acelas timp cu amreiajul decuplat si a loato... voila!!!!!!!

 

2 recent am ramas cu un logan 1.5dci am dat 2 zile la rand la cheie am facut metota cu trasu ca inainte...a dracu dacie am bagat toti draci in ea.

pana la urma vine un specialist in renault apasa pe un furtunas si dupa pompeaza de o pompita mica si ca prin minune a loat la sfert de cheie.

diselu e mai ciudat...eu unu nu ma pricep deloc la disel.

Link to comment
Share on other sites

de 2 ori am ramas fara motorina in viata mea. fara benzina am ramas de mai multe ori recunosc. deci iti spun cele 2 probleme intalnite de mine, poate te ajuta.

1 am ramas cu un hyundai i30 fara motorina, am bagat vreo 10litri am dat la cheie nimik...am traso la peco, fiind aproape am bagat vreo 40 litri nimik.

am loat curent prin cabluri de la un prietenas nimik pana la urma am zis.... stiind de la benzina "bai asta s-a inecat" am traso am dat la cheie in treapta 2 in acelas timp cu amreiajul decuplat si a loato... voila!!!!!!!

 

2 recent am ramas cu un logan 1.5dci am dat 2 zile la rand la cheie am facut metota cu trasu ca inainte...a dracu dacie am bagat toti draci in ea.

pana la urma vine un specialist in renault apasa pe un furtunas si dupa pompeaza de o pompita mica si ca prin minune a loat la sfert de cheie.

diselu e mai ciudat...eu unu nu ma pricep deloc la disel.

 

prima am incercato , a doua pe cine sa chem specialist de la bavaria ca imi ia sute de euro in caz de isi misca fundu de la reprezentanta . nu pot decat sa stau si sa astept caldura :| sa infloreasca ghiocei si sa vina primavara =))

 

ba eu o conduc pe domnisoara de la avatar.

dar ziua si la caldura!

sa precizez cati ani are sau cand e nascuta?

 

facem schimb ? :p macar pana da caldura :rolleyes:

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

nu cred... nici romana no (sic!) stie.

 

sa mori tu ?! iti sugerez sa mergi pe farcebook acolo poti sa te bagi inseama cu toti cocalari din lista ta fara sa te intrebe nimeni ce hram porti .

 

Sperand ca stii engleza: http://www.sal-e.net/node/147

 

Testul nr 6 te va ajuta sa vezi cati litri ai in rezervor

 

le-am pun aici sa le pot vedea de pe mobil , ca pana jos uit ce sa apas/selectez

 

Instructions to access the hidden OBC functions:

 

Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

OBC should show "Test"

Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

Wait for display to show "Off"

Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

 

 

6 Fuel Level sensor inputs in liters

6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters

6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters

6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase

 

o sa merg sa vad cat indica , cu toate ca : nu stiu cat de corect o sa-mi indice , daca merge senzorul de nivel nu trebuia sa-mi indice si ceasul din bord corect ?

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

http://img839.imageshack.us/img839/5752/07022012507.jpg

 

http://img208.imageshack.us/img208/9521/07022012508.jpg

 

see pare ca mai aveam 5 litri de motorina cand mi-a murit motorul + cei 15 bagati dupa am minim 21 maxim 31

 

si .... ? ce sa fie , ce sa fie ... ? :| am mai incercat ieri sa o resuscitez , nici o sansa ....trebuia sa porneasca dupa o ora de dat la cheie , se incinsese si electromotorul ..mirosea a carbuni incinsi , am incercat printr-o metoda auzita sa dau cu spray inainte de filtru de aer , a dat sa o ia de multe ori dar se opreste dupa ce se arde gazul , motorina vine la injectoare , m-am uitat pe la toate furtunasele totul intact , de fir smuls nici nu se pune problema ...

 

poate sa fie vreo bujie sau releul de bujii ? cum se comporta acestea cand se defecteaza ?

Link to comment
Share on other sites

Ti s-a dus pompa de injectie, pt ca tu cand ai ramas in troian ai crezut ca murit motorul si i-ai dat la automat. Pompele astea se strica cand merg pe uscat fara motorina. E doar o presupunere pt ca asa a patit si verisorul meu cu un 320 136 cv. A

 

nu am ramas in toian , trecusem prin el si dupa 2 metri motorul chiar murise , si mai aveam 5 litri de motorina . la motoarele pe motorina chiar nu ma pricep sa-mi dau seama ce poate fi ...

 

am dat un search si ...

 

am un bmw 520d din 2001 cu 300.000 km la bord si de cateva zile am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv atat eu cat si mecanicii....cu pornirea la rece am problema...(invarte motorul dar nu porneste de parca ar fi ramas fara motorina)...dupa ce o pornesc trasa si daca o opresc la a doua pornire porneste la sfert de cheie....am schimbat pompa de motorina din rezervor cu una noua deoarece mi sa zis ca aia e problema....a pornit bine cateva zile si dupa aceea iar nu a mai pornit....nu mai stiu ce sa fac ca numai nu ii gasim problema....va rog ajutatima.

 

la mine nu a pornit nici trasa deci nu e pompa de injectie , de cand mi-a murit motorul nici ca am mai putut porni in nici un fel.

majoritatea problemelor care le-a avut colegii le porneau motorul chiar daca mai greu , tras sau alte metode ... pornea . la mine nu vrea nici cum

 

sigur e de la pompa de motorina, asa a patit un vecin de-al meu, a luat cu burta , uitate pe dedesupt daca iti curge motorina

 

m-am uitat si sub motor si pe la mijloc nu curge nimic , daca era ceva de la pompa de motorina mai venea motorina la injectoare ?

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.