Jump to content

Filtre BMW vs. ....


Sepu

Recommended Posts

Vezi placute de frana, cele OEM tin ~40-50k km iar cele after max 30k, desi sunt facute de acelasi producator.

 

ciudat, oem am avut textar (masina o am de noua) ,m-au tinut aproape 30 de mii (primii 30 de mii ai masinii) , dupa am pus producator textar si..m-au tinut spre 50 de mii blink.gif

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Cum a punctat bine @poleposition filtrele sunt produse de diferite companii si nu de BMW. Completarea mea ar fi ca toate filtrele pe care le cere BMW de la MANN de exemplu trebuie sa fie conforme( + sa respecte normele UE ), diferenta e ca filtrul care merg OEM( direct pe masina scoasa din fabrica ) este supus unor rigori mai ridicate fata de masina din service( iesita din garantie ) sau fata de productia pentru aftermarket ( masinile care au iesit din productia de serie ). BMW are dreptul si poate cere ca pentru productia de serie sa ceara furnizorului ca pe componente sa apara sigla sau sau nu, sau chiar sa nu apara deloc sigla cumparatorului. Diferenta poate fi facuta si la nivel de part-numbere.

Exista firme care produc filtre contrafacute si care nu pot fi scoase de pe piata atata timp cat sunt foarte multi care merg la un service si apeleaza la un produs mai ieftin.

 

later edit: vorbesc din proprie experienta am lucrat si la Mahle( filtre ), si la TRW( volane ) si acum la Valeo ( proiectoare, stopuri, foguri etc )

Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca piesele OEM trebuiesc luate de la reprezentanta, daca le gasesti mai ieftin online (cum sunt multe group-buy-uri sau chiar persoane care cumpara en-gros piese mai ieftin) le poti lua, numai sa fie OEM.

Exemplul este civicul pe care l-am avut, placutele OEM le-am schimbat la 40k km cu EBC green-stuff si m-au tinut 25k km. Nu spun ca am luat placute OEM dar am luat placute considerate bune pentru civic. Alt exepmlu: mi-am schimat grila fata cu una luata de la Honda din Germania, cu peste 50E diferenta de pret. Reviziile la orice masina facute in ungaria (sau germania) sunt aproape la jumatate de pret cu cele facute in romania.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o nelamurire..de ce pe ebay.co.uk nu gasesti nici macar 1L de ulei BMW original si in schimb la noi sunt o gramada care vand???

 

Pentru ca la noi se vinde exact ceea ce va cere clientul, indiferent ca exista produsul respectiv sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca piesele OEM trebuiesc luate de la reprezentanta, daca le gasesti mai ieftin online (cum sunt multe group-buy-uri sau chiar persoane care cumpara en-gros piese mai ieftin) le poti lua, numai sa fie OEM.

Exemplul este civicul pe care l-am avut, placutele OEM le-am schimbat la 40k km cu EBC green-stuff si m-au tinut 25k km. Nu spun ca am luat placute OEM dar am luat placute considerate bune pentru civic. Alt exepmlu: mi-am schimat grila fata cu una luata de la Honda din Germania, cu peste 50E diferenta de pret. Reviziile la orice masina facute in ungaria (sau germania) sunt aproape la jumatate de pret cu cele facute in romania.

 

Faci o confuzie cred. Piesele nu sunt OEM, productia auto e oem sau oes. Noul Seria 3 e produs OEM, adica BMW produce masini de serie in acest moment, masina mea E46 nu mai este in productie la BMW si contractele cu furnizorii devin OES( sau aftermarket ).

 

Daca Civicul tau era nou nout, pentru el toate piesele, de la motor si pana la capacelul ala pentru ventil sunt piese pentru productie OEM. Daca Civicul tau e de 10 ani si masina a iesit din productie toate piesele sunt produse in regim aftermarket( fiecare componenta, in functie de numarul de masini vandute si de dificultatea realizarii ei, trebuie produsa de catre un furnizor, care nu e obligatoriu sa fie acelasi, un anumit numar de ani).

Link to comment
Share on other sites

Am in atelier 3 filtre de combustibil si un filtru de aer toate sigilate, marca Bosch. Filtrele sint de prin anii 80, in cutii de carton cu made in germany pe ele si codul.

Anul trecut am facut revizia la un passat 1.8T si am luat filtru de benzina Bosch, oarecum asemanator cu cele vechi care le am eu. Este extraordinara diferenta la cum sint lucrate astea noi si cum au fost facute cele vechi. Inclusiv dopurile care vin pe intrarea/iesirea filtrului sint cu filet si oring.

Link to comment
Share on other sites

@Lomax8

nu este vorba de piese pentru masini iesite din fabricatie, este vorba de piese pentru masini in general, daca masina a iesit din abricatie acum 10 ani sau acum 5 ani le vei gasi oricum pe comanda.

 

Nu contest, diferenta e ca pentru masinile acum in productie filtrul produs de MANN e unul si pentru aceasi masina peste 5-10 ani altul. Si vorbim de un filtru care nu e piesa de aspect. Sa vezi la faruri cum e. Cele fake sunt fake.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.