Jump to content

putere mai mare la rece


adrian121

Recommended Posts

mi se pare ca atunci cand motorul e rece(pana ajunge acul la jumate) masina trage mai tare decat dupa ce se incalzeste... a mai patit cineva asa? si daca chiar o fi reala treaba ce sa nu fie in ordine?

162979[/snapback]

 

 

 

A mea ineca in momentul in care se incalzea.... Am schimbat bujiile si a trecut... Nu e exact ca la tine dar s-ar putea si asta sa fie... Mai intreaba...

Bafta

Link to comment
Share on other sites

E36-ele meu face la fel !

Cand am motorul rece, musca din asfalt ! :blink:

Plec foarte des de acasa la orele 5:45 dimineata si ma mira faptul ca este foarte vioaie si nici "nu da in nas".

Daca opresc masina si plec dupa 5 minute (deci, motorul este inca cald) sau plec in timpul zilei, nu mai trage bine, e lenesa in ultimu' hal. :)

 

Ideea e ca s-a mai discutat pe problema asta, si se pare ca de vina ar fi niste furtune sau un furtun care trage aer fals... bineinteles, in functie de temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Explicatia e simpla, motorul fiind rece trage si aer mai rece. Apoi cand se incalzezte, datorita caldurii degajate de el se va trage pe admisie aer mai cald si va trage putin mai slab. Cred ca stiti ca amesteul cu aer cat mai rece da randament mai bun (vezi masinile cu admisie directa care e trasa cat mai jos in spoiler sau cat mai departe de motor, capsulate si etc.. eventual din carbon ac aerul tras sa fie cat mai rece).

 

Oricum.. nerecomandat sa o turati pana cand uleiul nu ajunge la cel putin 72 de grade si temp mai spre normal... De ce? La fel de simplu.. proprietatile uleiului se schimba la anumite temepraturi iar dak nu ajunge la o temp optima nu-si face treaba cum trebuie si o sa apara uzura la motor.

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

E36-ele meu face la fel !

Cand am motorul rece, musca din asfalt !  :blink:

Plec foarte des de acasa la orele 5:45 dimineata si ma mira faptul ca este foarte vioaie si nici "nu da in nas".

Daca opresc masina si plec dupa 5 minute (deci, motorul este inca cald) sau plec in timpul zilei, nu mai trage bine, e lenesa in ultimu' hal.  :)

 

Ideea e ca s-a mai discutat pe problema asta, si se pare ca de vina ar fi niste furtune sau un furtun care trage aer fals... bineinteles, in functie de temperatura.

162993[/snapback]

 

Hmm.. n-as prea crede.. daca trage aer fals masina merge mai prost, consuma mai mult si chiar ar putea sa nu mearga rotun. Plus ca admisia nu se face prin "furtune" ci printr-un sistem tubular care nu poate fi numit furtun.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. n-as prea crede.. daca trage aer fals masina merge mai prost, consuma mai mult si chiar ar putea sa nu mearga rotun. Plus ca admisia nu se face prin "furtune" ci printr-un sistem tubular care nu poate fi numit furtun.

163115[/snapback]

 

El nu vorbea de admisie neaprat. Poate trage aer fals, de exemplu si pe langa furtunul acela care este sub admisie, daca nu e prins bine!

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. n-as prea crede.. daca trage aer fals masina merge mai prost, consuma mai mult si chiar ar putea sa nu mearga rotun. Plus ca admisia nu se face prin "furtune" ci printr-un sistem tubular care nu poate fi numit furtun.

163115[/snapback]

 

 

Asta cu aerul fals imi pare o tampenie.... o abureala.... Mi-au impuiat si mie altii capul cu "aerul fals"....

Si daca e aer mai mult care e problea? Asta e principiul filtrului sport! Ia aer mai mult ! Iar cu consumul e normal sa consume mai mult pt ca are aer mai mult deci trage si mai bine .... Logic !

Link to comment
Share on other sites

problema e ca de obicei aerul "fals" e si cald. filtru sport daca nu este izolat de motor, va duce la o scadere de putere, nicidecum la cresterea ei.

treaba cu furtunele fisurate sau desprinse e cat se poate de reala.

163280[/snapback]

 

 

 

Ok.... cum zici tu da' mie nu mi s-a parut..... Pana n-am schimbat bujiile tot a dat in nas la cald.... Dupa schimbarea de bujii n-a mai avut nici o problema...

Link to comment
Share on other sites

mi se pare ca atunci cand motorul e rece(pana ajunge acul la jumate) masina trage mai tare decat dupa ce se incalzeste... a mai patit cineva asa? si daca chiar o fi reala treaba ce sa nu fie in ordine?

162979[/snapback]

 

 

 

Inca o chestie.... Al meu nu porneste la cald... Deci tot cu temperatura.... Azi a venit mecanicul sa vada problema si mi-a zis ca e de la nu stiu ce sonda de temperatura.... Cica atunci cand se incalzeshte sonda aia fiind proasta are senzatia ca motorul e rece si ca baga mai multa benzina decat ii trebuie si cica de-aia ineaca....

Nu zic ca la tine e la fel.... Iti zic si eu cum am auzit... Stii tu mai bine.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

e cel putin ciudat...masina e construita sa traga cel mai bine cand e cald motorul. Radamentul motorului e cel mai bun atunci cand ajunge la temperatura la care trebuie sa lucreze. Sincer cred ca e vorba de temperatura de afara...cand e mai frig e normal sa traga aer mai rece si deci sa mearga mai bine da oricum intre motor cald/ motor rece ar trebui sa mearga mai bine cald din punctul meu de vedere
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.