Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

daca n-ai mers, n-ai cum sa intelegi, nu e vorba de senzatia de viteza, de vorba de feelingul masinii, feedback-ul care ti-l da.

 

am mers ca pasager in dreapta intr-un urs 325 cu LSD ..ce sa zic ,e drept , nu se compara senzatia de la volan cu cea din dreapta, insa aveam senzatia ca merg cu picioarele goale pe asfalt si normal , ma simteam si foarte nesigur ,de fapt de atunci am zis ca nici nu mai fac greseli d-astea (sa fiu pasagerul oricui)

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

e90 320 150 cp (prima generatie)

e30 320 24v 150 cp (motor de pisica)

 

 

-e90 ul pare mai bland ,te simti mai sigur ,mai controlabil

-e30 ul senzatii mai ample

 

Masini cu 20 de ani diferenta,cred ca este normal.

Spiritul este acelasi ,doar mai slefuit si orientat si in alte parti(confort ,siguranta);sa nu uitam ca trebuie sa joace contra altor marci ,e nevoit sa ofere mai mult decat un spirit sportiv.

Link to comment
Share on other sites

aia nu e omasina oem deci nu intra in discutie

 

eu am fost si cu e30 si cu e21, si in opinia mea trebuie sa fi lovit in cap sa alegi e30 sau e21 in detrimentul unui e92

 

senzatiile alea ample de care vorbiti sunt date in mare parte din cauza lipsei de antifonare la astea mai vechi, simti vibratiile de la motor mai tare, suna mai tare, etc, aia nu inseamna ca masina se comporta mai bine

Link to comment
Share on other sites

O masina "sport" incepe de pe la 100cp/tona (cam pe acolo au majoritatea de pe forum - 320d). La 200cp/tona deja o masina e considerata ca "fuge de rupe". Cand mergi cu un urs turbo de peste 300cp/tona atunci intr-adevar se rupe rationalul si este o senzatie unica care din pacate nu poate fi povestita, trebuie traita. O placere amestecata cu frica care duce la dependenta. Dupa o astfel de experienta incepi sa-ti schimbi viziunea despre masini "sport" sau care "fug de rup". :)
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce un e30 325i e mai fun decat un e92 325i, un e92 accelereaza mai repede, franeaza mai repede, ia curbele mai rapid....so?

 

Daca in e92 poti sta ca in fotoliul din sufragerie..in e30 trebuie sa fii pregatit sa infrunti pericolele ce asteapta la orice curba :hyper: . Eu am 21 de ani, la varsta la care au inceput sa imi placa masinile cu adevarat exista e46 (poster cu m3 e46 auriu pe perete :heart: ). Pentru mine, ala este nivelul de referinta la Bmw. Prin urmare, obisnuit cu sistemele/feelingul din e46, dar atras de tot ce inseamna nou/modern, nu pot considera un e30 superior unui e92..pur si simplu nu mi se pare logic :pardon:

 

cum sa inceapa o masina sport de la 100 cp/tona?

 

Asta inseamna ca un Passat 2.0tdi e masina sport. Nu prea merge, incearca alt raport :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

cred ca mai conteaza si perioada in care ai avut contact cu un bmw si mai ales cu ce bmw , ca sa poti sa intri in starea aia de a aprecia la modul general de gen bmw nu mai e bmw..daca sari direct in f30 probabil ca nu ai de ce sa afirmi asa ceva, decat daca sari din F30 in E30 :))) Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Daca in e92 poti sta ca in fotoliul din sufragerie..in e30 trebuie sa fii pregatit sa infrunti pericolele ce asteapta la orice curba :hyper: . Eu am 21 de ani, la varsta la care au inceput sa imi placa masinile cu adevarat exista e46 (poster cu m3 e46 auriu pe perete :heart: ). Pentru mine, ala este nivelul de referinta la Bmw. Prin urmare, obisnuit cu sistemele/feelingul din e46, dar atras de tot ce inseamna nou/modern, nu pot considera un e30 superior unui e92..pur si simplu nu mi se pare logic :pardon:

 

Nu cred ca e cineva care sa spuna ca un e30 e superior unui e92....ar fi o aberatie...e vorba de altceva....de placerea de a conduce o masina clasica si atat....

Cel putin din punctul meu de vedere....

Si pentru ca ai spus ca n-ai avut ocazia sa testezi un e30 o sa te invit si pe tine la cateva ture cu al meu :D .....apoi astept sa-ti spui impresiile despre o masina care are 23 de ani!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e cineva care sa spuna ca un e30 e superior unui e92....ar fi o aberatie...e vorba de altceva....de placerea de a conduce o masina clasica si atat....

Cel putin din punctul meu de vedere....

Si pentru ca ai spus ca n-ai avut ocazia sa testezi un e30 o sa te invit si pe tine la cateva ture cu al meu :D .....apoi astept sa-ti spui impresiile despre o masina care are 23 de ani!!!

 

Cu cea mai mare placere...cand se organizeaza evenimentul la care suntem invitati? :rolleyes: Sau ne prezentam la Targoviste si e suficient? :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e vb de clasic vs modern. Senzatiile sunt total diferite. Un pasionat ar trebui sa le aiba pe amandoua.

 

E30 inca nu e un clasic, dar nici mult nu mai are si cand va fi, va deveni masina de colectie. Cert e ca eu n-am mai vazut pe strada una de mult timp.

 

Nici Dacia 1310 nu prea am mai vazut..nici Trabant, nici Dacia Nova. De fapt, cam rara vezi masini mai vechi de 15ani in trafic. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.