Jump to content

probleme mari la un 535d e60


Recommended Posts

salut sunt nou pe aici si am urmatoarea problema, detin un 535d din 2005 de un timp incoace imi face tot felul de figuri nu pot sai dau de cap,, dimineata cand o pornesc scoate foarte mult fum alb parca si dupa 10 sec dispare,,daca ii dau talpa si o tin putin turata la maxim schimba cutia ok prinde viteza dar cand ma opresc la stop incepe sa tremure toata masina si parca abia trage abia o ia de pe loc daca vreau sa pornesc incet daca apas aceleratia mai tare o ia fara probleme,,daca merg normal fara sa apas aceleratia la fund masina mere si schimba normal,,pe tester mia dat eroare doar la un injector,,ce poate sa fie oare please help
Link to comment
Share on other sites

1...a un injector?!

2...fum alb dimineata la -10 grade 2 secunde se numeste abur

3...pleaca incet cand vrei sa pleci incet si tare cand vrei sa pleci tare? asta e o problema?

 

 

fii mai explicit si nu amesteca toate problemele

deci problema cea mare e ca dupa ce accelerez si ma opresc la stop masina tremura rau de tot si parca nu mai vrea sa plece

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Nu nu, injectoarele sunt doar pentru aspect montate in motor. :D

Daca ai eroare pe un injector, schimba-l. Ce mai stai? Crezi ca testerul de nebun iti da eroarea?

Apoi vezi in ce masura s-a ameliorat vibratia/pierderea de putere.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Nu nu, injectoarele sunt doar pentru aspect montate in motor. :D

Daca ai eroare pe un injector, schimba-l. Ce mai stai? Crezi ca testerul de nebun iti da eroarea?

Apoi vezi in ce masura s-a ameliorat vibratia/pierderea de putere.

mecanicu mia recomandat sa bag ceva solutie a zis ca il curata sigur pentru ca nu e chiar mort cu totul,, se pot curata aceste injectoare?

Link to comment
Share on other sites

nu te juca cu solutiile, nu toate sunt bune iar in concentratie gresita strici mai rau injectoarele... mergi la un tester 50-100 ron (vezi ce iti apare) daca nu este mort complet (testerul inregistreaza ceva activitate pe injector) fa-i un plin cu motorina aditivata daca mai gasesti ! si iesi pe centura (nu stiu daca esti din bucuresti) mergi cu ea pe sport cel putin 30-40 km turatie constanta, nu o brusca doar las-o pe ea sa mearga constant la turatie inalta si ai sa vezi imbunatatiri.

Separat de problema ta si eu am patit ceva asemanator doar ca la mine varsta masinii si-a spus cuvantul (11 ani), mi s-a copt cablajul de la injectoare si la un injector nu facea contact, nu cred ca vrei sa sti cum este la 160-170 sa iti mearga dintr-o data in 5 cilindri, am crezut ca am facut prostia sa bag benzina in loc de motorina si m-am pupat pe botic de motor, am crezut ca se rupe masina.

Link to comment
Share on other sites

Neo plus unu - corect. In rest, treaba asta cu "e un injector" a ajuns sa fie laitmotivul tuturor nepriceputilor.

 

 

Printre care ma numar si eu, fireste.

 

Insa, daca face asa "numai la semafor" poate ar trebui cautata problema in alta parte. Cum nu mai stiu cum se numea, dar la fel am schimbat un fel de senzor de plastic la 535d pentru ca masina avea simptome similare si schimbarea acelui senzor a rezolvat instantaneu problema (era undeva spre interiorul masinii, in dreptul pasagerului), ii recomand proprietarului s a caute un mecanic putin mai inteligent ca media lor. Asta intrucat, in cazul meu, acel mecanic care l-am gasit, a trecut pe langa masina in service unde vreo 3 insi dadeau cu parerea, le-a spus zambind ce sa desfaca (mai mult a durat scosul plasticelor) si, evident, panarama aia de plastic care s-a copt a fost problema.

 

 

Imi pare rau ca nu pot ajuta mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Eu si acum am ceva asemanator, la inceput eram speriat, acum dupa 1 an de sapaturi tot nu-i dau de cap ... pentru a nu strica topicul dau link-ul problemei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/109919-tremurat-ciudat-la-un-anumit-interval-de-temperatura-e39-530d/

Similea poti sa dezbati putin descrierea senzorului respectiv, ai un PM.

Link to comment
Share on other sites

Eu si acum am ceva asemanator, la inceput eram speriat, acum dupa 1 an de sapaturi tot nu-i dau de cap ... pentru a nu strica topicul dau link-ul problemei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/109919-tremurat-ciudat-la-un-anumit-interval-de-temperatura-e39-530d/

Similea poti sa dezbati putin descrierea senzorului respectiv, ai un PM.

deci repet masina trage bine si doar dupa ce o accelerez incepe tremuratu o opresc si repornesc si totul revine la normal,,pe tester mia dat doar o eroare la injector 6,,maine il schimb si vad cum se comporta daca a fost el toata vina..o sa revin cu mai multe detalii

Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou,, deci revin cu masina asta ce imi tot da batai de cap de cateva zile,,am duso la tester imi dadea eroare injector 6,,mecanicu mia dat ceva solutie si a zis so pun in rezervor si sa ies pe autobanda so alerg putin turata ok zis si facut am alergato la 140km/h cu viteza 3..dupa vreo 150 de km am revenit acasa ti sa precizes ca motorul face la fel,, dupa ce accelerez masina incepe sa tremure sa vibreze toata masina,,doar ca acum dupa ce am alergato aseara pe autobanda parca imi arunca ulei pe la unul din turbo,,cei de facut nu prea am chef so duc in servici ca astia ma fura la greu si habar nu au ti sa precizes ca ma aflu la paris iar masina e un 535d din 2005,,mersi si astept pareri si sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai chef sa o duci in "servici" singura solutie este sa te apuci singur sa o repari. Dar din experienta mea pe acest forum am vazut ca daca deschizi in fiecare zi un nou topic cu aceeasi problema pana la urma se repara singura.

Am vazut ca spunei ca vei schimba injectorul 6. Ce s-a intamplat de ai luat decizia totusi sa nu il schimbi?

Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai chef sa o duci in "servici" singura solutie este sa te apuci singur sa o repari. Dar din experienta mea pe acest forum am vazut ca daca deschizi in fiecare zi un nou topic cu aceeasi problema pana la urma se repara singura.

Am vazut ca spunei ca vei schimba injectorul 6. Ce s-a intamplat de ai luat decizia totusi sa nu il schimbi?

azi o sal schimb a venit pe comdanda la bmw,,nu vreau sa incep sa schimb si tot sa nu rezolv nimik

Link to comment
Share on other sites

lexius, imi pare rau ca ai probleme cu masina.

dar cu limba romana ce ai? de ce o chinuiesti asa de tare? :hmm:

chiar imi pare rau daca nu scriu gramatical sau daca nu ma exprim cum ar trebui avind in vedere ca sunt plecat de la 13 ani de acasa si doar 6 ani de scoala eu zic ca ma descurc binisor

Link to comment
Share on other sites

chiar imi pare rau daca nu scriu gramatical sau daca nu ma exprim cum ar trebui avind in vedere ca sunt plecat de la 13 ani de acasa si doar 6 ani de scoala eu zic ca ma descurc binisor

deci am revenit am fost am schimbat injectorul 6 cum mi sa zis de la mecanic ca doar ala dadea pe tester si surpriza masina face la fel,,deci cei de facut ceva sfaturi,,,nu vreau sa ma apuc si sa schimb piese ce nu trebe schimbate,,mecanicu mia sugerat sa schimb si captor tur minut ceva senzor cititor de turatii?

Link to comment
Share on other sites

Problema in cazul pornirii la rece, e de la relul de bujii. Exact ce povestesti tu. Primele 5 secunde vibreaza masina, daca apesi putin pedala de acceleratie , ii mai iei din socuri.

Am vzt pe alte forumuri ca e o problema frecventa pe la E60 diesel, din cauza locului unde este amplasat releul.

L-am schimbat in urma cu vreo 2 ani si n-am mai avut probleme.

De curand a inceput sa faca la fel, si trebuie sa il schimb din nou. Cik e consumabil...:turned:

Ca sa mearga ok releul, trebuie sa ai si bateria buna.

 

Legat de anumite vibratii la relanti, si pe a mea o apuca cateodata. Am incercat la un moment dat sa schimb un injector,dar tot la fel a facut.

Am pus-o de o multime de ori pe tester. Atunci cand nu vibreaza, toate valorile sunt ok la injectoare, dar cand o face apar erori, sa zic aleator, pe la injectoare, ba de ex 2 si 6, ba 1 si 4..

Am obs ca face asta prepronderent cand sta mai mult la relanti, si daca merg in ture mai mici. Daca ii dau niste forje, apoi nu mai vibreaza.

Tind sa cred ca are si o legatura cu calitatea motorinei, de ex in Germania vibreaza mai putin la relanti.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

deci am revenit am fost am schimbat injectorul 6 cum mi sa zis de la mecanic ca doar ala dadea pe tester si surpriza masina face la fel,,deci cei de facut ceva sfaturi,,,nu vreau sa ma apuc si sa schimb piese ce nu trebe schimbate,,mecanicu mia sugerat sa schimb si captor tur minut ceva senzor cititor de turatii?

Buna am revenit din nou cu problema descrisa mai sus...deci in legatura cu vibratiile motor,,,am schimbat toate 6 injectoare schimbat toate consumabile filtre etc..schimbat ulei cutie..vreo 10 teste facute plus vreo 3 saptamini dde chin,,,problema a fost 2 captori care au costat 80 de euro,,,dar toata treaba am descoperit dupa ce am cheltuit in jur de 4000 si ceva..deci cine mai intilneste problema similara ca a mea sa incerce sa verifice captori tur-minut cam asa ceva le zice ,,,bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.