Jump to content

Bmw e39 525 D


Recommended Posts

Problema mea se prezinta in felul urmator, azi ma duceam la Timisoara, si am vrut sa ii dau putina viteza sa mai curat turbina, egr dupa o iarna grea in care am mers cam subturat cu ea, pe la 180 a scos fum negru de zici ca era locomotiva, am tras pe dreapta si am observat ca motorul trepideaza rau de tot!cand plecam dupa loc zici ca eram la masaj, in viteza a 2-a si a 3-a tremura mai putin, dar a 4-a si a 5-a tremura rau de tot, motorul tremura doar cand il acelerezi, daca mergi cu 100 km/h pe pilot automat motorul nu tremura deloc dar daca vrei sa acelerezi incepe sa tremure rau. Am fost cu ea la un mecanic si a zis ca este un injector, a scos mufele alea din injectoare, prima mufa cand a scoso a inceput motorul sa tremure mai rau, la a 2-a la fel si la a 3-a mufa motorul mergea la fel (tremurat), cand a scos mufa 1 si 2 motorul tremura si mai rau, sa fie oare din injectoare?pot sa le curat? cat costa un injector de bmw 525D e39 2001?omul a zis ca 300 de euro second hand si 500 nou, am zis ca, cad jos, am vazut pe net ca un injector de e39 costa 300 de lei, daca sunt injectoarele trebuie sa il iau fix pe al 3-lea s-au pot sa il iau si pe primu?
Link to comment
Share on other sites

Problema mea se prezinta in felul urmator, azi ma duceam la Timisoara, si am vrut sa ii dau putina viteza sa mai curat turbina, egr dupa o iarna grea in care am mers cam subturat cu ea, pe la 180 a scos fum negru de zici ca era locomotiva, am tras pe dreapta si am observat ca motorul trepideaza rau de tot!cand plecam dupa loc zici ca eram la masaj, in viteza a 2-a si a 3-a tremura mai putin, dar a 4-a si a 5-a tremura rau de tot, motorul tremura doar cand il acelerezi, daca mergi cu 100 km/h pe pilot automat motorul nu tremura deloc dar daca vrei sa acelerezi incepe sa tremure rau. Am fost cu ea la un mecanic si a zis ca este un injector, a scos mufele alea din injectoare, prima mufa cand a scoso a inceput motorul sa tremure mai rau, la a 2-a la fel si la a 3-a mufa motorul mergea la fel (tremurat), cand a scos mufa 1 si 2 motorul tremura si mai rau, sa fie oare din injectoare?pot sa le curat? cat costa un injector de bmw 525D e39 2001?omul a zis ca 300 de euro second hand si 500 nou, am zis ca, cad jos, am vazut pe net ca un injector de e39 costa 300 de lei, daca sunt injectoarele trebuie sa il iau fix pe al 3-lea s-au pot sa il iau si pe primu?

am injectoare la 300 ron bucata 0740191326

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat injector dar nu am reusit sa il scoatem, am fost la un service si de la ora 10 pana la ora 4 au incercat sa scoata injectorul, au incercat cu presa (avea o bila mare si o trageai in sus) am incercat cu macara de ridicat motoare si nimic! M-am dus la un alt service care zice ca are aparat special pentru scos injectoare, este o presa dar este pentru injectoare electronice, zice ca se baga prin mijloc etc.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu un tremurat la motor cateodata

Am urmatoarele valori pe cilindrii: (1)-1.42 (2)-0,63 (3)-1.09 (4)-0,29 (5)4,92 (6)-1,92

Ar fi ceva problema grava la nr.5?

 

 

tot injectorul 5 l-am inlocuit si eu nu de mult.sa fie coincidenta sau are ceva special cilindrul 5 la acest motor?

Link to comment
Share on other sites

Masina chiar trage bine nu scote fum ,decat la pornire(fum albastrui)

Tremura dupa pornire , la rece cateva secunde de obicei

Am mai observat ca atunci cand intru in testul INPA la "Analog Values 5" la rotatia pe fiecare cilindru, tremura foarte tare

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana la urma am facut testul de retur la injectoare cu paharelele si surpriza...3 injectoare erau la acelasi nivel iar celelalte 3 putin mai mult toate la un nivel, mecanicul a zis sa le las asa cum sunt.

Nu intelg de ce pe test imi iese compenstia asa mare la nr. 5, si live e la fel cu celelate doua. Problema totusi este, pentru ca daca le iau compensatia tremura motorul destul de tare.

Edited by Stardust
Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ce zici asa m-am gandit si eu vazand la diagnoza dar eu zic ca masurarea cantitatii de motorina de pe retur are ultimul cuvant. Eu ma gandesc ca, compensatia mare poate fi si din uzura marita a unui piston, sa ma corecteze cineva daca aberez
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am reusit sa ridic si eu masina de la service acu 3 zile, motorul merge bine, am schimbat 2 pistoane, _chiulasa_, au incercat sa rectifice _chiulasa_ dar nu au reusit, motorul nu mergea rotund asa ca am cumparat alta sh, toata distractia a ajuns pe la 5700 de lei dar nu s-a terminat aici!motorul merge bine, nu bate nu nimic, problema este ca nu are putere! sa zicem ca sunt in a 5-a si acelerez la blana 3-4 secunde nu se intampla nimic, dupa aceea se acelereaza dar foarte greu, baieti de la service au zis ca este turbina de vina, inainte sa duc masina la service ea mergea, masina nu tragea la capacitatea maxima dar tragea mai bine decat acuma, eu am turbina pusa pe direct, nush ce piesa e stricata acolo si o am pusa pe direct, am pus si piesa respectiva si tot asa trage, are un lag de 3-4 secunde, am auzit ca langa turbina este un acuator care are o tija, este posibil ca baietii din service sa o fi slabit sa ma faca sa schimb turbina?si daca este de acolo unde este acel acuator si daca are cineva o schema cu el.
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa ridic si eu masina de la service acu 3 zile, motorul merge bine, am schimbat 2 pistoane, _chiulasa_, au incercat sa rectifice _chiulasa_ dar nu au reusit, motorul nu mergea rotund asa ca am cumparat alta sh, toata distractia a ajuns pe la 5700 de lei dar nu s-a terminat aici!motorul merge bine, nu bate nu nimic, problema este ca nu are putere! sa zicem ca sunt in a 5-a si acelerez la blana 3-4 secunde nu se intampla nimic, dupa aceea se acelereaza dar foarte greu, baieti de la service au zis ca este turbina de vina, inainte sa duc masina la service ea mergea, masina nu tragea la capacitatea maxima dar tragea mai bine decat acuma, eu am turbina pusa pe direct, nush ce piesa e stricata acolo si o am pusa pe direct, am pus si piesa respectiva si tot asa trage, are un lag de 3-4 secunde, am auzit ca langa turbina este un acuator care are o tija, este posibil ca baietii din service sa o fi slabit sa ma faca sa schimb turbina?si daca este de acolo unde este acel acuator si daca are cineva o schema cu el.

In primul rand Paste fericit. Dupa problema ta trebuie verificata de un om cat de cat cunoscator. Tu poti sa faci urmatoarea chestie rogi un prieten sa iti acelereze masina si tu de uiti la tija de la turbo daca se deschide. Dupa vezi ca e un furtun mare de cauciuc care intra in galeria de admisie . Stragi putin furtunul ala cu mana si rogi pe cineva sa acelereze pana in 2500 3000 ar trebui sa se intareasca furtunul ( sa til arunce din mana) si dupa sa se lase moale iar. Dupa ce verifici asta mai vezi si altele. Daca nu merge tija aia e posibil ca baieti sa nu fii pus bine futunele de vacum sau sa fie ciupite e de recomandat sa le schimbi pe toate. Acuatori se curata cu un spray de circuiute. Daca nu te pricepi nu te baga tu.

STima

Link to comment
Share on other sites

O sa ma duc la cineva care este mai priceput, inainte mergea turbina, nu mergea la capacitate maxima dar mergea, acum are un lag de 4-5 secunde, ma gandesc sa reconditionez turbina, am vazut oferte de la 145 de lei pana la 900 de lei, am luat cateva numere de tel si o sa sun maine sa intreb ce si cum.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.