Jump to content

320d vibratii caroserie intre 800-950rpm


Recommended Posts

Salut,am un E46 320d facelift an fabricatie 2004-150hp,care este fenomenul!La relanti masina nu vibreaza mai mult decat ar trebui avand in vedere ca este un diesel,dar din moment ce incep sa turez in gol motorul ,usor,usor,ca sa ajung de la 800 la 950rpm apare o vibratie suparatoare in caroserie care se simte foarte bine in scaune,dupa ce trec de aceasta turatie si ajung undeva la 1000rmp dispare aceasta vibratie si totul este ok indiferent de cat de mare este turatia motorului.Mentionez ca in mers masina se compoarta ok nu vibreaza,trage bine.nu consuma ulei ,nu scoate fum,albastru sau negru, am banuit volanta ,dar nu este de la volanta.Am schimbat tampoane motor ,originale,tampoane cutie viteze,original,.Ce rugaminte am,daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta problema va rog sa scrie parerile.Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Tampoanele la cutie si motor au fost schimbate acum o luna,ambele.nu am mers cu masina mai mult de 250km dupa ce le-am schimbat(acest fenomen se manifesta si inainte de a schimba tampoanele,dar era putin mai puternic)deoarece un tampon era distrus total.tampoanele la motor sunt originale,au stantata sigla bmw pe ele. Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost pusa pe tester,injectoarele functioneaza perfect,totul din punct de vedere al diagnozei este ok,eu suspectez o problema mecanica,numai ca nu mai stiu ce sa mai verific ,de acea va cer ajutorul sa-mi mai dati sugestii despre ce ar putea fi vorba.Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

ai avut cumva toba agatata sau vreun inel de cauciuc (de la toba ) schimbat ? La mine a inceput sa aiba vibratii dupa ce am agatat toba intermediara si am rupt suportul de prindere.Dupa ce am sudat suportul de prindere au venit vribratiile in 900 - 1000 de turatii.Cred ca s-a dezechilibrat ceva in linia de tobe.
Link to comment
Share on other sites

Evrica!!! Da am avut aceasta problema ,s-a rupt bucata de metal de care era atasat tamponul de dupa toba intermediara,s-a sudat si acum imi dau seama de unde imi apareau problemele(asa am cumparat masina cu acel suport ptr tampon sudat),cum se incalzeste mai bine dau esapamentul jos si ii fac linia.Multumesc pentru ajutor.Mi-ai fost de mare ajutor!
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
la mine se manifesta problema in felu urmator. relantiu este cam mic 780RPM (vazut cu functia 7.2 a OBC-ului) si trepideaza toata putin mai rau cand e rece cu caldura pornita (am si preincalzitor suplimentar de apa si mananca si ala. daca opresc tot nu se mai simte asa rau, iar daca o accelerez putin cam la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer este enervant tremura inclusiv si usa parca am un minitractoras. daca trec de plaja de 830RPM trepideaza si atunci putin. un tampon ceva am si eu dus dar problema ramane de ce am relantiu mic ce ar putea fi dus. sa mai intalnit cineva cu problema asta. masina este 320d e46 FL 110kw steptronic a10-a 2002
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la mine se manifesta problema in felu urmator. relantiu este cam mic 780RPM (vazut cu functia 7.2 a OBC-ului) si trepideaza toata putin mai rau cand e rece cu caldura pornita (am si preincalzitor suplimentar de apa si mananca si ala. daca opresc tot nu se mai simte asa rau, iar daca o accelerez putin cam la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer este enervant tremura inclusiv si usa parca am un minitractoras. daca trec de plaja de 830RPM trepideaza si atunci putin. un tampon ceva am si eu dus dar problema ramane de ce am relantiu mic ce ar putea fi dus. sa mai intalnit cineva cu problema asta. masina este 320d e46 FL 110kw steptronic a10-a 2002

SAlut!Verifica tampoanele la motor daca este vreo unul defect sau scurs inlocueste-l,o sa fii mirat cat de schimbata va fi masina.De multe ori daca se duce tamponul din partea unde este coloana de directie (volanul)apar vibratii mari din cauza ca motorul agata in tija de la coloana de directie(la mine asa s-a intamplat,erau urme de pilitura pe suportul la motor),apoi schimba si tampoanele la cutia de viteze(costa amandoua 60 lei)si daca tot ai acele vibratii ,fa cum am facut eu,am demontat esapamentul de la imbinarea din-naintea catalizatorului si am pornit motorul, vibratiile au disparut,semn ca acele vibratii erau din cauza ca esapamentul nu avea linia corecta si era tensionat si nu-si mai facea treaba racordul flexibil.Pe tester ai pus masina?CE a iesit?

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

nam apucat so pun pe tester sincer. nu pot sa te contrazic cu tampoanele. nu m-am uitat la niciunu. dar problema sta in felu urmator: valoarea turatiei este cam la 780RPM cu fluctuatii cand este frig (daca o acceler putin la decelerare scade 1 sec la 730 si atunci vibreaza foarte puternic). daca o accelerez la 830RPM nu se mai aude nimic. deci dak ar sta turata nu as mai avea probleme vi vibratiile. vibratiile se simt in toata masina. o so rodic pe un elevator sa ma uit putin pe sub ea, dar ramane problema cu relantiu mic. ma gandesc k daca are cutie automata nu are turatiile mai mici ca la una manuala.

Multumesc frumos pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

la mine se manifesta problema in felu urmator. relantiu este cam mic 780RPM (vazut cu functia 7.2 a OBC-ului) si trepideaza toata putin mai rau cand e rece cu caldura pornita (am si preincalzitor suplimentar de apa si mananca si ala. daca opresc tot nu se mai simte asa rau, iar daca o accelerez putin cam la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer este enervant tremura inclusiv si usa parca am un minitractoras. daca trec de plaja de 830RPM trepideaza si atunci putin. un tampon ceva am si eu dus dar problema ramane de ce am relantiu mic ce ar putea fi dus. sa mai intalnit cineva cu problema asta. masina este 320d e46 FL 110kw steptronic a10-a 2002

 

eu am 320d steptronic din 2003 si turatia mororului la relantiu este identica ca a ta...vibratii am si eu chiar foarte mari dar stiu k am un tampon la motor rupt si racordul flexibil spart.

Link to comment
Share on other sites

bricktop fi putin mai explicit te rog fa-ma sa inteleg si eu. eu sincer nu cred ca are treaba pompa servo cu vibratiile caroseriei. nu vreau nici sa te contrazic. cand e apa calda im motor nu se mai aude asa da cand e rece e jale. daca o duc din acceleratie la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer nu stiu care este relantiu la automate.

daca relantiu trebuie sa stea la 780 cum il am eu inseamna k e tampon motor sau cutie .... dar cand e rece in decelerare vibreaza dintro data foarte puternic (timp de o sec scad turatiile pe la 730) dupa care isi revine. mia dat disper relantiu asta parca am un minitractoras nu bmw

Edited by night_runner_ntz
Link to comment
Share on other sites

bricktop fi putin mai explicit te rog fa-ma sa inteleg si eu. eu sincer nu cred ca are treaba pompa servo cu vibratiile caroseriei. nu vreau nici sa te contrazic. cand e apa calda im motor nu se mai aude asa da cand e rece e jale. daca o duc din acceleratie la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer nu stiu care este relantiu la automate.

daca relantiu trebuie sa stea la 780 cum il am eu inseamna k e tampon motor sau cutie .... dar cand e rece in decelerare vibreaza dintro data foarte puternic (timp de o sec scad turatiile pe la 730) dupa care isi revine. mia dat disper relantiu asta parca am un minitractoras nu bmw

 

 

fix aceleasi simptome le-am avut si eu pana sa schimb pompa de servo; acum nu spun ca asta e si la tine, dar e o varianta de verificat.

cumva la turatiile alea, parca se "incorda" toata masina si incepea sa vibreze; se simtea tare si in volan la mine.

in final pompa mea a cedat, i s-a rupt axul si am pus alta, cu care nu am mai avut problema asta.

 

in afara de tampoane, nu vad ce altceva ar mai putea fi. dar daca nu sunt tampoanele, atunci o piesa care are rotatie iti da vibratia asta, nu?

Link to comment
Share on other sites

cum adica linia de evacuare nu e aliniata?am umblat la garniturile de la galeria de evacuare si imi vibreaza dupa ce am montat esapamentu la loc,aparent l-am montat cum a fost pus,dar vibreaza la relanti acum(tampoanele sint schimbate)

Salut!CAnd umbli la esapament trebuieste "aliniat" in sensul ca tot traseul sa nu fie "tensionat",daca la montare s-a rasucit in sus sau in jos putin partea de esapament care pleaca spre toba finala atunci esapamentul nu mai sta pe tampoanele de cauciuc ci "preseaza"acele tampoane in sus spre caroserie si de aici apar vibratiile ,practic esapamentul trebuieste sa stea suspendat in acele tampoane,nu sa stea tensionat in sus.Cand ai posibilitatea mergi la un elevator si stai si tu langa cel ce face alinierea esapamentului si vezi sa nu stea esapamentul prea aproape de caroseri in sus ,iar in jos sa nu atinga vreun elemet de la transmisie,nu mi-ai spus ce masina ai dar la e46 esapamentul trece pa langa grupul din spate printr-o zona unde foarte usor poate sa agate in grup daca linia de esapament este prea jos.Sper ca m-am facut inteles si nu te-am incurcat mai tare cu explicatiile mele.Bafta!

 

sa ma c.c pe ea de masina k mia dat disper. cum verific pompa servo. as putea sa dau cureaua de accesorii jos si sa pornesc masina fara ea si atunci as vede daca e din cauza ei. nu cred ca se intampla ceva daca nu merge alternatoru ma refer sa nu se arda diode sau ceva de genu

SAlut!Nu se arde nimic la alternator daca nu merge ,pe perioada cat alternatorul nu baga se foloseste exclusiv curentul de la baterie si in felul asta se goleste bateria fara sa mai fie reincarcata,dar pentru o perioada de cateva minute nu se intampla nimic cu bateria,stai linistit,poti sa probezi masina pornind motorul fara alternator.

 

dar vibreaza la relanti acum(tampoanele sint schimbate) Cand ai umblat la galerie ai schimbat si tampoanele?Vezi poate ai pus tampoane de benzinar si daca masina este diesel are nevoie de tampoane la motor hidrolagar (au bagat ulei in ele)asa ca daca sunt de benzinar alea sunt din cauciuc plin si transmit vibratia la caroserie.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

tampoanele au fost schimbate mai dinainte,vibra urit cind opream motorul,untampon era rupt (e46 320d 136 cp),dupa schimb de tampoane totul ok.

 

cu alta ocazie am umblat la esapament sa schimb niste garnituri,exact dupa acel moment mi-a aparut vibratia la relanti,chiar am schimbat toata linia de esapament de la turbina pina la finala si tot la fel face,ce sanse sint 2 mecanici diferiti sa-mi puna linia tensionata ?:)

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

daca te uiti sub masina fara scuturile de protectie trebuie sa vezi esapamentul in plan orizontal, trebuie sa il pui aliniat cum era ca sa nu ai probleme. uitate poate vezi diferenta de nivel unde se imbina langa cardan, incearca sa desfaci cele 3 suruburi m8 (in poza este numarul 8 si trebuie sa fie 3 suruburi)de la imbinare si sa rasucesti toba, mai exact sa faci forta in sens orar sa fie cat mai orizontala) apoi strange suruburile la lochttp://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/z/303.png
Link to comment
Share on other sites

daca te uiti sub masina fara scuturile de protectie trebuie sa vezi esapamentul in plan orizontal, trebuie sa il pui aliniat cum era ca sa nu ai probleme. uitate poate vezi diferenta de nivel unde se imbina langa cardan, incearca sa desfaci cele 3 suruburi m8 (in poza este numarul 8 si trebuie sa fie 3 suruburi)de la imbinare si sa rasucesti toba, mai exact sa faci forta in sens orar sa fie cat mai orizontala) apoi strange suruburile la lochttp://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/z/303.png

si verifica si flansa de la cardan sa nu fie crapata...

Link to comment
Share on other sites

tampoanele au fost schimbate mai dinainte,vibra urit cind opream motorul,untampon era rupt (e46 320d 136 cp),dupa schimb de tampoane totul ok.

 

cu alta ocazie am umblat la esapament sa schimb niste garnituri,exact dupa acel moment mi-a aparut vibratia la relanti,chiar am schimbat toata linia de esapament de la turbina pina la finala si tot la fel face,ce sanse sint 2 mecanici diferiti sa-mi puna linia tensionata ?:)

Salut!Daca mai mergi la mecanici incearca si metoda urmatoare:desfa esapamentul de la catalizator(sub scaunul pasager)si porneste motorul,daca nu vibreaza atunci clar este esapamentu aliniat aiurea.Cu aceasi ocazie verifica si racordul flexibil de la esapament.La fel am facut si eu si am scapat de acele vibratii suparatoare care se manifestau in plaja 850-1000 rpm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.