Jump to content

6 cabrio


corado

Recommended Posts

imi place masina, este 'clean' :)

 

poate pui o fotografie si cu motocicleta

 

10Q! :)

 

Honda cbr 600 F2 custom

(Arrow racing exhaust, racing brembo brakes, STM racing clutch anti-dribbling, secvential racing gearbox, ultra grip racing tyres, japan made custom NGK sparks, MOTUL racing oil)

specs:

1st gear-110 km/h@15 000 RPM

0-100 km/h-3.1 sec

0-200 km/h-9 sec

max spd@300 km/h

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Posibil...sincer sa iti zic nu mai stiu..(discurile, etrierele si placutele au fost comandate separat franele fac fata cu brio si la solicitari extreme)...oricum nu fortez limitele motocicletei....si ma dau foarte rar...e destul de "naravasa"...cu franele te ajuti in cazuri de necesitate....in mare folosesc frana de motor... Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si ca sa vorbim un pic si de consum, ultimul plin calculat (650 de km facuti pana la atentionarea de rezerva, mers normal, clima on), 80% circulat in Bucuresti, seara si in weekend (cand traficul nu e chiar asa infernal)...in mod normal consumul e de 12%...realimentare facut plin (758 km range-consum mediu sub 10% pentru un 6 cil in linie aspirat 3000 cmc, Golful GTI pe care l-am avut inainte, motor 2000 cmc turbo, consuma cu un litru mai mult, ce-i drept DSG :p ). Am alimentat cu Maxx Motion 100 (cred ca e pretul record intalnit de mine pana acum 6.78 lei/litru). Sa nu se inteleaga gresit....la fel de usor poate sa consume si 16%...nu e o masina economica....dar cert e ca se poate scoate si consum foarte bun daca mergi decent cu ea..

Intre timp am reusit sa mai fac o pana, de data asta pe fata, un cui netinand cont de cauciucul runflat pe care l-a strapuns cu usurinta pe soselele minunate ale capitalei...

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Superba masina. Chiar vroiam sa te intreb de consum. 12% mi se pare mai mult decat rezonabil in conditii de condus decent. Imi ia mie 12 in oras 3000 diesel.

E rezonabil motorul, si din punct de vedere al impozitelor astea aberante. Sa o stapanesti sanatos, tot respectul ca nu ai lasat-o sa lancezeasca in garaj, e pacat un astfel de cabrio sa nu fie scos la lumina in verile astea toride.

Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile runflat au doar peretii exteriori intariti ca sa-si pastreze cauciucul forma. Suprafata de rulare e la fel ca la un cauciuc normal. Cuiul tot intra in cauciuc, dar ramane suficient de tare cauciucul cat sa poti sa mai mergi putin desi n-ai presiune in el.
Link to comment
Share on other sites

Pana dinainte pe care am avut-o la cauciucul spate a fost foarte ciudata (plecand de la semafor)...culmea...peretii exteriori sunt "intariti" cum spui... si fix pe talonul cauciucului in partea exterioara deasupra jantei mi-a intrat o bucata de metal in forma de L destul de lata...(imi pare rau ca nu i-am facut poza) deloc ascutita....dar subtire...ca o tabla a reusit sa perforeze peretele din kevlar :(....a trebuit sa arunc cauciucul...nu s-a mai putut repara...singuru avantaj e ca poti sa mai circuli cu roata dezumflata o perioada de timp...dar nu stiu daca se merita...un cauciuc runflat costa aproape dublu fata de unul normal...plus ca strica si din confort..fiind mai dur...ba mai mult decat atata masinile dotate cu anvelope runflat nu au roata de rezerva..(cred ca nemtii nu s-au gandit ca la noi poti sa dai intr-o groapa incat sa indoi janta si sa nu mai poti circula cu ea) Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

De acord. La o masina facuta pentru confort nu prea merita runflat. Eu cel putin n-as putea sa renunt la ele, chit ca sunt mai dure si neconfortabile, dar am butelia de gaz in loc de roata de rezerva, deci fara runflat nu stiu daca as avea curaj sa ma aventurez pe soselele patriei... :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

F2 ul ala e o trompeta antica.

De unde ai scos valorile alea?

 

Asa e....e vechi...mai exact fabricatie 1996...

Cat despre termenul de "trompeta" banuiesc ca vroiai sa jignesti...Sincer...nu m-am atacat...pentru ca sunt multi "baietzasi" ca tine care se baga in seama si incerc sa nu imi pun mintea cu ei....(daca ai citi un pic pe net sau intr-o revista de specialitate specificatiile unei motociclete de 600 cmc supersport si nu vorbesc de motocicleta mea...ci de oricare in general, ai fi dedus ca majoritatea au aceste reprize STOCK (modele mai noi ce-i drept)...Daca aduci si modificari unei motociclete, se transforma intr-o racheta...

Valorile nu le-am scos eu din pix...astea sunt...ideea nu e sa te conving pe tine ca "trompeta" are la activ "victime" precum Ferrari f430, lambo gallardo, nissan skyline GTR, R8....toate astea pe centura Timisoarei cand era in constructie (nu era data in folosinta traficului) si pe aeroport la niste evenimente organizate..

dar sa ramanem on topic...e un forum BMW

Edited by corado
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai gasit omul caruia sa ii dai lectii la capitolul Motociclete.

Modificari?alea le numesti tu modificari?....Hai sa fim seriosi.Masina de nota 10 desi cum zicea cineva anterior pe 6,v8 e un "must have"

Edited by Aleksrsss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.