Jump to content

M3 E46 Turbo


ss_cipri

Recommended Posts

HPF au beneficiat pana de curand de exclusivitate in lumea turbo M3 E46, de asemenea beneficiaza de un marketing exceptional.

Toate piesele cumparate de la ei pot fii replicate in Romania la un pret de 1/3 din valoare care le vand ei.

 

De exmplu:

Injectoarele - sunt niste banale Siemens Deka, care se vand la aprox 60$ bucata, ei au montat un adaptor pe ele, au pus sigla HPF si le vand cu 150$ bucata.

 

AEM standalone - tot ce e special la versiunea pentru HPF e ca nu permite conectarea la un laptop, asa e facut cablajul + nu ofera schema cablajului. Te taxeaza 1000$ pentru un amarat de adaptor care vine intre conectorul EMS-ului si cablaj, lucru care il poate face orice electrician priceput care are acces la schema cablajului.

 

Supprtii de aluminiu pentru motor si cutie pot fi facuti la strung dintr-o bara de aluminiu, la ei pe site costa 235$. Totul e sa ai model... Eu acum am :)

 

Saptamana viitoare facem ultimele setari si revin cu o fisa dyno iar weekendul viitor etapa drag racing la Arad pe aeroport.

Link to comment
Share on other sites

HPF au beneficiat pana de curand de exclusivitate in lumea turbo M3 E46, de asemenea beneficiaza de un marketing exceptional.

Toate piesele cumparate de la ei pot fii replicate in Romania la un pret de 1/3 din valoare care le vand ei.

 

De exmplu:

Injectoarele - sunt niste banale Siemens Deka, care se vand la aprox 60$ bucata, ei au montat un adaptor pe ele, au pus sigla HPF si le vand cu 150$ bucata.

 

AEM standalone - tot ce e special la versiunea pentru HPF e ca nu permite conectarea la un laptop, asa e facut cablajul + nu ofera schema cablajului. Te taxeaza 1000$ pentru un amarat de adaptor care vine intre conectorul EMS-ului si cablaj, lucru care il poate face orice electrician priceput care are acces la schema cablajului.

 

Supprtii de aluminiu pentru motor si cutie pot fi facuti la strung dintr-o bara de aluminiu, la ei pe site costa 235$. Totul e sa ai model... Eu acum am :)

 

Saptamana viitoare facem ultimele setari si revin cu o fisa dyno iar weekendul viitor etapa drag racing la Arad pe aeroport.

 

Mult succes si bani sa fie ! restul vine de la sine :D

 

Bafta la Arad !

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, dar totusi in spatele acestor "banale" modificari facute de HPF exista un proces de dezvoltare/cercetare care costa si el bani si e normal sa se regaseasca in pretul de vanzare, binteinteles ca acum le poti copia si tu si iesi mai ieftin, doar asa fac si chinezii, ei copiaza si sar peste niste etape care costa o gramada de bani de unde si preturile mici de comercializare, dar asta nu inseamna ca HPF e de 2 lei si ca oricine poate face modificarile astea in prima faza...ideea este ca nu degeaba au preturile pe care le au, doar tu acum copiezi piese care s-au dovedit a fi deja fiabile si care au eficienta...
Link to comment
Share on other sites

haha Sly, la ce masini au aparut la noi in ultimu timp, nu faci nimic cu un aspirat :D doar asa pt fun...

 

frumos m3-u si ambitios proiectu, bafta!

 

Cam asa sta treaba cu aspiratele, de asta am decis si eu sa pun turbo.

 

pai normal,de fun.apoi in viitor cine stie.orice aspirat poate s ajunga supraalimentat :rolleyes:

 

ss_cipri,ai cantarit masina?ma gandesc ca nu trece de 1350 kg

 

1390 cu jumatate de rezervor de benzina.

Tu ce proiect ai?

 

Mult succes si bani sa fie ! restul vine de la sine :D

 

Bafta la Arad !

 

Merci si Doamen ajuta!

 

ai dreptate, dar totusi in spatele acestor "banale" modificari facute de HPF exista un proces de dezvoltare/cercetare care costa si el bani si e normal sa se regaseasca in pretul de vanzare, binteinteles ca acum le poti copia si tu si iesi mai ieftin, doar asa fac si chinezii, ei copiaza si sar peste niste etape care costa o gramada de bani de unde si preturile mici de comercializare, dar asta nu inseamna ca HPF e de 2 lei si ca oricine poate face modificarile astea in prima faza...ideea este ca nu degeaba au preturile pe care le au, doar tu acum copiezi piese care s-au dovedit a fi deja fiabile si care au eficienta...

 

Crede-ma ca nu au investit nimic in dezvoltare/cercetare, toate piesele le cumpara de la alti furnizori unde au exclusivitate.

Inca un exemplu e galeria turbo, la ei se vindea cu 1750$ iar dupa ce s-au certat cu producatorul (SteedSpeed) cei din urma le-au scos la vanzare cu 1000$ bucata :)

In toata investitia de cercetare/dezvoltare pentru aceasta galerie care crezi ca a fost aportul HPF? Iti spun eu: 0!

Link to comment
Share on other sites

HPF au beneficiat pana de curand de exclusivitate in lumea turbo M3 E46, de asemenea beneficiaza de un marketing exceptional.

Toate piesele cumparate de la ei pot fii replicate in Romania la un pret de 1/3 din valoare care le vand ei.

 

De exmplu:

Injectoarele - sunt niste banale Siemens Deka, care se vand la aprox 60$ bucata, ei au montat un adaptor pe ele, au pus sigla HPF si le vand cu 150$ bucata.

 

AEM standalone - tot ce e special la versiunea pentru HPF e ca nu permite conectarea la un laptop, asa e facut cablajul + nu ofera schema cablajului. Te taxeaza 1000$ pentru un amarat de adaptor care vine intre conectorul EMS-ului si cablaj, lucru care il poate face orice electrician priceput care are acces la schema cablajului.

 

Supprtii de aluminiu pentru motor si cutie pot fi facuti la strung dintr-o bara de aluminiu, la ei pe site costa 235$. Totul e sa ai model... Eu acum am :)

 

Saptamana viitoare facem ultimele setari si revin cu o fisa dyno iar weekendul viitor etapa drag racing la Arad pe aeroport.

 

eheee abia astept sa te vad acolo...

bafta in proiect si la drag racing arad

Edited by daryusl
Link to comment
Share on other sites

LOL... 10 secunde la 1/4 mile cu masina de 1,4 tone si 500 cai. NEVER!

 

11,5-12 secunde pare cel mai realist.

 

http://www.torquestats.com/modified/index.php?pid=calculator&action=calculate_times&drive=RWD&bhp=527&weight=1390&submit=Calculate

 

Tot calculatorul asta zice ca ai avea nevoie de vreo 700 cai la greutatea aia sa ajungi pe la 11 secunde.

 

Ganditi-va ca DOMY are 11 sec cu E30-ul turbo de 700 cai. Cum dracu sa faca E46 de 527 cai 1/4 mile in sub 10 secunde? Un Veyron de 1001 cai are 1/4 mile in 10,5 secunde :LMAO:

 

 

 

Toate cele bune, ss_cipri! Asteptam mai multe poze cu masina, fisa dyno, etc... Cat mai multe detalii! Succes cu proiectul si bafta la curse!

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut Jeep Grand Cherokee SRT care stock are 420cp, modificat scoate 700cp si face in sub 11.9-12 sec 1/4, Nissan GTR, modificat la stage 1, deci in jur de maxim 550cp a scos 9.8sec, deci 11.5-12 sec mi se pare cam mult pentru E46 M3 de 527cp...13 sec scoate una ca a mea care are 2 T aproape...
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut Jeep Grand Cherokee SRT care stock are 420cp, modificat scoate 700cp si face in sub 11.9-12 sec 1/4, Nissan GTR, modificat la stage 1, deci in jur de maxim 550cp a scos 9.8sec, deci 11.5-12 sec mi se pare cam mult pentru E46 M3 de 527cp...13 sec scoate una ca a mea care are 2 T aproape...

Niciodata.

Ai nevoie de minim 900cp sa scoti sub 10 sec in gtr.

 

Este Gtr ala alb in Tm, s-a chinuit ceva sa scada sub 10sec si are 900cp.

La m3 i-ar trebui minim 300kg usurare si minim 150cp in plus, fiindca cu m3 nu pleci niciodata de pe loc ca cu un gt-r

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

are dreptate filon, nu are cum sa scoata atata.

 

@mik15: as vrea sa vad un filmuletz cu gtr-u, ca eu nu prea cred. si a ta scoate 13 sec, dar si aici sunt sceptic, pt ca e quattro. problema la bmwuri e ca nu au aderenta. era un e30 prin ungaria parca, care scoate 8-9 desi avea doar 500 de cai. nu conteaza numai puterea ci si cum o pui jos e important.

 

nu mai gasesc filmuletzu cu ursu..

 

 

le: gata am gasit

 

si pe siteu asta sunt datele masinii http://www.1000hp.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=540&Itemid=801&lang=en

 

deci sa scoti cu un bmw 9-10 sec e greu...

Edited by andubalauru
Link to comment
Share on other sites

eu am vazut atat GTR-ul cat si Cherokee SRT ca au scos timpii aia, nu am vorbit cu proprietarul GTR-ului, insa cele stock faceau cam 12 sec, am vorbit in schimb cu cel cu Cherokee SRT si avea 700cp si ala avea tractiune spate, am facut drag cu Chevrolet Camaro SS, cel de 420cp, am scos sub 14 sec, oricum ceva peste 13.6, asta in conditiile in care eram la primele drag-uri si astea au cutie automata si ma chinuiam sa invat sa-i tin turatia ridicata si sa am timp de reactie bun, samd...Camaro ala ziceau cei de la circuit ca mai jos de 13.3-4 nu scoate oricat s-ar chinui cu ele....am vazut si masina de 8.5sec care in 1/4mile atingea peste 270km/h care oprea ajutata de parasuta intrucat nu avea distanta suficienta de franare, insa asta doar pentru asa ceva era pregatita, restul fiind masini de strada...deci eu zic ca 12 sec la puterea asta este prea mult, M3 E90 scotea intre 12 si 13, banuiesc ca era stock, exterior nu se vedea vreo modificare, la fel si CLS AMG ultimul model a avut 12 sec fix...o sa ne spuna Cipri cat va face in final :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Si ghinion total - mi-a suflat galeria de admisie de pe primii 4 cilindri, si cu turbo doar pe 2 am scos 12.6"

In timp ce montam ceas de boost sa vad care e problema am bagat cablul de la AEM invers si cred ca am ars ECU masinii... M3-ul e la reprezentanta acum si eu sunt cu sufletul la gura :)

 

Cateva poze si filmulete:

post-7840-0-93099700-1337717746_thumb.jpg

post-7840-0-88873000-1337717883_thumb.jpg

Edited by ss_cipri
Link to comment
Share on other sites

Chiar m-am mirat cat de mica e diferenta intre timpi care ii scoteai pe aspirat si cei cu turbo, acum inteleg si de ce :). Oricum astept sa vad ce vei face la Oradea (ma gandesc ca vi) sper ca daca n-o sa ai probleme scazi o secunda din timpul asta si deci acum ca stiu sigur cine-i inculpatul poate ne cunoastem si fata in fata.

 

In alta ordine de idei felicitari si pentru sprijinul care il acorzi celorlalti pasinati de drag, mai rar intalnesti oameni ca tine.

Edited by bogdy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.