Jump to content

Vand BMW E65 730D


dumi

Recommended Posts

Ce-mi place cum sar toti in capul omului ca e praf masina, etc etc, apoi se duc in Vitan si iau de buna ultima cotiga. Macar omul a fost cinstit si a enumerat din problemele masinii; este de apreciat asta, in Vitan nu gaseai decat imecabila ... pana ajungeai cu ea acasa.

Lasati c-o s-o ia un samsar si apoi o gasiti cu 3000E mai scumpa, insa impecabila si fara nicio problema, prim proprietar si 128,539km :laugh:

 

/OFF

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la o verificare la Filaret sa vad ce se mai ascunde in spatele cutiei de viteze. Avand insa in vedere ca temperatura uleiul cand am ajuns acolo era undeva pe la 75 de grade, cei de acolo mi-au spus ca nu pot verifica starea uleiului pana cand temperatura nu ajunge in jurul valorii de 45, asadar ar trebui sa merg cu masina cumva seara si sa o las acolo pana dimineata ca sa poata ei sa o verifice dupa ce s-a racit uleiul.

M-au lamurit si ce-s cu petele de ulei de pe sub masina, se pare ca sunt niste garnituri de schimbat, nicidecum cum apreciau alte service-uri/mecanici cum ca as avea probleme la turbina sau mai stiu eu ce.

Clima pe loc merge mai usor dat fiind faptului ca ventilatorul ala din fata de la radiator nu se invarte, ala trebuie schimbat. Problema cu frana de mana nu mai exista. La un moment dat imi ramanea blocata frana de mana si nu puteam s-o mai actionez. Mai nou nu mai am aceasta problema.

 

Asta ca sa nu se mai creada ca vreau sa dau teapa cuiva.

Am primit ceva oferte pana acum insa nu tocmai cele pe care mi le doresc. Inca mai astept o oferta buna, daca nu mai stau o saptamana, doua si ii schimb cutia cu totul si gata.

 

 

Apropo schimbul de ulei la BMW cu manopera si piese este 2200-2300 lei.

Link to comment
Share on other sites

manopera pentru tot ce este pe lista doar 1000Ron? mi se pare foarte putin...daca doar astea sunt bubele chiar nu-i nimic de speriat, inca 1500Eur si ar fi in regula masina, in cazul asta chiar nu vad de ce nu ai tine-o...
Link to comment
Share on other sites

Nu vad garnitura baie de ulei cutie, ma gandesc ca e separata.

 

Mie la Motor AG mi-au facut oferta de vreo 1700 lei acum 2 ani pentru schimbul de ulei la cutie. Bine, nici euro nu era cat este acum.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Garnitura aia cred ca vine odata cu baia.

La Dormag costa schimbul de ulei ~ 3400 lei de ce oare nu prea inteleg.

La dezmembrari cutia am gasit-o la 900 euro, cu garantie 3 luni. O fi si mai ieftin ca am sunat doar la o singura firma..

 

Sent from my GT-I9100

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
e reala masina, nu este PS, sunt doi frati care aveau numerele alea de inmatriculare, amandoi intr-o vreme pasionati de BMW, cred ca le gasesti topicurile pe 4t si povestea 7-arului din poza! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Guest Pole
nu inteleg, ai vazut o poza cu un 7ar super aranjat, in care probabil s-au bagat bani de inca 2 seria 7 si ai hotarat ca nu o mai vinzi ? :mellow: Nu-mi spune ca vrei sa o faci la fel.
Link to comment
Share on other sites

Nu la fel, insa am ajuns la concluzia ca nu merita sa o dau. Nu prea am ce sa imi iau altceva deocamdata, mai pot sa o tin vreo 1-2 ani timp in care sa o fac sa arate mai bine. Mi-a placut cum arata aia pur si simplu, si chiar 2 septare nu cred ca e cazul sa investesc in ea, probabil doar 1 ;)
Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la o verificare la Filaret sa vad ce se mai ascunde in spatele cutiei de viteze. Avand insa in vedere ca temperatura uleiul cand am ajuns acolo era undeva pe la 75 de grade, cei de acolo mi-au spus ca nu pot verifica starea uleiului pana cand temperatura nu ajunge in jurul valorii de 45, asadar ar trebui sa merg cu masina cumva seara si sa o las acolo pana dimineata ca sa poata ei sa o verifice dupa ce s-a racit uleiul.

M-au lamurit si ce-s cu petele de ulei de pe sub masina, se pare ca sunt niste garnituri de schimbat, nicidecum cum apreciau alte service-uri/mecanici cum ca as avea probleme la turbina sau mai stiu eu ce.

Clima pe loc merge mai usor dat fiind faptului ca ventilatorul ala din fata de la radiator nu se invarte, ala trebuie schimbat. Problema cu frana de mana nu mai exista. La un moment dat imi ramanea blocata frana de mana si nu puteam s-o mai actionez. Mai nou nu mai am aceasta problema.

 

Asta ca sa nu se mai creada ca vreau sa dau teapa cuiva.

Am primit ceva oferte pana acum insa nu tocmai cele pe care mi le doresc. Inca mai astept o oferta buna, daca nu mai stau o saptamana, doua si ii schimb cutia cu totul si gata.

 

 

Apropo schimbul de ulei la BMW cu manopera si piese este 2200-2300 lei.

cred ca mai bine schimbi convertizorul de pe cutie faci un up-date la cutie si se rezolva problema cu smuciturile...bineinteles+ulei

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.