Jump to content

nu trec de 140 km la ora! de ce?


Recommended Posts

parerea mea e sa ii pui galerie de 3000 diesel vechi de fonta. :p. Inainte de patania asta trebuia sa iti bage fum in masina si sa fasaie in acelerari. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

tu esti nebun 12 mii pe un bmw distrus,, stai ca numai ce iti incep problemele o sa o dai si cu 8 mii numai sa scapi de belea

nu ai fi vrut sa mi zici asta in fata

 

Mai bine fara catalizator, nu mai e asa infundata evacuarea, trage si mai bine si consuma si mai putin dupa. Numai ca o sa polueze mai mult si sa nu iti de vreo eroare ceva.

nu imi da nicio eroare ! e ok acum

 

Si turbina tot aia veche o reconditioneaza ?Ai vazut galeria veche ca era sparta si bucati lipsa din ia ?Daca era fisurata trebuia sa simti miros la greu in habitaclu mai ales in oras.

da am vazut galeria, am studiat o bine. nu e dintr o bucata, si inauntru are o alta invelitoare din tabla, din tabla aia s au rupt bucati , era crapata de jur imprejur, iar turbina aia era praf facuta, axul strambat, paletele toate macinate si sparte. iar miros nu am simtit , absolut nimic.

 

parerea mea e sa ii pui galerie de 3000 diesel vechi de fonta. :p. Inainte de patania asta trebuia sa iti bage fum in masina si sa fasaie in acelerari.

mi au comandat noua de la bmw, nu stiu cum e , probabil tot din tabla.

 

si ca sa nu uit sa va zic cum e acum. merge f bine masina , am iesit cu ea pe autostrada gilau - turda, ca centaurul... si i am dat 240 km,..... rupea, se accelereaza f bine, fara zgomote, fara consum mare, perfect!

acum deja ma gandesc daca sa o mai vand.

mi a oferit azi un tip un bmw 525d combi din 2006. ce parere aveti ? mai am oferta cu jeep grand cherokee 2006, alta oferta toyota avensis 2006+citroen c4 2005.

habar n am ce sa fac... imi place cum merge acum... dar parca nu as mai astepta sa cada si celelalte 4 injectoare, sau galeria de admisie....ca astea urmeaza...

Edited by ionutzbds
Link to comment
Share on other sites

O explicatie ( sper sa nu zic prostii ) e ca aerul cald nu are densitatea aerului rece, deci nu trage asa de tare masina, deci se tureaza mai mult + ac-ul care e mai solicitat...

 

Eu la toate masinile inclusiv v12 am observat urmatorul lucru: cand e foarte cald afara pierzi cam 10% din putere, minim.

 

http://www.autovit.ro/bmw-730-C23882471.html must be.

 

buton start-stop, cutie autom 6 trepte (m+s+a)+kickdown in pedal sterge asta, suna aiurea. Toate au buton, si toate au cutie in 6 trepte cu descrierea asta.

Arata bine masina, dar nu e 2004.

Si inca ceva, sterge poza unde se vede eroarea in TMC :)

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

O explicatie ( sper sa nu zic prostii ) e ca aerul cald nu are densitatea aerului rece, deci nu trage asa de tare masina, deci se tureaza mai mult + ac-ul care e mai solicitat...

 

Eu la toate masinile inclusiv v12 am observat urmatorul lucru: cand e foarte cald afara pierzi cam 10% din putere, minim.

 

http://www.autovit.ro/bmw-730-C23882471.html must be.

 

buton start-stop, cutie autom 6 trepte (m+s+a)+kickdown in pedal sterge asta, suna aiurea. Toate au buton, si toate au cutie in 6 trepte cu descrierea asta.

Arata bine masina, dar nu e 2004.

Si inca ceva, sterge poza unde se vede eroarea in TMC :)

ce eroare ???? nu e nicio eroare....da ala e anuntul meu..

Link to comment
Share on other sites

asa este, cand este foarte cald se simte o pierdere de putere, mai ales la motoarele turbo intrucat creste IAT(Intake Air Temperature) intercooler-ul nu mai raceste bine aerul de unde si scaderea puterii mai ales in trafic aglomerat, la fel am simtit si la motorul aspirat, insa nu e atat de pronuntata diferenta, la aspirate se simte pierdere de putere serioasa la altitudine mare spre deosebire de cele supraalimentate unde pierderea este foarte mica in cazul asta...
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, care este limita maxima normala de temperatura? Eu ieri (42-43 grade in aglomeratie, a.c pornit) am vazut pe obc ascuns si 103 grade, lasasem contactul pus cand am oprit masina si mergea electroventilatorul, dar temperatura pe obc crestea. Am observat ca de la 96-97 de grade lagul creste semnificativ
Link to comment
Share on other sites

cred ca degeaba lasi contactul pus daca nu lasi si motorul mergand, nu are cum sa recircule apa, din cauza asta temperatura iti crestea, 103 pare cam mult, la mine nu am vazut mai mult de 95-96 si asta la 48C, eu am si o pompa auxiliara care recircula apa dupa ce opresc masina in special pentru a raci turbinele, dar oricum ii dau mereu ragaz sa revina la temperaturi normale inainte de-a o opri mai ales daca am alergat-o putin inainte!
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, care este limita maxima normala de temperatura? Eu ieri (42-43 grade in aglomeratie, a.c pornit) am vazut pe obc ascuns si 103 grade, lasasem contactul pus cand am oprit masina si mergea electroventilatorul, dar temperatura pe obc crestea. Am observat ca de la 96-97 de grade lagul creste semnificativ

spala radiatoarele

Link to comment
Share on other sites

Ai pus-o la punct si acum vrei sa o dai?Ti-a facut ceva nervi dar acum nu cred ca e cazul sa o dai dupa ce ai bagat ceva bani in ea.

Poate iei alta si incepi de la capat sa o pui si pe aia la punct, alti bani alta distractie.

Link to comment
Share on other sites

asa este, cand este foarte cald se simte o pierdere de putere, mai ales la motoarele turbo intrucat creste IAT(Intake Air Temperature) intercooler-ul nu mai raceste bine aerul de unde si scaderea puterii mai ales in trafic aglomerat, la fel am simtit si la motorul aspirat, insa nu e atat de pronuntata diferenta, la aspirate se simte pierdere de putere serioasa la altitudine mare spre deosebire de cele supraalimentate unde pierderea este foarte mica in cazul asta...

eu pierderea asta o am cu mult inainte sa vina caldura !

 

uite

 

http://i47.tinypic.com/11vo50l.jpg

care e eroarea ca nu inteleg ? si explica si ce inseamna eroarea aia... era afisat radio...nu stiu unde vezi eroare. aa si nu am sim bagat in telefon.. la aia te referi ? ca mi zice sa bag cartela sim ???

 

Eu zic sa o pastrezi,mai ales dupa ce ia rezolvat probleme cu care se confrunta aproape orice model ca a-l tau + e60.(turbina+galerie)

ti o vand tie ... :) m am saturat de ea... mi a ajuns...

 

uite

 

http://i47.tinypic.com/11vo50l.jpg

???

 

post-55138-0-16618800-1341603569_thumb.png

Edited by ionutzbds
Link to comment
Share on other sites

Cred ca problema ta a fost de la inceput catalizatorul, inundat cu ueli de la prima turbina cedata. Apoi a 2-a turbina s-a fortat si probabil sub influenta reconditionarii precare, a cedat rapid.

 

In astfel de situatii, cand turbina a luat-o pe ulei si a apucat sa scoata suficient ulei pe evacuare, dupa cativa km uleiul adunat in catalizator infunda toate orificiile si adio catalizator.

Poate daca-l curatau de prima data, mai erau sanse sa-l salveze. Dar daca n-au stiut...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca problema ta a fost de la inceput catalizatorul, inundat cu ueli de la prima turbina cedata. Apoi a 2-a turbina s-a fortat si probabil sub influenta reconditionarii precare, a cedat rapid.

 

In astfel de situatii, cand turbina a luat-o pe ulei si a apucat sa scoata suficient ulei pe evacuare, dupa cativa km uleiul adunat in catalizator infunda toate orificiile si adio catalizator.

Poate daca-l curatau de prima data, mai erau sanse sa-l salveze. Dar daca n-au stiut...

si astia de la service dobitoci... si eu nepriceput.... toate astea plus ghinion cu care.... m au costat peste 80 milioane pana acum .....

in momentu asta catalizatoru e curat ca lacrima... initial vroiau sa l dea jos.... dar l au curatat bine si e ok...

acum masina merge bine... are forta.... ma dau la ea si raspunde imediat... e ok..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.